Új hozzászólás Aktív témák

  • haxiboy

    veterán

    Mint szolgáltatás kénytelen vagyok igénybevenni őket, de brutál áraik lettek, ráadásul mint szolgáltatást igénybevevő nem tudom sajnálni őket.
    Itthon, nem szeretném megnevezni de több céggel is komoly problémák vannak. Kezdve a következőkkel:
    Expressz felár - hetek alatt nem sikerült kiszállítani a terméket
    Törékeny csomag felár - tuti összeb@sszák
    Extrém csomag - kalibrált műszerek és társai, még megdönteni sem szabad, kifizetve többszázezer forint szállításra, rajt a sorozatszámozott dőlés érzékelők -> naná hogy nem sikerül nekik kiszállítani úgy ahogy kell
    Ezen felül az extrák: Elhagyott, elveszett, tévesen másnak odaadott csomagok pl. Csak a címzett vehetné át, futár által az ajtó előtt ledobott csomag amit ráadásul pofátlan módon fel is bontott.
    Ami a legfullosabb viszont: A szállítási időpontokról rendszeresen hazudnak...főleg a "nem volt itthon senki" meg a "nem vettük fel a telefont". A legtöbb esetben a sikertelen kézbesítéskor a környéken nem jár a futár, a panaszkezelésen amikor megmutatom nekik a logokat a csengőmről, a kaputelefonról, illetve a kameraképről, este 8-kor belengetve elé egy aznapi random cikket a netről amin ott a dátum még engem neveznek hazugnak mert biztos ott volt a futár, látják a rendszerben ;] :B
    Szóval nem bánnám ha 1-2 cég kivonulna, vagy feledésbe merülne a boltoknál.

    [ Szerkesztve ]

    Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

  • #54625216

    törölt tag

    Remélem, hogy legalább Magyarországról kivonul az UPS, akkor az Amazon se tudna szállíttatni velük.
    Totál random időpontban hozzák a cuccot, nem egyeztetnek, értesítést nem küldenek, üzenetet nem hagynak, csak beállítják, hogy a "kézbesítés sikertelen". Az ügyfélszolgálaton meg elintézik annyival, hogy "nem a szolgáltatás része" közölni, hogy mikor érkezik a küldemény.
    Eljutottam odáig, hogy ha valahonnan UPS-el küldenek, akkor automatikusan törlöm a rendelést akkor is, ha már úton van.

  • fecke78

    senior tag

    Lesz időm majd sajnálom őket , le vagyok szerződve a GLS-el utánvételes csomagért közel 3000.- számláznak ki , ezt az összeget nem tudom a vásárlóimra áthárítani , ennyiért nem rendelnek az emberek ...
    Egyre töbször fordult elő , hogy nem vették át a megrendelést , és ilyenkor nekem kell fizetnem az oda és a visszaszállítás költségét . Mert persze a vásárló megteheti , hogy nem veszi át , az ,hogy a kereskedő bukik az nem gond .
    Nincs utánvét , ja és lett fox post , az legalább olcsó ...

Új hozzászólás Aktív témák