- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anubis_9
őstag
válasz HZoli87 #88798 üzenetére
Én nagyrészt városon kívül használom, de autópályán csak 2x volt még, rövid ingyenes szakaszon. Akkor hatodikban 130-ra úgy gyorsult fel, mintha rakéták tolták volna. 5,2 az átlagfogyasztásom, pont mint a kézikönyvben. Tényleg hihetetlen nyomatékos autó! Én nagyon szeretem! Ez a rádió bekapcsológomb nekem rögtön az elején szemet szúrt, de annyira nem zavart, csak furcsa volt.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kiki22 #88801 üzenetére
448 euró 1 darab új. 360 euró 1 darab felújított, de csak ha visszaadod a régit. Ebből van benne 4 darab.
És nem is ez a legnagyobb baj vele, hanem, hogy ez bármikor bárhol előjöhet. Akár több 1000km-re is otthonról. A kellemetlenséget, trélerezést, gondot nem lehet pénzben kifejezni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Lomha 8V
addikt
A kb. 1 hete vásárolt B4 Passat-ot ma felraktuk csáposra szerviz és ellenőrzés céljából (eddig csak állt, nem értem rá). Szerencsére az előző gazdája vigyázott rá és ez meg is látszik az autón. A fékbetétek, fékpofák, önbeállók, gumi fékcsövek szinte újak. A hátsó fékpofák még be sem koptak. A vezérlés jóformán új, világítanak a csavarok és kicserélték a főtengely-szíjkerék csavart is, ami nagyon fontos és sokan nem teszik meg. Az üzemanyagszűrő új, valószínűleg szinte új volt a motorolaj és a szűrők is, de a biztonság kedvéért lecseréltük. Az adagolón sehol egy folt, száraz mint a sivatag. Leheletnyi olaj fedezhető fel a szelepfedél bal oldalán (szemből), szerintem a szelepfedél-tartó csavar alatti vagy az olajsapka tömítés köszönt el, alaposabb szemrevételezést igényel. Kapott új fékfolyadékot, szervóolajat is. A féltengelyek is alig futhattak, mert feltűnően fényes minden részük. A váltónak semmi hangja, de az olaj el volt öregedve benne, sűrű volt mint a fene (szinte lekvár), kapott 75W-90 Castrol-t. A váltásérzet is rossz, ennek egy kétezer forintos műanyagdarab az oka, holnapra megjön. A gumik legalább téliek, de nagyon öregek (2005), a lehető leghamarabb búcsút veszek tőlük. A kuplung hidegen zörög, holnap szétszedjük és meglátjuk mit kell cserélni. Az autó sokat állt mielőtt elhoztuk és sajnos benne hagyták az akku-t. Megpróbáltam életre kelteni, 1 napig jó is volt, de elég volt egy -15 fokos éjszaka és reggelre megdöglött, ezt is venni kell. Rozsdából mindössze két foltot találtam a karosszérián (a futómű alkatrészek vakrozsdája nem érdekel), egy vízleeresztő dugó két oldalán, nem vészes. Hátulról kapott egyet valamikor, a lökhárító előrébb van a kelleténél és egy repedést is felfedeztem rajta, javítást igényel. A szélvédőn is van sajnos egy kavicsfelverődés, mondjuk nem problémás helyen, szerencsére. A csomagtér teleszkópok halottak (ezt hamar kitaláltam a bekészített partvisnyélből). Az első ajtók picit lógnak, hallomásból tudom, hogy macerás a javítása, de a lakatosomnak nem jelenthet akadályt. Ugyanitt mindkét gumikédert cserélni kell, itt látszik, hogy időseké volt az autó, szinte biztos, hogy ráléptek a küszöbre ki/beszálláskor. Idáig jutottunk ma, holnap adagolóbeállítás, izzítógyertyák ellenőrzése, váltórudazat kipofozása, kuplung rendbeszedése és akkor elsőre talán végeztünk is. A következő fizetésig.
-
freaghill
őstag
Na, a héten abs jeladó csere, illetve termosztát csere. Alig várom.
-
veterán
válasz focvis #88787 üzenetére
Este felhívott a manus aki a Passatot árulja (kapott SMS-t, hogy 5x hívtam), a Budakalásznál csak tárolja az autót, külföldi a gép (eddig még ok), kérdezem volt-e fényezve, azt válaszolja nem tudja, nem mérte... a nepper nem mérte... na ja.
@Ace, @Brumi: ha nagyon unatkoztok és arra jártok és meg lehet nézni, akkor köszönettel fogadom, ha ránéztek, de csak ha tényleg nincs jobb dolgotok . Neppertől telibefújt autót nem szeretnék venni. napközben nehezen tudok lelépni 1,5 órára, igy vélhetően meg sem nézem.
Fotón jól mutat és eleinte azt gondoltam, hogy a Renault Budakalász árulja.
-
tomcsi23
veterán
válasz szokeherceg #88781 üzenetére
Lehet még kapni 10 éves vartát valahol?
focvis: ejj, itt meg mi törpént?!
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
veterán
válasz Ace owner #88815 üzenetére
+a többi Huligánok
Ma grafomán voltam, bocs. Tegnap találtam egy dizel Passatot a hahun, aztán elkezdtem panaszkodni, hogy sokat eszik a Golfi.
Tényleg sokat eszik, mert hideg van, az új melóhelyem meg túl közel van és hegyen át járok, nem melegszik be a motor. (Légvonalban ~1,5 km, közúton ~4 km.)@Erik: csak ha arra jársz és unatkozol, köszönöm szépen!
Ha nem bírok magammal, akkor úgyis elmegyek megnézni, de nagyon neppernek tűnt az eladó.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #88814 üzenetére
Más(milyen octaviat vegyek, következő rész):
Erre még van fél év gari, de nem memóriás az ülés.
Ebben minden van, de drágább is annyival.
Mindkettő teljesen leinformálható előéletű.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Sziasztok! Egy régi hibáról szeretnélek kérdezni titeket!! Ma ismét rántott a golfom! Amióta meg van a Golfom azóta csinálja ezt a hibát! A mai napig nem tudják mi a kínja!
Havonta 1 szer, néha 2 szer. vagy csak 2 havonta egyszer olyat csinál hogy minden előjel nélkül leáll a motor!!
Ha sebességbe van ránt egy kurva nagyot és minden megy tovább! ilyenkor le esik a fordulatszám! és kattan kettőt egy relé a lábam felett! ha üresbe van vagy pont kinyomom a kuplungot leáll a motor!
Volt szervizbe a VW nál csak találgattak! lehet ez.. az.. amaz! Fordulatszámérő jeladó! AC pumpa! 409 es Relé! van benne valami hőérzékelő amitől csinálhatja!! hibakód nincs!! Azt mondták várjam meg míg teljesen leáll! és akkor tuti tudni fogják! de ennek már vagy 6 éve azóta várom hogy le álljon.. és már sokszor unom ezeket rángatásokat!
Én már hallottam Golf 4 tulajoktól nekik is csinálja ezt a fajta hibát! és ismerős nekik is ez a jelenség! Benzin Golf 4 vagy Bora.
Valaki?? Mágus2 hallottál már erről?[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #88823 üzenetére
És a logón kívül mi az előnye a laurinnak?
Nekem amúgy mindig ez jut eszembe az L&K-ról, meg az, hogy kinek gurult el a gyógyszere, hogy egy Yetit X1, Q3, Evoque szintre árazta 2014-ben, 4 éves Infotainmenttel, és az V-VI-os Golfból már jól ismert kezelőelemekkel, néhol azok butított változatával.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #88827 üzenetére
Az oké, de pontosan miben? Mert olyan nagyon sok lehetőség nincsen, ismerem a Golf miatt az elérhető extrákat. Navi nem lesz jobb, esetleg ott a memóriás ülés (de ezt például nem tudom, hogy tartalmazza-e a csomag, vagy külön extra), pár plusz díszcsík a műszerfalon meg szöveg az ülésen ami így elsőre feltűnik. Ha lenne benne adaptív lengéscsillapítás, követő tempomat (utóbbi szerintem csak a Golfban volt) vagy automata refi (mondjuk ez csak az MQB platformtól elérhető), akkor látnám értelmét, de egyébként parasztvakítás szagúnak tűnik nekem a dolog. Persze lehet, hogy tévedek, de például amit a Yetinél láttam L&K néven, na az nem kéne.
Amit észrevettem még a tolatóradar, legalábbis az elsőnél nem látszik hogy lenne a képeken. De az az árkülönbözet feléből kijön a gyári új, beszereléssel, kódolással OPS kijelzéssel. Neked viszont elég az alkatrész is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz brumi1024 #88828 üzenetére
Csak hogy néhányat említsek: van ülés fűtés hátul is, 220V csatlakozó szintén gyárilag, bőr ülés, a közepén alkantara, duplán bélelt csomagtartó, parkoló asszisztens(nem csak radar), jobb a zajszigetelés, más az audio rendszer, bi-xenon(adaptív, kanyar követő), full elektromos első ülések, szenzorok mindenre, eső, fény, guminyomás... Másképp van hangolva a futómű. Van azért különbség.
Ez a szereljünk be valamit, ami nem volt benne nem az én stílusom. Szívtam már ilyenekkel eleget. SOkszor nincsenek meg hozzá a vezetékek, és át kell alakítani a meglévő kábelkorbácsokat is. Ha már újabbra cseréljük, akkor ne azzal kelljen kezdeni, hogy elemeire bontok egy 2012-es autót.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #88829 üzenetére
Aha. Akkor van pár extra a díszeken kívül, de azért a nagy része elérhető olcsóbban a csomag nélkül is. Kettőhöz még hozzáfűznék:
"szenzorok mindenre, eső, fény, guminyomás"
Előbbi kettő jár a sötétedő tükör miatt (ugyanis abban van a fényérzékelő), utóbbi ESP alapú, csak egy gomb, gyárilag 20k-s extra, nem egy pontos műszer, inkább csak jópofa.
"parkoló asszisztens(nem csak radar)"
Megint csak jópofaság, a második alkalom után már nem poén. Ma egyébként ez nem része az L&K-nak.
Érthető amúgy, hogy nem akarsz utólag extrázni. Ettől függetlenül nálam nem érne meg 1000 euro felárat az L&K csomagos, sőt meg merem kockáztatni újkorában drágább volt az első. Csak a két navi közt az árkülönbség 300k, és a többi extrát nem csomagban belepakolni nem olcsó mulatság.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz brumi1024 #88832 üzenetére
Soha nem volt drágább az elegance, akkor senki nem venné a legmagasabb felszereltséget, ha minden alacsonyabb felszereltségi szinten is elérhető lenne. Nekem az ülés megéri a felárat, a többi nem érdekel. Naponta többször is állítgatjuk.
Golfot azért nem nézek, mert sokkal kisebb autó azonos áron.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ezt már kitárgyaltuk, de megint akad, aki nem figyelt. A passat, superb, A4 és társai nem kapták meg azt a motort, ami már a probléma mentes olajpumpával van. Itt nálam ki is estek. Tetszik a passat, de tréleren annyira nem mutat jól. Másik szempont, hogy ne kelljen egy izzó csere miatt lebontani az egész elejét. Octaviából 40 másodperc alatt ki lehet venni a lámpát.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #88847 üzenetére
Nem azt mondom, hogy mindig drágább, hanem hogy azonos motorral könnyedén konfigurálható drágábbra egy Elegance mint egy L&K. Ami igaz, nézz csak meg egy Skoda konfigurátort. Egy Elegance-ba beleraksz egy Xenont, követőtempomatot, egy Traveler csomagot plusz a hozzájuk tartozó kötelező extrákat és mindjárt többe van az Elegance mint az L&K, és így pár dologban többet tud, párban kevesebbet.
A lámpásra: Xenont/LED-et venni és a cserére gondolni sem kell
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest