Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    Hja, olyan formában, hogy nem a 10. almenüről volt szó. :U

    Ha automatikusan balesethez vezetne, amit az emberek 99,x%-a csinál, nevezetesen, hogy rápillant a középkonzolon megnyomott gombra (fizikai vagy képernyős), kész burleszk lenne a közlekedés. De nem így van, hiába próbálod így beállítani.

    Az érvek nálad fogytak ki már korábban. Az első hozzászólás(od)ban megfogalmazottakat csak mondvacsinált "érvekkel" lehet alátámasztani.

    Nem mintha sokat számítana a szélsőséges véleményedben, mit használtál és mit nem.

    Én nem olvastam ilyet, ha valaki írt is hasonlót, ez itt nem egy focimeccs, ahol az egyik csapat az első hozzászólás(od)ban megfogalmazottak, illetve a "semmit az LCD-ről" mellett, a másik pedig ezzel szemben helyezkedik el, egységesen, amit itt igyekszel színre vinni, nehogy véletlenül értelmes vita alakuljon ki bármiről is.

    A Tesla nem költ reklámra. Léptek egy (vagyis több) merészet és az emberek rájöttek, hogy szokatlansága ellenére nem csak használható, de sokkal jobb is, mint a kis számú gombban és esetleg egy mellékes mikroképernyőben kimerülő, szokásos középkonzol. Ki is próbálja itt görbíteni a teret, kis "mentalista"?

    #120: Talán nem menet közben kellene próbálni megtanulni a menürendszert. Vagy, ha tényleg annyira el van szúrva, akkor az adott típus gyártóját kell b...tatni.

    #121 forumpista: A Teslának is, a milliószámra eladott Model 3 és Y-ban egy sor gomb, görgő, bajusz, stb. van a kormányon és egy pár egyéb alapfunkciós gomb a képernyő fix helyén, harmadvonalbeliek is könnyen és gyorsan elérhetően. A Model S, főleg a Plaid egy kis számban eladott, szinte kísérleti autó.

    Valóban, bőven akadnak, akik a hangerőállítást vakon végzik el, de a legtöbben ezt sem. Teslán mindenesetre a kormányról is állítható.

    #119 plömplöm: Ezzel mit is akartál mondani?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák