-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Octi
aktív tag
Ha javasolhatom, inkább hívd fel a tulajt a a jelzett mobil számon.
Én személyesen ismerem, és nem egy levelező típusNem lustaságból, hanem egyszerűen nem jut el odáig. Telót felveszi (már ha nincs nyakig egy autóban), és azonnal mondd neked árat szerintem
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Nos igen tud valaki Szfváron-Uj Csóri uton olyan szinben olyan hímzéssel amivel szeretnéd.
Enyém
Igazából ezekre 5 év gari van és elnyűhetetlen ami minőségi annak ára van 35.000-55.000 terjed.Én ugy vagyok vele ami tartos és tényleg napi igénybevételnek van kitéve attól nem sajnálom a lovettát.[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
Nekem az van, Én nem tudok nagy hibáról.
Apróságok vannak csak, pl.- eső után a küszöbhöz bemegy a víz(elfáradt a gumi)A motor a "halhatatlan" jelzővel illetném.
Turbot érdemes figyelni, azt szokták megfingatni.Olajfolyás a motornál, de ezeket úgy is tudod.
Amúgy a legjob választás
Ami idegesítő a típusnál, hogy a csomagtartó nem nyílik egybe. Előtte egy ibizám volt, és abba nagyobb dolgok befértek...
De bármi kérdésed lenne, ha tudok válaszolok rá
-
-
footy
addikt
Ebben a toledoban mennyi lehet? A kormany eleg ganenak nez ki.
-
Magnum_
nagyúr
nem tudom, mi van a konszern bőr kormányokkal.. haverom octáviájában ténylegesen 224000km van, és full okádék a kormány. apám autója 1,5éves, van benne 55.000km és mintha új lenne a kormányon a bőr, de frankón, nem túlzok. nekem óra szerint 163k van benne és szintén okádék (volt)
I humbly and respectfully decline™
-
FoBCRaistlin
őstag
-
FoBCRaistlin
őstag
Torque ben nincs. Leglábis amikor én még használtam, akkor nem láttam.
Figyi, nem azt mondom ne nézd meg, mert nézd. Csak alapszabály... ne a km-et nézd ha kocsit veszel. Ennyi.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha 2006-os 2.0 TDI és beállt benne a turbó, akkor ott nincs kenés szvsz. Egy métert sem mennék vele, mert be fog állni a motor is.
Vagy a 105 lovasban állt be a cucc? HA nem dől az olaj a turbón keresztül(nem csak kívül, belül is látni kellene), akkor el lehet vele csettegni.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Én nem erőltetném, ha felkapja az olajat, ott van vége a motorjának..
De ha ilyen "olcsó", akkor vegyetek a bontóba egy turbót, a ki-be szerelése megoldható egy jó szerelőnek kb. 3-4 óra, olajcsere, aztán mehettek a dolgotokra...Huuh, most nézem hogy 2006-os, az már a b6 modell, a 2.0 mocival.
Gyorsan felejtsd el!!!!!![ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
davidsz
őstag
Lábon semmiképp nem!
Turbóhibás autóval vigyázni! Lehet szétpörögte már az agyát, elgörbült ez az.. esetleg elszabadult turbólapátok összekaristolták a henger falát stb. Vagy ha ez még nem történt meg, megeshet miközben döcögsz vele.
[ Szerkesztve ]
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
davidsz
őstag
Erre egy gyári új turbó 180e, vagy 90e Ft-ért kompletten fel lehet újítani új középrésszel garanciával.
Olajat meg kell nézni, hogy nem e gázolajos! - ha az felejtsd el. A turbóról a csövet le kell venni és kis tükörrel belenézni. Akkor látod hogy mennyire kuka.
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
-
davidsz
őstag
A garantáltról egy 0-a lemaradt.
Ha a külföldi így néz ki 300e Km-nél, akkor a magyar kinézetű szarokban mennyi lehet?
A belső részek kopása 500e Km-nél kezdődik. Hacsak nem fát szállítottak vele. Jól bírják ezek a konszernes belsők.
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
footy
addikt
Lemosva nem is annyira gané ez a sárga. A belsejére mit mondtok?
-
net84
őstag
Érdekes, amit ott írnak róla. Nálam a normál Altea nem bejövős, csak az XL jöhetne szóba (majd egyszer talán). Nekem a Toledo után kicsi lenne.
A PD motoroknál elterjedt a "típushiba". Ha jók az emlékeim, a Bosch PD elemek hajlamosak a "bedöglésre". 2005-ös évjáratnál az 1,9PD TDI-be inkább Siemens elem került. A 2.0 kapta jórészt a Bosch PD-t.
MK3 Toledo-ról (valamennyire azért hasonlítanak) tudok nyilatkozni. 130-nál egyáltalán nem vészes még a menetzaj, 160-nál már hangosabban kell beszélni, de ott már azért a motort is lehet elég jól hallani.
A tempomat bedöglését én olvastam több típusnál is a SEAT-on belül. Nálam időnként "kiakad" és olyankor nem tudom bekapcsolni. Le kell állítanom az autót és utána újra indítva már működik is. Onnantól kezdve menet közben már nem szokott megállni.
Vásárlás elött ajánlott hideg motorral és üzem meleg motorral is indítani. Ha mindkét esetben jól indul, akkor nagy eséllyel motorikusan nincs nagy gond (feltéve, hogy olaj, hűtővíz, szervizkönyv rendben van).Read only...
-
akoska07
nagyúr
Végülis tegnap elhoztam miután kipróbáltam.
Váltója sztem hibátlan.Mindig is ki akartam próbálni egy Octavia-t.
1999 1.8 20V SLX Automat
Ha mégsem jön be akkor eladom.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
footy
addikt
Ma megnéztem a két delikvenst, egy -két dolog kiderült.
A leon volt az első.Beszámított autó volt(még nem volt eladásra felkészítve).
Kívülről: Retkes, de az első lökhárító enyhe nyomódásától eltekintve rendben volt a karosszéria. Rozsda sehol, néhány apróbb karc, de csak felületi.
Fék: Tárcsák jó állapotban szinte 0 vállal.
Belülről: Ülés enyhén kiülve, könyöklő szövete szakadt, kormány tetején kopás, váltószoknya kopott.
Motor: Pöccre indult, viszont enyhe csörgő hang hallható (vezérlés felől?). Füst semmi, 1600-1800-as fordulat körül mintha vinnyogna a turbó. Váltó rendben, sebességet szépen veszi, kuplung picit kemény.
Szerintem visszatekert. A szervízkönyv nem volt kéznél mert a tulaj felesége mutatta az autót. Próba holnap lenne lehetséges. Nálam kiesett az autó.Altea:
Kívülről: Elsőre kiváló, jobban megnézve jópár kőfelverődés stifttel javítva, pici púp a motorháztetőn. Az ajtók élein horzsolás.(falra nyitás?)
Belülről: Patika állapot, ülés mintha új lenne, kormányon szinte nulla kopás, váltógomb tetején az ezüstrész mintha picit kopna. Csomagtérben mintha semmit nem szállítottak volna.
Motor: Pöccre indul, fordulatot jól veszi, a hangja jónak tűnik(már amennyire a PD-nek jó lehet ) Hidegen mintha lett volna néhány halk koppanás(lendkerék?). Füst semmi. Kuplung jónak tűnik, sebességet szépen veszi.
A szervízkönyvben 2008 és 2013 között semmi bejegyzés. (Néhány számla állítólag megvan) Az állapot alapján hihetőnek tűnik a kmóra állás.
A műszaki vizsgalapon viszont enyhe hibaként fel volt tüntetve, hogy
Motor schwitzt - leichter mangel
Motor ízzad - enyhe hiba
Olajat én egyáltalán nem láttam rajta.
Nem tudom mennyire normális ha van mégis enyhe olajvesztés[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban