- Windows 11
- Mozilla Firefox
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Proxmox VE
- Ubuntu Linux
- OpenWRT topic
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bkercso
nagyúr
Leszállni a pilóta szokott, főleg szélben, nem véletlenül. Amikor a múltkor kijöttek elém a mellékutcából, egy kb. 2 másodperces kikerülési manőver során elég sok döntést hoztam meg. Láttam, hogy nekicsúsznék annak az ügyesnek, és azt is, hogy a parkolórészen a járdaszegély szinte nulla magasságú, így felmenekültem. A murván, már a másik irányba csúszva láttam, hogy nekicsúsznék a parkoló autóknak, noha a szembesáv televolt, mégis inkább visszamentem a saját sávomba, kikerülve a delikvenst és ügyelve, hogy a szembejövőket ne találjam el. Az épp arrajáró rendőr is megdícsérte a manővert, miután leállított minket.
Kb. 2 másodperc lehetett az egész. nem mondom, hogy bármikor újra sikerülne, de amíg az önfékező Volvo elüti a próbababát, addig nincs sok bizalmam, na.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
#82729984
törölt tag
Én a szabványosítás de legfőképp a szabályozás hiányában elég nagy bajt látok. Félek tőle hogy majd az lesz hogy az egyik ország igy támogatja az önvezető autókat a másik amúgy a harmadik meg megint másféleképp.
Aztán a kocsihoz majd lehet venni "kompatiblitási" szoftver csomagot adott országra, meg "teljes európa" csomagot meg hasonló mondjuk egy új autó áráért...
(értsd: enélkül majd ott másik országban nem ismeri fel a táblát, nem tud kommunikálni az ottani beépített vezetés segítő rendszerekkel stb).Ráadásul ha az lesz mint a többi elektronikai cikknél hogy majd pl. egy apple autó csak másik apple autóval hajlandó legfőképp kommunikálni egy másik gyártó autójával meg nem nagyon, akkor meg majd a hajunkra kenhetjük az olyan rendkivül fontos infókat mint pl. dugó vagy épp baleset (csúszos út akármi) előrejelzése.
-
azt trolibusznak hívják
egyébként az összes gyorsulási versenyen úgy néz ki, hogy az elején előnyt szerez a villany, de amikor felpörög végre a sok henger, akkor attól kezdve nincs ellenfél.
egyébként is ki akar fogászati fúró hangot hallgatni egész nap? a v8 hangját csak a sugárhajtómű tudja űberelni...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"De gyorsulas csak addig elvezheto amig van g-terheles. Es ez alllo helyzetbol a legnagyobb." pedig úgy látom, te is tudod, hogy ez nem igaz. "Es az elvezet autozas a kanyarokban ervenyesul, nem pedig az egyenesbe, szamomra. " tehát látod te is, hogy a kanyarban is van g terhelés.
a kanyarokban meg a dögnehéz tesla pont nem jó sportolásra.
szóval előfordulhat, hogy bizonyos élethelyzetekben én is választanám a teslát, de az biztos, hogy élményautózásra soha.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
speed471
aktív tag
Itt nem ismerik a irányjelzőt és igen is rengeteg 3 éves autó áll olyan hibákkal mint elektromos gázpedál ami későn reagáll és meg van a baj. De németeknél elég kultúrált a közlekedés.
1 gép 100 hiba, sok gép ami komunikáll egymással és éles szituácóba kerűl végtelen hiba lehetőség.
Mesterséges inteligenciát hozunk létre a helyet hogy tanulnánk aztán belustulunk és létrehoztuk a terminátort mert alapvetően jelenleg a ember csak pusztítja a környezetét. Meg kellenne védeni és becsülni mindent! A emberi értékeket főleg amit gép soha nem fog helyetessíteni. Vannak dogok amit túlmenően én nem eröltetnék.De ha ennyire jövő minek szenvedünk közutakon holl ott a levegőben gyorsabb?? Minek a kátrány? Minek a utakat javítani? Ennyi erővel drón azt szvsz elég hamar ott lennénk bárhol minek a autó? Kis leszálóhelyeket mindenhova lehet építeni onnan meg belvárosba van metro, villamos autósokat kitiltani kivétel a szálítók.
Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."
-
BiP
nagyúr
Na igen. Sokan annyira fogalmatlanok vezetés közben (mármint nem tudja, mit akar), hogy nem egyszerű betippelni külső vezetőként, hogy néha mi a f*szt akar(t) csinálni.
Az említett kanyarodás: Legjobb, amikor előtted valaki fékez, nem tudod miért, közben sejted, hogy talán kanyarodni fog, majd kormánytekerés közben rájön, hogy van ott egy index is, amit nagy kegyesen bekapcsol a végén. Kösz.
Emberek: ha kanyarodsz, először indexelsz (értsd: jelzed irányváltási szándékod, jééé, pont erre való az index), majd UTÁNA fékezel.(#104) speed471: Nem vagyok a híve, csak nem zárkózom el tőle, és pozitívan látom a jövőjét. Mert van benne ráció és lehetőség.
Nem jövőre fogják elárasztani az utakat, nem fognak mindenkinek a fejéhez pisztolyt szegezni, hogy cserélje le a kocsiját, (főleg a megrögzött maradiaknak) de már most látszik a fejlődés. Nem 1 éven belül lesz piacképes (értsd: olcsó és széleskörűen biztonságos), de a nem túl távoli jövőben mindenképp.Érdi példa alagút van sokkal gyorsabb a közlekedés: Na, az pont egy szar alagút
Na jó, nem az alagút szar, ez igaz. Sőt, maga az alagút jó, én is szeretem. De hogy pont a legszarabb körforgalomba torkollik, és emiatt állandóan dugó van, az nonszensz.
Tényleg nem kötekedni akartam, mert én is annak vagyok a híve, hogy lehetőleg ne keresztezzék egymást a különböző forgalmi résztvevők, pláne vonat vs. autó.
Eggyel arrébb ott a dupla átkelő, az meg az állandó sorompózás miatt torlódik fel.
Szóval jó lenne elválasztani, de olyan anyagi ráfordítást, helyet, és szemléletváltást igényelne, ami nem megvalósíthatóvá teszi. 1-1 helyen max."furgon sávot vált és ramtolja a kormányt majd elmegy."
Itt nem a mocissal volt a baj, hanem a furgonosok többsége f*szkalap. Bocs az általánosítással, de a legtöbb letolásos sávváltást tőlük láttam. Szerintem a fedett oldallap miatt nagy a kocsi holttere, vagy egyszerűen leszarják, mert ők a királyok, mert egész nap az utat járja, nem tudom.Egyébként az a vicces, hogy olyan dolgokat szeretnél, ami nem megvalósítható, (teljes szétválasztás, egyedi gyorssávok, stb), ellenben az automata közlekedéssel nagyban lehetne könnyíteni a problémán.
Minden azon múlik, mennyire gyorsan terjed majd el. Minél több az automata résztvevő, annál jobban javul a forgalom dinamikája."Igen hiszek abba hogy minden ember jobban tud teljesíteni, és a gép többet hibázik."
Ki kell, hogy ábrándítsalak. Sajnos nem így van.
Az életnek rengeteg olyan területe van, ahol jobb az ember. A vezetésben már most jobb a gép.
Van, létezik olyan ember, aki jobban vezet, mint a gép. De a nagy átlag, 100-ból 99 ember szarabbul vezet.
Egy szituációt számtalan módon meg tud oldani egy ember, ezt mondod Te is. Viszont a baj az, hogy ebből a legtöbbször rosszat választanak."levegőben gyorsabb"
Összességében nem gyorsabb. Nehezebben kezelhető, nehezebben kontrollálható a légiforgalom. Ha erre rászabadítod a milliárd közepes képességű sofőrt, káosz lenne.
Parkolni nem tudnak az emberek, szerinted drónnal felszállni, leszállni menni fog?"Amit itt istenítenek azokat a gépeket emberek hozták létre. Emberek javítják ki és fejlesztik."
Ja, csak átlagon felüli képességű szakember hozza létre, hogy egy jobbal helyettesítse az átlagember képességeit. Nem megugorhatatlan."Nem minden szituációba álja meg a helyét a gép. Szerintem ebbe megyegyeuhetünk."
Ebben meg. De a statisztika mégis azt mutatja, hogy már most kevesebb szituációban marad alul, mint az (átlag)ember.[ Szerkesztve ]
-
a kamion, főleg az országon csak áthaladó kamion pont jó példa az önvezető autókra.
a határon a rola állomáson odamegy a vasutas a sofőrhöz, mondja neki, hogy most ön következik, álljon fel a vagonra, hegyeshalomnál meg álljon le róla.[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Főzőcskés topic
- Windows 11
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!