- Reklámblokkolók topikja
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Erőszakos tartalomba fut a gyerek, ha internetezik
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI internet
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Asustor NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
bkercso
nagyúr
válasz #06658560 #20 üzenetére
Igen, de csak akkor tud tapadást mérni, ha csúszik a kerék. Kanyarban kevésbé venni észre szerintem, da direkt tapadásmérési szándékkal idézünk elő csúszást, hogy felmérjük az útviszinyokat, ezt állítottam csupán.
Az ESP is assisted driving rendszer. Az szerintem jó, ha ezeket a rendszereket elterjesztik és kiegészítik kamerás megfigyelővel, jelzőlámpafigyelővel balesetmegelőzés, sofőrelalvás-érzékelés stb. céljából, de ez szerintem még akkor is messze van az önvezetés elterjedésétől, ha a google autói kevés balesetet szenvednek.
Még a cikkben is azt írják, hogy kell 5 év, mire megjelennek az utakon az ilyen kocsik. A mai fejlesztési tempó mellett ez azért nagy idő. És gyanítom, hogy ködben vagy ónos esőben nem fogják javasolni a használatát, ahogy az orosz utakon sem.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Reklámblokkolók topikja
- Elite: Dangerous
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...