-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
danidoki
újonc
Sziasztok!
Kéne nekem egy kis segítség.
Kinéztem egy audi a4 avantot, 1.9. pdtdi, avb motorkóddal. Abban kérném a segítségetek, hogy tudtok-e ajánlani egy szervizt (Érd környékén lenne a legjobb), ahol rá tudnának nézni a motorvezérlőre ( km óra állást kiütötték-e), továbbá a PD elemek állapotára. Az is teljesen jó, ha valaki kijön a kereskedésbe és ránéz számítógéppel, természetesen NEM ingyen kérném. A futóművet meg a kocsi alját máshol meg tudom nézni.
Nem mernék úgy venni egy autót, hogy egy igazán szakértő nem látta. KÖSZÖNÖM!
Dani
mdaniel520 kukac gmail pont com
húsz négytizenhat huszonhárom harminchat -
danidoki
újonc
Ja, és b6 a modell, ez a fentiből lemaradt, 2002.12 havi.
-
K Norbi
addikt
Szerintetek ez ér valamit? használ valaki ilyesmi detektort? [link]
-
AudiA8Q42
csendes tag
válasz K Norbi #88354 üzenetére
Nekem volt ilyen, kb 3 éve vettem, annyi volt a lényeg, h a fejet közvetlenül a rendszám fölé kell rakni, én még annyival megvariáltam, hogy a csipogóját megtranzisztoroztam, és némította a fejegységet ha jelzett, jah és fixre be volt építve a műszerfal mögé. Ameddig fent volt kb 5x jelzett és mindig korrektül jó előre, még úgy is, hogy a nulláson a felüljáróról fentről mért a gyökér.
-
-
veterán
válasz FET-MEN #88362 üzenetére
Az a valami más megoldás a calcium klorid, ha megguglizod, akkor máris nem fogod annyira sajnálni, hogy itthon kevesebbet használnak belőle. Ettől rohadnak az osztrák autók.
[link] -> előnyök, hátrányok.Érdemes lecsapatni nagynyomásúval az autót, persze csak ha nem fagy be. Én tegnap gyorsan lemostam.
[ Szerkesztve ]
-
Styling
csendes tag
Változó geometriás turbó van ugye a kocsidon.
A geometriát ami a nyomást szabályozza egy szelep vezérli az "ecu" COMPUTERBÓL amin ugye rajta van a szoftver amit a csippes átír. És így tudja szabályozni is a nyomást. A turbón csak egy alaphelyzetet állítasz be.Adagoló:
Attól mert egy villany adagoló "koppra" van írva és úgy van használva semmivel nem fog hamarabb tönkremenni!
Egy széria AFN adagoló a megfelelő körítéssel 200lóerő felett tud.1749VA-t tudok 50ért. 1749VB-m is van (150pd gyári) 75ért.
Írta itt valaki hogy a 130pd max 150lóerőt tud.
Fobcristlin vagy mi a neve is 130pd motorja van. Neki még kisebb turbó van rajta mint a VA mert a seat nem garrett turbot rakott rá. Valami KKK kp39. 1.35 helyett 1.45-re van neki írva. Padolt 170le meg valami 400nm lett neki.
Tartósan simán tud egy 130pd 170lovat. 1tized nyomás emeléssel. Neki lassan 3éve lett megírva a kocsija és gyepálja rendesen.1749VA tdi-n meg tud tartós 160lovat. A 1749VB gyárilag megy 1.55-n úgy tud 150lovat. 160lovas cupra ibizán is ez van. Ez tdi-n tud 170lovat tartósan. PD-n 190-t.
STyling
-
Styling
csendes tag
Ismerem mind a 3embert személyesen aki a TDI tuningot elkezdte 1x éve MO-n. Krézi,Maki,Szami
Nem azért csináltak mecha adagolót mert az jobb, hanem mert akkoriban senki se tudta ezeket az autókat programozni még. Ha rendesen rá van szánva a pénz a villany is meg a mecha is tud erős lenni. Csak mivel itthon már mindenkinek 1.9TDI kell és 50e ft-ból szeretne mindenki 200lóerőt így szépen be is fejezte KZ az adagoló gyártás 1.9-re. Haveroknak néha csinál 1-1t de megunta. Áttért a merci tuningra. Azokra csinál adagolót. Az még olyan kör ahol van pénz és meg is fizetik a munkát nem pedig azon akadnak fent, hogy egy jó mecha adagoló miért 150e ft. Aztán jönnek a ducato adagolós hülyék akik felrakják és csodálkoznak, hogy szar az egész meg 3000ig megy... Sok fillérbaszó... Ezért füstöl minden dízel mert nem az erő a lényeg hanem a szmók end sárm. Meg lehet nézni a toledomat, 200ló felett van, amíg nem tölt be a bazi nagy csiga rajta addig ereszt egy kis feketét de ahogy betölt elfújja.
nézett is az A5 3.0tdi-ből a faszi amikor 240nél még mellette mentemSTyling
-
-
14adam
addikt
holnap megyek vr6 váltóért. Még egy nagy előrelépés a projektbe. Így már legalább lelehet gyártani hozzá az egyedi bakokat
-
vendingo
veterán
Mágus és egyéb szakik!
Fura dolgok vannak a kocsimmal.Indításkor kicsit morog a kocsi, illetve egy darabig rezeg minden, mint amikor lyukas a kipuff, vagy sport dob van fent. A morgás 0-2500 fordulat között jelentkezik, akkor rezeg a kocsi, de fölötte semmi gond nincs. A rezgés intenzitása úgy változik, ahogy bekapcsolok egy elektromos fogyasztót, pl hátsó ablak fűtés.
Ilyet még az életben nem láttam.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
K Norbi
addikt
[link] én miért nem tudok ilyet
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
www.vakbelmutet.hu
-
Ace owner
addikt
Galaxy Fold 4
-
vendingo
veterán
válasz Mágus2 #88380 üzenetére
A fűtéskapcsolós morgás megszűnt, egyedi eset lehet, lehet csak behaluztam a dolgot.
Összeállt a kép. Pár hete volt egy lambdaszondás hibakódom, illetve most egy ismerőst megkértem, hogy túráztassa a gépet, amíg kívülről fülelek. A kipuff lyukas, ezért volt lambdaszonda hibám, illetve ezért rezegtet, morog. Valahol a motor és az első üléssor közötti szakaszon lesz a likCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tresh
addikt
válasz Styling #88370 üzenetére
Egyrol beszélünk Csak lehet nem jól fogalmaztam...
Kis kieg: az adagoló (afn) gyarijat 160le ig ajanljak utana már hullam csere....mondjuk nekem marad a gyari kap egy 502 csucsot es egy 17-es turbot megiratom 140-150le ra aztán kimegy a világból..vagy elrohad alattam
A diesel tuninggal nekem semmi bajom, csak az igényesség hianyaval es hogy minden 1.9tdi vw- es el va szallva magatol es k.rvara ert mindenhez
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Asustor NAS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Reklámblokkolók topikja
- Robogó, kismotor
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- RAM topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Fotók, videók mobillal
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...