- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
- Ubiquiti hálózati eszközök
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 10
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Pár hete írtam ide, hogy balra kanyarodáskor mély morgó hangot hallok a futómű felől. Tegnap előtt kicseréltettem mind a 2 első kerékcsapágyat de a morgás nem szűnt meg. Egyre jobban úgy hallom, mintha középről a váltó felől jönne a morgó hang élesen balra kanyarodáskor.
Tudja valaki, hogy mi lehet a baja? Már elég sokat költöttem rá és még mindig morog
Seat Leon 1m
[ Szerkesztve ]
-
-
-
HookR
addikt
válasz simonjoe #147650 üzenetére
Köszönöm a linket, valóban kedvezőbbek az árak. Ha jól látom az ES5015V és az ES5025V hardvere ugyanaz, csak utóbbin már a keret is érintésvezérelt.
Aliexpress-en találtam egy ES5015V-re vonatkozó visszajelzést:
"radio unit does not amplify the radio signal. Volkswagen uses a diversity amplified antenna."▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
válasz HookR #147656 üzenetére
Ha használnád a keresőt, akkor könnyen megtaláltad volna ezt az információt. Egy antenna váltó kütyü van a nem egy VAG autóban aminek köszönhetően a gyári fej úgy fogja a jelet mint egy pitbull a nyugdíjas nagyanyját védelmező 6 éves lábát. Az összes áftermárket fej a két antenna között i váltást nem tudja kezelni ezért nagyon rossz a rádió vételük olyan területen, ahol nem elég erős a jel.
Minden VAGban van egy erősítő is, amit a gyári fej vezérel erre az antenna jelre kötve. Na ez sem megy az áftermárkettel.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tibbike01 #147661 üzenetére
Akár ezek is moroghatnak, de a belső csukló inkább vibrációt okoz, a diferenciál külső csapágya meg egyenesben is morogna. A hosszabb féltengely bizonyos típusoknál két darabból van, annak a középső csapágya is tud morogni, de szerintem nálad az csak egy rúd.
Távgyógyítással ezt nehéz megtalálni. A kalapácsos ember mit mond, aki a zsetont felvette a cserékért? Vagy ő csak azt cseréli, amit mondasz? Csapágy cserekor milyen nyomatékkal és hány lépésben lett meghúzva a féltengeyen az anya?
[ Szerkesztve ]
-
kiki22
senior tag
Sziasztok! 2012/6 havi 1.8 tfsi motorral szerelt autot szeretnék venni. Milyen hibák jellemzöek ennél a tipusnál?
Köszönöm elöre is a segítséget. -
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #147595 üzenetére
Hagyom őket, igazad van.
A héten néztem a TSI Golf Plusz-t, volt a kereskedésben egy Altea. Megnéztem míg várni kellett, nem tűnt rossz típusnak, de nem volt valami maradandó a Golf Plus mellett. Futok egy kört Altea ügyben.
Golf is elég lenne nagyságban, nem taxinak készül.
Jól olvasom, hogy az Altea XL csak a nagyobb csomagtartójával különbözik a sima Alteától? -
molnarpeter
nagyúr
Passat B8-nál az adblue utántöltés hogy van? Szalonból kigurulva kb 1 km után kidobta, hogy 1000 km múlva nincs motorindítás, check engine társaságában. Jöttem vele 250 km-t, feltöltöttem, megvolt a 30s gyújtáson, de a check engine mégis megmaradt. A kocsi állapota meg nem ír már semmit
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
karira meglepem magam egy ilyennel [link]
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #147669 üzenetére
Tanksapkánál a kék kupak alatti lyukat televered adblue-val és annyi, utána 5-8 e km-ig nem ugat! DE, nálunk a céges transporter már új kora óta kínlódik az adblue rendszerrel, check engine már szinte új kora óta világít, van amikor az is, hogy kevés az adblue, akár frissen teletankolva is, volt már szervízben, de le sem szarták, mondván, hogy a hibakódot kiolvasták, ki kell elemezni mielőtt hozzá nyúlnának! 1 év lassan eltelt és 54 ezer km, mindig szar az adblue része, az egész autó és a szakszervize egy nagy nulla, le sem szarják az ügyfelet, egy olajcsere is horror áron van, de a 3 év garihoz ez kell....
Nem kizárt, hogy neked is van valami az adblue rendszerrel, mert nálunk is ez van új kora óta.... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #147669 üzenetére
A check engine valami más lesz.
-
L1ZRRR
senior tag
válasz molnarpeter #147669 üzenetére
menő
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #147671 üzenetére
Teleraktam, utána gyújtásra téve 30s várakozás megvolt. Akkor tűnt el a hátralevő km, de check engine maradt
Mágus2: köszi, megy hétfőn szervizbe
L1ZRRR: én csak postás voltam, de elfogadnám 240 lovas TDI, DSG, 4MO, Highline, nappaleder... Elég jó a full kijelző műszerfal
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz molnarpeter #147669 üzenetére
Na mész a... Gyönyörű autó, grat
Remélhetőleg apróság csak a baj.. Teljesítményt nem vette el?Szerk, ja olvasom, nem a tiéd, nem baj, akkor is szép
[ Szerkesztve ]
havri
-
Extremex
tag
Sziasztok!
Audi a6 2.5tdi 120kw bfc motorkòd 2002 èvjàrat.
Olyan problèmàm lenne,hogy gàzadàsnàl süvítő hangot hallok a motorból.Úgy vettem észre hogy p-ben gázt adtam és süvítő hang kisérte a motorhangot.Nem hangzik valami egézségesnek.
Esetleg valaki tudja mi lehet a baj? -
#89874944
törölt tag
válasz Gyula84 #147681 üzenetére
már a füst is a múlté fél órát járattam alapon, de semmi. Csak a felújított vackokkal volt gond. Legrosszabb injektor értékem is 0,4 de a legtöbb 0,09.
focvis: hasít mint a szél
most érte be a legolcsóbb magyarországi rom árát, úgy hogy már gyári új az ECU 2 év garral, és gyári új a 6 injektor 2 év garral ha veszek rá új nagynyomásút, EGR-t, meg turbót még úgy is megérte. De egyelőre ezeket nem kell.[ Szerkesztve ]
-
intelMMX
senior tag
Holnap bekerül a már sokat emlegetett fényszóró.
Legalább lesz(van) egy próbaüzeme a sok vegyszernek is. Nem horror a rozsda mennyisége, de a vak is látja, hogy törve volt az autó.Bajuszléct lehet találni újat, vagy inkább bontó üzemben gondolkozzak? (feltéve ha mégsem lehet megmenteni a gyárit)
-
Vincsaba
csendes tag
-
zzz03
őstag
oktavia 2001 (1.8t). olyan gondom lenne, hogy 0fok korul vagy alatta a jobb hatso ajto nem nyilik rendesen. nyitasra kicsit ki tudom nyitni az ajtot de elakad. a gombot (pockot nemtommi amit nyitaskor feltol a szerkezet nem nyomja ki teljesen). zarszerkezet cserelve lett ujra. otlete vane esetleg valakinek?
-
zzz03
őstag
válasz Mágus2 #147690 üzenetére
utangyartott. ugy tunt, h minden rendben van. ha nincs fagypont korul akk minden rendben van nyilik rendesen. igaz a pockot a masik oldalhoz kepest nem tolja ki akkor sem teljesen.
belurol ha nyitom, miutan kint elakadt akkor tolja felfele a gombot es kinyilik. lehet a kinti kilincs korul is lesz gond?[ Szerkesztve ]
-
Extremex
tag
Sziasztok!
Audi a6 2.5tdi 120kw
Mennyibw kerülhet egy visco kuplung?
Bárdi autó weboldalán nem találom. -
BUZZLGHTYR
senior tag
lecserélném a gyári k03as turbót k04re mennyit dobhat rajta?
-
morfondőr
őstag
Üdv!
Passat B6-ba milyen tolatólámpa izzót javasolt bele tenni, aminek a fényereje nagyobb, mint az eredeti és nem keveri meg a computert? Sötétben alig látni hátra (hátul sötétített is az üveg) és csak a parkoló radarra tudok támaszkodni, ami nem egy életbiztosítás.
Más: a fordulatszám mérő állandó sebességnél kicsit kileng. Ez normális, esetleg jeladó, vagy óracsoport a hibás? videó
Más kettő: hátra kerültek az első kerekek így már kevésbé remeg a kocsi és a kormány már egyáltalán nem ráz. Nem szórakozok a használt gumikkal, Kleber Krisalp HP3 új garnitúrát már megrendeltem.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
-
L1ZRRR
senior tag
válasz morfondőr #147697 üzenetére
Nálam ez a kilengés ugyan így jelen van, annyi különbséggel, hogy nálam km/h óra mutatója csinálja ezt 140 tempomattal.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.