Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- DIGI kábel TV
- Proxmox VE
- Bittorrent topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Windows 11
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazon Prime Video
- Nem sietett az EU-s hatóság, 6 éve történt hiba miatt büntette meg a Metát
Új hozzászólás Aktív témák
-
djgeg
őstag
Hát azért addig nem mennék el de valami vallási diktátor szerepe ráillene amúgy (mindig is mondtam, hogy az Apple kéne indítson egy vallást. Aztán mehetne sok minden adómentesen )
Nem volt valami jó ember... ezt kb minden ismerőse és kollégája így gondolja...Üzletileg sok mindent elért és nem volt hülye ember.Irigységre méltó dolgokat ért el.
Ezen kívül én rühelltem a csókát...[ Szerkesztve ]
"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
Syl
nagyúr
Ezzel most pár embernél ki fogom csapni a biztosítékot, de...
Én Steve Jobs-ot inkább Hitlerhez hasonlítanám.
A vezetői ambíciója, a gyakorlata, ahogy hajtotta, terrorizálta az őt körülvevő embereket (az alkalmazottak nem mertek vele együtt menni a liftben pl.), és mégis, a sokan felfoghatatlan fanatizmussal követték(követik).Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
djgeg
őstag
válasz #93448704 #67 üzenetére
Van egy nagy gond a gondolatmenetben. Einstein egy zseni volt. Relativitás elméletét mai napig megszámlálható mennyiségű ember érti teljes valójában (Más felfogni az eredményt és más megérteni az egész folyamatot, hogy hogy is jött ki). Ezek mellet munkássága nem csak ebből állt!
Steve Jobs ezzel szemben egy üzletember volt. Egy üzletember aki irigylésre méltó eredményeket ért el... de! Hogy lehet egy zseni munkáját összehasonlítani egy olyan ember cégvezetésével amelyik cég egy meglévő technológiák integrálásával létre hoztak egy k sikeres terméket?!
Az Apple ezt csinálta amióta létezik. Meglévő technológiát és termékeket összeollózva csináltak az általuk megszabott értékekre/minőségre stb formálni és kész.Nem elbagatellizálom Steve Jobs munkáját... de nagyon nincs rendjén, hogy ekkora a hype körülötte és az végképp egyáltalán nem helyes, hogy a nevét Albert Einstein el együtt emlegetjük...
[ Szerkesztve ]
"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
#93448704
törölt tag
Valószínűleg rosszul fogalmaztam meg, de valami van ami nekem közös ebben a három emberben. (Persze még csomóan vannak, akiket ide lehetne sorolni). A forradalmi valóban nem jó jelző ide.
Einsteinben nagyon tisztelem a bátorságát és magabiztosságát, hogy a saját gondolatmenetében (eleinte még ezt csak víziónak mondanám) annyira meg tudott bízni, hogy bármilyen következtetés is adódjon belőle azt helyesnek fogadja el, hiába megy ellenébe mindennek, ami akkor reálisnak tűnt. Nagyon érdekes, hogy a táguló világegyetem fogalmát még Einstein sem tudta elfogadni és beépített egy állandót az egyenletbe, amitől statikus maradt.
Azt gondolom, hogy másik két ember is hasonlóan erősen áll a saját vízióival. Mind a hárman maximálisan hisznek/hittek abban, hogy amit csinálnak az a legjobb, amit csinálhatnak. Egyikük sem arra vállalkozott, hogy lehúzza az embereket sok pénzre, vagy hírnévre, hanem volt valami, amit értékesnek hittek.
Számomra amit Jobs keltett életre, az a szerethető/emberközeli számítógép-telefon-kütyü fogalma.
Amit még értékesnek tartok, hogy Jobs nagyon is tudta mik az értékek abban, amit létrehoznak és ezt zseniálisan kommunikálta. A marketing is ugyanolyan érték mint pl.: a fejlesztés. Egyébként Einsteinnek is a létező leghatékonyabb marketingje volt (csak nem ő csinálta): Hitler minden módon megpróbálta bebizonyítani és minden tudományos fórumon azt kommunikálni, hogy az elmélet nem helyes. Nagyon hamar mindenki tudott arról, hogy létezik a relativitás elmélete.
Na így került össze a három név.
-
djgeg
őstag
válasz #93448704 #59 üzenetére
"Einstein" és "Jobs, Musk" Egy okfejtésben az forradalmi dolgok érdekében???
Remélem csak viccnek szántad, hogy mondjuk JOBS bármit is feltalált vagy Innovált ő maga?! Semmit nem tett azon kívül, hogy zsarnok sokszor kegyetlen módszerekkel lekoppintva sok helyről sok mindent és kisajtolt egy egész cégből olyan termékeket amik egyébként jók voltak majd csilliókat elköltve marketingre lenyomta a felhasználó torkán. Ezt tette Jobs... Nagyon forradalmi.
[ Szerkesztve ]
"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
vicze
félisten
válasz #93448704 #59 üzenetére
Ne menjünk bele, hogy mit tartok forradalminak(nem sok mindet), mert az hosszú vita lenne. (Lényegében az egész folyamatot nézem nem pedig a puszta "végterméket".)
iPhone pusztán az első volt, maga az ipar már előtte elkezdett az érintőkijelző felé mozdulni, csak a kapacitív technológia még nem volt kiforrott hozzá. Apple tudta először megfelelően használni.
De tök mindegy milyen jó egy termék, ha nincs megfelelő marketing mögötte. Ha egy iPhone-hoz hasonló telefont egy másik cég mutat be valószínű soha többet nem hallunk róla. A iPhone maga idejében a kapacitív kijelzőt kivéve egy elég buta telefon volt, csak hát az idő sok mindent megszépít és elmos dolgokat.Jobs és Musk különböző nem is lehetne. Musk pénzt adja és lényegében jó üzletember a fejlesztésbe nem szól bele mint Jobs, rengeteg projektje van lehetetlen is lenne.
Nem igazán tudom, hogy Jobs ez nem jó csináljatok mást hozzáállása miben inspirált. Ő nem tervezett fejlesztett semmit, a termék ötlete se tőle származik, csak elé vitték és rábólintott, hogy akkor ok ezt megcsináljuk. Túl van misztifikálva. -
MongolZ
addikt
válasz #93448704 #59 üzenetére
Azért nagyon durva összehasonlítani Einsteint és mondjuk Jobst, mind emberileg, mind szakmailag.
Az Apple, Jobs vezetése alatt kőkeményen rámászott a marketingre, amit a vásárlók többsége rendesen be is kajál. Gyakorlatilag semmivel nem jobb a termékük, mint kb. akárki másé, mégis a vásárló azt hiszi, hogy ez a minőség, itt törődnek velem, és ezzel nem lehet probléma (persze az iOS a stabilitása miatt ebben nagyon segít). Ettől függetlenül az iPhone és az iPad mérföldkőnek számít, de nem azért, mert annyira kiugró termékek voltak, hanem azért, mert az Apple ezekkel mutatta meg nekünk, vásárlónak, hogy látjátok, ilyen eszközökre van nektek szükségetek.
A Tesla totál ugyanezt csinálja, csak másmilyen iparban.
Semmilyen téren nem kiugró a teljesítményük, egyszerűen csak hozzák a szokásos ipari átlagot (vagy talán a fölött egy kicsivel), megfűszerezik jó nagy adag marketinggel, aztán voilá, itt a hatalmas bevétel és a profit.Mindkét cég fanatizál, ráveszi a vásárlót arra, hogy ez kell, és ez tőlem kell, mert az enyém jobb.
Zseniálisan csinálják. -
#93448704
törölt tag
Kíváncsi vagyok, hogy neked mitől lesz valami forradalmi?
Einstein például olyan dolgokat használt fel, amit mások találtak ki pl.: Lorentz és Gauss, ettől még a következő tény: a relativitás elmélet megváltoztatta a világról való gondolkodást, míg Lorentz és Gauss felhasznált művei önmagukban nem tudták, viszont ezek nélkül Einstein sem tudta volna!Szerintem az iPhone változtatta meg leginkább azt ahogyan egy mobiltelefonra gondolunk.
Amit én közösnek látok bennük (Jobs, Musk) hogy nagyon inspiráltak és határozott víziójuk van arról, hogy mit akarnak létrehozni és ennek alárendelnek minden mást. Amikor sikerül, akkor ezek megváltoztatnak valamilyen általános hozzáállást az élet egy területéhez, valamiféle úttörő dolgot csinálnak.
Személyesen ismerek ilyen inspirált embereket és az a tapasztalatom, hogy iszonyatosan megterhelik a környezetüket, nagyon könnyű utálni őket és a lehetetlen elvárásaikat, szélsőséges viselkedésüket. De erre szükségük van ahhoz, hogy létrejöjjön a víziójuk. Minden az utolsó utáni pillanatban készül el, vagy akkor sem, de a végeredményre kibaszottul büszke mindenki, aki dolgozott rajta.
Szerintem ez nem rossz dolog.
-
MongolZ
addikt
válasz #06658560 #51 üzenetére
Te már többször bizonyítottad a hozzá nem értésedet és a tapasztalatlanságodat.
Attól, hogy részt veszel a fejlesztésben, még csak egy kis szeletét látod. Azt hiszed, hogy amikor elindul a gyártás, már nincs változtatás? Ne röhögtessél már.
Van, aki még beveszi a meséidet?Ha megtudnád, hogy hogyan készülnek a daruk, a hatósugarukba se mennél.
Eszméletlen. Ma született bárány.[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
válasz #06658560 #53 üzenetére
Ja csak az Apple nem épít gyárakat US-ben, és fejleszti őket. Na meg egy telefon kifejlesztése nevetséges összeg egy autóhoz képest. A túlárazottságot pusztán a gyártási költség vs. végfelhasználói árra értettem.
A többit meg inkább hanyagoljuk most már. Azt hogy nem egy X millió munkással és gyártósorral rendelkező cégről van, gyártósort nem lehet a semmiből felhúzni. Persze ez neked egyenlő azzal, hogy nem értenek hozzá... Most erre mit mondjak? Ennyire sértették az egódat valamiért?
De hát annyira nem értenek hozzá, hogy a hónap végén szállítandó Model X-re csak összeszedtek 20ezer rendelést, amire már most 1éves várakozási idő van... Ez egy szaros 150ezer $-os kocsi, csak 2 Lexus RX jön ki az árából, biztos veszteséggel gyártják.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz #06658560 #53 üzenetére
Barátom, nézzél már meg egy negyedéves jelentésüket, mekkora profitjuk van egy autón és miért nem masszívan nyereségesek.
Az egyetlen ok, ami miatt vitatkozol velünk, az az, hogy alapvető tényekkel nem vagy tisztában.A másik komment ugyanígy mutaja, hogy azzal sem vagy tisztában, hogy hogy néz ki náluk a gyártás, milyen gyakran változik az autójuk.
Ezek után ilyeneket írni, hogy sík hülyék, hát én szégyenlem magam helyetted.
[ Szerkesztve ]
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz FozzieBear #44 üzenetére
2020 előtt biztos nem lesz profitábilis a cég (már ha talpon marad addig) - s ez Musk szerint van így, aki inkább optimista, mint realista.
-
-
Fred23
nagyúr
Elkektromos mocikat is csinálhatnának, pl. valami ilyet.
-
#06658560
törölt tag
Szövegértés nulla? Minden autógyárnál megvan az ütemterv. Tudják mikor nem lehet designt módosítani már. És tartják is magukat hozzá. Nem kell magyaráznod a fejlesztést, egy évtizede vagyok benne a sűrűjében, több gyártót is megismerve. Azért is írom, hogy a Tesla síkhülye az autóiparhoz.
-
MongolZ
addikt
válasz #06658560 #35 üzenetére
Most ez tök komoly? Tényleg egy ilyen történetet hozol fel? Szerinted mi történik egy Audiban, egy Mercedesben? Vagy akármelyik más gyártóiparban? Megjön a megrendelés mondjuk 0-s revízióval, mire végetér a protó gyártása, a 15-ös revíziónál tart. És? Ebbe az irányba halad az ipar, mert az összes idióta most azonnal akar mindent, mielőtt végiggondolná rendesen.
Tudod mi van, amikor nekünk valamit meg kell kérdezni a vevőtől? Ha azt kérdezzük, hogy "Ez így nem jó, hogyan csináljuk?", akkor szinte sose kapunk választ (najó, van néhány nemzet, cég, akik még tudnak és adnak), de azt kérdezzük, hogy "Ez így nem jó, de ÍGY jó lenne, csinálhatjuk?", akkor szinte 100%, hogy elfogadják. Úgy, hogy jellemzően nem is ismerjük a terméket, amibe beleépül.
Úgyhogy ez egyáltalán nem csak az autóiparra jellemző, bár az igaz, hogy a multiknál jóva lelterjedtebb, hiszen ott jóval kevesebb a széleskörű ismeretekkel rendelkező dolgozó.Annyira szeretem, amikor jönnek a <5, vagy még rosszabb esetben <10 év tapasztalattal rendelkező okosok, és kijelentik, hogy ez meg az sz*r ennél vagy annál a cégnél, mert hogy hogyan csinálják. Miért, máshol hogyan csinálják? Pontosan ugyanúgy, vagy rosszabbul...
[ Szerkesztve ]
-
Chiller
őstag
Nehogy azt hidd, hogy nem reszelik az elektromos autójukat már évek óta.... Csak próbálják még kihúzni ameddig csak lehet.. Egy gyártósor iszonyatosan drága (több 10 millió eur). A benzines/dízelesekből meg van gyártónként akár több száz is. Persze sok mindent lehet használni a majdani elektromos hajtásúhoz is, de a javát ki kell dobni/át kell állítani (szoftveresen, hardveresen, de még az embereket is át kell majd képezni).
Ez is az egyik előnye a Teslának egyébként...
[ Szerkesztve ]
-
Kékes525
félisten
A nagy autógyárak hol vannak? Így nagyon le fognak maradni.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
FozzieBear
csendes tag
válasz Feketelaszlo #40 üzenetére
"A piaci kapitalicázió max. annyit mond el róla, hogy lufi, ugyanis profitot a cég még nem termelt és nem is fog jó darabig."
A piaci kapitalizáció annyit mond el, hogy mekkora jövőbeli profitot várnak az iparági szereplők az adott cégtől (persze a jövőbeni cash-flowkat diszkontálva jelenértékre) .
Ha azt várnák, hogy belátható időn belül nem lesz képes monetizálni a tevékenységét (akár önállóan tevékenykedve, akár olyan módon, hogy felvásárolja valaki tisztességes áron) , akkor egészen pontosan nulla lenne a piaci kapitalizáció.De nyilván hülye itt mindenki, csak te vagy a helikopter, gondolom már hülyére kerested magad a Wall Streeten, ha ennyire vágod, hogy mi az ami profitot fog termelni, és mi az, ami nem
-
vicze
félisten
Azt is olvasd el, hogy mire reagáltam? Akkor szerinted se értenek hozzá?
Igen a Roadster gyakorlatilag arra kellett, hogy egyáltalán bizonyítsák működő képes amit akarnak, "olcsón" ebből egy OEM alváz lett, igazad van ezt elfelejtettem elnézést. Pont ezt csinálja a többi gyártó is, egy réig alvázba aksikat pakolnnak, és nem a meghajtás köré tervezik az autót, rengeteg ilyen koncept van, mégsincs sorozatgyártásban egyik se, legfőképp mert nem hatékonyak.
Nyilván tisztában vagy vele, hogy az elektromos meghajtás eszenciálisan más, igazából egy benzines után borzalmas vezetni(azaz vezérelni nagyon nehéz) és a Tesla pontosan azt tudta elérni igen lassan, amit a többiek nem, hogy egy elektromos autó úgy viselkedjen és olyan érzés legyen vezetni mind egy benzinest(vagy jobb), pontosan ez az amiért veszik(egy sportautó érzését adja lényegében), ezt nem csinálta meg senki és ezért kullog(ot) utánuk midnenki. Ehhez jön a másik aduász, a hatékonyság és hatótáv.
Végülis a Model S szinte midenben drasztikusan különbözik, a benzines autókhoz belértvve a gyűrődő zónák tervezése és az utascella is, de nyilván a sallang ugyan az mint a többien. Milyen legyen?
Egy autó lénegi részét a meghajtást és a karosszériát ők tervezik, a többi csak dísz.Igen 30e-t visszahívtak, de sose állítottam, hogy nem. A lényege az volt a mondandómnak, hogy nem azért csúsznak a gyártással, mert nem tudják hogyan kell autót tervezni, hanem mert biztonsági játékot játszanak, jobban mint a többiek, mert a kockázatuk sokkal magasabb. Nyilván való, hogy a Model X jóval angyobb keresletre számíthat mint a sima szedán, így a lehető legkevesebb hibát engedhetik meg maguknak.
Ehhez hozzá jön, hogy kapacitás sincs főleg akuból, Model S-t se tudják megfelelő mennyiségben gyártani, jelenleg 1év a várakozási idő és ez volt 1,5év is.Amúgy a véleméynem a Tesláról, hogy szimplán Apple mintára csinálják, drágán árulnak magas profithányaddal, végső soron egy nagyon túlárazott terméket. Pont ahogy az Apple is tette, ők se csinálnak semmi újat vagy forradalmait, de jobban csinálják mint a töbiek, és ez 10-20éven bellül fájhat a
-
dabadab
titán
"Az elektromos autónak semmi köze a hagyományos autóhoz, azon kívül, hogy 4 kereke és egy kormánya van. [...] A cég 12éve létezik 2 autót csináltak eddig, olyan technológiával, amivel szinte senki, ráadásul minden saját tervezés, nem pedig a 25. alvázmódosítása valaminek a 70-es évekből, amit 500 modell használ 15 gyártónál"
Szerintem itt az ideje, hogy meghúzzuk a vészféket a bullshit expresszen. A Tesla Roadster gyakorlatilag egy Lotus Elise volt (ami egyébként népszerű OEM platform, amit viszonylag sok modell használ több gyártónál is ), amibe benzin- helyett elektromos motort tettek. Pont.
A Model S valóban saját tervezés, de természetesen leginkább az is teljesen hagyományos autó, a gumiabroncsok, a felfüggesztés, a karosszéria, a szélvédő, a fék, a világítás, az ülések, a légzsákok, az utascella meg a gyűrődő zónák tervezése, az elektromos ablakok, a CAN busz - ezek mind-mind a hagyományos autóipar termékei."mert nem engedhetnek meg maguknak hogy 1millió autót visszahívjanak, mert meghallhatsz benne"
Nem olyan régen volt egy elég masszív Tesla recall amiatt, mert kigyulladhatott a töltő.
Az Elise meg ez így együtt elgondolkoztat azon, hogy tájékozatlan volt és ezt így tényleg komolyan gondoltad, vagy mesteri trollkodással állok szemben
DRM is theft
-
Feketelaszlo
senior tag
A piaci kapitalicázió max. annyit mond el róla, hogy lufi, ugyanis profitot a cég még nem termelt és nem is fog jó darabig.
Az akkugyártóval is lehetne vitatkozni, mert mondjuk Panasonic cellák pofozgatásával kapnak saját akut, de elfogadjuk. Legyen hát Tesla akkumulátor és járműipari vállalat (a teljes cégnév egyébként Tesla Motors, abból nehéz mást kihozni, mint azt, hogy autógyártó).(#37) vicze1: Az elektromos utcai autónak is 95%-ban ugyanannak a hatósági és vevői elvárásoknak kell megfelelnie, mint bármely másiknak. Akkus csavarhúzokkal is hajthatod a bódédat, attól még ugyanúgy az autó kategóriába esik.
-
Crafter32
őstag
Nem tudom meddig tartható az okostelefonokra irányuló nagy figyelem. Egyszer ki fog pukkani a lufi úgyis. Biztos félnek az Apple -nél is. Elkezdenek egy új dolgot.
Zsetonnal lehet úgy vannak vele, hogy bármi is lesz a jövő annyi pénzünk van ami segíthet. Apple is volt csőd szélén már, még 1x nem akar ilyet. -
dabadab
titán
válasz #06658560 #16 üzenetére
"Arra, hogy majd felveszünk x új embert, és ettől hirtelen gyorsabban kész lesz a termék."
Ez az IT-ban sem működik. Az 1975-ös "The Mythical Man-Month" (ami szoftverfejlesztési projektek alapműve) is olyanokat ír, hogy "adding manpower to a late software project makes it later" meg "the bearing of a child takes nine months, no matter how many women are assigned".
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
vicze
félisten
válasz #06658560 #36 üzenetére
A kapacitásuk nincs nem egyenlő azzal, hogy nem értenek hozzá. Se gyártás se mérnöki, se tervezési kapacitás.
Az elektromos autónak semmi köze a hagyományos autóhoz, azon kívül, hogy 4 kereke és egy kormánya van. Ennyi erővel azt is állíthatom, hogy minden más autógyártó éveket csúszik már és 0 szakértelmük van hozzá. Pont ugyan olyan levegőbe kiáltott kijelentés mit a tied.
A cég 12éve létezik 2 autót csináltak eddig, olyan technológiával, amivel szinte senki, ráadásul minden saját tervezés, nem pedig a 25. alvázmódosítása valaminek a 70-es évekből, amit 500 modell használ 15 gyártónál, ahogy a többiek teszik ugyebár.Teljesen igazad van nem értenek a benzines autó gyártáshoz, mert nem azt gyártanak. Ráadásnak mivel elég nagy a reflektorfény rajtuk, így nagyon is óvatosak, az óvatosságnak az az eredménye, hogy csúszik a fejlesztés, mert nem engedhetnek meg maguknak hogy 1millió autót visszahívjanak, mert meghallhatsz benne, vagy szerinted a Toyota/VW se tud autót tervezni?
Bár a beragadó gázpedál, gondolom szerinted user error. -
#06658560
törölt tag
A Tesla autógyártó. A kapitalizációja pedig semmit nem mutat arról, mennyire ért hozzá. Attól, mert egy hiszti miatt plusz vagy mínusz irányban változik az árfolyam harminc százalékot, a cég szakértelme nem lesz több.
Musk szintén olyan fantaszta, mint Jobs volt: képes víziókat eladni hülyéknek.Mindezt úgy tálalva, hogy minden vadonat új, saját ötlet. -
#06658560
törölt tag
válasz Döglött Róka #32 üzenetére
Egy példa, ami magyar kollégákat érintett közelről:
Azon a napon, amikor le kéne zárni a fejlesztést, hogy lehessen készíteni a szerszámot az alkatrészeknek, még új designon szórakoznak. Ha kérdés van a beszállító részéről, képtelenek rá választ adni. ModelX, már egy év csúszásban van, s egy csomó teszt még sehol. Nincs kapacitásuk és tudásuk azt sem befejezni, de már tolják a következő modellt. Szoftveres gondok miatt ki tudta magát zárni az ember a ModelS-ből. A legfőbb gond, amit az elején is írtam: IT logikával gondolkodnak, miközben az autó nagyon nem az. -
nagyúr
De jó!
Már vehetnek a ny.ckeresek (nem mondjuk kik. ) az arany ifonhoz aujtot is.
Lesz majd occsó S-Klasse merci a piacon!Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
atike
nagyúr
....de jó is lesz nekünk...
-
Döglött Róka
veterán
válasz #06658560 #27 üzenetére
Mondj mar par peldat miert hulyek hozza? Es ezt most nem szarkazmusbol kerdezem, cikkeket is szivesen olvasnek a temaban, lehetoleg angolul, a magyar tukorforditokban nem bizom.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
félisten
válasz #06658560 #27 üzenetére
A Tesla nem egy autogyarto. A Tesla egy akkugyarto.
Jelenleg a Tesla piaci kapitalizacioja magasabb, mint a PSA vagy a Fiat Chrysler kapitalizacioja, es kb. a fele a BMW-nek. Ugy, hogy nehany eves cegrol van szo.
Kicsit ugy erzem, hogy ahhoz hasonlo a reakciod, mint amikor az iPhone-t rohogtek ki az elejen a Nokianal. (Persze nem hiszem, hogy ugyanaz lesz a kimenetel, de Musk nem teljesen hulye azert.)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
djgeg
őstag
+1 Szerintem is inkább egy komplexebb licenselhető rendszerben gondolkoznak. Automata vezetési funkciókkal is akár, de inkább szoftver és beépíthető eszközök mint saját autó. Legalább is a jelenlegi "folyamataik" ezt juttatják eszembe nekem is.
"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
vicze
félisten
Nem akarják haza vinni, teljesen értelmetlen lenne mert akkor adózni kellene utána elég szépet. Ezért tartja mindenki külföldön(nagyrészt Írországban) a pénzét.
Az állam meg inkább azon ügyeskedik ott is(USA), hogy minél jobban megfejje a cégeket mert brutálisan sokat trükköznek és hát elég nagy a kiesés.
Az hogy nem akarnak mit kezdeni a pénzhalommal ott látszik a legjobban, hogy hagyták a GT Advanced-et inkább csődbe menni, minthogy felvásárolják és házon belül gyártsák. Szóval pont ez az, hogy nem vesznek semmit kilóra, ami eléggé értelmetlen. Maga a cég elképesztően kicsi(az alkalmazottak túlnyomó többsége így is az értesítés és support feladatot lát el, nem fejlesztést) az értékéhez képest.[ Szerkesztve ]
-
nofi
addikt
Fogadok egy virtuális sörben, hogy nem saját autó lesz, hanem egy autóba integrált, autógyártókkal egyeztetett, jelentősen bővített Carplay, illetve adott esetben automata vezetést lehetővé tévő eszközről van csak szó, nem konkrét autóról.
Annak idején erre a TV témára is szépen ráugrott minden "elemző", végül csak egy feltupírozott Apple TV lett belőle.Xbox GT: nozsolt
-
Syl
nagyúr
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
stutga
tag
Vízálló lesz-e? és ha nem OS upgrade-del lehet-e majd azzá tenni??
[ Szerkesztve ]
-
rudi
nagyúr
Szerintem az van, hogy van az a rengeteg pénze az Apple-nek, amit külföldön halmoznak, és most elkezdtek tárgyalni a kaliforniai fejesekkel, hogy úgy hoznák haza, hogy valami menő adókönnyítéssel leteszik a villanyautós projekt alapjait és teremtenek vele X munkahelyet meg beruháznak az államban. A fejesek meg azt mondták, hogy OK, de legyen meg 2019-re, így az Applenél most felgyorsítottak. A lemaradástól nem tartok, mert nagyon divatos fejlesztési terület ez, az apple kvázi válogat, hogy melyik szakembergárdát vagy technológiát veszi meg kilóra.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
#06658560
törölt tag
-
daninet
veterán
Talaltak a hegy meretu penzhalom 1/100000000 reszenek helyet.
Egyaltalan nem is ertem, ha valakinek ekkora eroforrasa van, miert nem nyomja a K+F-t minden iranyban? Kb 10 ev kesessel elkezdik azt, amire a google mar forgalmi engedelyt kapott.
Majdnem mindent megengedhetnenek, lehetne sajat urallomasuk, megvehettek volna 3 komplett afrikai orszagot kilora es meg lehet sorolni...Lenyeg, hogy halmozzak a zset, es amiben minimalis bizniszt latnak neadjisten belevagnak. Jo hozzaallas
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
#06658560
törölt tag
Amennyiben a számok eme írásban valósak, akkor szépen látszik milyen, amikor IT cég IT logikával próbál valami egészen mást fejleszteni.
-
Apollyon
Korrektor
Ha elhasználódik az olaj új autót kell majd venni. Félévente jön majd az új modell (iAuto, iAutoS), új szoftverrel, ami az előző autóra is felmegy, de egyre kisebb a végsebesség.
Csak iphone-nal lehet majd vezérelni vagy ipaddel.
iTunesszal indul, dudahangot is csak innen lehet majd letölteni stb. stb.#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Csapoati
nagyúr
Almahajtású lesz?
Amúgy nagyon kíváncsi leszek rá.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
gerii
addikt
Jailbreak nélkül le lehet-e húzni majd az ablakokat?
Az autókat kormánnyal irányítják, de az iCar-t joystickkel.
Rosszul vezeted? Bumper!Siri, turn left!
Folytassátok
-
Zoja™
őstag
Négy év múlva érkezik az Apple autója
írja belső forrásra hivatkozva exkluzív tudósításában
Ugyanakkor a Journal kitér arra, hogy számtalan fontos tényt nem tudunk a Titanról.
az Apple gyakorlatát tekintve semmiképp sem egy piacképes termék (erre az iparágban tapasztalatlan vállalatnál az idő rövidsége miatt egyébként sem lehetne számítani), hanem egy olyan prototípus várható, mely a legfontosabb jellemzőkkel már rendelkezik.
Ennyire uborkaszezon van, hogy ilyen cikkek születnek?
-
gerii
addikt
Egyedi töltőcsatlakozós lesz?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest