-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #113402 üzenetére
Az ólród nehezebb, lehet 8 alá is menni, de csak hosszú utakon. Városban, hidegen pöcsörészve beveri a 10-12őt. 6 liter nálam a 2.0tdi 140 lovas egész éves átlaga. Az alá csak akkor megy, ha bemelegszik. Lehet vele 4,2-őt is pályán 130-al, de az az ideális eset, ami ritkán adatik meg.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #113401 üzenetére
Nem illik ilyet egy férfi embertől kérdezni, de én megpróbálom.
Neked a 2,0 Tdi mennyit eszeget városban, vegyes, és hosszúban.
Nekem 6k km alatt a BC szerint az átlagom olyan 6,7. Szerintem több.
Tankolásnál írom, hogy hány km menten teli tankal és olyan 6,9 - 7 litrek jönnek ki.Hogy tudok javítani a vezetési stílusomon?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #113404 üzenetére
Én elég furcsán használom. Munkanapokon csak város, hétvégén meg országút és minimum 100km egyszerre. Tankolás szerint nem voltam még 6,5 fölött. Olyankor szokott ilyen sok lenni, amikor 2 hét város van a pakliban és hétvégén nem mentem hosszú útra. 1 éves átlag BC és tankolás szerint is 6 liter, de nálam hosszabb a váltó.
Városban igyekszek kerülni a kemény gyorsításokat. 2500-ig forgatom, ott elváltom. 1500 alá meg motorfékkel sem engedem.
Főutakon igyekszem 100-al menni, hogy lehessen 6.-ot kapcsolni. Nincs igazán jó recept. Néha azért én is megküldöm, és lefogatom a 4.-et meg az 5.-et. A 6-ost nem merem, így is 2800-as fordulaton 180-al tép, szóval csak óvatosan.
Amire Te használod, arra egy kis köbcentis szívóbenzin lenne a legjobb. Fölösleges a dízel, ha nem jársz hosszú távokat.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #113405 üzenetére
Én csak városban (munkahely +- egyetemre) járok.
Barátnőm 10km lakik, szóval mire elérné a víz a 90 már pontosan leparkoltam a lovakat.
Hogyan lehetne javítani a fogyasztáson? Próbáljak meg mindig kb 2000 rpm-et tartani 4-esben? (Kb ilyen sebességgel tudok menni konstans)
Tempomat javít vagy ront a helyzeten?(#113407) Mágus: Az igen, nekem ahhoz legalább másfél év kell!
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #113405 üzenetére
A gyorsításokra én is figyelek.
2200-nél kapcsolok. Motorféknél hajlamos vagyok 1200 körülre engedni.
Mikor megyek ki az utcából kb 700 méter 2-esben megyek 20km/h 1100-1200 körül.100zal sajnos nincs hol menjek csak ha kockáztatok így is 80-90 megyek 30as táblánál.
Igen, 1.4es benzinest próbálom minél többet használni azzal nyaranként suróltam az 5,5 fogyit csak városban.
Az utolsó tankolás azonban 7,6-ra sikerultEz a legjobb kocsi: [link]
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #113401 üzenetére
Értem köszönöm!
Lehet majd utána járok akkor mibe fáj és kicseréltetem.
Utolsó tank ami kb 80/20 arányba város/pálya volt... nem is volt "tiporva" 13,2L... nem is emlékszem volt e hogy ennyit evett.. amikor vettük és a család egy hétig csak verte neki akkor is megállt 12,5nél.Súlyra mondjuk nem biztos hogy nehezebb mint az allorad a sok extra miatt. 1940Kg a kocsi + tank +én
Amúgy ezt se sokallom úgy igazán, de ha javít a fogyasztáson akkor biztos jobb sok szempontból a motornak is.Az A4 2.0 PDTDI multitroniccal is simán megevett 7-8 litert... ha nagy volt a cipő még 9et is.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #113413 üzenetére
Mivel még mindig fürdőszobát újítunk, vittem a szemetet a gyűjtő helyre és volt alkalmam lemérni a Sašat. Üresen 1510kg.
Jó hosszú, de be is basz a gyorsulásnak. Igazi GT-s váltó, már csak egy jó erős motor kellene hozzá. Még az RS-é is rövidebb, pedig az +30 Lipicai ló. Én a favoritból is a leghosszabb váltóval választottam. Igaz az emelkedő gondolatára is vissza kellett váltani, de 3.-ban ment 110-et az az őskövület 1.3.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #113405 üzenetére
Forgalmidugóban vagy olyan helyzetben ami ezt követeli te hogyan jársz el?
Olyan helyen ahol nagyon lassan lehet haladni hogyan cselekszel?
Hagyod hogy 2ben guroljon magától vagy 1esben gázolod?Extrém eset (nálam gyakran előfordul):
Jó meredek dombon kell kifele araszólni. Annyira lassan halad a forgalom, hogy 1esben gáz nélkül halad mindenki. Esélyem sincs hogy gázoljam. Néha tudom felgázolni 1100 rpm-re.
Ez káros használat?Tábla szerint 10% emelkedő van, de én nem hiszek nekik.
[link][ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #113418 üzenetére
Üresben gurulok, ez egy rossz szokásom, még a wartburgos időből maradt rám. Nem tudok erről leszokni, ott volt szabadonfutó. Egy másfél tonnás dögöt nem illik ezer fordulaton vonszolni.
aero. hagyok egy kis helyet magam előtt, amúgy sem szeretek mások lökhárítójára tapadni, kivéve, ha valamivel kiérdemelte, pl. bevág elém és vészfékezésre késztet, na olyankor megbánja, hogy megszületett.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
kaszaking
tag
Audi A4-ben a jobb oldali ablaktörlő rudazatnál kikopott a gumi így jobb oldalon nem működik az ablaktörlő mert a 2 kar elengedte egymást. Házi módszerrel olvasztottunk rá műanyagot az egyik rúd gömb végére az tartotta pár napig majd megint leesett. Valami tipp még a szerelésre hogy ne kelljen kompletten szívni egy egész rudazat cseréjével?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #113416 üzenetére
1.9 SDI: 120 km/h 3000 rpm Igazi anti-GT 1351 kg forgalmi szerint a kombi, ha már szóbakerült.
Emelkedőn van egy szokásom: fékkel és kuplunggal egyszerre fogáshatárra engedem indulásnál, visszagurulást megelőzendő, minimális/akár 0 hátraengedéssel el szoktam indulni. Amolyan manuális anti-rollback
-
McSzaby
őstag
Hali,
kapott egy ütést a kocsim jobbról. Mióta ezt kapta, húz jobbra. Gumisnál voltam, nem a felni. Nos, amikor egyenesbe állítom a kocsit és épp egy negyed fordulatnyit jobbra-balra mozgatom a kormánykereket, a jobb belső összekötő rúdtól kattogást érzek és hallok. Nem is kattogás, inkább ropogás..
Az már biztos, hogy az összekötőket cserélhetem, de szerintetek a kormánymű mekkora eséllyel lesz használható? Ha alászedem, úgy nem kattog. Remélem nem kell az egészet kicserélni..
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #113429 üzenetére
Én is így gondoltam, de ahogy nézem a "VAG" kormányművet, összekötőkkel megkapom 17 000-ért. Mondjuk Vika, de 3-4 évnél már amúgy sem tervezek tovább a kocsival. Mehet bele a Vika szerinted? Felicia..
(#113433) Mágus2 :
Ezt örömmel hallom[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kaszaking #113431 üzenetére
Egyáltalán nem. Le kell vanni a két kart valami lehúzóval, levenni a műanyag takarót és alatta hozzáférhető a szerkezet.
McSzaby Nem mehet bele a VIKA. Kínai szar. Az újnak olyan holtjátéka van, mint egy 500 000km-t futott eredetinek. Vegyél két rendes minőségű kormányösszekötőt gömbfejjel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #113443 üzenetére
Néha koppan hétvégén, szépen megy. (5 éve nem fizettem gyorshajtásért - kopp-kopp-kopp + Waze + Traffi hunter)
Tomcsi: tiltás ~ 7200, kettesben ~120-ig lendül. Fordulatszámmal nem szoktam spórolni, dízelnél sem, Opel 1.9 CDTI pl. határozottan kívánta. Legközelebb hondát vegyek?
[ Szerkesztve ]
-
Piwi
addikt
Sziasztok
valakinek van itt A6 2.7 diesel motorral? illetve érdemes ilyen motorral szerelt autót venni?
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép