-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #148647 üzenetére
400 körül jött ki a komplett motorfelújítás adagolóstól, porlaszóstól, fúrás, csapágyazás, kompletten minden. + turbó, mert azt nem cserèltèk.
Amúgy átcsesztek vele, új motorral is ette az olajat, 2000km alatt majd 1 litert....
Azèrt volt a motorfelújításra szüksèg, mert Debrecen-Bp táv oda vissza alatt megevett 4 liter olajat, 274 e km volt benne, de oválisra kopott hengerfallal..... Nem kizárt, hogy 2-3x több km volt benne, vagy longlife tescos olaj....
Faternek mèg mindig ez a fajta passatja van màr tizenakárhány ève, valós 250e km, gyári motor, gyári turbó, adagolót már tömítès miatt szèt kellett szedni, mert okádta a gázolajat, nemrèg cserèltem neki benne termosztátot, mert a gumi tömítèse fossá lapult ès szèthullott, ezèrt kitámasztotta a termosztátot így nyitva maradt. 1-2 porvèdő van kiszakadva a fèltengelyen ès a balos fèltengely szimmering is taknyol, most hogy a kartervèdő lent volt látszott....
Faterèk verdája lomha mint a dög, le van kokszolva, hírtelen padlógázra köp egy rakat kormot ès utána egyenlőtlenül jár a motor vagy 10mp-ig, vagy meg is áll.Mwg persze torpan is, ez ilyen.... -
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #148651 üzenetére
Mondanám, hogy 400 volt de van egy zsír új TDI motorod, viszont az olvasottak alapján ez eléggé gáz történet.
Valamilyen úton módon le tudtad követni az előéletét?
Nem egy hirdetést láttam vezetett szervízkönyv 200éves német öregemberé volt alig használta. Szervízkönyv bejegyzés 2010 november 215ezer 2017 ben meg 230ezer. Kézzel beírva a szervízkönyvbe se pecsét se aláírás se semmi. Biztos hiteles volt.
Egyik ismerősömet is rábeszéltem anno egy passat-ra, afn, magyar rendszámos az is.Azóta boldog.Bár sok mindent csináltunk meg rajta esztétikailag.Turbo neki is le volt kormolódva, valami adalék segített neki, meg a pályán való huzatás is.volt egy vezérlés csere meg egy adagoló tömítés csere és ennyi.Mágus2 Ne is írd, mert már a hideg kiráz előre is.
molnarpeter: Köszönöm
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #148652 üzenetére
Nekik is kijött a Leon esetén a vészmód, már rutinosak ebben, ha az megnyugtat
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #148652 üzenetére
Á, dehogy, nèmet autó volt, 3 vagy 4 èvesen jött be az országba, itt lènyegèben lelakták èn meg 5 èv alatt több mint 1,2 millát vertem a kocsira, mert futóműben is, fèkben is mindent kellett cserèlni, rugókat is, azon ami szar lehetett, az el is csesződött. Az előző tulaj azt mondta, hogy nem kellett rá költeni, hát èn költöttem helyette....
Azzal az autóval nagyon befürödtem ès mikor a kasztnija elkezdett csipásodni, akkor eladtam.... 5 èv alatt buktam rajta több mint 1,5 millát....
Azóta nem bízok az autókban, bár most van egy jó octaviám ès egy yarisom, mindkettő jó autó, szinte költsègmentesek, megbízhatóak.
Akkor azèrt vettem meg, mert tetszett a passat, meg zöldfülű voltam, a következő generációs passatból 3 hónap alatt sem találtam jót, elmúlt a varázs..... -
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #148654 üzenetére
Nem tudom anno milyen gyakori volt ez a visszatekerés, de eléggé érdekes.Nagyon utána kell nézni a dolgoknak mert könnyen ez lehet belőle.
Az én Focusomra csak 200ezret költöttem fényezésre lakatolásra, 3 hónap múlva ugyan ott rozsdásodni kezdett a küszöb, sárvédőív stb... de még jó hogy az adagolót nem csináltattam meg 250ezerért.
A futómű költséges dolog az biztos, de élmény vezetni. Ezért sem viszakoztam annyira a Toledo-tól, mert ez McPherson futóműves.
Érdekes a Passat nem kezd el rozsdásodni csak úgy...Lehet törve volt. Látom akkor sokat kellett fizetni neked is a tapasztalatok megszerzéséért.molnarpeter: Bíztató Remélem azért nekem nem fog kijönni elég volt a Focussal.
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #148655 üzenetére
B4-es passat rohadós, mint a golf3-as, nálam is mikor az èpítkezès idejèn 1 telet töltött tèlen èg alatt, azonnal elkezdett tavaszra itt-ott csipásodni!
Az az autó bár jól nèzett ki, de egy hálátlan r* banc volt! -
Morris
veterán
válasz diablo1984 #148651 üzenetére
A hengerfal akkor kopik oválisra ha túl nagy nyomatékot kap alacsony fordulaton.
-
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #148656 üzenetére
Akkor már mindent értek. Azt hittem B5.
-
ACAB95
tag
Üdv
Érdemes PD Tdi esetében kiiktatni az EGR szelepet? Milyen előnyei ill. következmenyei lehetnek ennek? Köszönöm a tanácsokat!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #148659 üzenetére
B5-ös kombit akartam utána 1,9 tdi 110 lovast, de már jót akkor sem találtam, 1,3 milláèrt persze lett volna, de az akkor is veszett soknak számított, de már akkor is tele volt szemèttel a piac! Ès azóta is eltelt 4 èv....
-
ACAB95
tag
válasz Morris #148661 üzenetére
A4 1.9 PD TDi 96kw... héten szétszedtem kipucolni és hát elég nagy volt benne a lerakódás cső falán is, meg maga az alkatrészből szivárog az olaj. Tisztítás előtt a szerelőm mondta, hogy komplett darabot ki kell cserélni akkoriban a gázreakció sem volt az igazi... nem tudom, hogy az EGR -hez vezethető e vissza. Tisztítás után a gázreakció rendben van, de az olaj továbbra is szivárog az EGR szelepből.
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148652 üzenetére
Csak városi autó hiába futott keveset, mindig szét van kopva a motorja.
Inkább egy jó pályás, ami 300-at futott pályán de törődtek vele, mint egy városi 170 ezret futott, jó karbantartott női tulajtól... és nem véletlenül írtamhogy a tulaj van jó karban, mert az autókat el szokták hanyagolni a nénik.
Nekem volt ilyen motor az octaviaban, nagyon szerettem, még most is sajnálom, hogy eladtam, de rohadni kezdett a bódé, én nem fogom lakatolni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #148667 üzenetére
Mondenhol, ahol törve volt.
-
válasz Winchester95 #148636 üzenetére
Ez olyan mint a klíma, csak gáz kell bele. Na persze. 10e ft-jába kerülne és százezrekkel többet érne az autó, akkor miért is nincs megcsinálva? Ezek, hogy szerintem valami üzemanyag pumpa ... fingja sincs, hogy mi a baja az autónak, ezért eladja, mert nem lesz olcsó megcsináltatni. Nyilván hozzá kell tenni, hogy párezres hiba, mert akkor a hiszékeny ember belecsap, ennyi baja legyen, nem?
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winchester95 #148626 üzenetére
vagy vidd el diagra, vagy vigyél valami 1,8t szakit randán csőcsre lehet szaladni ezekkel.
de nyilván a szaki se garancia semmire, bele látni ő se foghopp közbe már látom hogy nem téma :-)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #148618 üzenetére
Valaki?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #148618 üzenetére
Teljesen normális egy majdnem 400 ezret futott motornál.
-
BlackDevil
aktív tag
Sziasztok.
99-es VW Golf 1.6 sr autóm van, ami már nem szándékozik kinyílni a távirányítóval. Szeretném betanitani, de idáig egy módszer sem sikerült, amit olvastam. 1 gyári bicskakulcs van hozzá ( nem működik csak manuálisan ) plusz egy sima, amit csináltattam hozzá.»OΛKΞN« √ ツ Toborzás: https://goo.gl/bO5GhH <--- Star Citizen ---> https://goo.gl/ptspnT ¤ Steam ---> shorturl.at/NSVW1 | Social Club ---> http://goo.gl/nPIu51 | Hackthat: http://goo.gl/kAJnpV
-
-=Vacsek=-
senior tag
hali. skoda superb 2011es. elvittem nagytakarításra és a bal hátsó lámpája belül vizes lett. ennek már 3 napja csak nem akar kiszáradni. szerintem nagy nyomásúval sterimó okozhatta. ötlet h szárítsam ki?
-
veterán
válasz -=Vacsek=- #148680 üzenetére
Szia!
A. Majd kiszárad. (ha tartósan jó idő lesz)
B. Kiszeded a lámpát és kiöntöd belőle a vizet. (tippre 2-5 perc meló)[ Szerkesztve ]
-
válasz -=Vacsek=- #148680 üzenetére
Szia!
Én azt javasolnám, hogy nagyon mert a blinker fluid csak akkor működik rendesen ha teljesen fel van töltve!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Faby
senior tag
Sziasztok!
2014 év végi Octavia kombiról lenne kérdésem. 110 kW CKF motorkód, kézi hatsebességes váltó.
Gondom van a rádióval. A kisebbik navi (Amundsen talán) van benne, céges autó, most kaptam használatra, és egy elég idegesítő hibába futottam bele.
Hidegindítás után az érintő kijelző nem, illetve furcsán reagál.
Amikor közelítem felé az ujjamat, feldobja a gombokat, de az érintésre, nyomásra nem reagál, sőt, magától át is vált a csatornák között. Majd néhány perc elteltével az addig nyomott műveleteket, gombnyomásokat végrehajtja.
Konkrétan az történt, hogy amikor kéretlenül váltott, próbáltam visszakapcsolni a korábbi állomásra, nem reagált, még nyomkodtam néhány gombot, eredménytelenül, majd néhány perc múlva lejátszotta az összeset. Az érdekes az, hogy a kormányról a csatornaléptetés működik.Találkozott már ezzel valaki korábban?
Ennyire nem bírná a hideget?
Lehet ezzel valamit kezdeni? Szoftver frissítés létezik erre?Illetve még olyan kérdésem van, hogy fönt az elülső utastér világítás és a napszemüveg tartó között van két halvány fehér fényű led, azt ki lehet valahol kapcsolni? Éjszaka, sötétben nagyon zavaró a fénye.
A kocsi automata világítással, fényre sötétedő belső tükörrel és esőszenzorral szerelt.Köszönöm.
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
veterán
Ha magyar az autó, akkor 4 év / 200 k km garancia van rajta.
A kijelzőnek bírnia kell a hideget. Irány a márkaszerviz. Szvsz vagy sw-frissítés, vagy kijelző/fejegység csere.Az utastér világítást és az olvasólámpát is ki lehet kapcsolni; emlékeim szerint összesen 3 db gombot kell találnod a környéken (ha tetőablakos, akkor 4-et). Esetleg fotód van róla? Ez első kettő lámpát az első gombbal/gombokkal kapcsolod, a hátsókat a hátsóval.
-
#89874944
törölt tag
3.0 tdi-n van kartergázszűrő? A mester azt mondta... de azt nem tudta megmutatni hol van. Kell ezt tisztítani? Vagy cserélni? Néztem alkatrészneppereknél de nem találtam ilyet.
-
Faby
senior tag
válasz focvis #148684 üzenetére
Igen, magyar az autó, céges-lízinges, úgyhogy nem biztos, hogy egyszerű, de a következő szerviznél mindenképpen jelzem, annyit tudtam meg közben, hogy az autó előző használója is küzdött ezzel, de nem jutott eredményre (sajnos csak közvetett infóm van, nem beszéltem vele direktben)
Az olvasó, ill belsőtér világítás lámpát ki tudom kapcsolni, ez nem is kérdés, most ajtónyitásra vannak kapcsolva. Nekem két halványan világító lámpácska is van, ami zavar, azokat nem tudom kikapcsolni.
Valami ilyesmi:
A kép a netről származik, nem is biztos, hogy Ocavia, de erről van szó, amit pirossal jelöltem.
Sokat megyek sötétben és sajnos zavar.[ Szerkesztve ]
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
-
Faby
senior tag
válasz End-ru #148686 üzenetére
De ez csak a műszerfali világítás+fejegység+gombok fényerejét állítja, ezt a lámpácskát sajna nem, ha jól emlékszem.
Kikapcsolni szeretném teljesen, nem csak elhalványítani...(#148688) bitpork
Ja, hogy ez nem bug, hanem feature? Megint bebizonyosodott, hogy velem van a baj, nem felelek meg az átlagnak...(#148689) Qru
Nekem is eszembe jutott, és lehet, hogy az lesz a vége, de először szeretnék egy szofisztikáltabb megoldást.A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
grizlisandor
addikt
Seat Altea XL 1.4 TSI(katt)
Vélemények?
Hívtam az eladót(kezdő nepper), szimpatikus dolgokat mondott, kérdeztem a vezérléscserét nem tudja, jelenleg nem mutatkozik. Ha készpénzért elviszem, akkor biztos meg tudunk egyezni. Téli gumin az autó. Seatba szervizelték, könyv nincs, de alvázszámhoz rögzítve van, majd holnap kiderül.Valaki Zugló, Mogyoródi út környékén nem tud valami jó állapotfelmérős helyet?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #148693 üzenetére
Mi lett a 2.0 BKD-val?
-
Gyula84
veterán
ohh jajj [link]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős