Hirdetés
- E-book olvasók
- Milyen videókártyát?
- Amazon Kindle
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Hamarosan érkezhet a Western Digital kis híján 15 GB/s-os SSD-je
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz
1stVikman #227862 üzenetére
Ez dízel, ugye? Csodálattal nézem ezeket az alacsony hőfokokat. Nekem az 1.5 TSI (Golf Variant) pályán szinte mindig felmegy 100 fölé. Nyáron a dög melegben, klímával, teli csomagtartóval vagy tartósabb hegymenetben simán 110+ fok, de láttam már 120 felett is. 0w20.
-
1stVikman
senior tag
válasz
Corsa02 #227655 üzenetére
Nálam a passat 108-110°C körül mozog. Autópálya 140 tempomat, külső hőmérséklet 8-10 fok, de alacsonyabb tempónál sem hűvösebb számottevően.
Golf után szokatlan, ott 100 felett csak akkor láttam, ha haladós volt a tempó, és hamar vissza is hűlt 94-96 körülire.
Gondolom a vékonyabb olaj jobban melegszik 5w30 vs 0w20. -
imyourfriend
őstag
válasz
scream #227845 üzenetére
Autó megvétele előtt érdemes elkölteni vizsgálatra a pénzt, vagy feljönni ide a fórumra és megkérdezni az embereket. Arról, hogy melyik mikor kezdi el enni az olajat és milyen mértékben nincs leírva sehol semmi, legjobb az ilyentől időben és minél kevesebb mínusszal kiszállni (volt egy kirívó eset fb-n a taxis mindent is felújíttatott és végül blokkot kellett cserélnie az volt hordósra kopva egyszerűen).
Nincs itt min elbizonytalanodni ott van a seregnyi hibalehetőség és annyi pénzt nem akarsz rááldozni az autóra ezt kell átlátnod és cselekedned időben.
-
zuchy
őstag
válasz
grizlisandor #227796 üzenetére
Szia, azt nem tudom sajna. Szerelőm ezt szokta ajánlani, meg magának is ilyet rakott fel annó. Eddig semmi probléma, nagyokat ritkán szoktam nagyokat fékezni egyébként, meg most még bekopás alatt nem is próbálgatom. Inkább a lift and coast módszert használom, + visszakapcsolgatok motorfékre.
De már javul a pedálreakció, az elején eléggé nyomni kellett hogy a kis csúcsokon amit az esztergakés csinál fogjon is valamit a betét.
Porolásra leszek kíváncsi...
-
Lacess
tag
Aki az 1.0 TSI-re tippelt, annak jár a "keksz". Aki pedig kiszúrta a műszerórából, hogy egy AV-s Poloról van szó, annak kettő is.
-
gippazoid
senior tag
Találtam egy PDF tartozék katalógust és ez a pedálszett és taposó Leon-hoz van írva csak.
5FA064205 3Q7
5FA071750 3Q7Valaki meg tudja nézni, hogy jók-e Atecához?
-
scream
veterán
válasz
Reggie0 #227693 üzenetére
Köszi a tippet.
Az A/C mindig megy - Auto-n van, általában hűtésen, igaz nem nagy fordulaton, de azért jár (és meglepően jól is hűt, alacsony álláson is, E46 nem volt ennyire hatékony talán). Motor eléggé kímélve van (szerintem) használva, persze ki tudja előtte hogy volt.
Eddig leállás után, amikor megy a venti, 2-5 perc között volt mindig és talán megy mellette még olaj pumpa is (legalábbis gondolom az).
-
scream
veterán
Hát, az a baj, hogy utána realizáltam, hogy ez nem az a motor, mint aminek hittem. Nyilván igyekszem ebből tanulni... Amin csodálkozom (nem igazán követem az autós fejlesztéseket), hogy ilyen aktókba (mmint Octavia RS, A3 Sportback, Golf GTD, Leon SC) és ennyi ideig gyártott motornak ilyen nyűgje van...
Nekem a gyári VW oldalaknál eddig egy VIN-re sem sikerült lekérdezni semmit sem (se a sajátra, se hahu-s VIN-ekre) - se visszahívás, se pl gyári kézikönyv vagy gyári felszereltség lekérdezésénél.
Ameddig megvan a szervizelőélet, ott rendszeresen volt a DSG és haldex is karbantartva, de azóta már ment picit több, mint 50k km-t. Volt rajta 246k km-nél nagy szerviz, de sajnos arról nem volt papír. Én most terveztem megcsinálni minden cserét, hogy 0-ról induljon nálam - mmint, ha megtartottam volna - de így valszeg már nem költök rá.
-
scream
veterán
válasz
imyourfriend #227678 üzenetére
Köszi!
Az írás első részében azt hittem, hogy értem, hogy akkor lefele beszélsz róla egyből, de elbizonytalanodtam a végére, hogy akkor most megéri még 40-50k-t a bevizsgálására költeni? (Gondolom amúgy, hogy nem, mert felújítás után is valamikor meg fog jelenni az olajevés).
-
scream
veterán
válasz
molnarpeter #227670 üzenetére
Köszi neked is az infókat.
Valszeg akkor az eladás lesz. Csak kérdés, hogy akkor mit nézzek helyére...
-
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #227841 üzenetére
Szólj ha a régit be kell mérni
-
grizlisandor
veterán
-
Tyrel
őstag
ID.4-ről mit érdemes tudni használt vásárlása esetén? Mennyire megbízható, mire kell figyelni, mik a típushibái?
-
Corsa02
őstag
válasz
gippazoid #227836 üzenetére
https://shop.ahw-shop.de/ --> innen rendeltem már, minden oké volt. Szállítás nem olcsó, 19€.
De egyébként sokszor Zsu vagy Kovacs autó is be tudja szerezni egy email-es érdeklődés után.
-
gippazoid
senior tag
Valaki nem tud eredeti VW alkatrész webshop-ot, ahonnan érdemes rendelni?
A szlovák oemVWShop.com-ról sok negatív véleményt olvastam, előre kell fizetni, aztán hetek, hónapok a szállítás. -
Corsa02
őstag
válasz
426os #227831 üzenetére
Őszintén mondom, nem tudom. Egy katasztrófa amit nekem/nekünk mint fejlesztő/gyártó/minőségbiztosító terület meg kell tennünk azért, hogy láthassuk ezeket az adatokat, hogy ha visszajön egy alkatrész/motor analízisre, akkor meg tudjam nézni, hogy hol futott, mennyit, mik voltak elvégezve stb... pár éve kitalálták, hogy Audisként csak Audit láthatok, de hát a világ legnagyobb motorgyárából nem csak Audiba szállítunk hajtást!!! Ezzel is küzdünk a mai napig és részlegesen kaptuk vissza a VW-t, Skoda-t stb. eddig...
-
426os
őstag
válasz
Corsa02 #227828 üzenetére
Amúgy üzleti titok vagy miért fáj nekik részletezni az elvégzett műveleteket? Így eléggé nesze semmi fogd meg jól ez a szerviztörténet, csak azt látod kb, hogy járt bent a kocsi.... Kíváncsi vagyok nálam mennyire fogják hiányolni ezeket a bejegyzéseket majd, mikor egyszer el akarom adni majd az autót...
-
ParmaBoy
tag
válasz
ArthurShelby #227829 üzenetére
Igen.
Nem siették el, maradt a gyári 210k. -
bandi0000
nagyúr
Megkaptam a kinézett autó szerviz történetét + lekérdeztettem a VW-nél is, 2 különböző stílusú dokumentumot kaptam, ami érdekes számomra, hogy egyiken sincs kiemelve az olaj és szűrő cseréje, ez létezhet szerintetek?
-
4D4M
senior tag
HAZET 2588-1
HAZET 2587-1
50k+25k? Ezek megkerülhetetlenek a művelethez (vezérműszíj csere)? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #227814 üzenetére
Gondoltak a csatachip-re is.
-
426os
őstag
válasz
szabonagyur #227814 üzenetére
Ebből is látszik, hogy sportautó, a Golf ugyanezzel a motorral csak 260-ig
Régi szép idők, amikor gyerekként még ez alapján rangsoroltuk az autókat, hogy melyik a jobb, gyorsabb. Lehet, hogy tudat alatt még mindig működik és ezt a marketingesek ki is használják
-
tibbike01
őstag
válasz
imyourfriend #227768 üzenetére
Én 18as kerekekkel járok a dynamic csomagos Octaviaval (1.5cm ültetés) és vannak pillanatok, amikor a pokolba kívánom, de az esetek túlnyomó részében imádom.
-
Lacess
tag
válasz
focvis #227804 üzenetére
Nem kizárt, de nem láttam S3-at mostanában. Még A3-at sem nagyon. Nagyon eltűntek a 8Y megjelenése óta. Gondolom a holdon az ára és a kutyának sem kell.
Nem vagyok túl naprakész gumis témában, nem tudom hogy ez jót jelent-e egy S3 esetében. (Falken jóféle, nem?)
Jöhetnek a tippek, milyen motor leledzik a tűzfal túloldalán?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
- Bomba ár! Dell Latitude 7280 - i5-7GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest