Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bunnyhu

    senior tag

    válasz schawo #7 üzenetére

    Hát nem tudom, nekem még anno volt VFX-1 esem, most a szomszédban van egy Oculus Rift (én nem veszek, mert ez a mostani felbontás nem ér ennyit), szóval asszem nem vagyok kezdő VR sisak user, de én is meg minden ember kit láttam használni úgy forgatjuk a fejünket mint a bólogató kutya az M7-esen :) Pont, hogy nem forgatja a szemét senki épp csak alig, max tesztelni a sisakot. Nekem és a baráti körömnek ez a tapasztalata. Aztán lehet mi vagyunk az ufo-k.

  • bunnyhu

    senior tag

    Felesleges a szemkövetés, figyeld egy kicsit tudatosan magad, hogy mekkora tartományba mozog a szemed. Nem olyan nagy az, akkora sincs, mint egy kartávolságra rakott 24" moncsi. Ennél nagyobb félrenézéshez inkább mozdítod a fejed. Nos, ekkora területet ha lefednek egy jobb kijelzővel az pont elég lesz, a többire meg mehet átlapolásos technikával a mostani FHD.

    Tökéletesen járható út, és már a következő generációs VGA kártyák és a mostani procik is simán leszámolják a játékokban is ezt max minőséggel, egyébként meg várhatunk 5+ évet, mire felfejlődik annyira a vas, hogy leszámolja azt a minimum dupla 4K-t, de inkább dupla 8K-t, ami elég lenne egy teljes látómező éles képéhez.
    De felesleges. Ahogy a 3D megjelenítésben se számolja és rendereli le a VGA azt amit nem látsz, a VR-nek is halál értelmetlen ott éles képet adni, ahol aztán a szemed amúgy se fókuszál csak ha erőlteted.

    Én azt mondom ez a technika vignettálás nélkül egy normális területet lefedő éles képpel az optimális megoldás. Picit olyan lesz, mint a szemüveges látás. Ott is a kereten belül éles a kép, és minden szemüveges ember hozzászokik (tudom, évtizedekig én is az voltam).

Új hozzászólás Aktív témák