- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Amazon Prime Video
- Synology NAS
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #113192 üzenetére
Nekem mult heten amikor -10-ek voltak meg az olaj se erte el a 80 fokot. A munkaba jaros utvonal elso 10km-es szakasza nagyreszt 60-nal menos es altalaban(mint ma (+1 C)) boven 75 fok korul van a mult heten inkabb 60 volt azt ezt koveto autopalyas szakaszon pedig felment 78-ig,de a lehajto utan visszahult 74-re
Pedig nalam 19 fokon volt a futes es a venti csak 2-esen ment. (1.6 CAYC + digit klima) -
-
-v-
addikt
válasz lenko #113203 üzenetére
Na mondjuk azoknak a VR motoroknak pont a hűtés a rákfenéje ha jól tudom, kicsit nyomkorászod neki aztán meg is főzi magát
Egyébként ja, szívóból már egy 2 literes is faszán bemelegszik gyorsanNem kell hatalmas se
De kell amúgy mert szívóból ezek a kávédarálók nem tudnak menni, nincs elég kraft
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
Pont azért nem vettem 2.8-ast, hogy jobb legyen a hőleadás a mindennapi használat során.
Így ez a része is ki van védve+normálisan járok vele. Meg nagyon pörgetni sem kell, 80-90es temponál, ha nincs túl közel a szembejövő, akkor 5.-ben simán lehet előzni. A heti 1-2 alkalom amikor leforgatom 5-6e-ig. mondjuk 2 fokozatban, attól meg nem fog megfőződni.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #113201 üzenetére
AWX és AVF motor kb ugyan az. Valtó (AWX 5-ös manuál, AVF 6-os manuál), kuplung (AWX 228-as, AVF 240-es) és max nyomaték (AWX 285nm, AVF 310nm) különbség van. Az 5-ös váltó amennyire én tudom tartósabb. (De Mágusnak sokkal több tapasztalata van, ha valamit nem jól tudtam kijavít ha valamit kihagytam kiegészít.)
-
kk831228
addikt
válasz tomcsi23 #113198 üzenetére
Mióta ezt magyarázom mindenkinek... Áá mindenki azt mondja biztos szar a termosztát meg ilyen hülyeségek... Hát simán visszahűlnek ezek a dieselek... A belső fűtéssel visszahűtöd a motort simán... Ezt már 5 éve tapasztalom, haver is a golf v pd-nél... Föleg ha kis fordulaton mész - 10 fokban... Úgy hogy ez teljesen normális, vagyis inkább elbaszott konstrukció... Szerintem q.. ra túl vannak hűtve ezek a motorok. Svédországba nem vinném ki ezeket kieg. fűtés nélkül... Gondolom az ilyen országokban alap felszereltség...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz footy #113210 üzenetére
Nem elektromosra gondoltam amúgy, de énmég nem találtam benne elktromosat se szerintem b6-tól lehet elektromos...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Lacess
tag
Ahol mostanában élek ott úgy néz ki a dolog hogy akármerre akarok indulni legalább 1000méter szintkülönbséget kell letudnom 8-10 km alatt. Természetesen lefelé.
Ugye álló helyzetben nem melegítünk motort. Én is csak 4-5 percet szoktam járatni amikor már azért hideg van. (azaz -10 vagy alatta, ami itt normális, nappal, éjjel alacsonyabb.)
Namost elindulok, lefelé, a gázpedállál első körben olyan 11-12km után kell ismerettséget kötnöm. Addig motorfék. A motor nemhogy nem melegszik, hanem a vízhőfokmérő leginkább átfordulna, csak épp a másik irányba.
Nos ilyenkor mi(lenne) a helyes eljárás? (tudom a Webasto...)
A motornak ez a buli nagyon nem jó. A "szerencse" a dologban az hogy sokat kell dolgoznom, ezáltal van hogy 3hétig! bele sem ülök az autóba. Így csak ritkábban kell elviselni ezt a szenvedést, max. 1x egy héten.
Az ismereten életkoru (legalább 4éves) Bosch S3 akksi még mindig bírja, pedig nem ritka a -20 sem. Legutóbb több mint 2hetet állt az autó.Ilyen körülmények között én már nem gyanakszok a termosztátra.
(jah, amúgy 1,9 TDI, ASV)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #113198 üzenetére
Az lehet, hogy normális, de felba...
Ha nem piszkálom a fűtést, 22 fokon hagyva is dől belőle a meleg, olyankor nem hűl vissza, szépen bemelegszik, de 24 fokon ha nem lehet haladni és csak simogatva van, simán visszahűti. Szerintem a termosz jó, mert akkor soha nem érné el az üzemi hőfokot. -10 ben is bemelegszik 12-15 perc alatt üzemi hőfokra, de csak ha 22 fokra van téve a fűtés. Ha meg kikapcsolom a fűtést, 3km és meleg, csak nem látok ki.
Teória, aztán utána kell nézni... szerintem 22 fokig kifűti az elektromos segéd fűtés a műszerfal alatt, viszont ha elkezdem tolni a levegőt a hőcserélőn keresztül, akkor visszahűti, lehet rajta 3 temostat is. Egyszerűen nem termel elég veszteség hőt ez a motor a kombi budi kifűtésére.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz K Norbi #113227 üzenetére
Igen, írtam emailt. Ma válaszoltak Kolozsvárról.
071115562C Olaj szűrő
8T0127401A Gázolaj
8R0133843K Levegő
8K0819439 Pollen
8K0819439K SzenesS így lesznek a MANN-tól:
MANN-FILTER HU 719/7X = 1 103 huf
MANN-FILTER WK 6003 = 5 103
MANN-FILTER C 32 130 = 3 517
MANN-FILTER CUK 2450 = 3 792Még nem döntöttem el, hogy netről rendeljem vagy innen a várósból szerezzem be.
Kértem ár ajánlatot helyből. Szállítással ugyan ott vagyok, de ők csak sima Castrol tudnak adni nem Titaniumot.
Most ezen agyalok, hogy melyik legyen.Novum Forum Siculorum
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #113225 üzenetére
Ez elég gázos szerintem. Nem a csalószoftver okozza?
Skandináviába küldött példányoknál van valami változtatás esetleg?Vilike, a dízel mellé kell egy benzines motor is, hogy rendesen
haladjonfűtsön.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
33as
senior tag
válasz i-sti #113230 üzenetére
De miért ragaszkodsz annyira a Castrol márkához?
Én személy szerint már régóta Eneost használok minden kocsiba! (magán céges)MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
footy
addikt
En ITT irtam milyen 1.6-ossal,nekem az az erzesem(a fogyasztas alapjan) hogy a kiegeszito futes 0 fok alatt gyakorlatilag folyamatosan megy.
(#113232) I-sty
A muszerfalba van beepitve egy elektromos futoelem ami az utaster levegojet futi.[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz Kalandor #113221 üzenetére
Én is gondolkoztam, téli maszkon. De félek, hogy a víz és az olaj mellett a turbót is melegítené és az véletlenül megtalálna sülni.
Utána érdeklodtem egyszer a Volkswagennél és azt mondták, hogy ez normális. Mivel az autó gyári vonóhoroggal lett rendelve, így nagyobb hutot kapott, hogy a hegymenetek + vontatmány esetén is megfelelo legyen a motor hutese.
-
lenko
aktív tag
válasz K Norbi #113245 üzenetére
Ajánlás, az nem kötelezés. Velük szerződtek le kb. ennyi.
Bármilyen mást tehetsz bele, ami megfelel a specifikációnak.
Én totalt használok 3-4éve.(Előtte Castrol, aztán jött a hamisítás mizéria, utána váltottam okkal bizonyos infok alapján) Nincs vele semmi problémám, és a motornak sem.Az embereknek fáj az igazság!
-
33as
senior tag
válasz K Norbi #113240 üzenetére
Ok, ahogy gondolod, de nekünk meg van egy Seat meg egy VW (céges)autónk és már vagy 3 éve csak Eneost használunk!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen