- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Mikrotik routerek
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Vírusirtó topic
- DIGI kábel TV
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autodesk - Revit
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabady
aktív tag
válasz MC Pite #67854 üzenetére
Nincs, de visszacsapó szeleppel tudsz javítani a helyzeten.
Nekem amióta új szélvédőm van, bent van a csomitartóba egy kanna víz, azt azzal nyakonöntöm indulás előtt..@Daniel991
Gyárira cseréltesd/cseréld. Semmi sem fog olyan faszán szólni.
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
-
rsf
senior tag
válasz MC Pite #68066 üzenetére
Faternak a szelepek rakódtak le a nagypapás stílus miatt. Nem zártak rendesen a kipufogó oldalon.
Aztán egy spuris lengyel út meggyógyította a kocsit. 1.2 benzines 16V
Pedig egy szerelő a hengerfej leszerelését javasolta, mert olyan nagy volt a veszteség...
Küldeni kell a kocsit azt jóvan..
Én normál Mol-os gázolajat tankolok rózsaszin spurival 4 éve ebből 2,5év már a megane3.
Sokat javult a kocsi menetteljesítménye és fogyasztása.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #68066 üzenetére
Te mar ebbe beleszamoltad a szar olajat meg az anyatetu vezetést. En pedig normálisan használt autóról beszelek.
Normalis állapotú auton észrevehetetlen előnye van. Szar autó meg meghalal mindent, nem csak az adalékot. Figyelembe kellene venni a placebot, meg a termekert kiadott penzt ami ferditi az itelokepesseget. Nem vagyok ezeknek ellene, de tul sokat belehallucinalnak.Ami bizonyitottan er is valamit azokról meg tudnak itt mesélni páran, de nem sok ilyen termek van. Meg egyebkent is elkanyarodott a téma, mert itt prémium kontra sima benzinrol volt szo, nem az utólagos bugyborekolasrol. Es a prémium benya nem csodaszer tovabbra sem, de kétségtelenül minimális előnye van.
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
válasz MC Pite #68073 üzenetére
Nekem 17 alu nyári és 16alu a téli vel van szerelve, 17 es a 16 os kiváltójával lett szerelve állítolag szvl igy eléggé ballonos ... különbséget nem nagyon érzek...
fejből így 205/45 r17 rémlik később lemegyek és megnézem... pontossan neked
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
harry
veterán
válasz MC Pite #68170 üzenetére
Mármint Osram Night Breaker Unlimited? Neten nem annyira találok már (emagon volt, 8k egy párért, nem tudom mennyire reális / meddig bírják).
Más javaslat esetleg? Gondoltam összerakok egy csere izzókészletet is + esetleg a tompítottat (H7) egyből le is cserélném, s akkor már egy jobbfajtára.
Kissé tartok attól, hogy feleslegesen költök sokkal drágábbra, mert az élettartam esetleg csökken a jobb teljesítményért cserébe, illetve kérdéses számomra még az is, hogy mennyivel tapasztalom jobbnak.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MaXX81
tag
válasz MC Pite #68406 üzenetére
Akkor majd elviszem máshoz mert én nem bohóckodok azzal a szerelővel aki beállította mert mikor visszamentem hogy hát igaz nincs hangja a szelepnek viszont fos lett az alapjárat, határozottan kijelentette hogy a szelepállításhoz annak semmi köze, tisztítsam ki a fojtószelepet vagy cseréljem ki az alapj.motort (ez mind megtörtént semmi változás) és vagy diaggal töröltessem az értékeket...
-
Gabady
aktív tag
válasz MC Pite #68473 üzenetére
Én azt tapasztaltam, hogy a sima foncsoros lámpákba csak a sima halogén izzó világít szépen. A LED, Xenon mind mind kurvasok fényt szór mellé. Én végül ezért döntöttem amellett, hogy átalakítsam a fényszóróim. Nyilván az auto szintszabályzás az hibádzik, de a lámpamosót kiépítettem, és első ránézésre szerintem nem lett egy gagyi ....
Meghát ugye ez sem lenne legál.
Videjó*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
harry
veterán
válasz MC Pite #68473 üzenetére
Köszi
Egyelőre rendbe teszem a kocsit, aztán meglátom mire érdemes még költeni.Más: sikerült beszereznem 60-as és 80-as fél-flexibilis alu csövet, holnap lehet megpróbálom beszerkeszteni a szétfoszló légcső helyére.
A tengely kopogás kissé aggasztó, illetve alacsony fordulaton mintha valami súrlódást is hallanék... Aztán lehet csak aggódok, mindenesetre remélem rosszabb nem lesz addig, míg nem jut el szervizbe... (utána meg aztán végképp nem )
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #68638 üzenetére
Nem volt rajta, a csomagtartóba voltak bedobva mikor megvettem a kocsit.
131 lovas PD Golf4-et nézegetek automatát, 6-700-ért már lehet kapni gurulóképeset. Az én kocsim perpill 500-ért elmenne, 150-200+átírást tudok hozzátenni. A többit meg utólag apránként, ahogy a Meganet is így újíttattam fel.
Ez nem probléma, az a probléma, hogy nem szívesen adom el a kocsit mivel 600 fölött költöttem rá ennyit viszont nem fogok érte soha kapni. Meg az egész eladás-vétel, papírmunka, megint szerelgetés, megint kitanulni az új autó típushibáit, nekem ez a macera nem hiányzik, csak ez tart vissza. -
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #68656 üzenetére
900-1m körül mondták az autót vegyek topikban, hogy kapni olyat ami pár évig elgurul. Ennyi nincs rá. Meg ennyiért már M2-t vennék és akkor márkahű is vagyok.
Azt mondták ott is, hogy a német vonzódás az emberek fejében megemeli az árakat, illetve adott árhoz alacsonyabb megbízhatóság társul. Én meg ráadásul francia autóhoz mérem ahol meg a másik oldalról csípve van az ár. Meganeból hiába kapok 400-ért majdnem jót, ugyanaz a szintű Golf ugyanilyen állapotban 800 lesz. Mások az odds-ok, ez van. A piac így áraz.
A probléma végül is nem a pénz hanem az, hogy a Megane1-et nem eresztette el a Renault motor és váltókínálattal, legalábbis a kombit nem. Mert ha volna 2 literes benya automata az nem volna elszállt árú az M1-ben. Nem ő az egyetlen gyártó aki a kombit valamiért leszarja, a szedánokra meg a heccsbekre van rábuzulva. A németek nem szaroznak, ott egy kombiba is beleszórnak minden motort, váltót, még 4x4-et is, V6-ot akár, látható a Golfokba mit beleraktak és az apró is tele van velük. M1-ből meg nem találsz hónapokig 1.8-at vagy automatát. Meg is kérik a felárat a németek a választékért. -
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #68696 üzenetére
Nagyon mások az ingerküszöbök. A magyar átlagból a csóróbb az kényelmesen eljár olyan autókkal, hogy borzalom és mikor mondod neki akkor csak néz, hogy mi a bajod a kocsijával. Ez a tipikus 1.7 bar van a 10 éves lekopott gumiba, olajat akkor cserél mikor olyan híg a kondenzvíztől meg a benzintől hogy a szivattyú alapjáraton nem tudja nyomáson tartani és villog a lámpa stb. Aztán van a másik véglet aki meg már azon pattog, ha hajszálnyi váll van a féktárcsán vagy 3 éves a gumi, vagy nem volt 2 éve fékfolyadék cserélve.
Én mindig a józan ész határain belül tartom az autómat, van is ebből nézeteltérés nem kevésszer, mert ez is mindenkinek más. Lakóhelytől is függ persze, Robi a fővárosban inkább lát jobb autókat neki alacsony az ingerküszöbe, én vidékiként rengeteg kriptaszökevénnyel találkozom, nekem magasabb. Én nem csipogok egy 10 éves fékfolyadékon, az lenne a szép ha csak annyi baja lenne az itteni autóknak. -
-
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #69122 üzenetére
Mondjuk csal a videó is, mert ha nagyra van állítva a kamerában az érzékenység akkor vakítónak hat a tompított is.
Nekem full gyári a világítás, Robibá szerint is fasza ennek a lámpateste, én is meg vagyok elégedve vele, nincs foncsor bemattulva, bura se. Valószínű a kisebbségbe tartozom akkor. A magasságállító is nullán van.
Én egyébként sötétben a terelővonalon megyek bal kerékkel, így tuti marad hely a biciklisnek, gyalogosnak ha esetleg későn venném észre. Nyilván a szembejövő autót ami világít nem nehéz észrevenni akkor visszahúzódom.
Persze vidéken megint teljesen más közlekedni, itt nem jön szembe minden percben autó, lehet közép fele húzódva menni tartósan.
Kell is egyébként, mert sok a vadbarom gyalogos, biciklis akik megoldják az egészet egy fényvisszaverős karkötővel vagy táskával amin van két csík. Azt hiszi, hogy azt észrevenni, ha pont szembe is jön valaki és elvakít? Az ilyen még sose ült autóban este. Aztán fel van háborodva, ha a bunkó autós elüti, persze csak háborodna, mert 90-nél semmi nem marad a puhány testéből. Ilyenek miatt meg senkinek nincs kedve sitten ülni.
Na emiatt mennek 60-nal. Meg persze a lámpa is szar, az csak rátesz egy lapáttal.Ezt a lefele állítom a lámpát üres autóval is, hogy ne vakítsak hülyeséget szintén tapasztaltam már két embernél is, egyik a rokonom, ő fix 2-esen jár, a másik egyik munkatársam őutána rendszeresen tekergetnem kell a kurva kapcsolót, mert lent van a legkisebbtől egyel vissza állítva. És mikor beül következő alkalommal megint letekeri. Hülye emberi szokásokkal nem lehet mit kezdeni.
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #69153 üzenetére
Simán a műanyag lökösbe csak bele volt fúrva önmetsző csavarral. De alatta már látni, hogy nem az első rendszámkeret van az autón van pár lyuk. Ami azért is szánalmas, mert a mamut tenyerem is röhögve befért mögé, tehát simán megoldható lett volna átmenő metrikus csavarral és alátétet, anyát a végére. És akkor nem kopik ki a műanyag, nem esik ki a csavar belőle meg nem kell évente egyre nagyobb csavarokat beletekerni.
Majd fém rendszámtartót akarok, azt majd rendesen a 4 sarkán rögzítem anyával, alátéttel. Hátul viszont nem tudom hogyan van rögzítve, ugye ott fém az ajtó. Remélem nem önmetsző csavarral tolták bele azt is.
-
harry
veterán
válasz MC Pite #69412 üzenetére
Zavar is, mert nekem is volt gondolatom, aztan valahogy kimaradt. Meg gondoltam odaadom a szerviznek, nezzek meg miket kell benne cserelni, ne kelljen minden aprosagot kulon kernem. Meg ismerostol volt a kocsi, amiben valamelyest biztam - ezzel a resszel nincs is gond, de attol meg igen, ilyen 'alap' dolgokat meg kell ejteni (de pl. vezerlest nem is akarnek cserelni, mert tudom mikor volt).
Ha idegentol vettem volna, valoszinuleg jobban korbejarom mar vasarlas elott is, utana meg csereltem volna mindenfele egyebet is.
Valahol meg ugy vagyok vele, hogy elso auto, nem feltetlenul baj, hogy ezen jonnek ki ezek a gondok / szembesulok ezekkel, es nem egy ~2-3M Ft-os kocsin kell szervizelni, igy kevesbe faj a tanulopenz. Amiert ez rossz, hogy nem tervezem sokaig megtartani a kocsit, igy nagyon nagy volumenu javitasokba nem mennek bele (bar ez relativ, mert egy ~150-170k-t siman rakoltok a vegere igy is, de nem fogom azt mondani, hogy csereljenek mindent amit lehet, csak legyen jo).Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz MC Pite #69752 üzenetére
Mi a gond az 1.6-os motorjukkal? Eddig mindenhol azt lattam a legstabilabbnak (mar mk2-nel, nem tudom mas-e mint az mk1-ben). A 115-os meg valtozo szelepvezerleses, erre tobb panaszt lattam mar. De igen ez mk2, mk3-ban van.
Szerintem amugy sokszor nem (feltetlenul) a fogyasztas zavarja az embereket, esetleg az adminisztracios koltsegek (adok, biztositas), masfelol pl. pont a focusoknal nagyobb olajfogyasrol irtak, van kettos tomegu lendkerek, szoval tobb minden bonyolit(hat)ja az eletet, nem csak az van, hogy nagyobb / erosebb / tobbet fogyaszt, hanem egyeb szempontok is.
En a kovetkezo kocsimba is szivo benzin motort szeretnek, de lehetoleg nagyobb teljesitmennyel, mar akkor ha emelle van hasonloan jo technika, mint az egyszerubb motorjuk... Ha nem, akkor inkabb a megbizhatosag fele billen a merleg nalam.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
-
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #69900 üzenetére
Berakás előtt az újon. Nekem az egyik 0.95 körül volt, a többi 0.9, Denso K20TT. Elvileg lehet nagyobb eltérés is ezért kell megmérni.
0.9-re raktam őket, mert annyi volt ide írva. Berakás előtt érdemes megnézni az újat valóban jó-e aztán annyi. Utána én már biztos nem szedem ki méregetni mennyit változik X tízezer Km-enként, méregesse a farkam...[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz MC Pite #69910 üzenetére
Van valmai csavar mizéria, de nem követem.
Annó a megane 2-t gyári acélfelnivel vettem (mintha kúpos lett volna a benne lévő csavar).
Ami viszont biztos, hogy ugyan ezekkel a csavarokkal került rá a nem gyári alufelni szett is.Ja és csak mellékesen, érdekességnek. Mert a megane2 futóműve köztudottan trágya.
260k km-el vettem, talán valami összekötő volt cserélve.
Nálam megvétel után toronycsapágy, lengőkar(asszem kompletten). Majd beleugrottbegy 3.5cm-es ültetés, ET35-ös, nem gyári 16-os kerék, és a nálam töltött közelb80k km alatt, 1 garnitúra külső kormányösszekötő, meg 2-3 garnitúra stabpálca volt a fogyasztása.Ugye, laguna3 - nál meg a rugótörés általános, én titkon minden kerékcserénél azt várom, hogy valamelyik törött legyen, már ugrana is bele az ültető szett.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Gombinyó
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- potyautas: Miért olyan drága?
- Eredeti játékok OFF topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Politika
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Óra topik
- Minden ami hőszivattyú
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs