Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- VMware
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Proxmox VE
- Windows 11
- Amazon Prime Video
- Linux kezdőknek
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Meglehetősen egyszerű a képlet: meg kell nézni, hogy mondjuk 1000 autóra és 1000 km-re levetítve átlag hány balesetet okozott önvezető autó és hányat átlagemberek.
Ha ilyen statisztikát linkelsz, akkor van miről beszélni.
Hogy egyébként kinek mi a véleménye az önvezetésről, az irreleváns."Neked miért fájna annyira, ha kicsit jobban tesztelnék a hatóságok a technológiát az engedélyezés előtt?"
Ezeket a videókat elnézve: [link] nagyságrendileg több emberéletet lehetne megmenteni a vezetésre nyilvánvalóan mentálisan alkalmatlan sofőrök kiszűrésével, azaz ha a hatóságok zéró toleranciával kezelnék a durva szabálytalanságokat. Ehhez képest rajzanak az utakon az agyhalottak, akik nem hogy más, de még a saját hibáikból sem tanulnak, egyesek mégis az önvezetéstől rettegnek, miközben egy önvezető autó esetleges hibáiból a teljes rendszer folyamatosan fejlődik.
Szvsz ez az egész mizéria az önvezetés körül két dologról szól:
1. A felelősség kenegetése: ha a BMW-s bekokózva belerongyol egy iskoláscsoportba és megöl 10 gyereket, az rendben van, mert megvan a felelős, le lehet sittelni, end of the story. Senki sem kérdezi meg, hogy az ilyen hogyan kaphatott egyáltalán jogsit, mert hát a vizsga idején nem volt beállva ugye, tehát minden oké.
Ha viszont egy önvezető autó elüti a lesből elékanyarodó részeg biciklist, akkor azt veszik elő, aki az engedélyt kiadta, márpedig egy hivatalnok úgy viszonyul a felelősségvállaláshoz, mint ördög a tömjénfüsthöz.2. A hagyományos autógyártók lobbijáról. Az nyeri az önvezető rendszerek versenyét, aki több valós adatot birtokol és ezáltal fejleszti a gépi tanulást. Ebben a nagy tradicionális autógyártók - a saját hibájukból - durván lemaradtak, tehát ha engedélyeznék az önvezetést, akkor mástól kellene licencelniük az önvezető szoftvert. Így a nagy autógyártóknak kedvezni akaró hatóságok igyekeznek lassítani az önvezetés engedélyezését, a média pedig ellenkampányol, hogy az autógyártóknak legyen idejük összeszedni magukat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Noblechairs Icon black (Karácsony előtt olcsóbban!) A gamer székek királya!
- ASUS MAXIMUS VIII GENE Z170 Alaplap!
- Intel Core i7-6700K 4-Core 4GHz LGA1151 (8M Cache, up to 4.20 GHz) Processzor
- Intel Core i7-8700K 6-Core 3.7GHz LGA1151 (12M Cache, up to 4.70 GHz) Processzor!
- iphone 14 Pro 256 GB - használt, független, 240 000 HUF
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest