Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
daneel_hu
addikt
válasz pinnacle #33316 üzenetére
Igy van.
Nincs csere... nincs olyan, hogy csere!A törvény szerint szerződés előtti állapot visszaállítása van, ez az elérendő állapot.
Ez egy EU-s törvény, tehát nem a szerviz vagy a kisker fogja megmondani mi legyen.
Az, hogy a user előre közli a céggel (kisker mondjuk ahol vette), hogy le fogja vásárolni, az egyéni privilégium. De ez az ő döntése, nem a szervizé vagy a kiskereskedőé!
A szerviznek az a dolga, hogy megmondja = van-e lehetőség a meghibásádott készülék javítására avagy sem. Ha nem, akkor a felhasználó dönt.Amennyiben garanciális és nem tudják megjavítani, avagy nem gazdaságos a javítás, akkor lép életbe a fenti dolog.
A csere csakis kizárólag abban az esetben korrekt, amennyiben a vásárláskori értékben adnak készüléket, avagy adnak egy olcsóbbat és a különbözetet szintén levásárolod, vagy visszakapod a számládra.A szerviznek csak az a dolga, hogy egy papírt kiadjon amit be kell vinni az eredeti vásárlás helyszínére.
Érzelmi szinten lehet kurva jól hangzik, ha egy beszart 55 colos tévé helyett kap az user egy 2 generációval jobbat (szintén 55-öst), de valóságban ennek nem így kell lennie.
Édesmindegy mi mit gondolunk erről.
Ha egy 650k-s tévé helyett kapsz egy 450k-st... akkor átb**ztak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest