- Windows 11
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Ubuntu Linux
- Milyen routert?
- Proxmox VE
- Hálózati / IP kamera
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #80428 üzenetére
Van olyan autó ahol felesleges a járatás 10-20mp és mehet.
De Gyuri pl. Nem teszi rosszul, hogy nem így jár el.
Egy automata váltóban nem épül fel azonnal a kenés azt jobb megvárni, mielőtt nyomatékot adsz neki. De ez persze 1-1,5 perc alatt megvan többet valóban felesleges járatni "üresen".Renault power
-
harry
veterán
válasz MC Pite #80436 üzenetére
Szo szerint 1 part ertettem ezalatt de jo akkor legyen 1.
Normalis esetben nekem is kb ennyi amit leirtal. Telen tobb, mert mint irtam elegge parasodok. Lehet extrakent meg utvonalat tervezni, zenet / radiot allitgatni, kaput / garazst lecsukni, utas beszall, mittomen. A lenyeg annyi volt, hogy egy fel percet kb varok nyaron is, de telen sem sokkal tobbet (vagy ha igen, akkor az nem a 'melegites', hanem egyebek miatt)
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz MC Pite #80436 üzenetére
Értem-megértem ezt a verziót is, csak városban az a szívás, hogy kikanyarodok a parkolóból, mondom, "krúzolok", mert még hideg a váltó-motor, szinte azonnal ott vannak a seggemben, és tolnak le.
Szóval nincs igazán jó megoldás néha."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #81216 üzenetére
Mert neked már 6lap fejűvel van szerelve a szívósor?
Ezt mondjuk szeretem, hogy össze vissza csavaroznak.
A trafó nyakánál lévő tömítének nincs cikkszáma, trafóval együtt kapható (sokszor kellett volna már, de ha sikerül szerezned egy 12 db ra vevő vagyok.). Az olajlecsapató meg maga az a furcsa alakú fedél az 1,2,3 henger felett azt kell tovább lecsavarozni.
Ez 1esé, de látható miről beszélek ;)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #81228 üzenetére
Azért vártam ennyit a tömítések cseréjével, mert ritkán és kicsit ingadozott a fordulat. A 10⁰ környéke talán mikor leginkább észrevehető, most nem annyira jön ki, de úgy tűnik, hogy jobb lett, de nem tökéletes. Mármint az összes szerelő emelné magasra a szemöldökét, hogy ez semmi; de ez sem százas. Na majd ha lesz több tapasztalat, meg megírom.
(Fojtószelep meg szívósor tömítések cserélve, előbbi bő egy éve.)[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
baluka6
aktív tag
válasz MC Pite #81682 üzenetére
Én ilyen flottás autókkal foglalkozom, többek között Leaseplan-nel is kapcsolatban vagyok. Kizárólag a gyári előírás szerint szervizelik (30.000 km) márkaszervizben, ami Renault esetén nem mindig szerencsés.
A másik (minden előítélet nélkül) a női használó, ami 90%-ban sokkal nagyobb hátrány, mint előny. Egyébként az autóra vissza térve, az olajos motortér, a csomagtér teleszkóp és a szakadt lengéscsillapító porvédő az első megtekintéskor kiderül, ezeket be kellett volna kalkulálni. A keyless betéteket zörgése sajnos "típushiba", ki kell pattintani és ecetmentes szilóval körbekenni. A többi tömítés szerintem egyedi eset, sokkal többet futott és öregebb példányoknál sincs ilyen hiba. Lehet, hogy vásárlási előtti állapotfelmérésen ez kiderült volna. -
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #74412 üzenetére
Sziasztok, nekiálltma összeírni hol tartok szervizelésekkel, és megint nekifutottam a váltóolajnak.
Újra leszögezném: Rohadjon meg a renault (is), hogy a kezelésibe sem intervallumok, sem szükséges anyagok nincsenek leírva (ha szerintk a váltóolaj élettartam feltöltésű is.)
Elvileg előző tulajnál 2017ben 80k km-nél (kuplungozánsál) volt csere, most 147K-nál járok (M3 2014es 1.6 16V). Elf/Total lubadvisor jó fej, nézzem meg a kezelésiben (annyit írnak csak hogy 1,9l). Haynesben semmi nincs az intervallumra.
Szóval max ökölszabályként marad a 100k/5év, TRJ75W80 (haynes szerint).Van valahol erről értelmes infó?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #84375 üzenetére
Legyen neked igazad.
Én senkivel nem vitatkozom.
De azért az elgondolkodtató, hogy egyes emberek olyan értékeket adnak meg ami, bemegy a gyárilag megadott fogyasztás alá ami mint tudjuk, labor és nem letszerű közlekedés.
Az enyém most 8.4 el jár el, 21 éves korára való tekintettel ezt én tökéleteesnek érzem.
Van benne város bőven és kis autópálya. 75%/25% Országút nincs.Renault power
-
Somatom
veterán
válasz MC Pite #84673 üzenetére
Miért lenne nettó körnnyezetszennyezés? Egy Merida Eone Twenty -m van, de ahhoz még a vonatra is külön jegy kell. Kocsival nem tudom vinni magammal melózni Németországba és a kamion fülkéjében sem tudom tárolni. A rollert viszont igen, hogy hétvégén ne kelljen a parkolóban gubbasztanom. Sztem minél kevesebbet megyek autóval, annál környezetkímélőbb vagyok. Ha csak a belvárosban rollerezek, bringázok autózás helyett, az is nettó környezetvédelem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #87592 üzenetére
A Magyar műszaki kezd erősödni, nem K.E. megyére szálltak rá! Vizsgáztattam párszor már és az utóbbi időben fix 45 perc lett a vizsgaidő. Azaz előbb nem gurulhat ki. Valóban nézik a világítást, izzókat és ablakokat. Illetve a korróziót! Na az az amire rámentek , ezt mondjuk nem is bánom. Ha luk van valahol azonnal bukta.
Renault power
-
válasz MC Pite #87592 üzenetére
Nyugodj meg, csak a rugóra gondoltam, azt elvileg mérik, semmi másra.
Nem kívánunk nagy pénzeket rákölteni, 2évet kell kibírnia Anyósnál, ez talán elvárható egy 10 éves autótól, ha alapvetően rendben van. Persze szervizt megkapja, meg amit kell, de feleslegesen nem akarounk költeni rá. Olyan munkája van, hogy helyben megy pár kilómétereket, még országútra sem megy vele, 2 év múlva nyugdíj, van egy újszerű 2018- as összkerekes glx vitarája, nem akarja erre használni, múltkor is belementek amíg az ápoltnál voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Somatom
veterán
válasz MC Pite #87597 üzenetére
Tavasszal vizsgáztattam a motoromat. Előtte szervízben szereltettem fel a Goodridge fém fékcsöveket. Nem házibarkács roppantógyűrűs, hanem fix, típushoz gyártott. A nulla tágulás mellett, a minőségéről annyit, hogy örök garanciás. De, nem ment volna át a vizsgán, mert nincs benne "E" betű. Ezért vissza kellett rakni a gyári, húsz éves, gumi fékcsöveket. Na, úgy már rendben volt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz MC Pite #87669 üzenetére
Tök fura, hogy milyen nagynak tűnik egy kombi, aztán, amikor megpakolja az ember, akkor kiderül, hogy milyen kicsi. Jól szét kellett kapni azt a bringát.
Kollégám vett egy kombi Passatot. Az is kicsi volt, amikor hárman becuccoltunk melóba menetre.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz MC Pite #87673 üzenetére
A Kaloson én is vittem szétszedve a bringát , de túl sok idő volt a szerelés, meg a tetriszezés. Espace -ba csak betolom/kikapom és lehet tekerni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Xantomas
őstag
válasz MC Pite #87695 üzenetére
Dede az. Mondjuk, szerencsétlen, szeptember óta pihen, csak néha viszem el egy körre, hogy ne tapadjon le semmi, átforgassam minden részét, lemosom, áttörlöm, megkenem a tömítéseket, kifújom a leeresztőket, lekapom a kerékjárati burkolatot, kitolom alóla a sarat sterimóval.
Májusban meg majd elzavarom vizsgázni és meghirdetem, s előtte belepakolom az összes, pincében levő kopó cserealkatrészt, amiket gyűjtögettem, mint egy szorgos mókus, amikor épp akciós voltak. Rituális keretek közt elköszönök tőle. Bár amilyen kretének, meg khm, tudjukkik jelentkeztek érte, bevallom nincs kedvem az alkatrészek cseréjével, majd eladással szenvedni, hogy utána, pár hónappal később láthassam lekotlott állapotban.
Benne vagyok a magyar m2 CC csoportban, de minek… Többen is, akik kerestek autót, jöttek ősszel, tél elején, megnézték, acceptálták, hogy szép, tényleg vinnék, de drága. Felért odaadom, meg elviszem most levizsgázni?
Erre vettek valami olcsó lomot (kedvencem közülük az “autószerelő a férjem”, aki ilyenekbe kötött bele, hogy csak az egyik hátsó ködlámpa ég, miért kék a műszerfal világítás, tán kicseréltem a sárga LED-eket, meg az “el van szakadva a kormányszallag, nem megy a tempomat, hiába nyomkodja a gombokat”, majd bekapcsoltam a tempomatot a gyári tempomat bekapcsolóval), s megy a “felgyújtom ezt a szart” kommenthalmaz hetente, mert nem megy a hátsóablak, szét van szakadva a perforált bőr belső, s másikat keres; nem megy a klíma; nem zár a tető; rossz sorrendben zár a tető, s összetörte magát; beázik a beltér; motor beállt, elszakadt a vezérműszíj, összekócolódtak a szelepek, bontott motort keresnek, vagy bontásra hirdeti a kocsit.
Na innen a másik kedvenc kasztom, a “de szép állapotban van, nem bontod? Kellene belőle a beltér, ülések, kárpitok, meg a kormány. Mert, hogy neki is van, de mindene szét van kopva, szakadva, pedig csak 120e km van benne, ebben meg közel 300, ami sok. Én így meg állok, hogy ahha, 120e km, s új rendszámos, visító turbóval, részecskeszűrős létére kormol, motor akkorát bólint indításkor, hogy egy japán azt hinné köszöntek neki, meg csattan-nyekken a kéttömegű, de amúgy minden fasza, az évtized vétele volt.Őszintén remélem, hogy tavasszal értelmesebbek is jönnek, ha nem, beadom egy kereskedésbe.
Nem mintha a 2008-asban nem legózva vinném a bringákat, csak abba, lehajtom a hátsó üléssort, kiveszem az első kereket és betolom a két bringát, letolt nyeregcsővel. Akarok majd csinálni zárt szelvényből egy tartót, amibe az első villákat, gyorsszorítóval berakom, és nem kell a szerpentineken sem izgulni, hogy mit karistol össze.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
vzsryl
nagyúr
válasz MC Pite #88410 üzenetére
Eddig két mérésem van a lagúnya M4RC 2.0-val. Első alkalommal 9.2l-t mutatott a vas is, és pontosan annyit fogyasztott. A következőnél 8.5-öt mutatott, de csak 8.3-at evett. Nálam csak OMV-s 100-ast kapott eddig és szerintem maradok is annál, mert kb. 6% a felára a jelenlegi áraknál. Régebben nem "érte meg" ennyire prémium üzemanyagozni, de mi előre megyünk...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen