-
IT café
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
8
senior tag
válasz K Norbi #5102 üzenetére
Viccen kívül, múltkor a rádióban volt betelefonáló, aki úgy cserél olajat, hogy miután kifolyt, beindítja a motort és 4-5 másodpercig úgy üresen járatja. Azt mondta hogy akkor jön ki a legtöbb trutymó, hogy gépészmérnök, és 40 éve minden autójában így cserélte az olajat és mindegyik kiváló egészségben volt
aszem klub rádió valami autószerelős tanácsadós betelfonálós műsora volt pár hónapja, megpróbálom megkeresni az archívumban[ Szerkesztve ]
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
8
senior tag
válasz Dluinet #5105 üzenetére
és dízelnél?
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
csiga8
senior tag
Nem tudom, hogy egyetemi, vagy főiskolai végzettségű. A fősulin anno nem tanultunk annyit és olyan mélyrehatóan pl az olajról, mint az autószerelő középiskolában. Sokkal inkább méretezések, rajzok, elmélet volt előtérben. ( 25 éve legalábbis így volt)
Szoktak önindítóval néhányat forgatni a motoron, de gyújtás nélkül.
Részemről inkább az öblítő olaj ( pl olcsóbb Mannol) híve vagyok. Használtan vett autónál először mindig így kezdek, aztán ritkán ismétlem. Inkább sűrűbben cserélek olajat.
Kerepesi tanár úr ( anno 1988) így tanította:
1., A motorolaj a motor folyékony alkatrésze.
2., Olajat nem akkor cserélünk, amikor elhasználódott, hanem előtte.Abban az időben még volt TMK műhely is.
A lényeg, a kisöreg szavait szinte most is "hallom", és aszerint is próbálok karbantartani.
-
HwGuru
csendes tag
Ezek, amiket írtál stimmelnek. Viszont, a flakonokon a cimkék is elég random módon vannak felragasztva. Ahogy a képeken is látszik, az egyik flakonon fél centivel arrébb van, mint a másikon, amit egy gyàrtósor esetén elég furcsànak tartok. A lemáló tintáról nem is beszélve... Mellesleg a flakonokban lévő olajmennyiség is csak nagyjából hasonló. Írtam az eladónak, vàrom az eredetiséget igazoló dokumentumokat, hiszen ezt kiemelten hangsúlyozzák, hogy ők csak eredeti terméket árulnak. Azt válaszolták, hogy türelmet kérnek. Meg írtam a Shell-nek is, es a Shell Magyarországi disztribútorának is. Kíváncsi vagyok mi lesz, köszönöm az eddigi hozzászólásokat.
-
HwGuru
csendes tag
Jogász vagyok, így nem csak fogyasztóvédelem lesz, az kispálya. Adok még nekik vagy 2 napot az eredtiség hitelt érdemlő igazolására, aztán megy a feljelentés Termékhamisítás, Orgazdaság, Csalás, és egyéb bűncselekmények alapos gyanúja miatt. Majd a rendőrség, és a Nav erre szakosodott csoportja intézi a továbbiakat. Természetesen én örülnék a legjobban, ha inkább igazolnák az eredetiséget, és nyugodt szívvel beletölthetném az autóba.
-
MC Pite
veterán
Asszem páran majomszeretettel túltolják ezt az olajcsere dolgot...
Ha jobban szeretem az autóm akkor inkább 7500anként cseréljek? Lenne értelme? Műszakilag/környzetvédelmileg?3 éven át használt olaj vizsgálata - 10W40, tehát nem egy felsőpolcos olajról beszélünk, max félszintetikus. 3 év alatt 16 ezret ment, ennek a motornak 15ezer a csereperiódusa, egy tinédzser turbódízelben, azaz finoman szólva sem ideálisan használták. És mégegyszer, egy eléggé alap olajról beszélünk, amilyet a fűnyíróba sem töltök (főleg hogy C3-as 5W30 az ajánlott ebbe a motorba).
Szóval évente, (vagy ha nem megyünk rövidtávot és LL/jó olajat használunk és 2 évet írnak gyárilag akkor másfél évente), 15k-25k km(attól függ hogy 20 vagy 30k a gyári csereperiódus, amit jellemzően alacsonyabb minőségű, pl A3/B4 olajjal is megengednek) normális olajjal bőven benne van még az optimális tartományban, messze van a letörési pont még. Pl ahogy írtam mikor 9 havonta megvolt a 20K, a 20K minimum A3/B4-el előírású autómat 20ig használtam A5/B5-el. A gyári minimumnál jobb olajat és/vagy sűrűbb olajcserét javaslok én is; csak ésszel tegyük.
A legtöbb juzer olcsó 10W40et rak mindenbe, és rengeteg autót főként helyben használnak, akár csak 2 évente cserélik az olajat és mégis jó a motorjuk 15 évesen is. Ne ezt tegyük(!), de értelmetlen a ló másik oldalára átesni, párszáz km-re öblítő olajjal menni (akkor a teknőt szedjük le és takarítsuk ki az olajsártól inkább; vagy csak vegyük rövidebbre az első olajcserét; de ne tré, hanem minél jobban 'tisztító' olajjal), indokolatlanul harmadolni a cserepediódust -főként amegengedett minimumnál jobb olajjal- értelmetlen normál használat mellett. Szerintem
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
i-sti
senior tag
válasz MC Pite #5115 üzenetére
Azok a 15 évesek jóformán nagy része 1.9 PDTDI azok el is mennek.
De nem hinném, hogy az én kényes iVTEC-em nagyon lájkolná a hosszú csereperiódust úgyhogy sok a rövid táv. (ugye itt 0W20 az ajánlott)
Illetve az újabb CRTDI-k sem hinném, hogy hálásak lesznek 10év múlva a sok pár száz méternek, ahogy édesapám használja a Caddyt.Novum Forum Siculorum
-
nagyúr
válasz MC Pite #5115 üzenetére
Az én meglátásom szerint, az olajat az előtt kell cserélni mielőtt elfáradna.
Ha elfáradt, és utána van cserélve, akkor annak mindig maradandó következményei vannak.
Úgy vagyok vele, hogy az olajcser mindig olcsóbb, mint a motorhoz nyúlni.
A cikkben lévő autó használatáról semmit nem tudunk. Lehet, hogy csak kéthavonta indították el, de akkor beleraktak 1000km egyszerre, de azt is csak nyáron.
Az olaj nem csak a kilométertől és az időt öregszik, hanem a felhasználás módjától is.
Ezért határoznak meg a gyártok egy normál és egy szigorú olajcserét.
Amerikai autós topikba be se nézz, mert ők havonta vagy 3000 mérföld után cserélik az olajat a 6000 köbcentis motorokba, amikbe nem 4 vagy 5 litert olajat kell tölteni.
Nekik kicsit többe kerül, ha hozzá kell nyúlni a motorhoz, az olaj olcsóbb."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #5112 üzenetére
A Scooter start-stop üzemmódra van.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
MC Pite
veterán
i-sti: Normál használatról beszéltem, a párszáz méterezés nem ide tartozik értelemszerűen. De a legtöbb dízel tulaj hosszú távokat megy. Az iVTECH-ed sok régióban sokféle ajánlással ment, a 0W20-al (főleg egy GF4/GF5-ös) nem hinném, azaz inkább kizárt, hogy ne bírná ki egy év alatt az ajánlottat; az olaj kibírja, az fix.
Dluinet: Gondoltam, hogy a normál használatot nem kell külön részleteznem; és aki rövidutazik arra nyilván az általában felezett ajánlás vonatkozik.
Amerikában lónyálak az alap olajak, ezért fele vagy kevesebb az előírás ott ugyanazokra az autókra. Kollégám is a micu motoros PT-jébe 7500anként tölt sűrű A3-as vackot, amikor az olajválasztók szerint is mehetne bele az A5/B5, és bőőőven kibírná a 15K-t (az olaj a 30at is, mivel kb egy év alatt letud ennyit).
Arról hogy ahogy a kijárási korlátozást, meg sok egyéb dolgot sem bírják az emberek logikusan értelmezni, azzal sokat nem tudok kezdeni, csak azt hogy megírom a véleményem, hátha 1-2 dolog szöget üt a fejükbe és találnak olyan tényeket hogy tényleg lehetne máshogy is. Nem biztos hogy igazam van, de lehet hogy pl ők nem olvasták a fenti két cikket (meg sok egyéb hasonlót).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
Van arra vmi "hivatalos" ajánlás, hogy hidegen vagy melegen nézzük meg az olajszintet?
Hidegen szoktam indulás előtt de a kezelési meg melegen írja, konkrétan az van benne, hogy tankolás után (addigra visszafolyik az olaj nagy része).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
válasz MC Pite #5120 üzenetére
Az én ismerősöm körömben mindenkinek dízelje van (ritka akinek szarbenzinese van, általában a nem annyira tehetőseknek) és mindenki kevesebbet megy vele mint én a VTEC-kel. Évente megyek kb 16-17 ezret. Viszont sok rövid út is bele esik. Emiatt cserélem 8 ezrenként.
Novum Forum Siculorum
-
BlacKSouL
addikt
Novoth Tibi azt mondta, ha rendszeresen nézed, és fogyást akarsz észrevenni, akkor mindig ugyanakkor. Vagy mindig melegen, vagy mindig hidegen.
Logika szerint az uzemallapotban lévő szintet melegen kéne, ha akkor elég, akkor máskor is elég lesz. Végülis az a lényeg, hogy amikor teljesen fel van olajozva a motor minden része, akkor is elegendő e a mennyiség.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #5123 üzenetére
Igen mindig hidegen nézem akkor nem lőttem mellé de lehet átállok a melegen csekkolásra. Valószínűleg ahhoz is ven belőve a nívó ha gépkönyv is ezt javasolja. Anno a Fiat-unknál külön volt a nívópálcán meleg- és hidegüzemi rovátolás.
Dluinet: Igen, akkor ezért írja a manual a tankolás utáni csekkolást.
#nincsbennetarcsi
-
Motion_Blur
félisten
válasz Dluinet #5124 üzenetére
5-10 perc alatt visszafolyik az olaj a teknőbe?
Nem tudom mennyit hűl a 100 fokos olaj pár perc alatt, de nem biztos hogy hozzá szeretnék érni
Én mindig leállítás után fél nappal nézem meg.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #5127 üzenetére
nem, csak a 90-95%, de még nem kezd el hűlni
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
HwGuru
csendes tag
válasz BlacKSouL #5118 üzenetére
A csatolt képeken is látszik, hogy a küldött olajnak már nincs Porsche jóváhagyása, és Fiat sem, de az mellékes. Viszont a webshop oldalán hirdetett terméknél ezek ott voltak, a hivatalos Shell oldalon is ott vannak, a Shell Mo-i forgalmazója oldalán is ott vannak, és gyakorlatilag az összes webshop oldalán is:
https://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-0w-40.html
http://www.orbico-kenoanyagok.hu/kenoanyagok/termekek/shell-helix-motorolajok/shell-helix-ultra-0W-40%20
https://maberkft.hu/uzlet/shell-helix-ultra-0w-40/%MCEPASTEBIN%Ezek után kezdtem tüzetesebben megvizsgálni a kapott flakonokat, és feltűntek a már korábban leírt dolgok.
A front oldalon látható címkén például a Ferrari logó, és írás betűtípusa, elhelyezése a legtöbb képen alul, középen van, bár azt elismerem, hogy többféle címkézést találtam.
Valószínűleg ezt változtatják, lehet, hogy pont a hamisítás megnehezítése miatt is.
Viszont azt a címkézést, ami a flakonokon van, csak néhány helyen találtam meg, leginkább csak az alibabán, és az ebayen, amikről köztudott, hogy nem az eredeti termékek legfőbb forrásai....
https://www.alibaba.com/product-detail/Shell-Helix-Ultra-0W-40-1L_50036691583.html
Valamilyen fura oknál fogva nem szeretnék az alibabáról származó olajat önteni autóba.
Sorolhatnám itt még a fura dolgokat, hogy mennyire gagyin összevissza állnak a címkék, hogy málik a flakonokról a tinta, hogy nem ugyanannyi olaj van a flakonokban, hanem ahogy sikerült, stb....Lehet ezek a dolgok csak nekem furák, mert eddig Motul, és Mobil olajokat használtam, azoknál ilyen nem volt.
Mellesleg ma bementem egy Shell kútra, 0W-40 nem volt, de sok más igen, és a legtöbb flakonon szintén összevissza álltak a címkék, le volt kopva a gyártási idő, stb....Röviden: nekem ennyi jel után jogom van kérni a webshoptól, hogy igazolják az eredetiséget, a webshopnak meg jogában áll ezt leszarni, és arra az álláspontra helyezkedni, hogy úgysem tudok velük mit csinálni. Ebben az esetben viszont nekem jogom van feljelenteni őket bizonyos bűncselekmények gyanúja miatt. (termékhami, orgazdaság, csalás, stb...)
A rendőrségnek kötelessége ezt a felj. megvizsgálni, és joga van elutasítani, vagy a nyomozást elkezdeni. Végezetül pedig joguk van bűncselekmény hiányában megszüntetni az eljárást, vagy adott esetben a TEK-nek berúgni az ajtót egy szép ködös reggelen, és az ügyészségnek vádat emelni.Én annak örülnék, ha nem ez lenne, hanem az, hogy nyugodtan autózhatnék az új olajjal a kocsimban, és nektek is csak hasonló jókat kívánok.
-
8
senior tag
Mivel bizonyíthatják az olaj eredetét hitelt érdemlően?
Mármint konkrétan azoknak a flakonoknak az eredetét, amit neked küldtek?
Ha mondjuk küldenek egy számlát a hivatalos magyar shell disztribútortól, akkor honnan tudod, hogy neked küldött flakonok nem máshonnan származnak?
Mikor nekem régebben kétségeim támadtak mobil1 olajjal kapcsolatban, az importőr azt mondta, a flakonok és rajtuk levő számok alapján nem tudják menmondani, hogy ők hozták-e forgalomba! Olyasmit emlegettek, hogy azt az olajat csak 12 darabos kartonban árusítják, és az egyes flakonok számaiból nem tudnak érdemi infót adni. Nem tudom igaz volt-e vagy csak nem akartak foglalkozni az üggyel.tboldi:
miért elég? 5-10-100 helyről is vehetnek olajat, egyik lehet eredeti, másik meg hamisított, akár tudtuk nélkül. Egy karton alibabás, másik a magyar disztribútortól, harmadik karton unixtól stb[ Szerkesztve ]
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
HwGuru
csendes tag
Nem, nem a győri olajcentrum.
De céget nem fogok írni addig, amíg vagy a jó, vagy a rossz verzió be nem bizonyosodik, nem lenne korrekt.Alpenwetter: teljesen igazad van.
De előrébb lennék egy hivatalos disztribútortól származó igazolással/számlával, mert akkor felvehetném velük a kapcsolatot, hogy tényleg adtak el a webshopnak ilyen olajat, és az általam kapott olajok címkézése megegyezik-e az eredeti(általuk forgalmazott) olaj címkézésével, mert jelenleg számomra ez nem tiszta.
Többféle címkézés létezik az Eu-n belül/kívül, amik változhattak is, de a magyar disztribútor vélhetőleg tudni fogja, hogy ő milyet árul/árult.
(mert van még neki belőle, vagy másnak van, akinek szintén ugyanakkor adott el, stb...)Mellesleg már fel is vettem a kapcsolatot az Európai Shell központtal is, illetve a Magyarországi Disztribútorral is.
Kicsit unom már ezt a dolgot, nem szeretnék már bele több energiát ölni, inkább csinálják azok, akiknek a nyomozás a hivatásuk.Szerintem egy korrekt cég, akinek nincs félnivalója, az ilyen helyzetet a lehető leggyorsabban megpróbálja tisztázni, aki pedig nem így tesz, ott valami nincs rendben.
-
HwGuru
csendes tag
válasz MasterMark #5134 üzenetére
Mert kb sehol sem volt, illetve most sincs raktáron, ha rámész az oldalaikra.
Eleve nem egy kurrens viszkozitás/típus, nem árulják sok helyen, sajnos.
De igazad van, hivatalos forgalmazótól/viszonteladótól a legbiztonságosabb venni! -
HwGuru
csendes tag
válasz MasterMark #5136 üzenetére
A képről amit feltöltöttem az 5111. hsz-ban, látszik az egyikről, amiről még nem mállott le.
2019. jan. elvileg, ha jól értelmezem.
De az a felírás.... ha megfogod ott, az ujjadon marad. -
zsolti1
csendes tag
Sziasztok
Kérdezni szeretném tőletek, hogy az aldis ferrex
compresszorba milyen olajat vegyek?
Annyit írnak csak : többcélú szintetikus SAE10-30
Csere fél év vagy 100 üzemóra.
Tudnátok konkrét terméket ajánlani nekem ami a legjobb lenne?
Köszönöm. -
bul07
nagyúr
A nyomtatást marha egyszerű hamisítani
Én 2010 körül láttam vagyis pakoltunk ki egy garázst ahol ilyen nyomtató dolgozott
Kaptunk cserébe lejárt szavatosságú tormát
Nem állítom hogy ép azok kaptak új lejárati dátumot és kerültek piaci eladókhoz[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
BlacKSouL
addikt
Nos. Logón és tipográfián kár rugózni, ahogy azon is, hogy adott évjárathoz, adott kiszereléshez, és adott értékesítési régióhoz simán tartozhat különböző jóváhagyás, de még szabvány is.
Továbbá van itt néhány doboz nalam is, [kép] címkék is összevissza, [kép] de még a nyomtatás is hol van hol nincs. [kép] Nálam az ilyen helyre nyomtatott dátum az esetek 90 százalékában le van kopva, simán ledorzsolodik, es hosszú évek óta. De mutatok olyat is amit nem említettél. Meg a szintjelző sem egyforma. [kép]
Nos a szintjelző különbözősége, és a címke osszevisszasaga simán adódhat technológiai sajatossagbol, szorasbol. Más fészek, elcsúszott beállítás. Par millio darabnal nem garantált, hogy milliméterre ugyanoda megy a címke.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
HwGuru
csendes tag
válasz BlacKSouL #5141 üzenetére
Nagyon köszi ezeket az infókat, képeket, tanulságos.
( és egyben szánalmas is, hogy ilyen óriásvállalatoknál olyan minőségben gyártanak, mintha valami Albániai börtönben egy fröccsöntőgéppel csinálnák a rabok, és a félvakok, meg kancsalok nyomnák rá a címkét. Tudom, hogy az számít, ami benne van, de azért.... az ilyen minőséget pláne könnyű hamisítani, ezzel csak annak kedveznek)Amúgy én is ezt láttam ma a SHELL kúton, az ottani SHELL olajok legalább olyan silány kinézetűek,összevisszák, hibásak voltak, mint amiket kaptam.
Itthon meg nézegettem a régebbi, kimaradt MOTUL olajok flakonjait, azok viszont elég profik.Ezek után simán lehet, hogy az olajok,amiket kaptam, eredetiek, de ezt megerősítendő elvárnék az eladótól valami igazolást erre, hiszen vagy 10 helyen hirdeti az oldalán, hogy csak EREDETI dolgokat árul.
Az nagyon nem korrekt, hogy amikor ezt az állítását valaki számon kéri rajta, akkor meg nem teszi meg. A valótlan tényállítást nem igazán szeretem, tudom, hogy ez nagyon népszerű ebben az országban, de én igyekszem kigyomlálni, ahol csak tudom.
Kilátástalan küzdelem, de valahol el kell kezdeni. -
zsolti1
csendes tag
válasz molnarpeter #5142 üzenetére
Szia köszi.
Mindenképp kéne vennem valamit mert 3/4 éve olajcserekor
felbontott Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 maradék van.
Azt meg így, hogy ennyit állt kibontva nem szivesen önteném
bele. -
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolti1 #5144 üzenetére
Háromnegyed vagy 3 és 4 év között? Én beletenném, főleg ha csak hobbi célra megy pár órát néhanapján, illetve figyelsz a cserére. Traktor esetén hasonló univerzális olaj például motorban 250, váltóban 1000 órára van megadva, persze szűrővel, szűrő nélküli kis benzinmotoros kaszában max 40 óránként le szoktuk dobni. Nade régi gépeken meg a váltóolajjal egy térben szoktak lenni és szóróolajzás volt csak, szűrő sehol, csere meg szinte soha, szerintem nem gond, ha felhasználod ide
[ Szerkesztve ]
-
-
Amúgy ilyen "szép átlátszó" olaj jött le
Ezt benzinkúton le tudom adni?
[kép]Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
18 november 6 szerintem, de én tavaly vettem, talán Ősszel és ez az egy liter volt unix/bárdinál
Azt mondták, hogy nem egy nagy szám ez a shell, de drága. És castrolt javasolták helyette.
Csak nekem utántöltésre kellett és ezt rakták a tipoba a szervizben.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #5147 üzenetére
A MOL-nál le tudod, de nem mindegyik kúton fogadják el, itt megtalálod a listát.
.................................................Amúgy megrendeltem én is az új olajat, kalandvágyból Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W30-at választottam.
A szűrő már megvan, gyári Honda (Purflux). Légszűrőből K&N csereszabatos betét van, csak ki kell mosni, úgyhogy egyedül a pollenszűrő hiányzik még (Mann FP1827), de azt majd megveszem később, amikor eljutok ózonos klímatisztításra.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- PDF topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Friss traileren a Commandos Origins
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Melyik tápegységet vegyem?
- Androidos tablet topic
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Proxmox VE
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...