Új hozzászólás Aktív témák

  • atos19881101

    senior tag

    válasz Mágus2 #167434 üzenetére

    és (#167439) bitpork

    Köszi szépen nektek! Most értem haza. A benyomások:

    Autószerelő árulja, így jó párszor megkaptam a fejemhez, hogy szerelő vagyok? Ha nem értek hozzá, mit magyarázok? :F Azaz a kolléga stílusa kicsit fura volt... de ez mellékes.

    Sajnos nem sikerült elsőnek beindítani, mert már érkezés előtt odébb állt vele. Indításnál ami fura volt számomra, hogy nem első fordulatra röffent be, hanem forgatott 2-3at az indítómotor és csak utána indult el. Lánc csörgést nem hallottam, bár mivel nem első indítás volt ezért ez bukta. A motor járása szép volt, gázadásra nem nyomott füstöt. Amit megjegyeztem neki, hogy a turbónál olaj-sáros volt minden. A szívó rész felől, azaz vagy a karter cső felől jön (Magas kartergáz? erre kaptam az ívet, mikor feltettem ezt a kérdést. Vagy pedig turbó gond?). Ami még fura volt, hogy próbaúton hallani lehetett a turbó töltését (súrlódó hang szerűség).
    Futómű volt rajta cserélve (lengőkarok, lengéscsillapítók), illetve kormánymű is, mert folyatott. Nem tudom ennek a 200lovacskának mennyire kellene mennie ebben a bódéban, de nem volt az a hú de megy érzésem.
    Amikor rákérdeztem, hogy VCDS-el ránézhetek e, akkor kaptam a választ, h nem. A fedélzeti kiír minden?? hibát. :F Elengedtem a témát ...
    Sok mindent nem cserélt az autón az elmondottak alapján úgy, hogy 2 évesen vette. 200k-t mutatott az óra.

    Összességében nem volt annyira rossz, de a kolléga hozzáállása hagyott némi kivetni valót.

    Egy érdekes dolgot mondott még. A gázolajhoz szokott tölteni 2T olajat. Azt mondja ez jót tesz a befecskendezőknek. Valóban így van?

    Ja nem nekem lenne, hanem egy kollégámnak. Én csak lelkes tudatlanként mentem vele. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    /** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

Új hozzászólás Aktív témák