Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfman

    veterán

    válasz attila9988 #79 üzenetére

    "Mi a jó fenének kellene évente új telefon, ha egy meglévő mindent tud, amire éppen nekem szükségem van?"

    Erre találták fel a XXI.sz. boszorkányságát, a marketinget! El van hitetve, hogy nekünk ez bizony kell, mert az új kütyük nélkül semmik vagyunk "akárcsak facebook profil nélkül".
    A marketingnek van egy kedves cimborája, akit úgy hívnak, hogy folyamatos termelés. Ez annyit tesz, hogy a kifejlesztett dolgokat nem szabad csak úgy buta módon hírtelen odaadni az embereknek, hanem csöpögtetni kell nekik, nehogy alábbhagyjon az érdeklődés. Pl. nem lehet megtenni, hogy egyből 1080p-s kijelzőt adunk a népnek 4magos processzorral és törhetetlen, karcolhatatlan kijelzővel. Az egyik készülékbe csak ez legyen benne a másikba már 2 dolog, a harmadikban az első fejlesztés ne legyen csak a második kettő, majd pár generáció után megkapsz mindent mire jönnek az új csudijó fejlesztések!

    Nem mondom, időnként megéri váltani, de hogy generációnként, az túlzás, de hát ott a marketing, amit besz()punk! Jeeee! :O

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

Új hozzászólás Aktív témák