-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz raziel01 #118611 üzenetére
Haver szerint meg normális a reccsenés. Az ő 10 éves Skodájuk is olyan[/B
Nem normális... Két dolog lehet, kopott kuplung, vagy valaki megerőszakolta a fogaskereket(előre gurulás közben bedobta a hátramenetet és felengedte a kuplungot ) Lassú előre gurulásnál is sérülhet a fogaskerék.
Az ilyen hibának azután nem szokott gazdája lenni, mert ő soha, nem most kezdte, huszon x éve, Moszkvics bírta, ez meg szar... bla, bla, blaaaa.Mit jelent az hogy kaptad? Ismert az előélete az autónak?
Csak 1 teszt. Elindulsz előre, majd megállsz, kiveszed üresbe és végig állsz a féken, kinyomod a kuplungot, elengeded a pedált majd ismét kuplung és úgy próbálod a hátramenetet. Majd írd meg az eredményt.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz raziel01 #121186 üzenetére
Nincs ilyen szempontból különbség a motorok között. Ugyanakkor csak az első hibatárolót éred el vele. Tehát nem biztos h tudni fogod hogy mi baja a kocsinak!
Az meg hogy brickelni lehet az autót, erre az eszközre nem igazhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz raziel01 #121201 üzenetére
Én csak a személyes véleményemet tudom mondani. Ha világít, akkor azonnal szerelőt telefonon és majd eldönti h mennyire veszélyes. Ha kell jön laptoppal és megnézheti. De ez én vagyok csak , és különben is aki egy beszélő malacra hallgat sikeres ember nem lehet
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Danex
addikt
-
-
-
lenko
aktív tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz raziel01 #141135 üzenetére
Telítettség szerint kapcsol a regeneráció, hiába szerinted ideális volt a környezet egy napja, ha akkor még nem érte el a telítettségi határt.
Nem kell kiíratni, szépen ki tudják pucolni kvázi gyári újra forró kevegővel és vibrációval. Ha kiíratnád, ki kell venni, de hivatalosan onnantól kezdve csak offroad. Közlekedésben nem vehet részt.
-
válasz raziel01 #141138 üzenetére
Akkor még egyszer , mert láthatólag elkerülte e figyelmedet: akkor regenerál, amikor a belépő szonda értékénél sokkal kevesebbet mér a kilépőn. Tehát amikor telítődik. Elmehetsz a pályán egy teli tankot is regeneráció nélkül, ha nem kell neki
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz raziel01 #141138 üzenetére
Ha leálltottad regenerálás közben, nem biztos, hogy újraindul a következő indulásnál. Vannak fázisai, és nem mindegy melyikben álltod le, ha csak a hűtési fázisban, amikor már kiregenerálta, de nem hűtötte vissza, akkor újraindítás után nem indul el mégegyszer a folyamat. HA legközelebb mennél vele, állj meg 1km után, ha emelt alapjáraton fog menni, akkor regenerál, de ezt a 3000 fordulatos hülyeséget felejtsd el, 1700 fölött de 2700 alatt legyen. Ideális 2000-2300. Padlógázra lekapcsol a folyamat, mert akkor előzni akarsz, azzal se próbálkozz.
-
L1ZRRR
senior tag
válasz raziel01 #141138 üzenetére
Heti 1x járasd meg pályán, 40 km-t kb, egy hétvégi kirándulásnak is betudható.
Ha TDI-d van ez ezzel jár. ( i mean a ha városban használod a gépet.)Amióta ezt csinálom, nem jelzi a sárga cucc a regenerálást. 2.0 TDI CR 140 HP
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- LED világítás a lakásban
- Renault, Dacia topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen routert?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- PlayStation 5
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...