Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    Ez a PH!-n is vitát kiváltó "bunkóság-e Adblock-ot használni a PH! olvasóknak" vitára emlékeztet. Ha t.f.h. én maximálisan teszek a reklámokra, sőt idegesítenek, akkor rajtam nincs nyeresége a reklámozó cégeknek. Viszont a látogatásomért valamilyen formában akkor is kap pénzt a látogatott oldal (pl. a PH!). Kérdés, a hirdető cégeknek van-e valami értelmes statisztikája a hirdetések hatékonyságáról, mert ha lenne, akkor a blokkolások miatt annyi történne, hogy egy oldallátogatásért többet fizetnének (hiszen a hardcore reklámutálók nem tekerik a számlálót, és ezzel nem hígítják a mezőnyt), tehát hiába van kevesebb látogatás a blokkolók miatt, a szorzat ugyanannyi. Ha meg átklikkelésre fizetnek, akkor eleve nem lehet sok a kiesés az Adblock és társai miatt. A másik kérdés, hogy vajon aki blokkol, arra valóban nem hat-e lényeges mértékben a reklám... azaz, ha sokan blokkolnak, lényegesen kevesebb vársárlás lesz-e összesen. Mert ha nem, az megint az bizonyítja, hogy ha csökkennek a reklámbevételek, akkor a hirdetők kalkulálnak rosszul vagy rosszindulatúan.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák