Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
válasz torma1981 #20527 üzenetére
Csak annyit mondok, hogy 1440p-ben ULTRA grafikán (-FSAA) egy RX480-as társaságában a 4.3 GHz-re cuccolt 2500K meghal BF1-ben. Néha még 24 fős szervereken is megröccen (beesik 30 fps alá), de 32-estől kezdve nem pálya. Pedig BF4-ben még a 64-es szerók is szépen futottak. És ami a lényeg: abszolút CPU bottleneck van, a grafikát meglepően jól viszi WQHD-ben az RX480, ezen meg is lepődtem. BF4-ben viszont 90%-ban akkor lassul csak be a game ezen a konfigon (értsd: esik be 40-50 fps-re), ha sok a robbanás vagy füst és sok alpha textúra feszül a képen...
Szóval kíváncsi lennék, hogy mi a tosztól lett ennyire CPU-igényes a BF1 a BF4-hez képest, miközben inkább a grafika javult, semmi okát nem látom, hogy egy 32 fős BF1-nek több procira lenne szüksége, mint egy 64-es BF4-nek. Brutális a kontraszt.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest