-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz enddav #148047 üzenetére
Próbáld meg melwg motornál lehúzni a motorhőmérséklet jeladóról a kábelt és úgy indítózz. Üzemmeleg motornál 200 fordulat alatt nem fecskendez be. Hidegen nincs ilyen kritérium. Ha lehúzod a csatlakozót, -40fok a helyettesítő érték. Ezzel meg lehet spórolni a húzást. Ha lehúzott kábellal indul, vegyél egy új indítómotort.
Zsolt1129:kell a hátsó lambada és a kipufogó közé egy közdarab(szűkítő), vagy lyukas a flexicső a hátsó lambda előtt.
[ Szerkesztve ]
-
zolko74
tag
válasz zsolt1129 #148049 üzenetére
A check engine hibalámpa bármitől világíthat. Pl. gyertyakábel, amit már 3x cseréltem, vagy hibás injektor, amit most kell cserélnem. Ezek csak példák, ez egy mai viszonylatban faék egyszerű motor. Vidd el normális szerelőhöz! Az enyémben 250e. van, motorgeneral óta 0.5l kell rátölteni 10.000 km alatt 10w-40-ből.
[ Szerkesztve ]
-
Blaise
veterán
Sziasztok!
Skoda Octavia (2014) 1.4 TSI 140 lovas motornál a minimum alatt van az olajszint, milyen motorolajat töltsek bele? MOL kút esik útba, jó lenne, ha ottani típusok közül tudnátok ajánlani
-
válasz zsolt1129 #148061 üzenetére
Komolyan nem érted?
Minden utángyártott hibát dob. Teli a net a megoldással - egy távtartót v szűkítőt kell beletenni, hogy a nem gyári szonda a kocsi vezérlője felé jó értéket mutasson és eltűnjön a MIL.
A gyári új katalizátort még senki élő ember fiának nem sikerült legyártani ugyan olyanra.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zsolt1129
addikt
Ezt nem tudtam, pedig keresgettem a neten már mindenfélét. Csak annyit mondjál még meg, hogy egy márkaszervìz ezt miért nem tudja? Vagy míért nem pròbálkozott meg ezzel a lehetőséggel?
-
zsolt1129
addikt
válasz Mágus2 #148066 üzenetére
Én nem kértem semmit, csak bevittem az autòt, hogy világit a "mil". Oldják meg, erre ők elkezdtek kicserélgetni mindent. Ha nem ez vomt, akkor az lesz alapon ment az alkatrészek cseréje.
Bitpork: Kérdeztem én tőlük, de kiüllt az arcukra a tanácstalanság. Hoztak volna gyárit is szìvesen 580 ezerért.
[ Szerkesztve ]
-
válasz zsolt1129 #148065 üzenetére
Ha nekem szántad a kérdést - Ezt miért nem a márkaszerviztől kérded meg?
Az én ötletem ez: a márkaszerviz nem kókányol: van egy leírása amit követ. Ha abban nincs leírva h mi a teendője utángyártottnál, akkor nem foglalkozik vele. Ha a vevő nem veszi meg a gyárit horror áron akkor IJ esete van.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
-
akooos
veterán
Sziasztok! Adott egy 5-ös Golf 2.0 PD TDI, BKD motorozód, DSG váltóval.
Néha azt produkálja, hogy napi első indulásnál ugrál az alapjárat. Nem folyamatosan, nem sokáig de egy percen át 800-ról 1200-ra felpörgeti magát egy pillanatig aztán vissza. Ha elindulok vele, akkor abbamarad es következő indításkor nem csinálja. ELM327 Bt-s eszköz nem ír semmit erre, amikor pedig laptop és VCDS segítségét akartam igénybe venni akkor egyszer sem csinálta még. Mi lehet ez? Kell vele foglalkozni egyáltalán?Köszönöm előre is a válaszokat.
-
En ezt nem ertem. Nagyon rossz helyen lehetek mert csak mindenki mas kap autokat en nem. Jo lenne tudni ki osztogatja mert csak sorba allnek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Hajas Mao
tag
Sziasztok!
Van egy 3-as golfom 1.4 abd motorkóddal. Alapjáratom sajnos magas 1200-tól egészen 2000-ig ingadozik függetlenül a kocsi hőfokától és a külső hőmérséklettől. Valamint napi első elindításkor csak gázfröccsel indul, különben lefullad. Alapjárati motort és vezérlőt már cseréltek benne 2-szer is, de a probléma kb 1-2 hét alatt újra előjön. Valakinek tippje a megoldásra?
Segítséget előre is köszönöm!
-
-
kiki22
senior tag
Sziasztok !Sopronban vagy a környéken tud valaki egy jo szerelőt ajánlani ?Audi Marka szerviz mennyire jo itt ?
[ Szerkesztve ]
-
zsolti1902
tag
Sziasztok.
Van egy 2004-es Seat Leon 1.6 16V autóm.
Egy 30 km-es utat tettünk meg vele, megálltunk a boltban, de utánna nem akart indulni.
Indításkor csak "tekert", de nem csinált semmit. Megmozgattuk a sarut, nem indult akkor se. Végül a 10 próbára indult csak és azóta világit a check engine lámpa. Hazafele szépen jött, mintha semmi se történt volna.Szerelőhöz csak jövő héten jutok vele. Ezt a hiba kódot tudtam kiolvasni:
Ebből ti milyen hibákra tudtok következtetni?
Köszönöm a segítséget!My VGA History: S3 TRIO 64 - 3DFX Vodoo - MX4000 - FX5700LE - 8400GS - 3850 256MB - 8800GT 512MB - 4850 1GB - 5850 1GB - 7870 2GB - R9 280 3GB - RX 480 8GB - GTX 1080 8GB - HD5450 512MB - HD5750 1GB - RTX 2080 SUPER 8GB
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolti1902 #148083 üzenetére
Van benne gázszett?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolti1902 #148085 üzenetére
Vidd el autóvillamosságihoz.
-
Hajas Mao
tag
válasz Mágus2 #148078 üzenetére
Előzőleg egyszer csak megállt az úton. Nem akart indulni sehogy. Ekkor cserélték benne alapjárati motort és vezérlőt, benzinpumpát, gyújtáskapscsolót. Utána jó volt majd kB 2 hét múlva alapjárat magas az cserélve rá egy másfél hétre újfent alapjárat magas. Itt tartok most. Sajnos diagnosztika nem tudom mit mond. Csak felhasználó vagyok. Szervíz pedig január 2-án nyit csak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Hajas Mao #148087 üzenetére
Milyen alapjárati motort kapott, újat, vagy használtat? Nem túl szoros a gázzsinór? Lazának kell lennie, legyen legalább fél centi holtjátéka.
Az ABD egyszerű központi injektoros, nem egy atomrekator. Ha működik az alapjárati motoron a végállás kapcsoló, nem pörög, hanem szépen tartja az alapjáratot. Kivéve ha meleg motornál hideg hőmérsékleti értéket kap a motorvezérlő, akkor megakad és csak lassan esik a fordulat. Ezért kérdeztem, hogy jó-e a motorhőmérséklet jeladó, amit a diagnosztikán élő adatként lehet olvasni. Ha olyan forró a motor, hogy nem tudod megfogni, közben meg azt mondja a vezérlőnek a hőgomba, hogy csak 15 fokos, túl dús keverékkel járatja. Erre a rossz lambda még rátesz egy lapáttal, mert össze-vissza állítja a keveréket. Szar lambdával nem lehet járni, lefalja a gatyádat és nem lesz megbízható.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Van a paszulyhoz egy kkl kábelem.
Tudom használni a golf plusnál egy noti társaságában?
Vagy ez már annál a szériánál nem támogatott?[ Szerkesztve ]
-
zsolti1902
tag
válasz Mágus2 #148086 üzenetére
Köszi a választ.
Ma van egy kis időm, így megpróbálok egy kicsit kutatni a neten a hibakód után hátha találok valami kézzel fogható dolgot, hiba forrásra utaló dolgot.
My VGA History: S3 TRIO 64 - 3DFX Vodoo - MX4000 - FX5700LE - 8400GS - 3850 256MB - 8800GT 512MB - 4850 1GB - 5850 1GB - 7870 2GB - R9 280 3GB - RX 480 8GB - GTX 1080 8GB - HD5450 512MB - HD5750 1GB - RTX 2080 SUPER 8GB
-
cool13
őstag
válasz Mágus2 #148051 üzenetére
Mágus Nem kételkedek abban amit írsz, csak megérteni szeretném a dolgot. Azért is, mert engem is érint ez a melegen kicsit nehezebben indulás.
" Próbáld meg meleg motornál lehúzni a motorhőmérséklet jeladóról a kábelt és úgy indítózz. Üzem meleg motornál 200 fordulat alatt nem fecskendez be. Hidegen nincs ilyen kritérium. Ha lehúzod a csatlakozót, -40fok a helyettesítő érték. Ezzel meg lehet spórolni a húzást. Ha lehúzott kábellal indul, vegyél egy új indítómotort. "
Miért az indítómotor?
1. Ha hidegen pöccre indul, akkor elven jó az önindító. Vagy mégsem?
2. Ha lehúzza a csatlakozót, akkor nem az van hogy ettől még maga a csatlakozó vagy a szenzor is lehet rossz?
3. Fórumokat bogarászva erre a hibára azt írják amit te is említesz, rosszul van megírva a befecskendezési kép. Vagy ezt írják át hogy 200 alatt is adjon üzemanyagot, vagy beállítják automata váltósra vcds-ben, és nem csinálja utána.
Szokták még hogy elvágják a hőmérséklet jeladó kábelét és egy ellenállást egy nyomógomb segítségével iktatnak be. Amikor melegen indítasz akkor megnyomod a gombot, fals értéket ad és könnyen indul. Ez mondjuk kicsit kezdetleges megoldás.Tényleg ne értsd félre, élvezettel olvasom válaszaid.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #148097 üzenetére
Azért az indítómotor, mert lassan forgat. Több másodperc, mire eléri a 200-as fordulatot, addig csak üresen forog, nem kap anyagot a motor, esélytelen, hogy beinduljon. Hidegen azonnal elkezdődik a befecskendezés, amint eltér a fordulat jel a 0 értéktől. Este töltök fel logot, abból megérted.
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
Köszönöm! Önindítóval kezdem majd.
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Autós topik
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Gitáros topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...