- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- ZyXEL NAS520 – felhős, kétfiókos NAS
-
IT café
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz erik365 #12677 üzenetére
Meg kellett most néznem, hogy mim is van, sokszor keverem a 36-ost és a 38-ast, úgyhogy korábban lefotóztam a sajátom plakettjét, így már nem tévesztem el.
Nem is találtam infót arról, hogy mi a különbség köztük, csak a 37-esről tudom, hogy en bloc kisebb a páros számúaknál.Amúgy épp most írtam az autós topikban, hogy
Gyanítom, az elődeim is rúgták neki, ha már performance-orientált jármű, illetve a legelején még be is tartották a 30k-es periódust, szóval annyira nem meglepő, ha eszegeti. Valszeg a turbó sem 100%-os már.
szerk.: Na, mégis találtam:
it seems that the only difference between the VL36/VL38 is the wastegate actuator. The spring fitted inside the factory VL36 actuator is apparently stiffer than that fitted to the VL38 and this accounts for the difference in boost characteristics.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Spórolós topik
- OLED TV topic
- Launch trailert kapott a Honkai: Star Rail
- Napelem
- Automata kávégépek
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Tőzsde és gazdaság
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...