Új hozzászólás Aktív témák

  • bkercso

    nagyúr

    válasz #06658560 #20 üzenetére

    Igen, de csak akkor tud tapadást mérni, ha csúszik a kerék. Kanyarban kevésbé venni észre szerintem, da direkt tapadásmérési szándékkal idézünk elő csúszást, hogy felmérjük az útviszinyokat, ezt állítottam csupán. :)

    Az ESP is assisted driving rendszer. Az szerintem jó, ha ezeket a rendszereket elterjesztik és kiegészítik kamerás megfigyelővel, jelzőlámpafigyelővel balesetmegelőzés, sofőrelalvás-érzékelés stb. céljából, de ez szerintem még akkor is messze van az önvezetés elterjedésétől, ha a google autói kevés balesetet szenvednek. :B
    Még a cikkben is azt írják, hogy kell 5 év, mire megjelennek az utakon az ilyen kocsik. A mai fejlesztési tempó mellett ez azért nagy idő. És gyanítom, hogy ködben vagy ónos esőben nem fogják javasolni a használatát, ahogy az orosz utakon sem. ;]

    [ Szerkesztve ]

    Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

Új hozzászólás Aktív témák