Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • X2N

    őstag

    válasz Raymond #45344 üzenetére

    De éppenséggel beszélhetnénk arról is ugyanis ha nem lenne a felesleges raytracing amit a játékosok többsége úgy se értékel eléggé, akkor mostanra már minden játékot natív 4K felbontáson játszanánk minimum 4K textúrákkal stabil 60 fps mellett még a konzolon is...pc-n meg ehhez képest is 2x több fps-el, túl nagy kérés hogy pc-n legyen elérhető áron ennél kicsit több vram-al rendelkező kártya, RT nélkül? Így viszont marad a béka segge alá butított felbontásból felskálázás RT-vel(ami pontatlanul van kiszámolva mert nincs elég iteráció) meg a frame generélás ami nem oldja meg az input lagot, és a kép is okádék lesz ahhoz képest ahogy 7-8 éve kinézett egy AAA-játék a denoiser, plusz élesítés és TAA, és az interpoláció miatt. Úgy érzem visszafele fejlődünk. :W Hány éve is jött ki az első RT-s kártya és ahhoz képest mennyit is fejlődtek ezek az RT-s kártyák? Mert szerintem nem sokat. RT teljesítményt meg nem méri senki objektíven...az hogy generációnként van 30-50% plusz gyorsulás RT-vel, kb semmire se elég az RT-hez, mert ott nagyságrendekkel kellene nagyobb teljesítmény minden generációnál ahhoz hogy értékelhetően tudd növelni a képminőséget. Ahhoz képest hogy új technológia nem sokat gyorsultak nvidiánál az újabbb szériás RTX kártyák, ennél még az intel is nagyobb gyorsulásokat tudott felmutatni egyes Intel Arch meghajtó driver optimalizálás után.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák