Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz csongi #44 üzenetére

    "Az nem merul fel senkiben, minek vannak az utakon 2-300LE autok?": azért, mert erős autót vezetni jó. :P

    a kérdésed helyesen: minek vannak az utakon 2-3 tonnás személyautók?

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • Gyula84

    veterán

    válasz csongi #44 üzenetére

    Szerintem legalabb 20% al lehetne az energia felhasznalason es a menetidon javitani, ha onmukodo lenne a rendszer. :C

    Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

  • bkercso

    nagyúr

    válasz csongi #44 üzenetére

    Leszállni a pilóta szokott, főleg szélben, nem véletlenül. Amikor a múltkor kijöttek elém a mellékutcából, egy kb. 2 másodperces kikerülési manőver során elég sok döntést hoztam meg. Láttam, hogy nekicsúsznék annak az ügyesnek, és azt is, hogy a parkolórészen a járdaszegély szinte nulla magasságú, így felmenekültem. A murván, már a másik irányba csúszva láttam, hogy nekicsúsznék a parkoló autóknak, noha a szembesáv televolt, mégis inkább visszamentem a saját sávomba, kikerülve a delikvenst és ügyelve, hogy a szembejövőket ne találjam el. Az épp arrajáró rendőr is megdícsérte a manővert, miután leállított minket.
    Kb. 2 másodperc lehetett az egész. nem mondom, hogy bármikor újra sikerülne, de amíg az önfékező Volvo elüti a próbababát, addig nincs sok bizalmam, na.

    [ Szerkesztve ]

    Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

  • #82729984

    törölt tag

    válasz csongi #49 üzenetére

    Én a szabványosítás de legfőképp a szabályozás hiányában elég nagy bajt látok. Félek tőle hogy majd az lesz hogy az egyik ország igy támogatja az önvezető autókat a másik amúgy a harmadik meg megint másféleképp.

    Aztán a kocsihoz majd lehet venni "kompatiblitási" szoftver csomagot adott országra, meg "teljes európa" csomagot meg hasonló mondjuk egy új autó áráért...
    (értsd: enélkül majd ott másik országban nem ismeri fel a táblát, nem tud kommunikálni az ottani beépített vezetés segítő rendszerekkel stb).

    Ráadásul ha az lesz mint a többi elektronikai cikknél hogy majd pl. egy apple autó csak másik apple autóval hajlandó legfőképp kommunikálni egy másik gyártó autójával meg nem nagyon, akkor meg majd a hajunkra kenhetjük az olyan rendkivül fontos infókat mint pl. dugó vagy épp baleset (csúszos út akármi) előrejelzése.

  • #06658560

    törölt tag

    válasz csongi #61 üzenetére

    Ha egymással kommunikáló autók lesznek, akkor nem lesz szükség táblákra-lényegesen kevesebbre lesz szükség. lámpák szintén.

  • Gyula84

    veterán

    válasz csongi #49 üzenetére

    nekem a 20% tetszett csak :D

    Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

  • Snoop-y

    veterán

    válasz csongi #44 üzenetére

    Hjam en sem ertem miert gyartanak ilyen gyenge kocsikat :F
    V8 powaaaaaa ;]

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz csongi #90 üzenetére

    azt trolibusznak hívják :)
    egyébként az összes gyorsulási versenyen úgy néz ki, hogy az elején előnyt szerez a villany, de amikor felpörög végre a sok henger, akkor attól kezdve nincs ellenfél.
    egyébként is ki akar fogászati fúró hangot hallgatni egész nap? :) a v8 hangját csak a sugárhajtómű tudja űberelni...

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz csongi #93 üzenetére

    "De gyorsulas csak addig elvezheto amig van g-terheles. Es ez alllo helyzetbol a legnagyobb." pedig úgy látom, te is tudod, hogy ez nem igaz. "Es az elvezet autozas a kanyarokban ervenyesul, nem pedig az egyenesbe, szamomra. " tehát látod te is, hogy a kanyarban is van g terhelés.

    a kanyarokban meg a dögnehéz tesla pont nem jó sportolásra.

    szóval előfordulhat, hogy bizonyos élethelyzetekben én is választanám a teslát, de az biztos, hogy élményautózásra soha.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • speed471

    aktív tag

    válasz csongi #107 üzenetére

    Itt nem ismerik a irányjelzőt és igen is rengeteg 3 éves autó áll olyan hibákkal mint elektromos gázpedál ami későn reagáll és meg van a baj. De németeknél elég kultúrált a közlekedés.

    1 gép 100 hiba, sok gép ami komunikáll egymással és éles szituácóba kerűl végtelen hiba lehetőség.
    Mesterséges inteligenciát hozunk létre a helyet hogy tanulnánk aztán belustulunk és létrehoztuk a terminátort mert alapvetően jelenleg a ember csak pusztítja a környezetét. Meg kellenne védeni és becsülni mindent! A emberi értékeket főleg amit gép soha nem fog helyetessíteni. Vannak dogok amit túlmenően én nem eröltetnék.

    De ha ennyire jövő minek szenvedünk közutakon holl ott a levegőben gyorsabb?? Minek a kátrány? Minek a utakat javítani? Ennyi erővel drón azt szvsz elég hamar ott lennénk bárhol minek a autó? Kis leszálóhelyeket mindenhova lehet építeni onnan meg belvárosba van metro, villamos autósokat kitiltani kivétel a szálítók.

    Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."

  • BiP

    nagyúr

    válasz csongi #103 üzenetére

    Na igen. Sokan annyira fogalmatlanok vezetés közben (mármint nem tudja, mit akar), hogy nem egyszerű betippelni külső vezetőként, hogy néha mi a f*szt akar(t) csinálni.
    Az említett kanyarodás: Legjobb, amikor előtted valaki fékez, nem tudod miért, közben sejted, hogy talán kanyarodni fog, majd kormánytekerés közben rájön, hogy van ott egy index is, amit nagy kegyesen bekapcsol a végén. Kösz.
    Emberek: ha kanyarodsz, először indexelsz (értsd: jelzed irányváltási szándékod, jééé, pont erre való az index), majd UTÁNA fékezel.

    (#104) speed471: Nem vagyok a híve, csak nem zárkózom el tőle, és pozitívan látom a jövőjét. Mert van benne ráció és lehetőség.
    Nem jövőre fogják elárasztani az utakat, nem fognak mindenkinek a fejéhez pisztolyt szegezni, hogy cserélje le a kocsiját, (főleg a megrögzött maradiaknak) de már most látszik a fejlődés. Nem 1 éven belül lesz piacképes (értsd: olcsó és széleskörűen biztonságos), de a nem túl távoli jövőben mindenképp.

    Érdi példa alagút van sokkal gyorsabb a közlekedés: Na, az pont egy szar alagút :)
    Na jó, nem az alagút szar, ez igaz. Sőt, maga az alagút jó, én is szeretem. De hogy pont a legszarabb körforgalomba torkollik, és emiatt állandóan dugó van, az nonszensz.

    Tényleg nem kötekedni akartam, mert én is annak vagyok a híve, hogy lehetőleg ne keresztezzék egymást a különböző forgalmi résztvevők, pláne vonat vs. autó.
    Eggyel arrébb ott a dupla átkelő, az meg az állandó sorompózás miatt torlódik fel.
    Szóval jó lenne elválasztani, de olyan anyagi ráfordítást, helyet, és szemléletváltást igényelne, ami nem megvalósíthatóvá teszi. 1-1 helyen max.

    "furgon sávot vált és ramtolja a kormányt majd elmegy."
    Itt nem a mocissal volt a baj, hanem a furgonosok többsége f*szkalap. Bocs az általánosítással, de a legtöbb letolásos sávváltást tőlük láttam. Szerintem a fedett oldallap miatt nagy a kocsi holttere, vagy egyszerűen leszarják, mert ők a királyok, mert egész nap az utat járja, nem tudom.

    Egyébként az a vicces, hogy olyan dolgokat szeretnél, ami nem megvalósítható, (teljes szétválasztás, egyedi gyorssávok, stb), ellenben az automata közlekedéssel nagyban lehetne könnyíteni a problémán.
    Minden azon múlik, mennyire gyorsan terjed majd el. Minél több az automata résztvevő, annál jobban javul a forgalom dinamikája.

    "Igen hiszek abba hogy minden ember jobban tud teljesíteni, és a gép többet hibázik."
    Ki kell, hogy ábrándítsalak. Sajnos nem így van.
    Az életnek rengeteg olyan területe van, ahol jobb az ember. A vezetésben már most jobb a gép.
    Van, létezik olyan ember, aki jobban vezet, mint a gép. De a nagy átlag, 100-ból 99 ember szarabbul vezet.
    Egy szituációt számtalan módon meg tud oldani egy ember, ezt mondod Te is. Viszont a baj az, hogy ebből a legtöbbször rosszat választanak.

    "levegőben gyorsabb"
    Összességében nem gyorsabb. Nehezebben kezelhető, nehezebben kontrollálható a légiforgalom. Ha erre rászabadítod a milliárd közepes képességű sofőrt, káosz lenne.
    Parkolni nem tudnak az emberek, szerinted drónnal felszállni, leszállni menni fog?

    "Amit itt istenítenek azokat a gépeket emberek hozták létre. Emberek javítják ki és fejlesztik."
    Ja, csak átlagon felüli képességű szakember hozza létre, hogy egy jobbal helyettesítse az átlagember képességeit. Nem megugorhatatlan.

    "Nem minden szituációba álja meg a helyét a gép. Szerintem ebbe megyegyeuhetünk."
    Ebben meg. De a statisztika mégis azt mutatja, hogy már most kevesebb szituációban marad alul, mint az (átlag)ember.

    [ Szerkesztve ]

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz csongi #137 üzenetére

    a kamion, főleg az országon csak áthaladó kamion pont jó példa az önvezető autókra.
    a határon a rola állomáson odamegy a vasutas a sofőrhöz, mondja neki, hogy most ön következik, álljon fel a vagonra, hegyeshalomnál meg álljon le róla.

    [ Szerkesztve ]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák