Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stevve

    veterán

    válasz kali #61 üzenetére

    Az a baj, hogy attól, hogy az ügyfél szeretné ingyen, még mindig nem lehet alapból aktiválva egy meg nem rendelt szolgáltatás. Ezzel különben sem védekezhetnek, mert manapság a szolgáltatói gyakorlat pont az, hogy minden tiltott és rendeld meg jó pénzért - lásd hívószámkijelzés. Pofátlan lehúzás havi 200-at kérni egy egészen sokáig alapvetőnek ítélt szolgáltatásért. Általában a problémák (FB legutóbbi botránya is) abból erednek, ha a szolgáltatást végzők eldöntik az ügyfél helyett, hogy mi jó neki. Erre nincs szükség.

    "a szolgáltatós témában pedig olvasható olyan korábbi hozzászólás, ahol büszkén lerja az illető, hogy csak néhány órát netezett, attól miért olyan sok a számla, miért nincs ez ingyen, mert nagyon jó volt! ilyen is van..."

    Másfelől a megtévesztésnek épp az a célja, hogy a sértettet csellel vegye rá dolgokra, vagyis nagyjából az, hogy hülyének nézze. Ha az ügyfél hülye, az ő baja, de ez nem jogalap semmire. :)

Új hozzászólás Aktív témák