- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- DIGI kábel TV
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Programozás topic
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
MSI.Navi
tag
Hülyeség hiszen úgyis ez a jövő, félnek az álságos és hazug médiától de idővel úgyis folytatni fogják a teszteket.
-
ripla
őstag
Az a baj, hogy a hülye Uber miatt ez másokra fog visszaütni.
-
fogtunder
nagyúr
a videót nézve alapvetően a gyalogos volt a hülye, mert sötétben, szabálytalanul, a forgalmat teljesen figyelmen kívül hagyva akart átmenni az úton. az egy másik kérdés, hogy ilyen esetekben az autónak azért reagálnia kellett volna valamit, mert azért vannak kisgyerekek is a világon, meg állatok, akik nem nagyon fogják figyelembe venni a kreszt.
ez persze felvet egyéb jellegű problémákat is, pl. ha nem elkerülhető a baleset, akkor kinek az élete a fontosabb? akik a kocsiban ülnek, vagy aki a kocsi elé tévedt? mi van, ha egy gyalogos van és 4-en ülnek a kocsiban? mi van akkor, ha egy óvódás csoport téved eléd és egyedül vagy, a kocsi pedig csak a te testi épséged árán tudja megelőzni a balesetet.I hate morning people. And mornings. And People.
-
bambano
titán
csak belőlem akar kijönni egy vaskos köcsögözés, amikor az okostojás egy ember halála után is azt látja fontosnak, hogy a befektetések továbbra is érkeznek?
a magam részéről nagyon sajnálom, hogy egy ember halála bizonyította a témáról alkotott véleményemet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
villamos
őstag
Erre volt (van) egy teszt. Különféle forgalmi helyzeteket mutatnak, amiknek a vége mindig baleset lesz. A teszt során külső szemlélőként el kell döntened, hogy az adott szituációban mi történjen. A válaszokat összegzik, és részben ezekből is kiokoskodnak valamit.
[ Szerkesztve ]
Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
WestCoast92
tag
Ja, igen, és mennyire bizonyítja hogy az összes autót be kell tiltani a pics@ba hiszen az emberi vezetők is hibáznak és elütik a többit. Szóval soha senki ne üljön autóba, és ne is menjen utcára, addig amíg vannak autók az utakon. Tragédiák történtek, történnek és történni is fognak. Ugyan akkor ha elzárkózunk a fejlődéstől, az sose jó. Amúgy csak 1 érv az önvezető autók mellett az pl, hogy ha mentőautókat csinálnának és mondjuk ha a többi autó is tudna reagálni arra, hogy ott jön egy mentő, és nem kéne az önvezető mentőnek megállnia egyik pirosnál se mennyivel elöbb kiérne, és esetleg mennyi emberéletet lehetne megmenteni? De a másik pedig, hogy akinek nincs nagy kedve megtanulni vezetni, de mégis beül, mert csak kényelmesebb, az majd vehet egy önvezetőt és máris kevesebb barom lesz az úton. Persze ehez még sokat kell fejleszteni és nem gondolom hogy egy fejlesztés alatt álló rendszert egy hiba miatt egyből el kéne kaszálni. Az Uber sofőrje ugyan annyira hibás (az ember).
-
anulu
félisten
megelőztél... kár, hogy ahhoz, hogy ez megtörténjen, emberéletet kellett követeljen.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Korrektor
válasz WestCoast92 #8 üzenetére
Valamit félreérthettél, mert nem volt szó betiltásról, sőt arról sem, hogy a fejlesztést el akarják kaszálni.
Ellenben "éles teszthez" még egy virtuális (értsd szoftveres) környezetben is bátorság kell, nem is beszélve egy bazi nagy autóról az utakon...
-
troviko
senior tag
Az önvezető autóké a jövő, de még jó 10-20 év, mire odáig jutnak, hogy biztonságosak legyenek. Idővel statisztikailag jóval biztonságosabbak lesznek, mint az emberek által vezetett kocsik. Balesetek, és halálesetek minid lesznek, csak nem mindegy, hogy napi 1-2 vagy 100-200.
https://www.oldtech.hu/
-
troviko
senior tag
120 éve vezet az emberi faj, ez alatt szerintem több millió ember halt meg autó, motor balesetben. Még sincsenek betiltva az autók, motorok.
3-4 éve kezdték komolyabban fejleszteni és tesztelni ezeket az autókat, és eddig 1-2 halálos baleset volt. Rettentő sokat kell még fejlődniük ezeknek a rendszereknek, de nézzük csak meg, honnan indult az autózás, hol tart most. Vagy honnan indult a számítástechnika, hol tart most. Vagy a repülés, pl. Minden fejlődik. Ez a technológia akkor fog megtérülni, hogy ha eljutunk odáig, hogy statisztikailag már akár csak 1-2-5%-al biztonságosabb lesz, mint egy átlagos emberi sofőr.
Márpedig ha egyszer pl az infrastruktúra is besegít majd a kocsiknak a közlekedésbe, akár már kilométerekkel előre tájékoztatva az autót, hogy egy másik közlekedő tart felé, akkor ez az arány nem 1-2-5% lesz, hanem 90-99%.Más kérdés, hogy a gyártóknak nagyon össze kell kapniuk magukat, és rettentő komolyan kell venni a biztonságot. Hacklehetetlenné kell tenni a kocsikat, és sosem szabad hibás hardvert az útra engedniük.
És akkor még valóban ott az etika kérdésköre, amit fogtündér felvetett. Erre viszont szerintem egységes szabályozás kell, amit vagy minden ország elfogat, és kodifikál, és rákényszerít a gyártókra, vagy olyan szoftver kell a kocsiba, ami ilyen esetekben véletlenszerűen dönt (kvázi feldob egy virtuális érmét), hogy ki haljon meg. Ilyenkor nem lehet kit hibáztatni. A véletlen, a sors döntött, hogy a 6 gyalogos haljon meg, akiket elütött a kocsi, vagy 3 kisded, és az anyuka, aki a kocsiban ült.
Persze figyelni kell arra is, hogy a gyártók ezt be is tartsák, mert ha jönnek a dízelbotrányhoz hasonló csaló szoftverek, akkor ezzel a sofőrnek kedvező irányban csaló autók piaci előnyre tehetnek szert. Mert hát ha minden kocsi "etikus" de valamelyik gyártó modelljei a sofőrt helyezik prióba, akkor lényegében mindenki olyan kocsit fog venni, mert a saját élete mindenkinek fontosabb, mint más élete.[ Szerkesztve ]
https://www.oldtech.hu/
-
Csak azért nincs,volt több baleset mert nagyon kevés működik ezekből. Ha majd elterjednek lesz gombfoci az utakon.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
dabadab
titán
A látottak alapján az, hogy az Uber felfüggeszti a tesztelést, az teljesen rendben van, igazából ilyen állapotú szoftverrel neki se szabadott volna vágni.
Arról meg most hallottam először, hogy az Nvidiának saját, önálló önvezető rendszere lenne - eddig mindenhol csak arról volt szó, hogy HW-t szállítanak másoknak.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
stefi76
tag
"csak belőlem akar kijönni egy vaskos köcsögözés, amikor az okostojás egy ember halála után is azt látja fontosnak, hogy a befektetések továbbra is érkeznek?"
Az ember halála 3 dolog miatt következett be:
- emberi felügyelet, ami hibás volt - emberi hiba, ez biztos
- az áldozat, aki 50%-ban fellelős volt amiért belement a balesetveszélyes helyzetben, itt is emberi hiba volt, ami biztos
- lehetséges műszaki probléma - ami vizsgálat alatt van - és amiről korrekten nem tudjuk még, hogy mi történt az elektronikai/számítástechnikai oldalról.És csak belőlem jön ki a vaskos köcsögözés, amikor egy számtech-es oldalon logikát mellőző, agyatlan, korrekt érvek helyett, blikk-szinten mennek a dolgok hőbörögve, el sem gondolkodva a helyzeten.
"a magam részéről nagyon sajnálom, hogy egy ember halála bizonyította a témáról alkotott véleményemet."
A magam részéről nagyon sajnálom, hogy "márpedig a Föld lapos és leesünk a széléről" mentalitás és gondolkodás ilyen mértékben jelen van.
[ Szerkesztve ]
-
Apropó, ha egy vonat elé lép ki valaki, akkor se a vonat a hibás, sem pedig a vezetője. És nem fogják ez miatt betiltani. (de mondhattam volna metrót is)
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
stefi76
tag
"ez persze felvet egyéb jellegű problémákat is, pl. ha nem elkerülhető a baleset, akkor kinek az élete a fontosabb? akik a kocsiban ülnek, vagy aki a kocsi elé tévedt? mi van, ha egy gyalogos van és 4-en ülnek a kocsiban? mi van akkor, ha egy óvódás csoport téved eléd és egyedül vagy, a kocsi pedig csak a te testi épséged árán tudja megelőzni a balesetet."
Mivel ez teljesen szubjektív, értelmezhetetlen és semmis a kérdés.
De.
Ha születne egy minden szituációra egységes konszenzus az emberiség részéről, akkor is alkalmazhatatlan lenn és más-más szituáció jönne random, ugyanis:
a, betanulni képtelen lenne az ember, már egy szobában nyugodtan ülve sem tudna rendes választ adni
b, ha mégis betanulná az elméletet, akkor nem lenne elég gyors fizikailag a végrehajtáshoz, a test illetve az psziché hibájából, mert ilyen szituációra folyamatos és állandó trenírozás kell.Tehát amikor az ember zéró választ tud adni rá éles helyzetben, úgy minek is tesszük fel a kérdést?
-
Kansas
addikt
Ez a legkevésbé sem olyan kérdés, amit közvélemény-kutatással kellene eldönteni!
Súlyos etikai, jogi és felelősségkezelési kérdések merülnek itt fel, és amíg értelmes válaszok nem születnek rájuk, szvsz nem szabadna forgalomba engedni a tisztán önvezető autókat.Egy ilyen kérdés pl. hogy beleülnél-e olyan autóba, amely bizonyos feltételek fennállása esetén nem hogy hagy meghalni, de még be is segít a kaszásnak... meg hogy kinek van joga ily módon életek felett dönteni... és adott esetben milyen formában viseli a felelősséget a döntéséért???...
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
A kényelmetlen kérdések kezelésének nem az a módja, hogy fel sem tesszük őket!
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
stefi76
tag
"Egy ilyen kérdés pl. hogy beleülnél-e olyan autóba, amely bizonyos feltételek fennállása esetén nem hogy hagy meghalni, de még be is segít a kaszásnak... meg hogy kinek van joga ily módon életek felett dönteni... és adott esetben milyen formában viseli a felelősséget a döntéséért???..."
Mint ahogy ez ma és most is megtörténik a bolygón minden percben, hogy kaszásoknak besegítő emberek mellé ülnek be mások illetve döntenek ezen embere más élete felett.
A különbség akkor sokadszorra újra:
Az embernél lényegesen kevesebb lesz a baleset.
Ez a lényeg.20. Kansas.
A kérdés nem kényelmetlen, hanem értelmetlen.
De még a fáradságot sem veszed, hogy elgondolkodj rajta.
Egyébként természetesen kell valami algoritmus.De miért teszel fel olyan kérdést, amire ma nincs egyértelmű válasz az emberiséget megkérdezve?
És hogyan kérsz valamit számon mástól, ha te magad sem tudod, mi a helyes válasz.
Érted, miről vauzok itt?23. Cobra.
"Láttad te a belső kamera felvételét? A gyalogos volt a barom."Meg a megbízott felügyelő ember aki nem az utat nézte.
Ő volt a legnagyobb barom.[ Szerkesztve ]
-
Arpee78
senior tag
Úgy emlékszem a Mercedesnél is hasonló logika mentén tették prioritásba a tulaj életét. Úgy gondolták egyébként nem vennék az autót, ezért nem is terjedne el a biztonságosabb önvezető autó, így többen is halnának meg. Szerintem ez fals logika, az emberek többségének egy balesetnél nem feltétlen a saját élete a legfontosabb.
-
Felesbandi
senior tag
Emberek is okoznak halalos baleseteket az utakon, raadasul sok esetben azert, mert nem tartjak be a szabalyokat, allat modjara vezetnek, figyelmetlenek, esetleg faradtak. Arrol nem is beszelve, hogy buszon utazva, ahogy belatok az emberek kocsijaba azt tapasztalom, hogy ijesztoen magas szazalekuk vezetes kozben a telefonjat nyomkodja.
Ezzel szemben az onvezeto autok betartjak a szabalyokat, nem turelmetlenkednek, vagy mennek mint az allatok, tudnak indexelni (ez sok embernek kihivas), nem masra figyelnek, raadasul lehetnek olyan szenzoraik is, melyek az emberi erzekszerveket adott esetben tulszarnyaljak.
Akkor most miert is veszelyesebbek az onvezeto autok az idiota emberi soforoknel? Mert az egyik elutott egy olyan jarokelot, aki szabalytalanul, valoszinuleg korbenezes nelkul, kedvezotlen latoviszonyok mellett lepett le az auto ele? Megnezve a videot en tuti nem vettem volna eszre idoben.
-
ALBY
senior tag
Percenként halnak meg sajnos emberek autóbalesetekben a legkülönbözőbb hülyeségek miatt.
Itt meg lett egy baleset önvezető autóval is.Annyi a különbség hogy az önvezető autónál még nem tudják kit okoljanak,
és hogy az hogy ezen lehet jól hőbölögni, a fentinek meg nincs hírértéke...Ezeknek még fejlődnek, de jól haladnak.
Sajnos ez sem megy áldozatok nélkül, sokan meghaltak addig is mire a mostani fejtámlákat előírták.A lónak is két oldala van mégsem hanglemez...
-
fogtunder
nagyúr
Csak az a gond, hogy én nem emberekről beszéltem, hanem gépekről, akik a megadott paraméterek függvényében fognak döntést hozni egy éles helyzetben és itt pont arról van szó, hogy milyen paramétereket adjunk meg nekik az ilyen helyzetek kezelésére.
A kérdést azért kell feltenni, mert az autonóm vezetés valós, tömeges applikációjához ezeket a dolgokat el kell dönteni és szabályozni kell. Az, hogy te nem tudod meghozni ezt a döntést, nem jelenti azt, hogy senkinek nem is kell.I hate morning people. And mornings. And People.
-
Sinesol
veterán
Szerintem pedig a saját élet a legfontosabb. Persze lehet moralizalni, de végeredményben ha olyan helyzetbe kerül az ember, akkor igencsak felismeri, hogy mit is veszíthet. Talán kicsit kegyetlen, de ha halott vagy, akkor mit számít neked, hogy az adott illetővel mi van? Egy hulla már semmiről nem gondol semmit.
De nézhetjük más szempontból is, mondjuk gondolj bele, lehet nagyon nemes cél pár járókelő helyett meghalni, de vajon a feleséged, aki hirtelen magára marad mondjuk 2 gyerekkel+laskáshitellel, neki vajon mit fog a te hősiességed adni?
Bonyolult dolgok ezek..a lényeg, hogy ne jussunk el idáig.
Ahogy fejlődnek ezek a rendszerek, az emberi vezetők kiiktatásával a balesetek nagy része elkerülhetővé válik.[ Szerkesztve ]
-
stefi76
tag
válasz fogtunder #26 üzenetére
"Csak az a gond, hogy én nem emberekről beszéltem, hanem gépekről, akik a megadott paraméterek függvényében fognak döntést hozni"
Na ne mond már!
Akkor lépésről lépésre segítek:Szerinted egy gép hogyan hozhat döntést?
Ha megmondjuk neki, ugyi?
Ki mondja meg neki?
Az ember.Na ennyit segítek abban, hogy megtudd, miről akartál elkezdeni itt beszélgetni.
" Az, hogy te nem tudod meghozni ezt a döntést, nem jelenti azt, hogy senkinek nem is kell."
Nem ezt mondtam.
Azt mondtam, hogy nincs jó válasz, mert mindenkinek más és más. Szubjektív.
Most ezt meg keresd ki, mit jelent.[ Szerkesztve ]
-
Kansas
addikt
1. Tudtommal nincs bizonyítva, hogy valóban kevesebb lenne a baleset, csak úgy gondolják, ráadásul el is kellene hozzá érni egy viszonylag magas penetrációt is
2. Az önrendelkezés joga szvsz fontosabb a kényelemnél
3. A mostani sofőrök az esetek túlnyomó részében nem döntenek más élete felett(legtöbben soha nem is kerülnek döntési helyzetbe), max nem vezetnek tökéletesen, de megsúgom:a robot sem fog, és a programozói sem végeznek tökéletes munkát, de még csak felelősségteljeset se mindig(Meltdown/Spectre nem rémlik?)stefi76: Én belegondoltam, te láthatólag vagy nem, vagy nem érted, miért kötelező őket feltenni.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Még csak nem is logikus. Lásd 3. fentebb.
Kellően komplex probléma esetén(pl. ilyen még a kvantumfizika és az asztrofizika is) a józan paraszti logika nem a helyes választ adja.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
bambano
titán
tökéletesen igazad van, térjünk vissza az önvezető autókra 120 év múlva...
"Hacklehetetlenné kell tenni a kocsikat": mondod ezt aznap, amikor kiderül, hogy az ms-nek harmadik nekifutásra végre sikerült totálisan szétcseszni a windowsok memóriavédelmét? Ha azok a rendszerek, amik autót vezetnek, plusz azok a rendszerek, amiken fejlesztik a szoftvert és a hardvert, ennyire lyukasak, ott nem lesz biztonság még egy darabig.(#15) stefi76 "És csak belőlem jön ki a vaskos köcsögözés, amikor egy számtech-es oldalon logikát mellőző, agyatlan, korrekt érvek helyett, blikk-szinten mennek a dolgok hőbörögve, el sem gondolkodva a helyzeten.": te például elgondolkodtál azon, hogy Jensen Huang miért nem adott egy kis tiszteletet a halottnak? Normális világban egy ilyen "alkalomkor" mondanak pár részvétteljes mondatot és pont.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Felesbandi #24 üzenetére
"az onvezeto autok betartjak a szabalyokat, nem turelmetlenkednek, vagy mennek mint az allatok, tudnak indexelni": szerintem egyezzünk meg abban az alapvető és cáfolhatatlan tényben, hogy az ellenpélda topicjában ezt a mantrát zsolozsmázni időszerűtlen.
az ideális önvezető autó megtartja a szabályokat, nem türelmetlenkedik, stb. láttál már ideális önvezető autót? még a managgák prezentációiban se, nemhogy a közúton.
el kellene végre fogadni azt a tényt, hogy nem tudunk elég jól programozni ahhoz, hogy ilyet csináljunk, akkor sem, ha ettől a mondattól dabadab lefejeli a monitorát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Kansas
addikt
Én is majdnem lefejeltem a monitorom, mikor rájöttem, hogy itt most mi tulajdonképpen egyetértünk
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
félisten
Ez nem jelenti azt, hogy ne sajnálná de ez egy iparág és megrendülhet az egész ezek miatt. Eléggé fontos, hogy sok ezer ember azért megéljen nap mint nap az Audiból és az NV nekik gyártott hardvereiből. nekik nem sok közük volt az Über féle autóhoz, szoftverhez, hardverhez, azon kívül, hogy ők is erre a területre gyártanak hardvert.
Audi A8 még nem gázolt senkit halálra, egyenlőre.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
flashpointer
őstag
Hat ez ilyen, majd meg meghalnak joparan, de minden egyes balesettel tokelesedik a rendszer, amit a gep nem felejt el.
-
stefi76
tag
Ember a vezetésben:
- tudás hiánya
- tudás helytelen alkalmazása
- megszerzett tudás felejtése
- rossz és lassú reflexek
- érzelmi ingadozások, agresszió, düh, makacsság, erőszak
- béna fizikum
- beteg, alkoholos, drogos vezetés.Gép:
- minden szabály megvan
- szabálykövetés minden esetben.
- nincs érzelmi befolyásoltság
- a technológia fizikai végrehajtásra messzebb van, mint az emberi test, lásd ABS vagy kipörgés, megpördülésgátló, stb-stb, és fejleszthető és fejlődik
Ez mind 100%-ban alkalmazható minden járműben.Tessék cáfolni.
És nem, a logikán gondolkodni kell és ha huszonyolc smilet teszünk a mondatunk végére, akkor sem lesz nagyobb kukink.
[ Szerkesztve ]
-
Kansas
addikt
Nincs is a mai napig sem olyan gép, amit 100%-ban autopilóta vezetne... Még a drónokat sem, pedig azokat nagyon meg akarják csinálni olyanra.
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
bambano
titán
hogy lehet valakit egyenlőre gázolni?
figyi, ha neki nincs köze hozzá, akkor csendben marad. a mai világban rossz dolog a népeket hergelni a neten.
például az uber főnöke is mondhatta volna, hogy vezeklésük egyik pontjaként saját halottjuknak tekintik az áldozatot és méltó temetést szerveznek számára.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Reggie0
félisten
Jahat, a szamitogepemen is megvan minden szabaly, tehat a gepem is jol tud vezetni. Vagy megsem?
A gepre a szabalyokat ember implementalja. A szenzorok adatainak elemzeset ember implementalja. A gep nem tud olyan helyzetre reagalni, amit nem tanitottak/programoztak neki, mert nem rendelkezik intuicioval. A gep nem ismer fel olyan mintakat, amire nem keszitettek fel.
Nem tudom miert kell ugy csinalni, mintha ma lattal volna eloszor szoftvert... Meg a metro is utkozott, pedig az csak egy szutykos sinparon megy egy csoben.
Hol van 28 smiley, esetleg ittal?
[ Szerkesztve ]
-
Sanchez638
addikt
Ilyenkor valami szenzor nincs benne ami egyből leállást kezdeményez, ha indokolatlanul és akár gyorsan elé kerül valami/valaki?
Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!
-
bambano
titán
-
stefi76
tag
Figyelj.
Innen akkor fuss nekik, miről beszélgetünk, a 21-től:
"A különbség akkor sokadszorra újra:
Az embernél lényegesen kevesebb lesz a baleset.
Ez a lényeg."Tehát erről megy a csevej: LESZ.
Az, hogy te a MOST-ról mit kezdesz belekverni nem idevalóan, azzal én nem tudok mit csinálni.
46.
"láttál már könnyezni kamerát?"Nem.
De majd látok két részeg, saját hányásában fetrengő sofőrrel szemben egy nem könnyező kamerát.
Ez fog - figyelem gyengébbek kedvéért, jövőidő(!) - majd bekövetkezni, ez a cél.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Vagy nem. Ertem en, hogy a kincstari optimizmust nehany nyers adat alapjan konnyu felvenni, plane, hogy az emberi tenyezot minden oldalon ignoralod, csak hat a vilag ennel kicsit bonyolultabb. De persze, jok ezek a joslatok, pl. azok alapjan mar 10 eve a hetkoznapi munkabajaras resze az urutazas is...
A valosag meg annyi, hogy az emberi hiba a volantol a szoftverbe fog vandorolni. Persze, egyszer majd hibatlan LESZ a szoftver, ahogy pl. a windows is az lett 30+ ev fejlesztes utan.
[ Szerkesztve ]
-
stefi76
tag
Menne tényszerű cáfolat az általam felsorolt érvekre?
Írtam: "cáfold"Semmit nem kérek, csak tárgyilagosan mellé írni az általam "kincstári optimizmusban" írt érvekre, oda mellé, indokkal.
Sikerül konkrétumokban ez?"A valosag meg annyi, hogy az emberi hiba a volantol a szoftverbe fog vandorolni."
Mint ahogy írtam, nem zéró, hanem kevesebb lesz a hiba,
" Persze, egyszer majd hibatlan LESZ a szoftver, ahogy pl. a windows is az lett 30+ ev fejlesztes utan."
És amikor kijött az a fránya hibás windows, vajon azzal lett jobb a helyzet, vagy egy ceruza+füzet+számológép kombó maradt?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Vicces képek
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Dragon Age: Origins
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs