Új hozzászólás Aktív témák
-
#21346560
törölt tag
Csak hogy írjak már rosszat is a boltról, mert eddig szinte csak jót írtam, és dicsértem - védtem őket:
Múlt héten elkezdtem nézegetni konkrétan 2 terméket is.
Az egyik egy SSD volt, 20.190 Ft-ért. - Most 21.290 Ft
(Aqua 19.590, de sok helyen még olcsóbb is)A másik egy olajsütő volt, 29.990 Ft-ért. - Most 32.090 Ft
(Aqua jelen pillanatban 29.990)A mától kezdődő hatalmas akció kissé megemelte az árakat a múlt hetihez képest!
-
peppe79
senior tag
Ehhez a meséhez képest a valóság az, hogy pont lesz@rják az egészet. A válaszlevélben többször is hangsúlyozták nekem:
"...A partnerek részére egy hirdetési felületet biztosítunk, az emag.hu oldalon keresztül, de a P&A Digital nevű partnerünktől rendelt, ezért érdemben intézkedni sajnos nincs lehetőségünk..."
"...Az eMAG nem vállal felelősséget az emag.hu-n tett, nem tőle származó felhívásokkal, ajánlatokkal és az ezek alapján létrejött szerződésekkel vagy bármely szerződés létrejöttének elmaradásával vagy megszüntetésével kapcsolatban, különösen a Marketplace termékek minőségéért, biztonságáért és jogszabályi megfelelőségéért és nem vállal kötelezettséget ezen termékek ellenőrzéséért. Az eMAG nem közvetít és nem avatkozik bele a Vásárló és a Marketplace Partner közötti fogyasztói vitába, jogvitákba, tranzakciókba."
Na, ennek tudatában vásároljon bárki is az emag marketplace-ről!!!
-
peppe79
senior tag
válasz
#33802016 #263 üzenetére
Az emag marketing menedzsere: Hunyady László nyilatkozta, 2,5 évvel ezelőtt, az emag marketplace kapcsán:
"...Természetesen a vevői elégedettség elsődleges szempont az eMAG-nál, ezért partnereinkkel szoros együttműködésben dolgozunk azon, hogy biztosíthassuk a szolgáltatások magas minőségi elvárásoknak való megfelelést."
Emag blog, 2018. május:
"Az eMAG az egyik legnagyobb forgalmú hazai webshopként és a legnagyobb látogatottsággal rendelkező internetes áruházként vonzó platform az értékesíteni vágyó cégek számára, egyúttal azonban komoly felelősséget is jelent. A Marketplace partnereknek szigorú szabályokat kell betartaniuk, meg kell felelniük az eMAG sztenderdeknek (a portfólióba illeszkedő termékkínálat, szállítási határidők, vásárlói számlák, ügyfélszolgálat, az ajánlatok naprakészen tartása, stb.). A vállalat rendszeresen ellenőrzi partnereit és felülvizsgálja működésüket, hogy a vásárlók a legjobb kiszolgálásban részesüljenek."
No comment...
-
#33802016
törölt tag
válasz
#21346560 #258 üzenetére
Azért ezt ennyivel elintézni, hogy "nem tőlünk van" - mivel tudtommal ezzel a felületesdivel az emag is jól jár keres rajta. Az lenne a minimum, hogy kivizsgálja az ügye, és szűri a hirdetőket. Esetleg megteszi a megfelelő intézkedéseket.
"n. Az egykoron szebb időket megélt Vatera is rájött, "
Tudtommal az is az emag tulajdonában van. Mindkettő a Dante internacional vállalat tulajdona.
-
peppe79
senior tag
válasz
#21346560 #258 üzenetére
A félreértések elkerülése végett: tudtam, hogy nem közvetlenül az Emagtól, mint forgalmazótól vásárolok. Viszont az, hogy az ő felületén értékesítenek más kereskedők, - eddig - némi biztonságérzetet adott. Én buta ugyanis, abban a tudatban voltam, hogy egy ilyen ismert, több milliárdos forgalmakat lebonyolító cég valamilyen szinten kontrollálja, hogy ki és mit árul az oldalán. De ezek szerint tévedtem. Pont ezt írtam az Emagnak is, hogy ennyi erővel emberi szerveket, vagy narkót is nyugodtan árulhatnak az Emag marketplace-en, mert az Emagnak - az ő meglátásuk szerint - semmi köze az egészhez.
Nem gondolom, hogy az Emag szándékosan összejátszana a csalókkal, így nem is hibáztatom őket a meghiúsult vásárlásért. Amiatt viszont már igen, hogy jelzem nekik a csalás tényét, ők meg cserébe a fülük botját sem mozdítják, sőt: folyamatosan hárítanak, hogy nekük semmi közük az egészhez.
Elnézést kérek: ha én egy magánszemélytől, piaci áron vásárolok, egy - tudtomon kívül - lopott kerékpárt, akkor a törvény szemében azonnal orgazdává válok.
Itt meg előre jelzem a kereskedőnek, hogy az egyik partnerük csaló, ők pedig semmilyen lépést nem tesznek a további visszaélések megakadályozása érdekében?! És semmilyen felelősség nem terheli ez utóbbi tettükért? Ez egy vicc!
Bár nem vagyok milliomos, de engem nem az a pár ezer forint zavar, amit buktam a csaló által. A chargeback eljárás során amúgy is esélyes, hogy visszakapom a pénzt. Engem az Emag "leszarom" hozzáállása bosszant, de az nagyon. Az egykoron szebb időket megélt Vatera is rájött, hogy a vásárlói számára a biztonság a legfontosabb, és nem hagyhatja szó nélkül, hogy elszaporodjanak a csalók az aukcióikon. Más kérdés, hogy talán túl későn ébredtek, mert azóta rengetegen elpártoltak tőlük. Talán az Emag is ráeszmél majd, ha őket is ellepik 'Lopkoviczék'. -
-
peppe79
senior tag
Én egy aranyos történetet osztanék meg veletek: január 16-on vásároltam az Emag oldaláról egy Bilora mini fotóállványt. A forgalmazó a P&A digital Kft. Nem nagy összegről volt szó (7140 Ft), előre kifizettem kártyával a vételárát. Holnap lesz 2. hete, hogy még mindig várom a kiszállítást, de sehol semmi. A rendelések menüben a "csomag elküldve" üzenet szerepel. Többször is írtam már az Emagnak, de ők simán leráztak, mondván, hogy nem tőlük vásároltam (!), ők csak a felületet biztosítják a forgalmazóknak. A csaló cég az email-emre nem válaszol, a megadott mobilszámon előfizető nem kapcsolható, a vezetékes számuk ki sem cseng. A weboldaluk elérhetetlen, a céginfó szerint a cég nem áll felszámolás alatt. Mielőtt kifutnék a határidőből, kértem a bankomtól egy chargeback eljárást, postán értesítenek majd a kimeneteléről. Holnap meg bebattyogok szépen a rendőrkapitányságra, és megteszem a feljelentést mindkét cég (Emag, P&A digital) ellen. Aztán mehet a sztori a Homárra is...
-
#33802016
törölt tag
válasz
sebgutkopf #255 üzenetére
emagot hívtam fel, és elmeséltem elejéről az egész történetet, és mondták rendben akkor küldenek új futárt, a telefonért, amit cserélni kellett, mert én hdd-t rendeltem az emag meg telefont küldött...
#254) Runo -megkaptad a választ te is.
Milyen átfutási idő? Nekem, vhogy mindig hamar felvették a telefont.
De garanciás problémám nem volt, legalábbis nem emlékszem..
Viszont olyan is votl, hogy küldtek csomagot, és elfelejtettek egy tételt elküldeni, akkor is felhívtam őket pár nappal később és ingyen elküldték.
Az durva, hívd fel az emagot mesélted el a történetet normális hangnemben, azzal elvileg juthatsz valamire.
-
sebgutkopf
őstag
válasz
#33802016 #253 üzenetére
Azért kérdezem, mert már vagy 1,5 hete várom a futárt és se egy nyamvadt telefon, se e-mail semmi. Az utolsó infóm múlt hét keddről, hogy rma szám elfogadva futár partner hamarosan keres csomagoljak.
Új fuvart kinél kértél a futár cégnél vagy az e-magnál jártad végig a brutál hosszú átfutási időt?
Reggel az jutott eszembe, hogy megkérdezem a termék magyar képviseletét, hogy náluk lehet-e emag vásárolt terméket közvetlenül gariztatni.
Jó lenne, mert elég nonszensznek érzem, hogy január 7-én jelentettem le a hibát és még mindig nálam van a termék. -
#33802016
törölt tag
válasz
sebgutkopf #252 üzenetére
Nekem eltelt egy időbe... de az karácsonykor volt, aztán pont akkor jött a futár, amikor nem értem rá. - De előtte mondták, hogy majd szól egyeztettük, mikor jön a futár... aztán még sem.
Később, mikor már ráértem, és felhívtam a futárt, azt mondta, majd kérjek új fuvart, ő már nem foglalkozik vele...
Ezen kívül amúgy rendben mentek a dolgok.
-
sebgutkopf
őstag
Gariztatás kapcsán van valakinek tapasztalata?
Küldenék vissza gariba terméket és már kissé unom, hogy eleve az RMA számot több mint 1 hét után adták ki (telefonon már zaklattam őket). Most megvan a szám, de már több mint egy hete nem jelentkezett az állítólagosa futár.RMA szám elfogadása után mikor és milyen futár jön a csomagért?
Ebből megint telefon lesz. -
Gabesz87
veterán
Eddig nekem pozitív tapasztalatom van az eMAG-al, de most lassamn kezdek már ideges lenni. Decemberben vettünk szüleimnek egy 32" Pana TV-t, és karácsonykor, otthon ajándékozásnál kivéve a dobozból derült ki, hogy törött (a panel). Másnap telefonáltam, nem szarakodtak, simán vissza tudtam küldeni, mondták, hogy kapok majd utalványt érte ugyanazon összeggel, és azt levásárolhatom. Jan. elején, kb. kér hete már, elvitte a futár a TV-t, és azóta semmi...hetente telefonálok, hogy mi van már, de még nem érkezett be a raktárukba, legyek türelmes....2 hét alatt könyörgöm Kínából is ide tud érni csomag.
-
-
#33802016
törölt tag
Én is írtam értékelést, fél évvel vagy 1 évvel később jelent meg xd Meg moderálva pedig semmit nem csináltam
-
akom
őstag
Sziasztok!
Írtam az egyik termékhez egy értékelést. (Nem pozitívat.)
De nem jelent meg. Értékeléseim alatt látom a amit írtam, de egy nagy pirossal ez van fölé írva: InaktiválvaNem lehet negatív értékelést írni?
-
darkmann
őstag
válasz
#33802016 #244 üzenetére
Szombaton megjött. Csütörtökön hívtak a postától, hogy szombaton szállítják. Ehhez képest még péntek délelőtt is azt írta az ügyfélszolgálat, hogy náluk nincs ilyen számú csomag kézbesítésre átvéve.
Aztán szombaton délelőtt kaptam egy sms-t, hogy aznap megpróbálják kiszállítani. Na kb. akkor jelent meg a nyomkövetési oldalon is az infó. -
darkmann
őstag
BF-en vettem egy Samsung UE55NU7023 Tv-t 109900 Ft-ért. Tudtam, hogy nem ér ide egyhamar, de ami eddig történt, az finoman szólva sem erősíti a bizalmat bennem az eMag iránt. Először nov. 26-28 között írták a kiszállítást. Mivel 30-án még nem érkezett meg a TV, így felhívtam őket. Mondták, hogy sorry, de ők 25-én becsomagolták, és a posta még nem jött érte. Másnap délután kaptam egy levelet, hogy átadták a futárnak. Próbáltam a posta nyomkövetési rendszerében az általuk adott azonosítóra keresni többször is, viszont a mai napig azt írja, hogy nincs a rendszerben. Írtam a M. Posta ügyfélszolgálatra, szerintük ha nincs a rendszerben, akkor nem is vették át kézbesítésre, keressem a feladót a problémámmal. Na itt elborult az agyam, tegnap és ma is próbáltam telefonon hívni az eMag-ot, többszöri próbálkozás és hosszas várakozás után sikerült beszélnem egy ügyintézővel, aki persze mossa a kezeit, ők átadták a futárnak, nem tud mit tenni. Mondtam neki, hogy nem érdekel, meccseljék le a postával, hogy ki a hunyó!
Kezdem azt hinni, hogy csak kamu akció volt a 150e Ft-os TV 110k-ért! -
samu2062
senior tag
Sziasztok!
Tudja valaki,hogy kb. mikorra várható olyan termék,amire az volt írva a megrendelés napján,hogy "raktáron"?
Rá egy-két napra ez az adott terméknél,"kiszállítás 3 napon belül"-re módosult és jelenleg is ez van oda írva.
Én egy hete rendeltem és még mindig csak ott tartunk,hogy rögzítették a rendelésemet. -
#33802016
törölt tag
válasz
szabi__memo #237 üzenetére
Akihez kerül lényegében, nem tudom összeszámolni hány futár volt már...
Volt akinél kaptam sms-t volt akinél nem. Sőt nekem kellett elmennem a postára, hogy érkezett csomag, mert az emag oldala rosszul jelezte, és a követés (csomag) sem mutatott valós információt.
De általában jött jelzés jah.
A futárok meg itt vagyok, vagy 2 perc múlva jövök, de gondolom ez nem új.
-
#33802016
törölt tag
Korábbi tapasztalatokból kiindulva, a honlappal nem kell foglalkozni, egyrészt, mert még pl összekészítés, vagy más stádiumban volt, de már megkaptam pl.
Éppen ezért a kiírt idő sem reális.
Azt, meg várni, hogy 1-2 napon belül megkapod szintén nem reális.A tapasztalat az, hogy össze vissza, tételenként, nem is rendelésenként fogják kiszállítani. Így az idő is napoktól, hetekig telhet simán.
-
-
#21346560
törölt tag
Október 6.-án rendeltem tőlük egy vga-t.
Október 10.-én megérkezett.
15.-én úgy döntöttem, nem tetszik, írtam nekik, hogy szeretném vissza adni....
17.-én jött a futár, és elvitte.
28.-án írtak, hogy a kérelem elbírálás alatt.
30.-án megérkezett a pénz a számlámra... -
#21346560
törölt tag
Őrült akciók vannak a boltban, ránéztem az árakra... 20% kedvezménnyel 1000 Ft-al olcsóbb, mint egy itthoni webáruházból...
Már ezek sem a régiek...
-
#33802016
törölt tag
Ön nemrég az alábbi termékről írt értékelést.
Sajnos az értékelése nem egyezik a közzétételi szabályokkal, ezért felfüggesztésre került.
[link]Gyenge
Máshol vettem ugyan ilyent, sajnos, nem az igazi. Először mikor beüzemeltem jól működött, de már pár nap után a pc nem ismerte fel az erre kötött egeret (hősszabitóval), most kipróbáltam a skennert, azt sem, az direkt (közvetlenül) van rákötve. Ráadásul a leírás alapján 500 gb-nál nagyobb hdd ...Most komolyan ezzel a hozzászólással mi a gond? Egy másik webáruházból lett rendelve, mert alacsonyabb volt az ára, és más is votl ott ami még kellett.
De érdekes, mind1, hogy ott vásárolt, vagy sem, úgy látom a negatív kritikát, sokkal kevésbé engedik át, ráadásul hónapokba telik az ellenőrzés.
Ennyit az emagos hozzászólásokról, nem feltétlenül tükrözik a valós visszajelzéseket.
-
#33802016
törölt tag
válasz
#07538176 #226 üzenetére
Ez nem csomag küldés, ez hozzászólás moderáció, amikor elküldöd akkro mondják, hogy csak moderálás után lesz látható. (ellenőrzés után).
A csomag rendben meg jött, csak nem az volt amit akartam... vissza lett küldve, Extreme Digitálnál- lett végül megoldva a dolog. Úgyna úgy bf-es dolog volt...
-
#07538176
törölt tag
válasz
#33802016 #225 üzenetére
"Keletkezett 2017.11.20 (...) meg az is,hogy még csak most ellenőrizték."
Durva, hogy 3 hónap után foglalkoztak vele.
Én novemberben Black Friday keretében rendeltem kamerát, kb. 2 hetet kellett rá várnom, és a rendelés állapota 1 hét után is csak rögzített volt...Oké, Black Friday volt, tehát sok csomagot kell feladni, ezt megértem, viszont illett volna mondjuk felvenniük a telefont, mikor hívtam őket...Írtam e-mailt, arra kb. 3 nap után válaszoltak. Ez nem is olyan hosszú idő volt...mályva: én itt találtam a cégről egy kis infót, hátha segít valamit.
-
#33802016
törölt tag
az Ön hozzászólása nem került elfogadásra
Kérjük, nézze át újra a hozzászólást!
Felfüggesztés:
hozzászólás szerkesztése
Ön megválaszolta
Szia! Melyik verziót kaptad? (talpán elolvasható, illetve a doboz színe ha kék akkor (v4)
Keletkezett 2017.11.20Ez aztán tényleg nagyon durván sért miden szabályt... Nevetséges...
+ meg az is,hogy még csak most ellenőrizték.Ergo nincs sok értelme hozzászólni emagnál, vagy kérdezni.
Amúgy a kérdés, egy ruter verziójára vonatkozott, mert kettő van forgalomban ugyan abból a termékből, v2 és v4 a különbség az wifi-ben, és az antennákban van, leginkább.
Anno beszéltem is velük telefonon, akkor sem voltak képben, hiába magyarázta el, az ember illetve mutatta meg konkrétan.
- Néhány percre jött egy másik email "elfogadva", elég nagy vicc ez az egész.
mályva
Nekem olyan volt, hogy érte jött volna, a futár, hogy cseréljék, elvigye... ő csak egyszer keresett, késéssel. Akkor meg már nem voltam otthon... Ő konkrétan nem volt hajlandó másodszor kijönni, "adjam fel újra az emagnál a kérést"
-
mályva
aktív tag
Tudja valaki hogy az emag partnercége a Ventum Solutions mennyi idő alatt szállít?
1 hete rendeltem de még a státusz mindig az, hogy csomag elküldve.
Hányszor hozzák ki a csomagot? Arra gondoltam hogy nem kerestek csak kapucsengőn és éppen nem voltam itthon. Ilyen lehetséges? Sajnos szervízes terméket ilyen formában vittek el- se egy telefon, se egy sms, csak kapucsengő.
-
scabi78
senior tag
Sziasztok, rendeltem az emagtól egy Bluetooth hangszórót amit másnap meg is kaptam, tök gyors volt. Viszont a garancialevelet nem találom, vagy nincs is, és a számla szolgál garanciapapírként?
-
mályva
aktív tag
Sziasztok. Ma vitték el javításra a HDD-t . Semmit nem mondtak hogy kapok e emailt mennyi idő lesz stb stb. A futar bejelentés nélkül jött , csak a kapucsengőn csongetett. Se egy sms se egy hívás se egy email. Adtak egy átadási elismervényt amit nem írt alá a futár , pecsét semmi nincsen rajta. Nálatok ez hogyan zajlott ? Tapasztalatokra lennék kiváncsi. Mennyi idő volt nektek, jó lett-e stb. Mennyi az esélye hogy kicserélik egy újra?
-
trialboj
őstag
3 hete van 1 hajsütővas a favourites listámban, vártam hogy lejjebb essen az ára, annyira nem volt sürgős. Ma mikor néztem azt írták h utolsó darab, nincs hozzá értékelés, de kellett, szóval megvettem gyorsan. Utána mikor rámegyek a termékre ismét azt látom hogy raktáron...
Tehát simán megszívattak. Amúgy a legjobb áron vettem szóval semmiképp nem vertek át, de rettenetesen profin tolják.
Mellesleg a kiterjesztett garancia amit pár 1000ért árulnak szerintem simán megéri, még ha picit drágább is náluk a cuccos, eddig talán 1 v 2x kellet visszaküldjek valamit, és korrektek voltak.
-
#33802016
törölt tag
Ez ugyan nem emag, de ott láttam a céget, és tőlük közvetlenül rendeltem... (egy emagon hirdetőn, amivel semmi baj nagyon korrektek, rendesek, még plusz ajándékot is adtak...)
Viszont, a futárról, nem jött értesítő, nem is tudok róla, hogy keresett, szomszédok vették át, és utólag nézem van egy 120 ft különbség, + le van tépve a csomagolás egy része (ahol pont a címzett, és egyebek vannak feltüntetve)...
Ebből lehet téves következtetés, de az leszűrhető, hogy magának már a borravalót is beleszámította...
- ilyennel még nem találkoztam, ha jól emlékszem eddig...
-
válasz
tylerddd #212 üzenetére
emag honlapon kell elindítanod a garancia igényt, gyári dobozába jól visszacsomagolni az eszközt, futár jön és majd valamilyen román szervizbe viszik, ha pedig kész akkor visszahozzák. Nekem egy LG okostelefont 2 hét alatt jól megcsinálták. Azért nem szeretik sokan mert baj esetén jogilag nehezebb ellenük intézkedni.
-
#33802016
törölt tag
válasz
tylerddd #212 üzenetére
szia!
Ebben vagy:https://logout.hu/tema/black_friyday_2014_11_21_ha_mar_olcsobb_akkor_se_v/hsz_19001-19200.html#msg19084
itt
https://logout.hu/tema/bestbuy_avagy_minden_ami_akcios_itthon_es_kulfoldo/hsz_1-200.htmlbiztos találsz olyant aki segít.
Nekem még nem volt garanciás problémám, csak olyan, hogy rosszat küldtek, de azt cserélték. Rendben volt.
De komolyabb dolgokat nem nagyon rendeltem.
-
tylerddd
veterán
Üdv! Érdeklődnék, h a garanciáztatás hogy zajlik emag esetén?! Laikus ismerőseim istenítik az áruházat, informatikus, tech-hozzáértő ismerősök viszont mind lebeszéltek róla. Miért nem érdemes innen vásárolni? Köszi!
-
#33802016
törölt tag
Külföldi székhely miatt fogyasztóval nem sokat érsz, amúgy lehet félre értés is. Hogy amiatt nem tud róla a szervizes pl.
-
DanaL
tag
Garanciális ügyintézés 40 nap után semmi, telefonos kapcsolás 20 perc után azt a választ kapom a szervizben van még mindig várjak türelemmel, szervizt felhívom és sose hallottak a termékemről. Most ki hazudik?
6db email-emre nem válaszoltak eddig, legelső 16 napja ment ( teleofonban a leterheltségre hivatkozva nem válaszoltak eddig várjak türelemmel.) Valakinek kapcsolata fogyasztóvédelemhez? -
#33802016
törölt tag
"De sebaj, ungarisztán én így szeretlek..."
Az emag nem magyar cég. (csak zárójelben jegyzem meg.)
Amazon meg szerintem egy külön kategória. Nem nagyon lehet verseny társa.
-
nubreed
veterán
válasz
enginev3.0 #206 üzenetére
Én is rendeltem valamit tegnap tőlük (emagtól) ami szintén raktáron volt, írták, hogy küldenek emailt és smst ha átadták a futárnak, eddig a pillanatig semmi. Egészen vicces, hogy mikor Amazonról (USA -ból) rendeltem fejhallgatót, az kevesebb mint 16 óra alatt már a kölni közpuntjukban volt...
Ezek meg kb. egy maximum 100 km -es körben nem képesek 1 nap alatt leredezni egy nyomorult szállítást. De sebaj, ungarisztán én így szeretlek...
-
#21346560
törölt tag
válasz
enginev3.0 #204 üzenetére
Miért nem tőlük kérdezed? Egyébként ha másik boltból már odaért volna, miért nem másik boltból rendelted?
-
enginev3.0
félisten
Vasárnap rendeltem valamit, ami raktáron van, mai napig nem történt meg a csomag átadás futárnak, meddig kell ezekre várni? Más boltból már ideért a rendelt cucc
-
#33802016
törölt tag
válasz
#21346560 #202 üzenetére
Kezdjük ott, hogy a beszélgetés Emag által forgalmazott termékekről indult.
A (#195)- hsz-ben van több valótlan állítás is, illetve a már törölt hsz-eidben.
Valamint jó szöveg értést kívánok a (#201) kiemelt részéhez, mert úgy látom az nem megy
(segítek, a (#202)-ben nem emag által forgalmazott(árult) termék van. Tehát nem vonatkozik rá amit írtam, de ezt te is tudod, csak trollkodsz azaz érzésem már.
Grat
-
#33802016
törölt tag
"A Prohardver lapcsalád alapelveinek, illetve a HardverApró szabályzatának megsértéséért regisztrációd figyelmeztetésben részesült a következő ok miatt:
Személyeskedés minden formája tiltott a fórum területén!"
Elnézést, de ha egyértelműen ott a bizonyíték, és még mindig pampog erőlteti a hülyeséget, akkor teljesen jogos. (az, hogy szabályos-e az más kérdés)
Bárki megnézheti 10 ezer forintos, emag által forgalmazott ár alatt van szállítási költség.
Aki meg azt mondja, hogy "égetem magam, és belinkel biztos ami biztos alapon 1 millás árut, az nem normális, nincs mit szépíteni.
- ilyen érvvel, azt is lehetne mondani, hogy sehol nincs kvázi szállítási költség. Mert ennyire nem lehet már zokni
* a hsz/képeket moderátor törölte, pedig elég lett volna max szerkeszteni véleményem szerint, a hsz-eket.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Európa egyik legjelentősebb online kereskedelmi vállalkozása Magyarországon is megkezdte működését. A cég célja, hogy a magyar piac első számú B2C online kereskedelmi vállalatává váljon.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Nők, nőügyek (18+)
- Windows 11
- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- E-book olvasók
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy Tab S10 FE - a szoftvertámogatás felára
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5g 8/256gb - Szép állapot, akár beszámítással
- LG 70UN74003LA Smart LED Televízió, 70" (177 cm) - 4K Ultra HD, HDR, webOS
- TP-Link RE650 AC2600 (RR650) WIFI hatótávbővítő
- BONTATLAN Új Iphone 16 és 16 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- ÚJ Bontatlan iPad Air 6 - 7 gen 11 és 13 Minden szín 1 év Apple Garancia Azonnal Átvehető DEÁK Térné
- Bomba ár! HP ProBook 6560B - i5-2GEN I 4GB I 500GB I Radeon I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest