Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #58 üzenetére

    "Ha elol fekezel gyorsabban megallsz, ez egyszeru fizika."

    és ez hol írtam hogy nem? milyen szövegkörnyezetben. te is ennyit értettél belőle komolyan? a kérdésem áll. kanyar előtt húzod neki a féket leveles vagy laza talajon. biztos 80% az a fékerő elosztás előre? kanyarban tempón biztos 80% az az eloszlás ha ráfékezel?

    hol kérdeztem hogy milyen géped van? lemaradtam főleg a rugóút esett ki de legyen.

    mégegyszer.

    "lehetne még hátradőlni fékezéskor, sokat látom városban is hogy fékez és hátrateszi a súlypontot, ami jó ha pl pont hegyen jössz lefele és elkezdi fékezés közben túrni az orrát a vas, de alapvetően továbbra is az első kerék a kormányzott ugye."

    egyetértettem az első fék erős használatával városi környezetben. csak egy idióta divatmajomkodást írtam le, ami városban nevetséges és nem feltétlen célravezető, hogy inkább a hátsó kereket fékezik és hogy ne blokkoljon rá is ül. írtam hogy az autó első kereket fékez ugye... nem is értem mi ezen annyira bonyolult. leírtam egy kis százalékát az embereknek akik városban majommódon hátsó kereket fékezve fordulnak, és hogy ennek kb a hegyen van létjogosultsága maximum, erre vered itt magad hogy közel 3 millás karbonvázas verseny géped van. a szint megvan. :R

Új hozzászólás Aktív témák