- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Land
veterán
válasz bitpork #156750 üzenetére
Vezetés arány: 9-1 az én javamra. Mondjuk ő pályán vezet mikor megyünk Borsodba. 130-130 km/h 6-ikban.
Nem arról van szó, hogy nem akarok rá költeni, csak mondjuk max 3-4 havonta romoljon el rajta valami, kelljen kopót cserélni.
Értsd: Alfa 159-re 1.7 millió Ft-ot költöttem másfél év alatt és nem volt olyan PILLANAT (nem nap, nem hónap, PILLANAT), amikor minden jó lett volna rajta. Ilyet még 1x nem szeretnénk átélni.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Minden ami újabb technológia és használtan veszed rejthet buktatót. Maxot elhoztam egy osztrák embertől (a felesége használta, pályán)pár hónap alatt elment rá 1000€. És valamivel mindig elégedetlen vagyok - hozzáteszem én mazochista vagyok és valahol élvezem az utánajárást Mindezt úgy, hogy vezetett szervizkönyve van, és még az eredeti számláját is megkaptam. Értem és megértem az igényedet aminél kevesebb fejfájás iránt. Gondoltál már japán szívóbenzinesre? Pl egy Lexus gs/rx hibridre, vagy hasonlóra? Igaz hogy nem fogyaszt keveset ha csak benzinnel megy, hogy nem világbajnok a csomagtartója és még az is hogy ha valami megfikkan rajta akkor horror, de a tapasztalatok inkább pozitívak vele (mondjuk ismerős LS-sel rendesen belenyúlt, de más sztori). őpl
MOD
Bocs minden VAG tulajtól a kérdésért
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #156755 üzenetére
Lehet. De a saját ízlésemnek jobban megfelel a Lexus világa
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#31733248
törölt tag
"Tisztában vagyok azzal, hogy egy turbós benzines nagyobb aknákat rejhet, de az összes lehetőséget végigjárom."
Azt megkérdezhetem, miért ragaszkodsz annyira a turbós benzineshez? Félre ne érts, az Octavia jó autó, én is azért döntöttem mellette. Belül nagy, nagy a csomagtere és a 150 lóval egészen jól megy - miközben nem került sokba. 150+ ezer kilométerrel viszont megfontolandó, hogy mégis inkább egy szívó benzinest vegyél a felvázolt használathoz.
-
Land
veterán
válasz #31733248 #156758 üzenetére
Kb 1600-as fordulattól induló max nyomaték lényegesen kellemesebb lehet egy sima szívó karesztikától, melynél 3000-ig "nem történik semmi".
Szeretnék egy kis bugit az autómban, ami jelenleg max kiforgatva érezhető. Normál tartományban (1500-3000) ez jelenleg elég vézna.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
#31733248
törölt tag
"Kb 1600-as fordulattól induló max nyomaték lényegesen kellemesebb lehet egy sima szívó karesztikától"
Csakhogy nemrég emlegetted a 2.5-ös Mazda 6-ot is, ezért kérdezem. A 150+ ezer kilométerrel megvásárolt turbósoknál sajnos már erősen benne van a jelentős összegű javíttatás lehetősége. A technika is érzékenyebb és nem igazán tudod kiszűrni, hogy bántak a turbóval, vagy volt-e előtte erősen chiptuningolva az autó. Én például most váltok Mondeora és erősen gondolkodom a bejáratása utáni chiptuningon. Nem fogom széttaposni, de mivel kb. 3,5 évesen, közel 250 ezer kilométerrel fogom eladni, a következő tulajnak - akivel nem is fogok találkozni, mert beszámíttatom egy újba - jó eséllyel erősen zsebbe kell majd nyúlnia.
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek, és a tapasztalatotok az vw 1.8tsi 2009 es motorrol?
Megbízhatóbb mint az 1.4? -
Land
veterán
válasz #31733248 #156762 üzenetére
Pont ezért a fő cél 100k km környékit találni. Nem sok 2.5 Mazda 6 van a piacon. Annál is vannak húzós tételek. Néztem videót egy tulajdonosáról, aki mesélte mi minden baja lehet. Akkor kaptam sokott, amikor említette, hogy 160k km után a katalizátor bármikor megadhatja magát, melyből csak gyári van. Ára 450k Ft+munkadíj. Értem én, hogy kopó alkatrész, de ennyiből turbót felújítok, lendkereket cserélek és nem 9-10l-t eszik a TSi, hanem 7L-t. Vagy felújítom a J Astra automata váltóját, mely elvileg 200k kmig normál körülmények között nem szokott megmakkanni.
Accord eléggé drága.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
-
zsolt19900
őstag
beszélgetünk itt turbó javításról stb. stb.
nekem amikor pöcögtettek a gépen és kiderült, hogy gond van a csiga belsőszerkezetével, úgy 30k ért tettek bele egy új belet és már lassan harmadik éve tökéletesen működik
de ha a "végleteket" nézem, akkor sem akkora hűdehádde egy -akár komplett- felújított turbó beszerelése
de ez csak az én véleményem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Land
veterán
válasz bitpork #156768 üzenetére
Tudom. Max kivizsgáltatással tudok ezen picit segíteni. Mondjuk ha turbós, ha szívó, egyikről sem fogom tudni hogyan bántak vele. A jelenlegi autóm elég jó vétel volt, megkímélt, karbantartott példány.
A xenon foncsor megégése volt hiba benne, mely típushiba. Azóta csak a katalizátor döglődik és sorra hullanak a lambda szondák, de ezek kopó alkatrészek. Ha mindet kicseréltetem tartanék 500k Ft-nál.. (katalizátor 250k+munkadíj (jelenleg kiemelők vannak rajta), csak a gyárit veszi be a gyomra, a 4 db szonda db-ja 40k Ft+munkadíj) Jelenleg a második szonda döglött meg. Hiába megbízható egy autó, 180k km-nél lehet rá locsolni a pénzt zsák számra. Nálam 183k km után kezdődött a kálvária.
Eltöprengtem azon milyen lehet egy több évvel fiatalabb, kívül belül szebb, modernebb, kellemesebben vezethető autót birtokolni, melyben valós kb. 100k km van, normálisan bántak vele és a 180k km utáni nagyobb összegű ráköltés a mi évi 12.000 km-es futásunkkal kb 5 év múlva lesz?! Persze ha nem adom el előtte...
Hát el tudnám viselni, mert eddig minden vásárolt autónkban min. 180k km volt és bármennyire is átlag felett volt a megbízhatóságuk kellett rájuk költeni nem keveset.
Vezetek excelt a novemberben vett Avensisről, eddig ennyit költöttem rá (ebben van vett felni, felújított felni, vett gumi, androidos fejegység is, üzemanyag, biztosítás, matricák nem): 608.000 Ft-> Úristen sosem számoltam össze, ez nagyon durva. Futóműhöz, fékhez nem kellett gyúlni és a lámpákon kívül komoly hibája nem is volt... Lehet új autót kellene vennem? Ennyiből a részlet és a kötelező szerviz is kijött volna...
Ja és ha nem kiemelőt veszek a katalizátorra, akkor tartanék 1 millánál és jönne az elkövetkező hetekben a lambdaszonda csere kb 50k Ft-ért, majd utána rövid időn belül a maradék 2 szonda 100k Ft-ért.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
válasz zsolt19900 #156769 üzenetére
Szegeden a felújítás 50-160k között van attól függően mi kell hozzá, HA egyáltalán menthető.
(#156770) Land: az a gond, hogy még újnál sem lehet sok költséget kikerülni. A gumi és a felni megint csak kopó - szerintem ilyeneket nem szabad beleszámolni, mert minden autóra kell.Ha most elkezdeném összeadni akkor nyugodtan kijelenthetném, hogy havi 100-150k alatt soha nem volt autóm még hibátlan sem (pedig volt új is) és ez csak a szervizlátogatásos ráköltések összege. Viszont ez konstans. Tegnap tankoltam. Kb negyed tankra beszívott 34000Ft-ot
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zsolt19900
őstag
válasz bitpork #156771 üzenetére
az ígéret földje... na jó csak viccülök
hát nem tudom, akkoriban én nem konyítottam hozzá, de nem is tűnt se soknak se kevésnek és azóta tényleg megy teszi a dolgát -természetesen figyelve van rá-
Amit még hallottam és látok a neten, a felújítottak 100k környékén felpadozva stb. stb. szóval az is lehet alternatíva és persze ez típusonként változik ezzel is tisztában vagyok
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
VR6-Fan
veterán
Hy!
Kormany szervoba ilyennel vajon tudok kartekonykodni?
[link]
Tudom nem ez kell bele, de a gyari olajok alltalaba tul higak, es sirnak a pumpak, ok egy pumpa lehet szar de tobb nem.Polo 2001 avy
Koszi"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Land
veterán
válasz bitpork #156771 üzenetére
Najó, de egy 5 milkás új vagy max 1-2 éves nagyon kevés km-es, garis autóra évekig nem kell költeni a kötelező szervizen, biztosításon és tankolás felül semmit. Kevés km-nél a gumi is még évekig kitart. Ha elromlik valami gariban cserélik. És lehet végeredményben a részletekkel együtt ugyanúgy meglesz az évi 5-600k Ft ráköltés, de annál tudom, hogy a szopós időszaka még igencsak messze lesz. Mire kifizetem a hitelt kb 5 év múlva fog érni 3 milliót. A 12 éves használt autómra évente ugyanannyit rá fogok locsolni, bosszúságot is fog okozni ( ugye 3 szonda csere hátravan, ha pedáns vagyok 300k Ft-ból a katalizátort is újra cserélem, a váltó típushibája, hogy 5.-et kidobálja idővel, ez 100k Ft és akkor még a generátor, önindító, futómű még mindig gyári és 200k km után bármelyik megmakkanhat...) és a végén ér 1.2 millió Ft-ot.
Nem gondoltam volna, hogy megint ide jutok el logikailag, de igazából tanulhatnék az esetből, hogy használt, 180k km-es autóim után miért akarom újra elkezdeni az egész procedúrát elölről?
Poén kedvéért előtte 3/4 évig egy 19 éves 2.0L benzines Avensisem volt. Arra ennyit költöttem: 171.000 Ft. Ez nem is vészes. Cserébe öreg volt és nem nyújtott semmit.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
-
Ha igaz ellene az alapvetés h garancia alatt nincs mit fizetni akkor nagyon szép világunk lenne. De ott van intő példának a bimmer láncszakadása meg egy csomó dolog amit nem ismer el a gyártó garanciában. VAGnál ugye a gyenge lánc és olajpumpa tengely is ide kerül. Szóval szerintem ezt próbáld más szemszögből megközelíteni. A downsizng miatt már minden autó egy kis időzített bomba, és nem feltétlenül konstrukciós hiba miatt, hanem mert sokan nincsenek tisztában a használat módjával. Vagy csak letojják
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Land
veterán
válasz bitpork #156778 üzenetére
De minden gyártó ilyen? Pl a Suzuki 5 év garanciájával a Vitara S, vagy Hyundai i30 1.4 T-GDI 5 év km korlátozás nélküli garanciával? Mondjuk ha ezek nem konstrukció hibásak, akkor nagy bajság amúgy sem lesz velük min. 5 évig.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
-
i-sti
senior tag
2011-es A4 B8.
2015 szeptemberében vásároltuk.
15x.000 valós km-rel.
Most van 195.xxx-ben. Január óta komoly 3 ezer km ment bele.
Spritszerint eddig 5000 eurót locsoltunk rá. Tankolás, matrica, adók, karbantartás, stb stbNovum Forum Siculorum
-
#31733248
törölt tag
450 ezer + munkadíj a Mazda 6 katalizátorcseréje? Értem én, hogy a teljesítménynek ára van, de ez tényleg sok(k). Valahol azzal is számot kell vetni, hogy egy-egy dinamikusabb alsó-közepes, vagy közepes modellnek a karbantartása nem lesz olcsó. Ezért is érdemes egy idő után eladni a kocsit és venni egy újat.
"De minden gyártó ilyen? Pl a Suzuki 5 év garanciájával a Vitara S, vagy Hyundai i30 1.4 T-GDI 5 év km korlátozás nélküli garanciával?"
Az i30 nem rossz, csak az a baj, hogy a nagyobb motorral, extrákkal alig olcsóbb egy azonos felszereltségű Mondeonál. Miközben a kategóriányi különbség egyértelmű.
-
Doki16
addikt
VCDS-el lehet valahogy ellenőrizni, hogy egy kocsin már megcsinálták-e a szoftverfrissítést vagy sem? A csalószoftos dologra gondolok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
i-sti
senior tag
válasz diablo1984 #156792 üzenetére
Nem
Ha busszal járnék akkor a tankolás és a parkolóbérlet is a zsebemben maradnaNovum Forum Siculorum
-
K Norbi
addikt
Kérdés! Hosszbordás feszítőgörgő téma.
Kompletten érdemes cserélni, vagy csak a görgőt?
Nekem még a feszessége nagyon is jó, sőt túl feszes.
Ezért tartok az újtól, az gondolom még feszesebb mert új.
Gondolom ez rugós elég tartós lehet, van benne egy vastag rugó feltekerve.
A teleszkóposak szoktak hamarabb befosni. [link] -
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #156798 üzenetére
Csak a görgőt cseréld. A többit felesleges.
tibbike01 10 perc meló. Van hozzá célszerszám, de anélkül is cserélhető.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen