Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    válasz MC Pite #69910 üzenetére

    Van valmai csavar mizéria, de nem követem.
    Annó a megane 2-t gyári acélfelnivel vettem (mintha kúpos lett volna a benne lévő csavar).
    Ami viszont biztos, hogy ugyan ezekkel a csavarokkal került rá a nem gyári alufelni szett is.

    Ja és csak mellékesen, érdekességnek. Mert a megane2 futóműve köztudottan trágya.
    260k km-el vettem, talán valami összekötő volt cserélve.
    Nálam megvétel után toronycsapágy, lengőkar(asszem kompletten). Majd beleugrottbegy 3.5cm-es ültetés, ET35-ös, nem gyári 16-os kerék, és a nálam töltött közelb80k km alatt, 1 garnitúra külső kormányösszekötő, meg 2-3 garnitúra stabpálca volt a fogyasztása.

    Ugye, laguna3 - nál meg a rugótörés általános, én titkon minden kerékcserénél azt várom, hogy valamelyik törött legyen, már ugrana is bele az ültető szett. ;]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák