Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Amazon Prime Video
- Nem sietett az EU-s hatóság, 6 éve történt hiba miatt büntette meg a Metát
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Asustor NAS
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
Új hozzászólás Aktív témák
-
#53246592
törölt tag
Rossz a hasonlat. Határidők leginkább arra vannak, hogy mikortól nem lehet új lovaskocsit forgalomba állítani. A régi lovaskocsikat lehet utána is használni. Kivéve ahol nem, pl. egyre több városból, főleg nagyvárosokból lesznek kitiltva. A lovakat akkor se kell lelőni, mehetnek vidékre igát húzni.
A másik meg az, hogy a lovaskocsi->ICE átmenet igencsak hosszú ideig tartott, annyit most nem várhatunk ki. Legalábbis ha elfogadjuk, hogy radikálisan kell csökkentenünk a környezetszennyezést, nem csak a közlekedésben. -
arn
félisten
Hamarosan el fogjak erni az elektromos autok azt a hatotavot, amit az emberek 99%a egy huzamban levezetni kepes. Az arak normalizalasa mas kerdes, mert az nem mostanaban lesz elerhero az emberek nagy reszenek.
Az akkuknak nem lenne szabad az auto reszenek lennie, kulon vallalatokat kellene alapitani, ami ezeket birtokolna, es kolcsonozne az autosoknak igy annak berleti dija beepulne a hasznalati dijba. Szabvanyositani kellene az osszeset, es egy “kuton” kapnad feltoltve, raallnal egy szerkezetre, ami perceken belul kicserelne.
Igy olcsobbak lennenek az autok, nem kellene a toltokutakkal es idovel bajlodni, nem az autoipart terhelne az akkuk kerdese, optimalizalni lehetne mennyi akkupakkot szeretnel, igy az autok sulya es fogyasztasa jelentosen csokkentheto lenne, ha vki rovid tavokat megy, es nem az autos gondja az akku elhasznalodasa. Nem mellesleg kettevalaszthato lenne, hogy az akkus tarsasagok mas aron kapnak az aramot, nem a fogyasztoi halozatot terhelnek, es jobban szabalyozhato lenne az adozasa, esetleg sajat eromuvet is uzemeltethetnenek, egymassal versenyezve.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Semin
senior tag
Személyeskedni? Én nem tettem. Általánosságban írtam le a tapasztalataimat.
Kihagytam a matekomból?
Ezek jelenlegi tények. Nem feltevések, tippek fél információk, jóslatok.
Egy mesterségesen fenntartott árrendszerre épül az ország villany- és gáz számlája.
(És most nem mellékesen a Benzin/Diesel is )És egy darabig még fog is…
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest