- Aliexpress tapasztalatok
- Mozilla Firefox
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Facebook és Messenger
- Lopják az LG akkutitkait
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
válasz FoBCRaistlin #13652 üzenetére
Vannak különbségek (váltó áttételezés, futómű, fék, motortartó bakok keményebbek stb...) de ha láma ül a Cuprában akkor simán verhető.
-
dízelracer
senior tag
válasz FoBCRaistlin #13654 üzenetére
Ki kell próbálni.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #13654 üzenetére
két úrvezetőt feltételezve, -tegyük fel hogy a dizeles nem tudja hogy kell vezetni a kocsiját-
ugyan olyan átmérőjű kerékkel azonos gumival, nem.amúgy meg lehetséges.
azzal a 160le-s chippel meg ésszel, ne hogy úgy legyen 160le mint a 20VT klubosoknál
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #13658 üzenetére
akkor bocsánat, igazából itt tényleg a csillagok álásán és a két soförön múlik, azonos tapadást feltételezve.
semmi, ne légy biztos abban hogy 160le és sok száz NM
ha leméreted hiteles padon akkor nem szóltam, de este szerintem benéz tomcsi ő tudna mesélni hogy 300k ért pl az ABT milyen chipet ír, már mint hogy mennyi köze van az autó tényleges teljesítményének ahhoz amit a tájékoztatóban igérnek.
ha a hardver megegyezik a cupraé-val akkor annak programját kell feltölteni, az biztos.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #13660 üzenetére
VW-ék mindig felül méretezik a gyorsulás adatokat, én is kb 1seccel jobbat tudok a gyárinál, most már meg főleg...
hát nem tudom az autó benzinnel megy
szép és jó hogy 1700-nál már nyomaték csúcs van, de nekem 3500-7500-ig húz
igazából disznón meg 4500-7300 közt menne, pedig csak szívó benzin..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13652 üzenetére
Micsoda lóerőszag!
No, egyáltalán nem lennék meglepve, ha dynoéknál a padon kb 130 lovat, meg úgy 300 nyomatékot tudna a csipszes verzió maxra. Szerintem messze nem verne el egy gyári programú gépet. Habár a max számok közel vannak egymáshoz, de kétlem, hogy a görbék is. Azért a gyári program rendesen ki van találva.
Miért nem eleve cuprát veszel? Vagy cupra r-t?Mod: ez se cupra, hanem cupra tdi, a másik cupra-r, az benzines. Naja, van sima cupra is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13665 üzenetére
Nézd, kérdeztél, jöttek az okoskodások.
Ha a verda tetszik, meg állapotilag is megfelel az elvárásaidnak, elvisz a-ból b-be, s emellett jól is érzed magad benne, tudod fizetni a költségeit, akkor a többi le van szarva.Az, hogy melyik mennyi ló, meg hogy megy, szintén. Ha kíváncsi vagy, mit megy a másikkal, oda kell állni mellé és hajrá.
Amúgy miért kell hónapokat várni? Nincsen csak nyári strandpapucsod
Ja, meg minek utána kérdezel, mikor már megvetted?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dízelracer
senior tag
válasz FoBCRaistlin #13670 üzenetére
Vagy csináltatsz alá egy ilyen komplett kipuff. rendszert. Így még a hangja is élvezhető + elő is csalogat néhány szunnyadó lovat.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz FoBCRaistlin #13673 üzenetére
No para, nem drága.
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #13670 üzenetére
Én meg simén mert kutra megyek....Semmi pancs semmi Ukrán lopikula...
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13681 üzenetére
Mé, mit tankósz? Lehet, megérné leugrani Dodihoz tankolni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13683 üzenetére
Fene tudja, dízel témában nem vagyok otthon.
Viszont, amíg más kutakat, üzemanyagokat nem próbálsz ki, addig nem tudod, hogy egymáshoz képest melyik milyen.Már egy ideje megint evoneot tankolok, de lehet, visszatérek az Agip 98-ra, azzal is meg voltam elégedve, -15 Ft különbséggel.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13685 üzenetére
Az a legdrágább kapható benzin. Sokak szerint, inkább csak marketingduma, ami mögötte van. Ezért mondom, hogy több fajtát is ki kell próbálni, hogy érezd a különbséget. Persze, ha csak a shell-ben bízol, az más kérdés. Viszont azt is figyelembe kell venni, hogy a benzin "minősége" nagy mértékben függ az adott kúttól. Mennyire van karbantartva, tisztítva, mennyire felejtik el adalékozni, stb.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #13687 üzenetére
és mondjuk a teszkos 95-ös meg a kagylós 95-ös miben tér el egymástól?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
saguaro
tag
válasz FoBCRaistlin #13697 üzenetére
MINDEN kútnak a MOL szállít.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
válasz FoBCRaistlin #13700 üzenetére
Mit gondoltál?
Minden egyes kúthálózatnak van saját finomítója?Egyes Schwechat-hoz közeli OMV kutakon a Schwechati OMV finomítóból hozzák az üzemanyagot, minden más kútra, még az utolsó kis magán zug kútra is a MOL-tól veszik.
Ehhez egyet kutak saját receptjük alapján adják hozzá a saját adalékaikat.
De az alap mindenhol MOL-os.
Más kérdés, hogy egy Auchan, Shell, Agip, OMV, MOL, stb kúton milyen adalékot tesznek, vagy nem tesznek bele. És mennyit.Ettől van az, hogy pl az én autóm Shell kutaknál tankolt gázolajtól nem füstöl, MOL-nál, Auchannál, tankolva annál inkább.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
INMOTEP
őstag
válasz FoBCRaistlin #13709 üzenetére
Én kb 2 napja tankoltam bele ebből ,és alapjárati fogyasztásom lement 0.7 re hidegindítás után . Szerintem inkább tisztábban ég és hozzáteszem szebben jár a motor . De számomra ugyanúgy húz mint a legolcsóbb Agip sima diesel .
-
saguaro
tag
válasz FoBCRaistlin #13720 üzenetére
Valószínű, hogy tudja.
Sorry, azt hittem pesti vagy.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13723 üzenetére
Hát ez a mikrokapcsoló mekkora szívás.
Lapozz kicsit vissza, nemrég írtam róla.Amúgy ez (csak) a belső fényre vonatkozik, elvileg a zárásra nincs hatással. Lehet, a zárral lett valami. Hideg/fagy, kosz, stb..
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13725 üzenetére
Ha ajtónyitásra a fények felgyúlnak, ill. becsukásra elalszanak, akkor jó lesz a kapcsoló szvsz.
Zárat lehetne befújkálni, hátha....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #13727 üzenetére
Én javaslom a WD40-et mert taszítja a vizet, azaz nem fog tudni újra lefagyni ha fagyás.
Nagyon jól tisztít és ken, azaz ha kosz azt kimossa, és utána "olajozottabban" működik majd.Nekem a hátsó ajtó nem zárt le, én befújkáltam vele azóta sincs semmi baja el ne kiabáljam.
Igaz nyomtam bele rendesen szóval rongyot készíts elő nekem iszonyat fekete kosz folyt ki a zárból.Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13730 üzenetére
A fogyantyús () részt is befújhatod a simább működés érdekében, de maga a zár az az ajtó belsejében van. Kinyitva oldalról (az ajtóra merőlegesen) lehet a lyukaknál befújkálni.
Mod: akkor a mikrokapcsoló működik (egyelőre ).
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #13732 üzenetére
igaz teljesen mas verdaval de a napokban en is ugyanigy szoptam zar van vagy elkoszolodva vagy befagyott, nalam a jelenseg ugy nezett ki hogy a kozponti nem zart le ugy vette mintha az egyik ajto nyitva lenne csak nalam mindket zar visszaugrott, nem tudom neked mennyire maceras mi lebontottuk az ajtokarpitot, zarat kivesz benzinbe aztat majd ujrazsiroz visszatesz, es minden frutti
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #13734 üzenetére
akkor fujkaljad, ne sajnald
az enyem se tunt annyira veszesnek, mikor kiszedtuk, de epp eleg volt ahhoz , hogy neha gondoljon egyet es ne akarjon bezarni, persze a kallantyu buzeralasaval neha sikerult elerni, hogy rendesen bezarjon, ilyenkor az anyosulesen keresztul kozlekedtem -
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #13736 üzenetére
ha vki ismeri a trukkjet hol van rogzitve ilyesmi, akkor nem egy nagy cucc (egy leiras alapjan barki megcsinalja kerdes hogy mennyi patentot kell a muvelet utan cserelni ), bar maganak a zarnak a szetszedeset mar nem art olyanra bizni aki legalabb eleteben 1x latott legalabb hasonlot ja meg ilyen idoben nem art egy futott muhely/garazs mert a muanyagok nem nagyon szeretik a hideget
de kivanom hogy ne kelljen szetszedni
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #13738 üzenetére
Ha rám hallgatsz a zártisztítást úgy csinálod, hogy kinyitod az ajtót.
Aztán magát azt a felületet kezded el befújkálni ami kattan a fülre.
Utána beleteszed a kis "szívószálat" a spray fejébe és azzal szépen benyúlkálsz ahova csak tudsz.
A zárbetétet szvsz feleslegesen fújkálod, a kallantyús részt meg te tudod ha szorul akkor érdemes különben az nem szokott meghibásodni.
Itt maga a szerkezet az amiben a betét is van ami beporosodik.A távszabályzóban 2 évente illik elemet cserélni ha nem akarsz szívni vele.
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13740 üzenetére
Az elemcsere nem feltétlen oldja meg a problémát, de ez az első, ami szükséges. Ha jó, ha nem. Utána lehet tovább nézni az ügyet.
Nem nagy ügy egy távirányító szétszedése, de elvileg órás is ki tudja cserélni, valahogy....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13742 üzenetére
Kell hozzá a pótkulcs:
Az egyik kulcsot helyezzük a gyujtáskapcsolóba és fordítsuk gyujtásra
- Csukjuk be a vezetőoldali ajtót s helyezzük a tanítandó kulcsot az ajtózárba
- A kulcs elfordításával zárjuk be az ajtót, majd nyomjuk meg a "záró" gombot 1 másodpercig
- Várjunk 1 másodpercet
- Nyissuk vissza az ajtót a kulccsal és nyomjuk meg a nyitó gombot szintén 1 másodpercig
By DeadMeat....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13744 üzenetére
Egyik csak bejön.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #13746 üzenetére
Egy autót nem szabad bántani az semmiről nem tehet.
Az előző gazda mindig a ludas.Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz FoBCRaistlin #13740 üzenetére
WD40-el pofánfújtam a zárat is illetve befújtam a kallantyúnak is, az ajtó alján lévő kis elvezetőből folyt ki.
Semmi változás
Lehúztam az akksit is, vissza, ugyan az...Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #13750 üzenetére
Az elemcsere nem feltétlen oldja meg a problémát, de ez az első, ami szükséges.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14109 üzenetére
Ezüstmetal volt mindhol.
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14134 üzenetére
Szfvár-Várpalota nyomvonalon közlekedtem.Este volt és űltem a kocsiban nem figyeltem ,hogy a tető milyen szinű.Kicsit meglepődtem.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #14138 üzenetére
pedig a gyárnál várpalota felől az az út nagyon király, hoztam egy 16V-s GTI 5.-be leszabályzott a végére, jó bátyám meg már két kanyarral odébb járt, pedig egyszerre indultunk.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14142 üzenetére
110k/h és 2*2sávos.Ott volt a "tali"
1400cc leonnal 82le azzal miért ne tudna kezdeni -
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14147 üzenetére
2.0pdti 202LE
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #14156 üzenetére
A mérésnek úgy lenne értelme, hogy előtte-utána, ugyanolyan körülmények között.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #14159 üzenetére
Csak nehogy meglepetésként érjen a padon mért eredmény.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #14161 üzenetére
Aztán vatkájndofproblém
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14156 üzenetére
Előtte-utána
Legjobb szoftvert tették rá.Srácot régota ismerem akkor még egy kölcsön garagéban csinálta....Kinőte magát... -
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14157 üzenetére
Hy!
Igen közben már lecserélték a pdtiet és cr lettek.
Hát én mentem apósom audi a4 cr dieselével de nekem hangosabbnak tűnt és nem éreztem benne a 140le-t.
10misiért nem tudom mit vettem volna....
2008januári a kicsikém 60.550km van már benne.Új kipurendszer ennyi problémám volt vele. -
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14166 üzenetére
Hy!
itt
előtte nekem is I. volt természetesen sárga 4*4 19pdti.De nagyon rászedtek és gondom volt az autóval.Akkor jőtt az elhatározásom csak újat veszek mert már senkiben sem lehet megbízni.
Ezt újonnan vettem át én raktam bele az extrákat.
Régi tetszett de az új sokkal kényelmesebb és minden kézre áll.Futóműve az újnak sokkal jobb mint a réginek.Igaz az újból meg sok más dolog hiányzik.Pld a mocitetőnél nincs teleszkop.Akksivédő sima mezei valami vizálló szövet féle amit meg is írtam a Spanyoloknak,hogy ezzel kicsit lejáratták magukat.Max sporoltak vele 20.000ft nem értem.
Jó áron vettem mert kicsit ugymond "cigánykodtam"
Skoda RS kék -vaj bőr belső ill. lexus 220d vagy leonra fájt anno a fogam.Leont jó áron kaptam.
Csóron... -
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14169 üzenetére
Fordéknál melozok és üzemanyagellátórendszer fejlesztő-mérő technikus vagyok.
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14202 üzenetére
Hy!
Nyugodtan rakhat bele.De én ugy vagyok vele ,hogy inkább megveszem az asszonynak a E95 simát és én dobok bele adalékot wynn's fuel saver auchanban ill a norautóban lehet kapni 1550ft szokott lenni 50litykohoz.
+20 adlék is jó kis anyag...[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #14213 üzenetére
Igen igaza is lehet de ha 50litykót betankol az extrából azt számolja ki.
De ha betankol a simából+1550ft adalék ami tuti az mennyire jön ki.... -
DeadMeat
veterán
válasz FoBCRaistlin #14202 üzenetére
Én nem tudom,mi a tököm van ebben az országban,de én összesen a 6 év alatt 1 sérülést csináltam az autón,akkor is a garázsajtó vágódott rá,mert eltört a kitámasztója és a szél rávágta.Ahhoz képest 2 lökös,géptető 2 lámpa csere,+3 elem fényezve volt a sok jószándékú fasz miatt... Ebből összesen 1 karambol volt,a többinél parkolt az autó,és én ott sem voltam...
Most meg a tető.. áhh tele a zacsim ezzel a sok vérparaszt emberrel.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Templomegere
senior tag
válasz FoBCRaistlin #14412 üzenetére
lesz majd jobb minőség is , megpróbálom rögzíteni a kamerát fixen , na majd akkor csapatok egyet Veszprém Tapolca a kedvenc útvonalam , a rekordom 12-15 perc körül van , Renault 5 gt turbo-val este , semmi sem számít szemlélettel a volán mögé ülve .
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #14414 üzenetére
Kamerát felteheted a két első ülés közé is. Fejtámlánál lehet rögzíteni rendesen.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #14417 üzenetére
Asszonyt rakd be hátulra, bár az meg plusz tömeg.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- Fujifilm X
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...