Új hozzászólás Aktív témák
-
bkercso
nagyúr
válasz #06658560 #20 üzenetére
Igen, de csak akkor tud tapadást mérni, ha csúszik a kerék. Kanyarban kevésbé venni észre szerintem, da direkt tapadásmérési szándékkal idézünk elő csúszást, hogy felmérjük az útviszinyokat, ezt állítottam csupán.
Az ESP is assisted driving rendszer. Az szerintem jó, ha ezeket a rendszereket elterjesztik és kiegészítik kamerás megfigyelővel, jelzőlámpafigyelővel balesetmegelőzés, sofőrelalvás-érzékelés stb. céljából, de ez szerintem még akkor is messze van az önvezetés elterjedésétől, ha a google autói kevés balesetet szenvednek.
Még a cikkben is azt írják, hogy kell 5 év, mire megjelennek az utakon az ilyen kocsik. A mai fejlesztési tempó mellett ez azért nagy idő. És gyanítom, hogy ködben vagy ónos esőben nem fogják javasolni a használatát, ahogy az orosz utakon sem.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
válasz #06658560 #57 üzenetére
ja, most is annyira szabványosak a táblák, hogy például amerikában jobbra kisívben piroson keresztül is szabad kanyarodni. nálunk meg nem.
meg az is változó, hogy a rendőrség mit ítél szabálytalannak. svájcban ha 5 cm/s-sel túlléped a megengedett sebességet, lelőnek. nálunk a hungárián csúcsidőben 15km/h-val is mehetsz gyorsabban, csak ne tartsd fel a forgalmat. azt, hogy mennyivel kell menni, a lámpaszinkronon hamar megtanulják az ott rendszeresen közlekedők. emiatt a forgalom annyival megy, amennyivel hagyják. na ezt programozd bele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz #06658560 #69 üzenetére
arra kíváncsi leszek, mikor a google önjáró autójának agyában olyan szoftver fog futni, mint az én fejemben... arra meg pláne, mikor a google önjáró autójának agya olyan lesz, mint az enyém.
azé' gondolj bele, itt fog fórumozni neked 5 millió google autó
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
csongi
veterán
válasz #06658560 #62 üzenetére
Tablara szukseg lesz. Olyan biztonsagi rendszer amit muszaly megtartani. vannak Motorok kerekparosok is az utakon. Illetve egy onallo auto is vezetheto marad, az emberre szukseg van, csak nem mindegy mikor es mennyire.
Gyula84. Mi vele a baj?
Osszessegeben kell nezni az egesz kozlekedes egy informacio aradat feldologozas-reagalas-es ujabb informacio szuletik belole.
Egybkiterjedt ideghalozatkent kell kezelni. Minel nagyobb a szinkronizacio, annal jobban hatekonyabb.
Egy nagyforgalmu kornyezetben , egy autonak az indokolatlan fekezese megallasa, vagy varatlan savvaltasa kihat a kornyezetere.
USA-ban folyik a forgalom figyeles. Egy rosszul valasztott sav es abbol valo kikanyarodas, tobb kilometeres torlodast is eredmenyez.
Szoval ekkora rendszert az ember keptelen rendesen atgondolni, es annak megfeleloen kozlekedni.
A forgalom nagysaga es a szabalyrndszer atlepi a meg kezelheto szintet. A jelenlegi rendszer annyiszor modosult, hogy generaciok maskepen tudjak a szabalyt Ez szepen kezelhetetlenne valik. Az egyre tobb jarmu pedig egyre hatekonytalanabbul hasznalja az energiat.
Eljutott az ember erre szintre. A kovetkezo lepes ezt megerteni, elfogadni, alkalmazni.[ Szerkesztve ]
-
válasz #06658560 #131 üzenetére
Ezt én sem értem, hogy miért tekintik ilyenkor az embert egy szuperhősnek, akinek 100 óránként sem lankad el egy-két másodpercre sem a figyelme, főleg ha mondjuk épp aznap kezd jelentkezni rajta valami betegség első tünete (pl. semmi komoly, csak kis fejfájás, vagy "tompaság" megfázás/influenza kezdetén), vagy egyszerűen csak rosszul aludt, váratlanul hosszú/fárasztó napja volt, véletlenül kimaradt egy étkezés és leesett a vércukorszintje, stb.
Na meg persze akkor még nem is voltunk "felelőtlenek", hogy telefonáltunk, elmerültünk a gondolatainkban, megragadt valamin a tekintetünk, stb, ami szerintem szintén megesik néha emberekkel, akkor is ha nem veszik észre, vagy nem vallják be maguknak, nem emlékeznek ilyesmikre, mikor felidézik mit szoktak csinálni utóvezetés közben...
És még csak ezek után jön, aki tényleg kicsit bénácska és szeleburdi, vagy komolyan suta és hülye, pedig a fenti is bőven elég ritka véletlen balesetekhez, vagyis legalább is ahhoz, hogy ne sikerüljön ezeket csodával határos módon is elkerülni (kis szerencsével is támogatva), ha valami külső okból állt elő a szituáció.Ja, és szerencse... azt is imádom, mikor valaki valójában csak leblokkol, vagy hibázik, de szerencsésen mégis megúszik valamit véletlenül, és aztán büszke magára, összerak valamit az agya a történtekről, mint ha ott lett volna az akarata a dolgokban, pedig nem is emlékszik rá pontosan, hogy valójában mi történt, csak az a valódi emlék, hogy "húbazz" és "hálaégnek", a kettő közti űrt pedig csak utólag tölti fel, hogy valamit biztos tökéletesen csinált, ha karcolás nélkül megúszta a halál torkából.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."