- HBO Max & OD topic
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Excel topic
- PDF topik
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
lencseszosz
csendes tag
válasz #56573440 #19 üzenetére
Szerintem jó ötlet.
Mai világban, ahol jobbik esetben csak a gyors rögzítővel felrakott cuccokat lopják le a bicikliről és nem az egészet viszik, talán ez a megoldás érintheti a biciklisek nagyobb részét.
A kinyújtja jobbra/balra a kezét a biciklis biztos minden irányból lehet látni a karján villogó csíkot, míg egy kormányvégre szerelt villogót nem tudom hátulról mennyire vennének észre.A nem jó, mert olyan kéne amivel nem kell kinyújtani a karunkat mert sok a kátyú, bénák vagyunk stb. hozzászólásokra meg csak annyit reagálnék, hogy aki nem tud 10m-t egyenesen biciklizni fél kézzel az vagy szálljon le és tolja, vagy hagyja az egész biciklizést a fenébe.
...
-
lencseszosz
csendes tag
válasz #56573440 #24 üzenetére
Teljes mértékben pro vagyok a Touron is évente elindulok, és ott is mindig hátranézek, és kitett kézzel előzök...
Viccet félretéve.Ha kellőképpen megúszik a vizes sínen, olajfolton (akár homokon) a hátsókerék, foghatod két kézzel is a kormányt, akkor is el tudsz esni. Ugyanez van ha féktávon belül kitolják elém a babakocsit/kigurul elém valaki/elém lép valaki a zebráról esetekre.
A kitartott kézzel való irányjelzést azért találták ki, hogy a többi forgalomba résztvevőben tudatosítsd, hogy merre szándékozol menni. Nem többre, és nem kevesebbre.
Véleményem szerint tehát ha olyan szituációba kerül az ember, hogy egyszerre 2 vagy annál több irányból fenyegeti veszély, és nem bízik a saját képességeiben akkor lassítani kell, esetleg leszállni a bicikliről, és áttolni a zebrán. Ez nem gáz! Ha para van, én is megállok biciklivel. Inkább mint hajtson át rajtam valaki, vagy én üssek el egy ovodást.
Kocsival 50-el sem kell kanyarogni Bp-en a szűk egyirányú kis utcákban, ha tudod, hogy nem vagy képes megállni ha valaki eléd lép/kitolja a babakocsit/rádnyitja az ajtót/eléd tolat.
...
-
lencseszosz
csendes tag
válasz #56573440 #34 üzenetére
Egyrészt nem állítottam, hogy MINDEN esetben a legjobb döntés a kézjelzések használata.
Azt állítottam, hogy biciklizésként nem kell menni mint a hülye, ha nem tudod betartani a kresz szabályait (itt leginkább a karlengetéses irányjelzésre gondolok), és én inkább az efféle irányjelzést pártolom, mint hogy indexet szereljünk a biciklikre.
Másrészt hidegen, hogy hogy mennyit tekertél, közúton, az meg végképp, hogy mennyit hegyről le a fák között (gondolom itt is fontos a kresz).[ Szerkesztve ]
...
-
őstag
válasz #56573440 #38 üzenetére
vidéken sem nagyon integetnek az emberek, én szoktam, ha van forgalom.. viszont ez a karkötő szerintem nem egy nagy ötlet..
én értem, amit mondasz, leginkább a kátyús részt, mert a falu szintet súrolja a kisvárosunk, de van egy-két kereszteződés, ahol kell integetni, hogy mit akarok, de az az útszakasz (és főleg nyilván a padka mentén) kifejezetten sz.r.. nem azt mondom, még csak nem is kátyús, simán úton tartom, de "összegyűrődött az aszfalt", nem egy életbiztosítás.. és egy jobbra fordulásnál nyilván jobb kéz kitartva, fékezni meg nyilván nem tudok ha valami van, esetleg elsővel, ami meg megint nem egy életbiztosítás.. viszont ezeken a helyzeteken nem segít a karkötő sem, nyilván. (persze itt néhány kereszteződés, meg lehet tanulni, hogy melyik íven kell menni, aztán no problem, nem akarok párhuzamot vonni).ennek a karperecnek annyi értelmét látom, hogy aki megveszi, az fog integetni, mert a csuklóján van. ennyi. de a kerékpáros közlekedésnek nem ez a legnagyobb baja, hanem a közlekedés résztvevői közötti (itthon még mindig) szörnyű viszony. Mert ha kocsiban ülök, akkor köcsögbiciklis, köcsögmotros, köcsöggyalogos - mindegyik, mert ha siet, miért siet, ha 50 helyett csak 48-cal megy, akkor forgalmi akadály. És tényleg vannak akiket ki lehetne szedni a forgalomból (minden kategóriában, gyalogost is!), de nem vagyunk toleránsak, nem figyelünk egymásra - egy kicsit sem.. (tisztelet a kivételnek) és ez a legnagyobb gond - szerintem. nem a villogó karkötő, vagy a biciklis index.
"... and I hope you have a great day!"
-
Döglött Róka
veterán
válasz #56573440 #38 üzenetére
A leirtak alapjan hiaba DH-zol (mellesleg a Janos hegy es kornyeke nem igazan DH, egy normalisabb kezdo palyan is mar 3 meteres letoresek vannak es normalis dontott kanyarok pl Ausztriaban), en is szoktam, de ettol meg nem felejtek el kozlekedni BP-n.
Mellesleg pont az ilyenek miatt hagytam fel a varosi bringazassal (a jaj katyu, jaj auto, jaj kornyezet tipusu majresok) , sokkal rosszabbak a bringasok mint az autosok, meg bringan ulve is.Amikor az embert megtanitjak kozlekedni autoval, az elso amit belevernek az emberbe, hogy folyamatosan jarasd a tekinteted korbe, figyelj meg mindent. Ez a bringasok nagy hanyadanal latvanyosan hianyzik. Ha ezt csinalnad, akkor tudnad mar a kanyar elott hogy ott lesz egy katyu, hogy all ott egy gyalogos aki valoszinu le fog lepni az uttestre, stb es nem jonnenek a hulye kifogasok...
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz #56573440 #48 üzenetére
"amiért a kocsiknál is a fékezéskor leginkább azt használja a rendszer. fékezel, súly előre billen, a hátsó kerék hamarabb veszíti el a tapadást, ha csúszik akkor az meg jól néz ki bizonyos korosztályban, de a fékút ugye nő. lehetne még hátradőlni fékezéskor, sokat látom városban is hogy fékez és hátrateszi a súlypontot, ami jó ha pl pont hegyen jössz lefele és elkezdi fékezés közben túrni az orrát a vas, de alapvetően továbbra is az első kerék a kormányzott ugye." - Tehat a DH-t se erted, szerinted miert az elso tarcsa a nagyobb mindig?
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz #56573440 #55 üzenetére
Tehat majrezol A mazsola bringasok pont olyan zavaroak mint a mazsola autosok. Semmivel nem megterhelobb szellemileg bringazni, mint autot vezetni.
Mellesleg ha kanyarodsz, jarmutol fuggetlenul zavarod a mogotted haladokat, el kell foglalni ilyenkor az egesz savot, es szepen bevaltasz a kanyarodo savba, egyenes haladasnal nem egetveroen bonyolult kitenni a kezedet balra kanyarodaskor meg kihuzodsz a sav bal szelere, mint ahogy autoval is tenned. Jobbra meg nem szabad hogy gondot okozzon a kanyarodas.
A DH-zos karrieredet azert firtattam, amit az elso fekre irtal, en elol hatul 203-as tarcsat hasznalok es elol erosebben fekezek mint hatul kanyar elott megsem turja a foldet a kerek. Annyi a titka, hogy nem digitalisan fekezel es lehetoleg olajos feket hasznalsz a konnyebb adagolhatosag erdekeben.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
-
Döglött Róka
veterán
válasz #56573440 #61 üzenetére
A trek session nem egy bringa, es foleg nem csak karbonvazas, hanem egy 10 eve letezo szeria, sot meg nem is csak DH gepek futnak ezen a neven hanem FR-ek is. Deplane nem 3 milliorol indulnak (a karbon verzio van 2 million korul). Csak azert jegyeztem meg, hogy mim van, mert nem atalkodtal lenezni az ossztelos tapasztalataimat illetoen (latatlanban persze)
En veszfekezeskor hatrateszem a sulyt sik talajon is, mivel nincs kedvem orrabukni, felnifekkel erre semmi szukseg, mivel csekely gyakorlati haszna van.
"és ez hol írtam hogy nem? milyen szövegkörnyezetben. te is ennyit értettél belőle komolyan? a kérdésem áll. kanyar előtt húzod neki a féket leveles vagy laza talajon. biztos 80% az a fékerő elosztás előre? kanyarban tempón biztos 80% az az eloszlás ha ráfékezel?" - nem szoktam szamolgatni, de probaltal mar lejton csak hatso fekkel kozlekedni? Nekem volt szerencsem hozza mikor szakadt feluton a fekkabelem. erzesre a harmadat adja a fekeronek, foleg laza talajon, mivel a hatso kerek kevesebb terhelest kap fekezeskor ezert konnyebben megcsuszik onmagaban mint az elso. Remelem nem kell erovektorokat rajzolni, hogy megertsd. Es kanyarban nem fekezunk.
Akkor vegyuk sorba:
- A DH gepekkel nem vagy tisztaban, lasd a 3 millas megjegyzesed.
- Fekezeskor fellepo erohatasokkal nem vagy tisztaban.
- Nem tudsz forgalomban kanyarodni.Az a baj, hogy indulatbol ervelsz, raadasul egy ismeretlennel szemben, eloiteletekkel boszen megtuzdelve.
Mindenki masnak, elnezest az OFF-ert.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz #56573440 #66 üzenetére
Nem akarnék belevauzni a személyeskedő fröcsögésbe, de...
Deplane = Depláne. Kanyarban meg ne integessél, akkor már
rég késő... Az index sem arra van, hogy kanyarodás KÖZBEN
használd autóvezetés esetén: már előtte, a szándék jelzésére.(Sokan ezt nem értik, és miközben már csinálják a manővert,
pl. sávváltás, akkor villantanak vele alibiből. Már szart sem ér,
csak azért csinálja, hogy ha látta a rendőr, ne büntesse meg.) -
Dany007
veterán
-
Döglött Róka
veterán
-
zseko
veterán
válasz #56573440 #29 üzenetére
ezt két kézzel egy közepesen rutinos bicós röhögve menti. ha a bal kezed a levegőben van, akkor jobbal kvanagy mák kell hogy behozd, mert amire visszafogsz ballal, addigra már fekszel.
Nem azért, de ki az a hülye aki egy kézzel fogva kormányt kanyarodik? Jelzel, visszafogsz, kanyarodsz. Nem hiszem hogy túl bonyolult...motoron, biciklin ha lehet nem engedem el a kormányt mert többször jött jól a stabil fogás mint az integetés amit le se sz@rnak.
Szóval te pedig lesz@rod a kreszt, lesz@rod az irányjelzést, aztán felháborodsz ha elcsapnak.Az ötlet jó, a videó nevetséges (tudom, reklámozni kell hogy magyar, de ez kb. 80-as évekbeli reklámra hajaz), az ár egy vicc, kivitelezés khmm... érdekes, szerintem majd ebay-ről vesszük a másolatot $3-ért
HR24.hu
-
Döglött Róka
veterán
válasz #56573440 #88 üzenetére
Nem tudom mi koze a kanyarodashoz egy idiotanak, aki osszefossa magat ha kikerulik.
Es ok hogy direkt nem akarod felfogni, de tovabbra sem fel kezzel kanyarodunk.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
obligat
senior tag
válasz #56573440 #98 üzenetére
akkor rászabtál, én tartom a 30-cat, mert az nem véletlenül szokott kint lenni, az 50-et is max 55-60-ig erőltetem (a forgalom tempójától függ, ha egyedül megyek át valami falun, akkor 50, városban volt már 80 is, mert olyan volt az átlagtempó, azért akadály sem szeretek lenni). lakott területen kívül persze semmi nincs kőbe vésve, amennyivel merek és biztonságosnak érzem.
amúgy meg azért vannak Rád kiakadva, mert nem közlekedsz, Te csak mész.
a közlekedés az folyamatos tájékozódás és tájékoztatás, ahol Te figyeled a forgalmat és a forgalom is Téged, ha Te nem jelzel semmit, azzal magadat is, meg a többieket is veszélyezteted. Csak azért, mert adott esetben szerinted a jelzéseidet leszarják, Neked, mint a forgalom felelős résztvevőjének még kötelességed lenne jelezni. a Te elgondolásod mentén ne fizess adót se, mert a rendőrrel nincs dolgod, a házad nem ég le, a gyerekedet nem kell taníttatni, és tb-t se, mert úgyis magánorvoshoz mégy. (mondjuk sarkítás és cinikus is, de egy részével előzetes szándékommal ellentétben egyet lehet érteni, de ez más téma)
Magyarul milyen jogon várod el, hogy ne csapjon el szemből egy kamion? hiszen a menetirány és a jobbratarts épp ugyanolyan közmegegyezéses alapon létező szabály, amelyeket egy Hozzád hasonló felfogású kombájnkezelő ugyanígy leszarhat, legfeljebb szétteszi a kezét, Bocs, nem láttalak a vágóasztaltól.
Értem én hogy dühítő a helyzet, de Te sem javítasz rajta, sőt.--==| Linux is like wigwam, no windows, no gates, apache inside |==--
-
Döglött Róka
veterán
válasz #56573440 #104 üzenetére
A hozzaallasodbol itelve nyilvan nem hibazhatsz kozuton. Csak epp tippelhet a forgalom tobbi resztvevoje, hogy mit is akarsz csinalni. Tudod ez mar a forgalom zavarasa kategoria.
Azt meg vegkepp nem ertem, milyen alapon varod el hogy a fouton a kedvedert lassitson barki is. Tanulj egy kis KRESZ-t, kevesebbet fogsz hozongeni, meg lehet nem erzed majd ugy, hogy be akarnak daralni.
Es tanulj meg kanyarodni is, tovabbra sem egy kezzel kell. Nyugodtan tedd vissza a kezed a kormanyra iranyjelzes utan.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
DigitXT
félisten
válasz #56573440 #106 üzenetére
Hagyjátok már abba. Röhejes. A cikkhez meg nem igazán kapcsolódik.
Btw. kerékpárosklub ajánlásai emitt. Gondolom nem autós köcsögök írták.Megjegyzem, motorral is jártam már úgy, hogy kint az index, besoroltam a
felezővonalra, megállok, kivárva a szembejövőket, aztán kanyarodnék balra,
erre kivág mögülem a köcsög () és balról megelőz. Holott ilyenkor csak
jobbról van lehetősége (és amúgy helye is) kikerülni. "Kicsit" ideges voltam,
hogy ezt most hogy? Majdnem kivasalt... De nem mentem utána "osztani"!
És ennek az esetnek is már legalább 5 éve: erre az egy esetre emlékszem.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #56573440 #106 üzenetére
"kanyarodás közben meg a szembejövők nem fogják tudni hogy mit akarok ha be is engednek engem, csak azt látja hogy állok a kereszteződésben."
Nem kötekedni akarok, mert a hsz-ed többi részével egyetértek, de egy kereszteződés közepén, belső sáv bal oldalára húzódott álló biciklis túl sok dolgot nem akarhat csinálni... Szóval elég egyértelmű a szándéka anélkül is, hogy folyamatosan kitartja a kezét, mint Toldi a rudat.Plusz mindenkinek:
Személyeskedést tényleg jó lenne abbahagyni[ Szerkesztve ]
-
obligat
senior tag
válasz #56573440 #101 üzenetére
Soha nem állítottam, hogy robotból vagyok és könyvből vezetek (sem autót, sem bringát), de van pár szabály amely betartása minden józan gondolkodású ember érdeke.
Mintha azt írtam volna -telefonról, ahol sokkal melósabb központozni-, hogy forgalomfüggő.
Ha egy városban négysávos úton 80-as a tempó, szerinted az a hülye aki erőlteti az ötvenet, vagy folyamatosan halad a forgalommal (amúgy ez egy kirívó példa, és pont főváros volt)?
Azt is írtam, hogy lakott területen 50-60 a tempó (ez is forgalomfüggő, ha valami kertvárosban, faluban közlekedek akkor egyértelmű 50, ahol a forgalom tempója inkább 60 ott annyival. És ha az autó 50-et mutat, az valójában inkább 45, nálam 43, tudom, mert mértem, tehát az óra60 is maximum 55 valós km/h [érdekes módon sok vidéki városban 55 a zöldhullám (55 valós km/h), amit nem is értek (traffipax-pénzbeszedésre gondolnék), de ha nem akarom a fél napomat piros előtt ülve malmozva tölteni, akkor megyek a forgalommal, a helyi sofőrök legtöbbször jól haladnak, kirívó gyorshajtás nélkül)
Lakott területen kívül sem 200-as tempóval megyek, de hajnalban amikor huszadrangú mellékúton haladok, akkor adott esetben (belátható, nem jeges, nincs ott senki) hadd legyen a tempó az én dolgom. Érted, nincs ott senki más, magamat meg úgy töröm össze, ahogy akarom.Amiről meg Te beszélsz az a legszittyább belváros, ahol igenis kell alkalmazkodni valami szabályhoz, mert legkevésbé sem vagy egyedül, erre van a KRESZ. Nem jó minden szabálya, és néhány mégcsak nem is logikus, de az irányjelzés, elsőbbség, forgalmi lámpák, kereszteződések és gyalogátkelőkhöz, valamint a buszsávokhoz, villamosmegálló-szigetekhez köthető részek betartása nélkül előbb-utóbb a saját hibádból fognak kivasalni. Mellesleg kötelező (tudom én sem tartom be minden részét, senki sem tartja be, de közösségi közlekedés alkalmával legalább igyekszem. Irányjelzek ahol kell, lassítok ahol kell, megállok ahol kötelező, meg ott is ahol kell, nagy íven kerülöm a motorost/biciklist/gyalogost, mindig beengedem a buszt, elengedem a gyalogosátkelőnél várakozókat, megállok a zebra előtt álló másik autó mellet, a villamosmegálló járdaszigete és a közelebbi útpadka közt nem hajtok át, ha bent áll a villamos, lehúzódom ha szirénát hallok és legtöbbször előzékeny vagyok az alárendelt útról forgalmasabb főútra nagy íven kanyarodókkal stb.)
Jó, én nem Budapesten szocializálódtam, ami ott megy az nekem horror, pedig viszonylag gyakran és sokat vezetek arrafelé is. Ezerszer tuskóbbak és türelmetlenebbek a sofőrök, így annak is lehet alapja amit írsz, de attól függetlenül az irányjelzés elmulasztását én meg nem bocsátom sem bringásnak, sem autósnak, főleg azért, mert ő is gondol valamire, meg én is, és ha nem egyre gondolunk, akkor máris ott az esély a gépcsókra. No ezen segítene ez a szabály.
"ha jelzek azt általában az autósok mind kizárólag gázadással és előzéssel reagálják le. mit vergődjek?"
A Te szempontodból nem a népnevelés a lényeg, hanem a Te jelzéseid egyértelműsége. Ha van értelme, ha nincs, az irányjelzés kötelező. Egyik sofőr sem tanult gondolatolvasni, legritkább esetben fogja a szemkontaktust keresni, mert ő is ezer felé figyel, meg Te is.
És még egy okosság ha megengeded.
Lehetsz Te a világ legjobb, legelőrelátóbb, legtechnikásabb sofőrje (jármű mindegy), a balesetet akkor is csak 50%-ban tudod elkerülni azon egyszerű oknál fogva, hogy a másik 50% azon a sügéren múlik aki majd belédmegy.Aki meg lehet egy félművelt, funkcionális analfabéta barom, aki azt hiszi rá nem vonatkoznak a szabályok, nem is ismeri igazán őket, esetleg még bizonytalanul is vezet és mondjuk még telefonál is közben (tele van velük az út). Akkor jön a szopóroller.Nem akartalak megbántani tényleg, meggyőzni sem feltétlenül, csak szerintem hülyeséget csinálsz (érted, lehet nem, ez csak az én véleményem)
Azé' vigyázzá' a forgalomban a bőrödre!
[ Szerkesztve ]
--==| Linux is like wigwam, no windows, no gates, apache inside |==--
-
Döglött Róka
veterán
-
Döglött Róka
veterán
válasz #56573440 #120 üzenetére
Ez akkor lenne igaz ha nem talalkoznek a belvarosban idiota bringasokkal minden masodik alkalommal, ha valamilyen modon kozlekedem arrafele. Legutobbi kedvencem a felezovonalon kacsazo bringas volt a nyugatinal, mikor melleertem lehuztam az ablakot es megkerdeztem megis mit csinal. Annyit mondott hogy haladok a savomban.
De ugyanilyen idiota volt az elottem kacsazo idiota a Bajcsyn az Alkotmanyra kanyarodo savban 20-al totyog, amikor ott van a bal oldali jardan a kerekparsav, Alkotmanyra kanyarodo savval.
En nem tartom kimondott autosnak magam, DH-zom en is, a varosi bringazassal felhagytam a tobbi bringas miatt, katasztrofalisak, autobol nezve meg megrosszabbak, foleg, hogy tudom milyen bringazni BP-n. Videken sokkal jobb a helyzet, ott viszont az autovezetes okoz az embereknek problemat.
En turelmes ember vagyok varosban, elvegre vezetni is itt tanultam meg. Eddig meg nem tort le az iranyjelzo bajusz sem, ergo tudom hasznalni. Autobol is sok az idiota szlalombajnok, aki megorul ha vannak elotte mas autosok, azokat hagyom elmenni.
"azt mondtad hogy miért kéne fékezzenek ha én szeretnék valamit csinálni. miért ne kéne?" :
- Zavarás: olyan magatartás, amellyel valaki másnak a közlekedését nehezíti, a közlekedés más résztvevőit megijeszti, neki kényelmetlenséget vagy kellemetlenséget okoz, magatartásával figyelmét elvonja vagy indokolatlanul leköti (pl. zavar az a járművezető, aki a kürtöt, fénykürtöt, vagy a távolsági fényszórót indokolatlanul használja. Zavar az a járművezető is, aki a járműve sebességével megtéveszti az elsőbbséggel rendelkezőket).
Ez egy alapfogalom a KRESZ-ben, az elso elmeleti oran fejtik ki a zavaras, akadalyozas es a veszelyeztetes fogalmat a kozlekedesben. Add vissza a jogositvanyodat.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Digitális detox a Nokiától
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Hobby elektronika
- Politika
- Napelem
- HBO Max & OD topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand
- Új! 64Gb DDR4 - Corsair 32GB KIT DDR4 4600MHz CL18 Vengeance RGB RT