-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
válasz Morris #13303 üzenetére
"Lényegi kérdés jön!
Milyen hibát produkál akkor az autó ha a lambda szonda megmakkan?
és mi a következmény?
"Lényegi válasz : tudtommal a lambda hibánál csak túlfogyasztás van, (állandó dúsitottabb keverék) rángatni nem kéne miatta , a rángatás az lehet jeladó gond , de azt meg ki lehet mérni , ill ellenőrizni .
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Morris #13328 üzenetére
" a szívott levegő hőmérséklet jeladó és a lambda szonda döglött. de mivel ezek ki vannak ellenállásozva"
Mi értelme van az ellenállásoknak? ilyet csak az eldurrant övfeszítőknél , vagy légzsáknál szoktak csinálni, de ami a motor működését befolyásolja ott nem értem minek .
( csak azért , hogy a műszerfalon ne látszodjon? )Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz tomcsi23 #13535 üzenetére
Persze , félig vicc volt csak , de azért % -os arányban télen sokkal több olajkályhát kell bikázni, vagy húzni mint benyást
DeadMeat: jól írtad , minden télen engem hívogatnak a dieseles haverjaim , hogy húzzam be őket .
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz misimagaki #13557 üzenetére
És ez minden előzmény nélkül történt, azaz egyszercsak a semmiből beázott? tehát előtte sosem ?
Szélvédő csere nem volt mostanában?
A vizes szőnyegnél még az is szopó, hogy ilyenkor télen, ha ráadod a fűtést akkor brutális párásodás lesz belülről, mindaddig amig ki nem szárad.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Levegős rendszernél csordogálhat az igaz , de azt ki lehet (kell) légteleníteni , a 3dl víz meg nem sok 1000km alatt, szivároghat vízpumpánál , hűtőnél, fűtőradiátornál stb, de valamennyi párolog is, ha hengerfejes volna akkor jóval több fogyna, és melegedne is.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz FoBCRaistlin #16823 üzenetére
Nem a saját kipufogórendszere van rajta , vagy hiányzik 1 dob?
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz FoBCRaistlin #17040 üzenetére
Ha kipróbálsz egy progresszív szettet, esetleg huzamosabb ideig használod , akkor utána már minden autódba olyat szeretnél, ha szeretsz kicsit is sportosan vezetni
Másokkal ellentétben nem baromság sztem , nyilván nagypapi stílusu vezetőknek nem ér semmit.
Fontos , hogy progresszív rugó legyen , és ne lineáris, bár ezt nyilván tudod ha így kérdezted.
6 éve van vogtland szett a kocsimban,(-35mm) se kipufogót , se lököst nem szaggattam még le , viszont tény hogy padkára nem tudok felállni .Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Balupapa #17052 üzenetére
Hát ezt konkrétan nem tudom, neten írnak ezt is, azt is
A progresszív rugónak az volna a lényege , hogy kis tempónál az utcai komfortot adja , nagyobb terhelésnél pedig stabilabb , merevebb mint a gyári hajóhinta
Mellesleg optikailag jobban néz ki a verda.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Balupapa #17054 üzenetére
A komfort akkor bukik , ha 40mm-nél nagyobb az ültetés, és akkor már keményebb gátlókat is raknak alá , + még a hatalmas kerekek miatt amin /40 , vagy /50-es gumi van.
Mint haveromnál aki a scenic II-t 18-as kerekekkel vette , és panaszkodott hogy szar ez az ültetés mert szekér az autó, mondtam , hogy rakja vissza a gyári kereket és próbálja ki úgy is. Ég és föld lett azután a kocsi komfortja , és örül , hogy nem b@szta ki egyből a rugókat.
A progresszív rugó ismérve az eltérő menetemelkedés, nyilván gyártója válogatja , hogy ki milyen keményet csinál , de az eibach , vagy a vogtland úgy is hírdeti magát , hogy normál használatnál gyári , vagy közel azonos komfortot ad.
Néhányan írták is a neten , hogy szinte ugyanolyan puha mint a gyári , noha keményebbre számítotakProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz VR6-Fan #17056 üzenetére
Fogalmam sincs , ennyire nem vagyok belemerülve a témába, lehet hogy költség csökkentés , vagy csak egyszerüen már tudják ötvözni egy rugóban is az elvárt hatást.
Neked nincs infód hogy az FK rugók milyenek ? mármint hogy tényleg keményebbek sokkal ?
Fk szettben gondolkodom másik kocsiba, csak nem merem megvenni.Kickass: erről beszélek én is , csak mint mindenben, itt is átlehet esni a ló túloldalára, van ésszerü kompromisszum
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz FoBCRaistlin #17308 üzenetére
Ha túl van húzva simán csúsztatni fogja a kuplungot még 4.-ben is (erősebb szerkezet is kéne ám ) , ezt nem a konkrét mágusra írtam , csak 2 haverom is így járt , mehettek vissza , hogy csökkentsék a lovakat
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
-
aphra2
aktív tag
-
aphra2
aktív tag
-
aphra2
aktív tag
válasz dízelracer #17614 üzenetére
Sztem meg jó arc
zoo8800: üdv a FIATalok közt
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz zoo8800 #17747 üzenetére
Azt tudni , hogy ha olyan rendőrt fogsz ki , akkor gyalog mehetsz tovább , és viheted vizsgáztatni a kocsit, ha nem gyárilag xenonos a vas.
Nem csak mosó kéne bele, hanem automatikus szintszabályzó is.
Ugyanez vonatkozik az első ajtó fóliára is, a műbizonylat sz@rt se ér.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Azért van amiben szarabbak, régi kocsikon nem törtek a rugók , és nem sz@rtak be a gyújtótrafók , ellenben ma már ez sok tipusnál előfordul, vagy régen egy szelepszár 7-8 mm vastag volt egy 1500-ös kocsin , ma meg kb 6 mm a 2,4 diesel is , aztán csodálkozás van hogy leszakadnak a tányérok néha.
Vagy kedvenc témám az ablakemelők , amik ugyanazon elv alapján működnek már minden tipusban (bowden-rugók-müanyag) és úgy törnek el néhány év után mint a ropi.
Szóval hiába a fejlődés , a tartósság csorbát szenved.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
-
aphra2
aktív tag
válasz FoBCRaistlin #18547 üzenetére
Már évek óta van ez a cucc, csak eddig drága volt, 8-10k , az utóbbi 2-3 hónapban ment le az ára, ha van hozzá progi akkor tökéletes hibaolvasásra, törlésre, diagra, ABS-re, légzsákra nem, csak ha néhány láb át van kötve, legalábbis fiatnál.
Szerk: jah még klíma tesztre is jó.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz VR6-Fan #18580 üzenetére
300 körüli lóhoz már négykerékhajtás kéne, főleg ha bődületes kanyarsebességet is szeretnél nem csak az egyenesbe nyomni, meghát első kerékre levinni annyi lovat, kb a jégautózás
(saját példa: kanyar 130-al 2 sáv , 4 kerekessel egy sáv 160km/ó , az autó egy integrale)Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz VR6-Fan #18584 üzenetére
A jelenlegíből nem vesztenél , csak 4WD-vel gyorsabb lennél mint egy hátsókerekes bömös, mind kanyarban , mind kigyorsításkor, és ugye az a cél hogy mindenkit lenyomjon az ember
Volt turbo uno-m, még másodikban is leforgatta a kereket ha nagyobb gázt adtam, és nem figyeltem,.... kipörgésgátló meg ugye nem volt.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz FoBCRaistlin #19403 üzenetére
Nem ettől ráz az tuti, de szinte minden féktárcsánál van ilyen perem a használat során, nekem se egyformán kopik, de megoldottam,... "parasztba" flex-el finoman leszedtem a peremet és azóta már fényes a széle is, úgymond bekopott .
Sztem a széle rozsdásodott kicsit és akkor már ráég a betét (tükrösödik), és azért nem kopik ott.Probléma??Hát az meg micsoda?!!