-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bagira01
veterán
válasz Mágus2 #89645 üzenetére
1.6TD SB motorkódú Audi 80, bosch adagolóval. Jó ideje, nagyobb fordulatszámon csak "lökdösi" magát és szürkés füstöt ereget maga után, 140-nél nem is nagyon tud többet menni. 1 éve elvittem adagolóshoz, mert elkezdett folyni is, cseréltek tömítés, meg elvileg bemérték, beállították, úgy elcsavargatta, hogy emelkedőn el se lehetett vele indulni, állandóan lefulladt. Mindezt 40k-ért. Nem vittem vissza, mert folyamatosan kellett a kocsi. Voltam pár szerelőnél, mind azt mondta vigyem el megint adagolóshoz, mert az lesz szar.
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Bagira01
veterán
-
8th
addikt
válasz Bagira01 #89657 üzenetére
Az ország talán legjobb dízel javító szakműhelye. Jól felszerelt profi műhely, magasan képzett emberekkel dolgoznak és abszolút versenyképes áron. Ha tényleg csak egy adagolópados beállítás kell az a helyszínen "megvárható" beavatkozás. (ez néhány óra alatt megvan le és felszereléssel együtt, addig el lehet menni megnézni a hadtörténeti múzeumot). Az elterjedtebb típusokhoz szinte mindenük van raktáron és csak új eredeti gyári alkatrészekkel dolgoznak ami örök élet + 1 nap.
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #89647 üzenetére
Hát nekem a B7 A4-en az inditót cserélni kurva nagy szopás volt állítólag.
Csak alulról és részecske szűrőt ki kellet bonatani meg megbillenteni a motort váltóstul, hogy kiférjen..Neki is az van nem ?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mappa
addikt
Üdv Urak!
Adott egy VW Bora 2005 - 1.6 (1 hónapja vettem)
Váltásnál egyesbe nyikorgó hangja van amikor bedugom neki és 3. sebességnél is, bár nem mindig.
Tipp: ilyen faberakásos pakettes az autó és én erre gondolok, hogy ez a rideg műanyag ami recseg, nyikorog (a váltó fejen is)
Ötlet? Megérhet egy kenést a szoknya alatt/körül?
nem kötelező megadni
-
alitak
senior tag
válasz tomcsi23 #89617 üzenetére
Rátöltöttem, mikor a kupakot tekertem vissza, a tartály összeillesztésénél elkezdett szivárogni. Olybá tűnik, hogy ez tartálycsere lesz :/
mod: házilag az ilyen csere kellően bonyolult, vagy inkább szervizt keressek?
[ Szerkesztve ]
Nec arte, nec marte | használt hardverek jó áron: http://goo.gl/lUwLkw
-
Piwi
addikt
lassan el kellene kezdjek nézni nyári gumikat,esetleg tud valaki ajánlani pontos márkát és típust amire megérné beruháznom? gondolom a méret mindegy,vagy azt is írjak? (225/45/17 és 245/40/18)
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #89671 üzenetére
Az ilyen dolgok miatt lesz megbízhatatlan az autó. Ezt nem cseréljük, mert rossz hozzáférni, az meg drága, majd ha megáll valahol, akkor is rossz lesz hozzáférni, de legalább nem is választhatod meg, hol akarsz lerobbanni. Mert ott hagyott a dög, persze hogy ott hagy, ha el van hanyagolva. Ha költeni kell, akkor költeni kell, aki sajnálja a pénzt a rendes karbantartásra, az járjon busszal.
-
veterán
Jó és tartós:
1. Michelin Primacy 3, vagy Primacy HP -> én ezt venném
2. Continental PremiumContact 5 -> ilyesmim van (PremiumContact 2), tartós, bár nem szeretem
3. Pirelli Cinturato P7 -> ha nincs másik jó áron, elvileg tartósAztán ha csapatós gumi kell, akkor valami sportos (fenti márkák + Bridgestone, Dunlop), de az kopni fog.
-
rob210
nagyúr
Én a nokianba beleszerettem, téli nyári az és nagyon jól teljesített minden körülmény között.
Én azt mondom teljesítmény arányosan vegyél gumit nagy vas jobb tapadás drágább gumi.
Gyengébb kocsi középkategória.Próbaképpen feltettük a haver Kormoránjait na azt tuti nem használnám az enyém alá pedig ő a 75-lovas gépéhez esküszik rá.
Én meg első indulásnál elforgattam őket, pedig az enyém is manapság már csak a középosztály aljához tartozik teljesítményre.Renault power
-
sasa134
addikt
Urak, 2.7 TDI-ről (egy 2009-es A6 Avantban) kell rettegnem? papíros 140k futás, német szalonból, vezetve a könyv.
Persze a szokásos "turbó - DPF - kettőstömegű" sátáni háromszögön kívül kérdezem.. Vagy inkább 2.0 TFSI? Évi kb 15k futásra kell, vegyes használat. Köszönöm.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
nagyúr
válasz Mágus2 #89676 üzenetére
Igen, ebben is van igazság, de ha mindent megcsináltatna az ember, akkor a világ pénze kevés lenne hozzá(élni is kell az autó fenntartása mellett ). Én úgy állok hozzá, hogy ami nagyon nagyon fontos, és muszáj azt megcsináltatom, de a következő tulajnak is hagyok munkát, ahogyan velem is teszik
(#89679) sasa134: Amikor én behozattam az autót, a "nepperem" mondta, hogy a 2,7-estől az Isten mentsen meg.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #89660 üzenetére
Soha többé 2.0.. tudom a CR- jó... de akkor se kell.
2.0 az Max TFSI lehet számomra...
Amire eladtuk az A4-et (2 év használat után) a végén találtam egyszerelőt aki telefonba megmodnta mi a hiba
még 1 éven át 3 szerelő csak vakarta a fejét meg cserélgettünk kamura mindent.Nálam az volt a hiba, hogy a főtengely elkopott, és a végén állítólag van egy plusz bütyök ami a Részecskeszűrőhöz van köze vagy nem tudom pontosan.
Na mivel elvolt kopva így megbolondult a regenerálás a részecskeszűrő szar volt, koxos volt mindig, állandóan regenerált ezáltal túlnyomás keletkezett és befolyt a Dizel a motorolajba, növekedett a szint... cseréltünk kamura DPF hőmérő jeladókat stb... a sok regenerálás miatt szerintem az állandó nagy hőtől megsült 2 év alatt 2 öninditó...első futómű jobb oldalára költtem 120 ezret ugyanúgy nyikorgott tovább...
Ja s akkor egyszer leszállt a turbó, egyszer elfordult a tengely az olajpumpába....Az az A4 egy rémálom volt.
Az A6 már lassan 3 éve van meg tized ennyi baj volt vele.
Jó igaz porlasztókat cseréltettem benne (pedig nem az volt a baja de nem belevaló volt benne)
Vadi új 6db volt 300 ezer... amiből a régi tulaj állt 100at a régiket meg eladtam 100ért..
Az A6ra eddig lett 3 év alatt költve igy 100+ 50 egy szonda kb ennyi.. de legyen 350 ha teljes áron nézem a porlasztót. az A4re lettköltve 2 év alatt futőmüvel együtt 650 ezer..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Hello van ilyen gumim felnivel de külön gumit is megtudjuk beszélni ha kell esetleg
225/45 r17 Goodyear Eagle f1 Asymetrico 2.
itt megtudod nézni
[link]33ezer volt darabja a gumiknak. 13 év végiek, újautó lett ugye az új sharan... aztán ezekbe a gumikba nincs több 2-3 ezer KM nél...
100a gumi magába ha gondolod..
persze csak egy lehetőség volt.NEM HIRDETÉS csak aktualitásból hátha érdekli.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Morris
veterán
válasz KaiotEch #89686 üzenetére
Legalább magadra legyél annyira igényes, hogy pöpec autóval jársz!
Nekem hidegbe nehezen teker az önindító, Mági megmondta, hogy mi lehet a hiba. Ma megvettem a garnitúra izzítógyertyát, holnap pedig bele is rakja a szaki!
Én egyszerűen nem tudom elviselni, ha valami nem jó a kocsiban.
Sajnos az autós élet ilyen. Ha meg ennyire nem akarsz foglakozni a vassal, akkor vegyél egy 20+ éves ezres swiftet. Az is elvisz A-ból B-be.[link] -
nagyúr
válasz Morris #89689 üzenetére
Foglalkozom én vele, mondottam, hogy annyit, amennyit fontos. Egyben van az autó más baja nincsen. Erre a hibára nekem nincs 50-100eFt-om, hogy kicseréljék.
(#89690) Kiskokó: Megadom a számát hívd már fel, hogy Te szerinted Ő csicska. Kíváncsi lennék, hogy mi lenne a végkifejlet
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #89686 üzenetére
Ok, nem osztom a véleményed, de ez is egy vélemény. Ha ilyen hozáállással lenne mindenki, akkor nem lenne esélyed sem rendes autót venni. A 10 éves octavia-mat patent állapotban tartottam az utolsó percig. Már kerestem az újat, akkor is megkapott mindent. Ki venne 100 euróért új eredeti EGR szelepet 1 héttel eladás előtt? Van még rendesen szervizelt autó, de kihalófélben van ez az állatfaj, és nem is védett. Lehet másképp is, csak akarni kell. Mellesleg eladásnál annyit kaptam az autóért, amennyit kértem.
Persze, ha nem ilyen lennék, milyen alapon akarnék jól karbantartott használt autót venni?
Mindenki szart árul, én sem foglalkozom vele, majd a következő tulaj..-féle hozzálállás oda vezet, hogy lassan nem lesz 1 daram ép használt autó sem a piacon.
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
Nálam nem volt annyira koszos az üzemanyagszűrő.
-
Kiskokó
veterán
válasz KaiotEch #89691 üzenetére
Nem igazán érdekel az elvakult "hülye"szerelők véleménye.
Itt helyben is van egy szerelő (Aki HELYBEN a 3-4 közül a legjobb)
Mégis neki az 1.9 TDI is csak az adagolósig isten, a PD-t megm ár szidja hogy milyen szar stb stb...Pedig az 1.9 PD 130 le-s se rossz..
Minden motornak van baja meg "tipushibája" de az hoyg a 2,7 tdi től Isten ments legyen elég nagy fa..ágnak tartom..
Az a baj, hogy sok mai szerelő is olyan mint az átlag ember... hogy ha egy Anno Újonnan 10-20 -on milliókért vett autó amit használtan negyed áron megvesz az ember és ha már százezernél többet költeni kell rá akkor már sz.r.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tresh
addikt
válasz Morris #89689 üzenetére
Evvel én is így vagyok ...mindig minden szart észreveszek rajta és rögtön megcsinálom vagy ahogy a keret engedi... pl immo végett voltam chipesnél (kiszedte a gyárit) és közben megnézte a gépet élő adatok stb mondta hogy ritkán lát ilyet hogy így hozza a gyári adatokat..mondtam neki ja mert minden érzékelő ki van cserélve benne Nem tudom, sokan hülyének néznek de én minden kis sz*r zörej nem normális hang után már keresem a hiba forrását és addig nem nyugszom még ez nincs meg.. am jó látni hogy nem csak én vagyok ilyen.. max majd egymástól veszünk autót
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #89695 üzenetére
Illetve,őszintén szólva én arra az állás pontra jutottam, hogy sajnos rendes HOZZÁÉRTŐ autószerelő szinte Nincs.
100ból jó ha 5 szerelő az akire rámondhatnám hogy Igen te JÓ és hozzáértő Autószerelő vagy. Illetve úgy áll a dolgokhoz is.Én találtam egy ilyet csak Audival foglalkozik.
Igen... ha cserélni kell valamit DRÁGÁBB mert ő nem javítgat, nem szarozik, Új és csak Gyári. DE amit cserélni kell az a HIBA helyes is! Nincs az hogy hát lehet ez a baja cseréljük ki aztán kiderült hogy nem is az. stb..Szóval komolyan mondom én már csak a szerelőm miatt is azt mondom , hogy soha nem lesz más kocsim Audin kívül. Ahhoz van egy biztos pont!
Szar kimondani de Egyszerűen az autószerelők nagy része NEM ÉRTI amit kell, illetve leragadt az ezredforduló körüli technikánál.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!