- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
üszök
őstag
válasz Micsurin #12036 üzenetére
Eredeti forgalmi és kivonó kell.+ Teljesen olvashatónak kell lennie a tipustáblának. Az hivatalosan nem pótolható. Hejeztesd forgalomba az eladóval,vagy vidd el valakihez aki ezzel foglakozik. Ha magad akarod csinálni akkor eredet vizsga,műszaki,NAV,okmányiroda a sorrend.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
-
üszök
őstag
válasz Micsurin #12055 üzenetére
Milyen motor ez pontosan? Keress szerintem valakit aki megcsinálja. Bár ha van 3 szabad napod akkor usgyi neki. Amit biztos fizetned kell: vizsga 28k eredet vizsga (szerintem az is kell) 15500, rendszám,forgalmi,törzskönyv,18k,regadó,ezt számolni kell,meg egy kötelező. Ezeken felül kell fizetni ha valakivel csináltatod,10-15k költséget,viszont 2 nap múlva rendszámmal kapod vissza a motort.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Hauptmann
addikt
válasz Micsurin #12057 üzenetére
Miért, mit mondott a szerelőd? Az a baj, hogy ennyi pénzből választhatsz a nagyon lefosott, vagy a kevésbé lefosott gépek között. főleg a 125-ös kategóriában. Nagyon nézd meg, mit veszel. És mivel a blokkba nem tudsz belebújni, így is marad rizikófaktor, elég belegondolni mondjuk egy lekopott nicasil rétegbe, amihez elég egy elmaradt olajcsere, vagy rossz minőségű olaj, esetleg egy túlmelegedett motor.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Micsurin #18251 üzenetére
Ha esetleg nagyon ül a motor mert már nem az igazi a rugó tartása, akkor az még nem azt jelenti, hogy maga a lengéscsillapító része is rossz. A kettő dolognak elméletileg nincs köze egymáshoz, legalább is egy olyan felépítésű telónál mint a hátsó. Kocsiknál is gyakori jelenség, hogy a megfáradt rugó miatt már jobban ül az autó, de a lengéscsillapítása még jó. Persze lehet, hogy tévedek, majd javítanak ha rosszul okoskodom.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #18255 üzenetére
Azt nem kozolotek, csak annyit, hogy ezt nem lehet javitani.
Nezelodjetek lehet talalni merethelyes olcsobb teleszkopokat.
Annyi km-el es evvel a hata mogott, 100% a szilent javitasa.
Egy kis szerencsevel, egy esztergalyos rendbe tudja hozni , a gyari megint 20ezer korul mozog. -
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #18447 üzenetére
aCar, de egy ideje elqrták a dizájnt, így nem frissítem. Fordítási hibák is vannak
benne, javítgattam, viszont a módosított APK-t nem lehet "Pro" módra feloldani,
szóval használom a régit, úgy ahogy van. És lesz*rom, hogy firssíteni szeretne.
Kár érte, mert amúgy tényleg jó kis app volt a szervizek nyomon-követésére. -
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #18552 üzenetére
40000 km? Na jó, de neked nem csak a rendszámkereted Honda...
Enyémbe a fele se ment bele, de gond az volt vele dögivel. (#szarolasz)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #18554 üzenetére
Linkelni akartam a rendszámos sztorit, de vmi félrement: ez a jó link!
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz Micsurin #18590 üzenetére
Nyomólapnak hívják. Malossi görgők eleve puhák, csoda ha max 6-10eKm-t elmennek. Szíj ért bele a deknibe vagy a könnyebb görgő miatt, vagy kopott/nyúlt stb. Szerintem lehet EBC, Brembo tárcsák jóval olcsóbbak lettek volna.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #18596 üzenetére
Az RMS görgő hasonlóan szar lesz... Már ha a Malossit le lehet szarozni emiatt.
Nem hangzik hülyén: el tudom képzelni, hogy kapott az élettől. Azért kérdeztem.
Ellenben volt szerencsém egy vadiúj variátorhoz, ami szintén nem volt hibátlan.
Legalábbis ránézésre. Szóval nem biztos, hogy kopás vmi, lehet gyárilag is fura...[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #18600 üzenetére
Itt mas a leanyzo fekvese. A pofa ferodol vastagsag csak egy dolog. Nem mindegy mekkora a hezag a harang es pofa kozott. Nem mindegy mekkora attetelt allitasz a varioval.
Gorgo suly, szij hossz tarcsa hezagolas. Ezek fuggvenyeben kellene beallitani a hatso kuplung pofa rugok erejet.....stb.
Nem veletlen mondjak a hangolast. Egy alkatresz megvaltoztatasa a boldogsaghoz nem eleg, de az elhangolashoz mar igen. .adam454: milyen csocsokon?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #18606 üzenetére
Ha tudjatok merjetek meg.
A pollini nem gyari, vagyis pollini gyari .
Mukodni fog emiatt nem kell aggodni.
Ha kuplung komplett, akkor sok mindent nem kell tenni.
Kerdes hova hangolja a cuccot.
Ez mind szamolhato illetve egy padon lemerheto lenne a teljesitmeny. A hangolast allando csereberevel vegzik.
Pedig szamolhato lenne. Igaz, rendesen bonyolult szamolast igenyel.Ha a szij hosszusaga, szelessege, a gorgo sulya gyari erteku, akkor a kulunggal tudsz jatszani. Minel kozelebb vagy a gyari ertekekhez annal jobb .
Persze ez fogg a te elvarasaidtol is..
Elhangolhatod, Digitxt variatorok kiprobalasaba tapasztalt.Ja hogy ez a foresight.
Kezdi a kis japo a cirkuszokat?
Oem parts, vagy bontobol kel szerezni dekni tavtarto gumit.
Fektarcsaba beleneztetek valamit.
kb 13k egy tarcsa.A tieteken nem zorog a muanyag?
Minden trukkot bevetettem de allandoan megatarozhatatlan helyekrol zorog. A vegen bemergel, es kifujom az egeszet purhabbal[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Micsurin #18627 üzenetére
Bocs, hogy bele vau, de a Malossi irtó nagy baromságokat tud tenni ilyen téren amikor egy multivario-hoz hozzáadja a görgőket. Persze ez betudható annak is, hogy az adott vario esetleg más típusokhoz is használatos, de akkor inkább ne adjanak hozzá semmit sem, mert csak összezavarják vele az embereket. A boltos szintén nagy tudású, ha erre rábólogat. A lényeg, hogy nehogy beletedd a hozzáadott 18 grammos görgőket. Multivariátor használatánál ha a variot leszámítva minden gyári, akkor az estek 90%-ban ugyanazt a görgőméretet kell használni mint a gyár variátornál. Ha el is kell térni ettől, akkor is max csak egészen kis mértékben. Azt mondják, hogy más az emelkedése? Még szép hogy más. Ettől tér el a gyári variátortól és lesz dinamikusabb tőle a motor. De csak akkor ha maradsz a gyári méretnél, ellenkező esetben semmivel sem lesz dinamikusabb tőle a motor. Soha sem értettem, hogy miért csinálja ezt a Malossi. Természetesen próbálkoztunk kíváncsiságból már azokkal a görgőkkel is, amit a Malossi ad a multivariohoz. Az eredmény, hogy kivétel nélkül egy sapka kaki lesz tőle a motor. Az 50-es robogókhoz való variátorokhoz is állandóan jóval nehezebb görgőket mellékelnek pedig nagyon rossz lesz tőlük a motor, míg a gyári méretű görgőkkel jóval dinamikusabb lesz, és kb 5-10 km/h-val a végsebesség is növekszik. És hangsúlyozom, 50-es robogónál.
Amikor még a haveré volt a 180 VXR runner és megrendeltük hozzá a multivariót, ahhoz is több mint 3 grammal nehezebb görgőt csomagoltak. Én tudtam, hogy nem lesz jó vele, de a haver megnyugtatása miatt beleraktam, hogy ne az legyen, hogy ki sem próbáltuk. Egy dinamikátlan f@s lett tőle a motor, az elindulása meg maga a gyötrelem volt. Utána szépen be lettek rakva a gyári görgők, és akkor lett az igazi.
Egyébként amikor ezt a variátort rendeltem fel is fedeztem egy furcsaságot: A 180 VXR runner gyári görgőmérete 10,7 gramm, a Malossi a hozzávaló multivariohoz 14 grammos görgőket ad. Ok, mint feljebb lett említve ez már megszokott a Malossi-nál. Viszont a 180 FXR (2T) runner-hez meg gyárilag 15 grammos görgő való, de valamiért a Malossi az ehhez való variohoz mégis (2 szett) 9 és12 grammos görgőket csomagol. Na most akkor mi van? Igen az egyik 4T a másik meg 2T, de az elv ugyanaz és így az egész egy baromság. Tehát valami nem kerek náluk az biztos. A 180 2T runner esetében akkor felelne ez a valóságnak meg, ha a gyár cső helyén egy rezonátor lenne (de lehet, hogy még akkor sem kéne így lemenni). De a gyári csövet figyelembe véve egyszerűen nonszensz, hogy a 15 grammos görgők helyett beletesznek a csomagba ilyen könnyű görgőket.
Bocs ha hosszú voltam és okoskodásnak tűnik, de ez kikívánkozott belőlem ezzel kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-Mosquito-
őstag
válasz Micsurin #18638 üzenetére
Igen,jóval keményebb anyagból van a gyári görgő. Akár 20-40eKm-t is kibírnak. Jót akarsz a gépnek akkor kb 6eKm-ént szétkapod a hajtást és kipucolod patika tisztaságúra féktisztítóval/benzin/petróleummal,kuplung/harangot csiszolópapírral megcsiszold...
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #18950 üzenetére
Nagy szopo roller ha a foresight dobfekes.
Az a rogzito fek. Az uzemi fek az tarcsa ezen is, es integralt a rendszer. .
Azt biza az elodod leszedte.
Hozzavalok.
Fekmunkahenger+csavarok
Fektarcsa+csavarok
Fekbetet
Fekcso.
Ellenorizzetek, honnan kotottek le. Lehet osztofejet is potolni kell. -
veterán
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen