-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
morfondőr
őstag
válasz bitpork #147701 üzenetére
Sérülés nyoma nem látszik rajtuk sehol, centírozásnál sem kért extra magas súlyokat, az egyiknél kellett 70g belül, 65g kívül, azt mondták ez még határeset. Gumicserénél majd üresen is meg lesznek nézve és javítva, ha szükség lesz rá.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
BUZZLGHTYR
senior tag
olyna problémám lenne, hogy 3000ezret fordul 5.be az auto, ezt mivel tudnám váltó csere nélkül megoldani? kicsit sokallom
ismerős 1.8Tje 2200 forog.. igaz a3 és nem quattro[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #147704 üzenetére
Áttétel cserével.
-
diablo1984
veterán
válasz BUZZLGHTYR #147704 üzenetére
piszok egyszerű a trükk, a gázpedált picit feljebb engeded és látni fogod, azonnal reagál és nem fordul annyit!
-
Morris
veterán
válasz diablo1984 #147706 üzenetére
Ez az, még, még, még ilyen ötleteket
-
hacki87
senior tag
válasz diablo1984 #147706 üzenetére
A VW Beetle 2.0 benzin 3000-nél 80-nal megy 5.-ben. ha ott visszaveszek akkor tolhatom is
-
hacki87
senior tag
válasz diablo1984 #147709 üzenetére
Nem mindegy, hogy mennyivel megy.. A bravom pl 120 130 korul megy 3000nel.
-
DoxaM
aktív tag
sziasztok,
modder arcoktól kérdezném, hogy [pcv delete kitet] és [flap delete kitet] itthonról be lehetne-e szerválni vagy marad az ebay?
illetve, ha valakit érdekelnek felnik, akkor új webshopomon nézelődhet, topik tagoknak kis kedvezményt tudok biztosítani
[www.oemxstuff.hu] -
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #147705 üzenetére
értem, az áttétel a váltó előtte vagy benne van?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #147712 üzenetére
Benne. Mi az, hogy 3.000ezret?
-
diablo1984
veterán
válasz BUZZLGHTYR #147712 üzenetére
normál esetben a váltó maga egy áttétel módosító, azért is vannak a fokozatok benne! Ez nem egy egyszerű dolog, főleg egy quattronál!
-
BUZZLGHTYR
senior tag
hat megyek 100-al és 3000 fordulaton pörög és soknak tartom és ha lehetne lejebb faragni valamivel, akkor azt megtenném, pontosabban a szerelo.
-
havri1
félisten
válasz BUZZLGHTYR #147715 üzenetére
Az tényleg elég soknak tűnik. Ez 5-ös manuális váltó, vagy TT5?
Nekem az 19pdtdi TT5-el 130-nál pörgött kb 2700-2800-at. A 2.5TDI V6 pedig 150-nél pörgött ugyanennyit. Nagyobb motor, hosszabb váltó.
A mostani 1.4TSI 6-os manuálissal nagyon durva. 130 kb 2400-2500 (ha jól emlékszem, de mindjárt megnézem)
[ Szerkesztve ]
havri
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #147715 üzenetére
3000 vagy 3 ezer, semmi esetre sem 3000 ezer.
Havri: V6 TDI 6 gangos.
-
-=RelakS=-
veterán
Van valakinek valami jó ötlete, hogy a [videón látható kesztyűtartót] hogy lehetne eltávolítani minél kisebb rombolással, ha az ajtaja nem nyílik?
Anyám kicsit letörte a "kilincsét", így most elég stabilan zárva van a cucc.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
1stVikman
senior tag
válasz -=RelakS=- #147721 üzenetére
Mivel a mostani letört kilincses ajtó úgyis használhatatlan, ezért én kivágnám/ fúrnám az elejét a kilincs vonalában, hogy ki lehessen nyitni.
Aztán nyitott állapotban levenném az ajtót (alul van 1-1 stift, amit ki kell húzni, majd leakasztani az egészet).
Majd bontóban néznék egy ajtót rá, amit visszateszel rá.A másik verzió, ha leveszed a műszerfal jobb szélén a borítást, és megfúrod a szélét ott, ahol a műanyag pöcök bekattan. (A borítás miatt takarásban lesz a későbbiekben.) A linkelt videódon leveszik a borítást 0:52-nél, majd megpaskolja azt a merevítést, amit egy pontban ki kéne fúrni. A pöcök egyszerre mozog, azaz egyik oldalon benyomod, másik oldalon is kiold.
Majd valamivel benyomni a műanyag fület, hogy nyíljon ki az ajtó. -
-=RelakS=-
veterán
válasz 1stVikman #147724 üzenetére
Köszi, ettől tartottam.
Garázs híján fölöslegesen nem furkálnék ép cuccokat, szóval szerintem veszek egy kesztyűtartót (13ezer bontós oldalon), aztán a mostanit szétbrmolom. Visszatenni ahogy néztem, nem olyan nagy szám Szellőztetés, lámpa összerak, 5 csavar becsavarozik, mindenki mehet a dolgára.Szakszervízben azon hüledeztek, hogy hatvanakárhányezer egy komplett kesztyűtartó, és hetvenakármennyi csak az ajtó külön
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Lacess
tag
Sziasztok!
Rég jártam erre... de az üzemanyagrendszer még mindig levegős...
A minap, azaz péntek este emberünk szeretett volna leparkolni. Sikerült is, mégpedig elég hosszú időre, a sípálya mellé:
Ma reggel még ott volt szegény a hasán fekve, csakhogy ma még leesett ~fél méter hó. Meg akkora a szél hogy ember nem áll meg a lábán.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
most mentem a kocsival és elkezdett csipogni és felkiáltó jel pirosan villogott középen a műszerfalon, odb p1113at ír, ez mi lehet?
angolul 1 szót sem tudok, keresgettem googleba -
grizlisandor
addikt
Találtam egy szimpatikus Alteát(katt)
Vélemények? Fekete 50 árnyalata?
1.6CRTDI kell figyelni a motorkódot vagy ez a 77kW-os jó? -
Magnum_
nagyúr
válasz grizlisandor #147729 üzenetére
Ez elso pillantasra mar jobbnak tunik, mint amiket eddig nezegettel
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #147729 üzenetére
Képről jól nézki. A helyszínen derülne ki. Városba dpf-es autót ne vegyél, csak ha jársz kint is.
-
Brumi˘
addikt
válasz BUZZLGHTYR #147728 üzenetére
Ha jól értem 1es lambda fűtés ellenállása túl magas. De full vcds hibaüzivel többre mennénk. (Benzineshez SE értek)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #147728 üzenetére
A csipogás fékhiba. Van elég fékfolyadék a tartályban? A hibakódot nem jelzi a motorvezérlőből.
-
Brumi˘
addikt
Mágus, egy kis segítséget kérnék. Multorában volt szó erősített vezérműszíjról (talán conti vagy gates volt). Ilyet keresnék '01 Seat Leon 1m 1.9pd ARL-re. A gyári cikkszáma elm. 038109119P. Köszönöm előre is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Brumi˘ #147735 üzenetére
Tudtommal a PD motorra nincs erősített, csak az adagolóshoz.
Chippes motornál 20k km után szemrevételeős ellenőrzés(nem kell hozzá levenni a szíjat), az elhasználódás első jelére csere. A szélességét kell mérni a szíjnak, nézni a fogak állapotát. Max 70k km után el kell dobni a szíjat. Biztos ami biztos alapon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Brumi˘ #147737 üzenetére
Gyárit kell venni, a VW jeleset, az jó minőségű continental. Drága, de ebben bíznék meg a legjobban.
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
Sziasztok,
Valaki Pesten vagy Dél-Pest ( 20-23-19-18. kerület) környékén tud egy VW-SEAT szakit aki ért is hozzá?
Seat Toledo 2002 1.6 BCB 372000km, vezérlés csere óta úgy csattog szegény motor mint egy talicska"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz Mágus2 #147740 üzenetére
Ezt hogy tudom előadni a szerelőmnek? Ja egyébként LPG-re váltva nagyon-nagyon csattog, és vezérlés csere előtt nem volt ilyen gond vele.
#OFF: Pomázra necces kimenni egy talicskával
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz Mágus2 #147743 üzenetére
Benzinnel inkább csörög mint csattog, átkapcsolok LPG-re és ahogy az ütemek jönnek, úgy jön a csattogás is. Elképzelhető, hogy egy LPG szakihoz kéne inkább vinnem?
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
intelMMX
senior tag
Bent vannak nagy nehezen azért. 1 órás szerelésből lett 7 órás...Alsó két fül állítható volt, ennek megfelelően be is kellett volna állítani elsőre.
Na meg aki spúr venni gyárit, az szopjon csak az utángyártottal
Mondjuk az sem segített, hogy anno törve volt és a rozsdával is előtte kezdenem kellett valamit...persze a motortérben is találtam a torony utánLegalább sikerült méret azonos emblémát szerezni
-
c00per
tag
válasz BUZZLGHTYR #147704 üzenetére
Szia!Lattam a problemad az audi quattroval kapcsolatban.nekem is volt hasonlo es kiderult nem a valtohoz valo difi volt rajta(valami kokanymester cserelte),mivel szamit az attetel(egy aranyszammal jelolik.)meg kell nezni a valto gyariszamat es a difiet majd az etkan megnezni ki-kihez valo.Egy probat meger.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #147704 üzenetére
Nem bele való váltót raktál rá, miért csodálkozol?
-
Kiskokó
veterán
Hali mizujs erre? Nem nézem olyan sűrűn.
Miről maradtam le ?
Malac? Focis ? Mágus ? Munez ? és még jó páran mik a helyzetek kocsi téren meg úgy alapból is?
Nálam az A6 szuperál, nem volt semmi mostanság, időből kevés van most, vagy annyi se. Azért vagyok itt is kevesebbet.
Kellemes Ünnepeket jó zabbantásokat .
Szerk :
Egyik imserősöm venne Audi A6-ot 1.8T -val.
Mennyire ajánljátok ezeket és mire kéne figyelnie ha vásárol?
Egynek ezt küldte :[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |