- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz F_Zolee #165896 üzenetére
A minap ültem egy kedves fórumtárs 15 éves Audi A4 cabriojában, nem nyikorog benne semmi, pedig aztán rongytetős, így kevésbé masszív a kasztni. A Golfom zajosabb. Illetve az új autóval csúnya értékvesztést lehet produkálni, ahhoz smucig vagyok.
@sasa134: A listán van: D5 és D6. Most olvastam a D6-ról szervizblogot, hmmm... talán mégis inkább a D5.
@ Zizmand: Egy darabig elég volt az a 3 db 5 év alatt. Amúgy tök jó autó.
@ Rob210: A keletiek nem jönnek be, leginkább az egyszerű belük miatt. Talán vmi Lexus, Infiniti, ami bírja a taposást és haladni lehet vele és nem bukó.
@ Mágus: Nem ragaszkodom a 3.0-hoz; jó lenne a 2.0 TDI, max. csipsz. A DPF egyelőre nem zavar; az igazsághoz tartozik, hogy még nem volt DPF-es dízelem, csak DPF előtti és DPF OFF-os. Szívesebben vennék több pénzért fiatalabbat (csak tartsa az árát, ne legyen háklis); tehát nem szeretnék 5 millióért 10 évest.
Miért inkább dízelben gondolkozom? Mert haladni szeretnék, elfogadható fogyasztás mellett, illetve elég foscsik a VAG benzinesek (olajzabáló korábbi 1.8/2.0 TSI-k, biciklilánc vezérlések, koksz, 260 ezer forintos termosztát-csere, stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest