Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz Inhouse #1935 üzenetére

    A kapacitás nem az indítóképesség jelzője, hanem az állandó kis fogyasztóké. Amire te gondolsz, az a hidegindító áram.

    Ezért nem szeretek veled tárgyalni, mert már megint olyat akarsz nekem megmagyarázni, amivel én is tökéletesen tisztában vagyok. Ugyanakkor az eredeti mondanivalómat nem érted, eltorzítod.

    Nem kell nekem megmagyarázni, hogy én mire gondolok, és nem kell kiselőadást tartani! Az értelmes fórumozáshoz az is hozzátartozik, hogy a másik hozzászóló szakmai fogalmazását felismerjük, és nem akarjuk kéretlenül felvilágosítani, mert az baromi zavaró tud lenni.

    Igenis, függ az akkuban tárolt energiamennyiségtől, hogy hány napig lesz az autó beindítható. Minden autóban szokott lenni például riasztó, ami ha nem is jelentős, de az önkisülésnél nagyobb árammal, folyamatosan terheli az akkut, így egy idő után nem indul az autó. Csupán ennyit akartam közölni.

    Az akku külső töltésénél pedig, ha az autóban hagyod is, nem kapcsolsz közben se izzót, se mást. Az ECU sem megy tönkre 16V-tól. Ha pedig ki van véve, akkor ezek egyáltalán nem érdekesek.

    Itt is szépen látszik, hogy megint elvesztetted a fonalat, nem erről volt szó (nem külső töltésről), amikor beleszóltál valamibe, amit a másik fórumozó indított el.

    A többi is sajnos a megszokott terelés, bla-bla, érdektelen.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák