Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz baluka #4655 üzenetére

    Annyira nem vészes, rosszabbra számítottam. Bár a 458-as láncvilla hossz nem rövid, de még vállalható. A nyeregvázcső is kicsit túl hosszúra sikerült, nekem az M-es kicsi lenne, az L-es meg túl nagy. Fura ez a méretezés, bár máshol is előfordul.

    Sajnos rosszul tudod, ha megváltoztatod a régiót az sajnos garancia vesztéssel jár. Ha már átállítottad, utána nem tudod visszaállítani, amint rádugják számítógépre, látni fogják hogy belenyúltál a rendszerbe. Egyéb tuning megoldások pl a lámpa funkciót kapcsolják be, azon keresztül kommunikálnak. Azt is látni fogják. Persze mindig okoskodnak a tuning gyártók, lehet már van olyan megoldás amivel vissza is lehet állítani gyárira, de ha pl bekapcsolt tuningal szarik be valami és nem tudod életre kelteni, akkor vissza sem tudod állítani gyárira. Utána lesheted a garit és egy 500K értékű EP8 motor esetében az nagy érvágás lehet.

    Bosch gen4 még macerásabb. Igen elméletileg 3 szor tilt kb 1-2 órára, ha utána is tuningolod, akkor végleg lekapcsolják és csak a kereskedő tudja újra indítani. A harmadik ilyen újraindítás után végleg elalszik a motor.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák