- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- 500 Hz-re képes, kvantumpontos OLED monitor érkezik a Samsung névjegyével
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple MacBook
- Gaming notebook topik
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
peet137
tag
válasz
Zola007 #111468 üzenetére
Univerzálisat, valami 20 féle bolha van benne. A másik autóhoz (Nissan) már fel kellett használni párat, de ezen még egy sem tört el, pedig voltak feszegetések az ajtókárpiton rendesen. Nekem is elengedte a felső ragasztás mind a 4 ajtón, de ennek a megoldása még várat magára, úgy néztem nem annyira egyszerű ez. Majd ha lesz egy egész szabad hétvégém megoldom a repedezett "B" oszlop gumikkal együtt.
-
Tamy
senior tag
válasz
mephi666 #111464 üzenetére
A tenyerem szerencsére nekem is kicsi, sok mindent megoldottam úgy, hogy kevésbé bontottam szét, mint a YouTube videókban. G Astrában tompított izzó csere anélkül, hogy bármit kiszednék, H-ban hangszórót cseréltem az első ajtóban, és nem szedtem le teljesen a kárpitot, alulról be tudtam bújni. Vagy múltkor a MAP szenzort cseréltem a légszűrő cső leszedése nélkül, szóval lehet ez is megér egy próbát.
-
Tamy
senior tag
válasz
peet137 #111462 üzenetére
Köszönöm, ez egész jó árban van. Milyen Astrád van pontosan? Nekem 2004-es ferdehátú, 5 ajtós H Astra, tegnap lemértem, kívülről kb. 47x37 mm az antenna talp (szerintem gyári antenna), valahol olvastam is ezt a méretet, de a képen lévő jóval nagyobb. Ahány oldal annyiféle méretet látok.
-
mephi666
nagyúr
válasz
peet137 #111463 üzenetére
nekem se tört semmi, pedig a kocsi teteje felől azért kapja rendesen a hőt és 18 éves kocsiról van szó
nem kell ettől a művelettől megijedni, nem vészes... a vezérműtengely-jeladót kicserélni macerásabb volt, mert ahhoz úgy kellett leállnia a kocsinak, hogy egy fogaskeréken a luk pont a csavar elé essen és át lehessen rajta nyúlni dugókulccsal
...oda kellett nőgyógyász ügyesség (...na meg szerencsére nem nagy lapát tenyerem van)
-
Tamy
senior tag
válasz
mephi666 #111460 üzenetére
Tudom, hogy nem kell az egészet lebontani, láttam ezt a videót, hát mit mondjak, nem túl bizalomgerjesztő, ahogy nekiesik a tetőkárpitnak... Lehet, hogy csak én vagyok ilyedős, de az ilyen szokott úgy végződni, hogy az egyszerűnek induló mutatványból a végén oltári nagy szívás lesz, eltörnek patentok, elszakad valami, itt a videóban is olyan, mintha beszakítaná a kárpitot.
-
mephi666
nagyúr
itt a teljes folyamat: nem kell lebontani az egész tetőkárpitot... 2 mozdulat annyit nyitni rajta, hogy hozzáférj... én nem próbálnék bűvészkedni... kb kevesebb idő kicserélni azt a gumit, mint a videót megnézni (vágni-ragasztani? aztán majd a hőtől megadja magát a ragasztó és szétnyílik?)
-
Tamy
senior tag
válasz
peet137 #111457 üzenetére
Egy linket esetleg kérhetek? Annyira nem egetverő, nem ázik be, de lassan jó volna azért kicserélni, eléggé meg van töredezve. Olvastam valami olyanról is, amihez nem kell leszedni a tetőkárpitot, talán az egyik oldalt elvágja a gumit, és alácsúsztatja, majd gondolom összeragasztja.
-
peet137
tag
Csak infoként, hátha valaki belefut egy H Astra horgosításba.
Felkerült a horog és mivel nem sikerült olyan trailer modult találni, ami szimpatikus volt, ezért kapott egy univerzális vezérlőt. Bárdis cucc, viszonylag egyszerűen összerakható, nem kell hozzá lámpavezetékeket vagdosni, késes csatlakozói vannak, egyedül a féklámpa madzagját megtalálni volt kihívás.Check control-lal is működik. Kellett neki fix 12V (én a hátsó szivargyújtóról vittem neki, ott van közel), ha jól sejtem azért, hogy megjegyezze a beállításit. Összerakás után az első pár km-en össze-vissza dobálta a kiégett izzó infokat, aztán valszeg ezt "szimulálja" a kütyü és azóta minden frankó.
-
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Egyre több helyen látok Astra J-ben utángyártott "tesla" kinézetű fejegységeket. Tudjátok esetleg mennyire komplikált ezek beszerzése, valamint mennyire időtállóak ezek?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Szada85 #111452 üzenetére
A mai Blau nem kínai Blau? Elég sokat fikázták őket az autó hifisben.
De ez a Frankfurt viccelsz, ez nagyon karaj. Ezért hajlandó lennék ennyit kiköhögni...Ha jövő hónapban a fényszóró klinikán túl esek meg a fényezést koppra kijavíttatom ősszel, szerintem kap egyet.
edit.: itt a kérdés, hogy a keret mennyire passzolna mert az a fő problémám: [link]
Vagy ezek plug n play gyanúsak? -
Szada85
aktív tag
-
ncc1701
veterán
Megvolt ez is: jobb oldali körmány összekötő csere, meyle hd-re. Most még majd mehetek futóművet állítani, mert nem sikerült teljesen ugyanoda visszarakni, de nem is eröltettem, mert úgyis rá akartam nézetni.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz
nrg.960 #111435 üzenetére
Linket passz, mi Fekete Lacitól vettünk mindkét H-ra a Facebook csopin keresztül. Puhább és nem kell az antennát kivenni a cseréhez.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
peet137 #111433 üzenetére
Az gatya...
Tettem be neki egy jelerősítőt a rádió elé, kapott a szivar világításról 12V-ot úgy egész jó lett / tűrhető.Gyári fejre nem tudok okosat, mindketten azonnal kidobtuk annyira doboz volt.
Konkrétan a Ph! topiktárstól nem rég átvett A4 Cabrio az első amiben elég tűrhető a gyári zene ahhoz, hogy nem bombáztam szét az első hónapban ill. nem is tervezem. -
peet137
tag
válasz
Micsurin #111432 üzenetére
Engem viszont érdekelne a jelerősség is, mert néha szól a rádió is útközben és abban a gyári sem túl acélos...
Ráadásul valamiért a reg sem működik a CD30MP3-on, valamiért nem keres magának új frekit pl Radio 1, ha elhagyom a várost, ez normális? Modernebb autókon ez pl remekül műxik... -
peet137
tag
válasz
ncc1701 #111427 üzenetére
Igen, pont ez a probléma, hogy nem tudod a szervízintervallumot, csak azt, amit az eladó állít
Nekem pl az olajbetöltő kristálytiszta, de a hengerfejben azért volt sár rendesen, amikor a szelepfedelet cseréltük, megnéztük. De hál isten számottevő olajfogyasztás nincs.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
peet137 #111424 üzenetére
Az számít, hogy GPS-es antenna-e vagy sem.
dethroner Nagy az a difi, ~5-10p-el leállítás után illene szintre kerüljön. Most nem olvastam vissza de XER nem? Hidegen nem csörren meg? Valamiért ott csak lassan folyik vissza, nem hiszem hogy a különböző csoda adalékok lennének a megoldások.
Inkább kéne mérni több ponton nyomást mert ha valahol dugulás van az látszani fog. XER-nél amúgyis illik a visszacsapó szelepnél és a fejen is megmérni legalább egy okoskerék szolenoid csere alkalmával.
-
peet137
tag
válasz
Zola007 #111422 üzenetére
Nekem 2007-es a gép és Z16XE1, de nem hinném, hogy ez számít
Az enyémen ez volt:
De ahogy néztem, nem mindegyik egyforma, van valami különbség az antennatalp típusok közt is. Mondjuk én úgy rendeltem, hogy ha nem jön be (mivel én sem szedtem szét előre), akkor ennél a kisebb lyukból még mindig lehet nagyobbat csinálni szikével, fordítva ez nem működik -
Zola007
veterán
2008 Astra H 1.6 benzin A16XER-en cserélt mostanában valaki antenna talpat?
Melyik fajta van az antenna alatt? [kép]
Nem szeretném csak emiatt 2x bontani
Ilyen antennám van: -
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
válasz
Zola007 #111415 üzenetére
Sajnos simán van, h csak a tulaj érzi, h nagyon néha, de elkezdett már huncutkodni a váltó. Még lehet, h elmegy 10-20ekm-t, de már nem az igazi, ezért (is) elpattintja. Itt jön hozzá, h bele lehet kalkulálni egy full üzemanyag ellátó rendszert, kettős tömegűt, dpf-et, ennyi méternél már bármi lehet. Egyszerűbb eldobni egy csillogó szemű emberkének, esetleg visszatekerni picit.
-
-
dethroner
veterán
válasz
ncc1701 #111401 üzenetére
Ezt a tisztító adalékot a fene se tudja. Suzuki szervizben dolgozó ismerősöm csinálja az autóimon az olajcseréket, amikor az opelen cserélte, azt mondta legközelebb vegyek egy Liqui Moly olajsár öblítőt és ahogy írod, 10 perc járatás a régi olajjal és utána csere. Azt mondja biztonságos, sok embernek csinálta már. A másik szerelőm, aki minden mást csinált eddig az opelen azt mondja nehogy öntsek bele bármit olajon kívül, mert csak szívni lehet vele, utána már ott is csepegni fog, ahol eddig nem csepegett. Plusz pár hete le volt véve az olajteknő, és azt mondja nincs benne semmi lerakódás, teljesen normálisan néz ki belülről is, szóval szerintem kimarad az öblítés.
-
Zola007
veterán
válasz
ncc1701 #111411 üzenetére
Így van!
Többnyire 150-250 körül kuplung/kettőstömegű vagy automata váltó miatt adják el ezeket az autókat. Automatát csak olyat vennék ami már túl van egy korrektül dokumentált felújításon az utóbbi 1-2 évben, de leginkább csak újatÉn az a gáz, hogy ha nem ismered csukott szemmel a típust, akkor próbakörön nem fog semmi feltűnni.
Nyilván aki 200 ezret ment vele az már megszokta, ismeri, tudja hogy kell(ene) váltania és érzi ha valami nem fasza -
dethroner
veterán
válasz
Micsurin #111402 üzenetére
Hát lehet mégis jól jelez a szerkezet? Eddig sose volt ekkora különbség a reggeli hideg és a délutáni leállítás utáni mérés között.
Hidegen:
Melegen:Vajon mennyivel a maximum szint alatt jelez a lámpa? Mert már 5 hónappal ezelőtt is bejelzett, azóta egy cseppet se öntöttem bele és mentem azóta kb 5000 km-t, és idáig fogyott le. De hogy csak 20 perc után és nagy fordulaton tűnik fel neki hogy hiányzik belőle
Öntöttem most bele 4 decit és maximumra mutatja.
-
ncc1701
veterán
válasz
Faterkam #111410 üzenetére
Teljesen mindegy, mit veszel, tök mindegy, milyen márkát, 200-250ekm után már várható egy felújítás. DSG meg duplája árban. Sem az opel, sem a toyota nem gyárt automata váltót. Veszik. Kalkuláld bele, h jönni fog, ha mákod van, akkor csak később. De lehet azért adják el az aktuális vasat, mert már kezd szórakozni a váltója.
-
Bilux
veterán
Köszönöm a válaszokat akkor beleteszem
-
peet137
tag
válasz
Bilux #111405 üzenetére
Én ezt használom, csak 5w30-at a Z16XE1-ben, most volt épp csere. Évente cserélek, ez kb 7-8000 km, de nagyon sok várossal. Nálam 2 csere közt a nívópálca feléig "fogy" el kb, sosem kellett még utána önteni. Frissen nagyon szépen jár vele a motor, azért a csere közelében már érezni rajta, hogy fárad, de nálam nagyon extrém használat van, sajnos, tényleg kb 80% város. A mostani leengedve elég fekete volt.
Korábban GM 5w30 volt, az hol ilyen, hol olyan volt, még olyan is volt vele, hogy tölteni kellett rá. Annál fényévekkel jobb az ENEOS. -
Bilux
veterán
Eneos olajat most viszonylag jó áron tudnak hozni nekem 5w-40 hyper és tudja a dexos 2 specifikációt is.
Kérdés van e tapasztalata valakinek ezekkel a japán olajokkal? Vagy ez is csak hit kérdése -
Faterkam
addikt
Sziasztok! Benzines és automata B Merivát nézegetek. Első autónak 24 éves kölöknek. H Astra van már 13 éve a családban. A Meriváknak mi a gyerekbetegségük? Mire kell vételnél figyelni erősen?
-
ncc1701
veterán
válasz
dethroner #111392 üzenetére
Csak egy tipp. Én mikor olajat cserélek, mindig kap motor belső tisztító adalékot, és úgy jár 10 percet. Márkáját nem tudom, szerelő havernál csinálom, nála mindig van.
Használt autónál, aminek nem ismeretes az előélete, a fene tudja, mit csináltak vele. Ártani nem árthat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S22 Ultra / 12/ 256 GB / Gyárifüggetlen / 12 hó Garancia
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- ÚJ Lenovo V17 G4 - 17.3" FullHD IPS - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest