Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz Timer #51 üzenetére

    A közösségi oldal az iskolától függetlenül is megvan, szinte minden gyerek használja.

    Az iskola, pedagógus részéről ez úgy néz ki, hogy van egy tényleg jól használható, a gyerekek által használt és szeretett megoldás, ami készen van -- mégis miért ne használja azt ős is?
    Az iskolák a kötelező kapcsolattartást általában szerintem teljesítik. A Facebook ehhez képest egy plusz, de mivel a nagyon nagy többség használja, a kimaradóknak automatikusan hátrányt jelent. Tulajdonképpen megemeli az igényszintet.

    Sok iskolában van egészen profi belső rendszer, amit egy-egy lelkes pedagógus vagy szülő összedobott, ezek nagy része helyett mégis a Facebookot használják a gyerekek -- teljesen érthető módon.
    Miért szórakozzon az iskolai közösségi oldallal, ha egyszer ott a Facebook, amivel az iskolán kívüli barátaival is kapcsolatban lehet?

    Általában nem erőszakosan nyomják a Facebookot, hanem egészen egyszerűen az tör utat magának, mert a gyerekek és a tanárok számára is többet nyújt, minimális erőfeszítés árán, ráadásul sokkal többre is jó.

    Tudomásul kell venni, hogy egy kommunikációs eszköz egyik legfőbb értéke az, hogy hányan használják. Ha mindeni használja, az brutális előny. Hiába jobb a kisebb. A kicsiknek specializált esetben van létjogosultságuk, ami akár az iskola is lehetne, de erre csak nagyon szűk körben alkalmas.

    MaCS

Új hozzászólás Aktív témák