Új hozzászólás Aktív témák
-
Azazael
aktív tag
Persze, hogy van benne marketing. Bár nem mellékesen az eszközök egy részét is a Vodafone fejleszti és a SIM-ekben is van különbség by design, mivel nem azonosak a körülmények, illetve az elvárt élettartam kb. 2 év vs 10.
És itt nem csak mobilnetről van szó, a setupja az eszközöknek a support stb. sem elhanyagolható tényező. Egy több országban működő megoldásnál pedig jelentős szerepe van a globális lefedettségnek, hiszen nem mindegy a költség amit generál.
Az IoT meg az M2M meg nem teljesen ugyanaz, az M2M mondjuk úgy az alap (végpontok közötti kommunikációval, beágyazott eszközöket használva, elsősorban távoli eléréshet, eszközmenedzsmenthez), után jött az IoT ahol már tisztán ip alapú a kommikáció, alacsonyabb az energiafogysztás, egyéb szenzorok is adnak adatot stb.
Persze buzzword, természetesen mint ahogy nagyon sok IT/telekom szolgáltatáshoz kapcsolódó kifejezés azzá válik. Nézzük az LTE-t, a smart eszközöket stb. Viszont van iparági definíció, ami tényleg a két szolgáltatás megkülönböztetését is szolgálja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az App Store-ban már kiütötte a ChatGPT-t a DeepSeek, tévúton az AI-szektor?
- Formula-1
- Nothing: március 4
- Kuponkunyeráló
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Politika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest