- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Google Chrome
- Mesterséges intelligencia topik
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #41583 üzenetére
A valtoval nekem sincs bajom szokni kell mert roviden es kozel vannak a sebessegek. A valto kar magas nekem kenyelmetlenul.igaz en a padlon ulok amennyire csak lehet hosszu a labam. Dinamikaval sincs bajom teljesen elheto. De ha az enyem lenne nem a cege mar reg lereszeltem volna azt a kart a felere
Just:
Majd ha megjon dobj egy kepet pls igy keprol nem igazan latom(telon) hogy kevlar lenne e rajta de az tuti hogy a szerkezett erositett Mondjuk a kevlarral csusztatott kuplungolas nem lesz[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #41625 üzenetére
nem rossz ötlet, de a motoröblítőt tudtommal elhasznált olajba öntik és azt engedik le! minek raknád bele a friss olajat?
nekem is van olajszűrő leszedő, de egyik autómhoz sem jó, nem férek hozzá a szűrőhöz vele! múltkor is maradt a nagy csavarhúzó és átbaszom rajta effekt......
#41627 Pecc : én asszem múltkor a toyotámmal szórakoztam, mert pont a leömlő alá rakták be, így fentről a 4 leömlő csövei állják az utamat, alulról a kipuff és a generátor meg minden útban van, a csavarhúzós módszerrel is kb 2cm-es mozgásterem volt, a végére kb 30 percig tartott a művelet, de az aknában még a seggem lyukában is folyt az olaj, mert alig akarta megadni magát a szűrő ekkora feszítésnél! csuklott az összes szerelő 200km-es környéken, mert univerzális átkot szórtam az aknából....egy kicsit.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #41628 üzenetére
felesleges hozzá önteni az új olajat, akkor inkább vegyél egy olcsó fos tescóst, töltsd fel a régi szűrővel(persze a fáradt olaj leengedése után told bele a friss tescost, azt járasd(akár az adalékkal, akár nélküle), az többet tisztít mindenen, ha az adalék nincs benne, akkor még kocsikázhatsz is vele, hogy biztosan mindenhol elérje!
fater isuzujában az injektor tömítése ha kimegy, akkor az olajba tolja a gázolajat, mire észre vette, olyat takarított a gázolajos olaj a motorban, hogy kristálytiszta lett a blokk tőle! az is tud takarítani.....
(#41629) norbert1998 : majd a gyertya kivétele után a lyukat illik kitakarítani, hogy a felfekvési felület tiszta legyen, különben ha a gyertyákat kicserélitek az sem fog letömíteni! amelyik henger kifúj ott az égés sem lehet tökéletes, mert ott levegőt is szív, illetve nyomást is elengedhet, az nagyon nem tesz jót a motornak. nem tudom hogy mit cseszhettek el, hogy 2 gyertya is kifujjon, inkább az szokott a gond lenni, hogy úgy meghúzzák őket, hogy kifelé nem akar meg sem moccanni, igaz az nem is fúj ki, a menet is jól tud tömíteni......
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #41967 üzenetére
2.0 dci az már sajnos nincs, az amúgy is, csak ilyen mellékvágány volt a renaultnál. (bár az eddigi legjobb)
Az 1.9dci volt a "nagy" dieseljük, amit az 1.6dci váltott le.A talisman-ba 1.6dci van 130 lóval, vagy dupla turbós 1.6dci 160lóval.
Gondolom a megane is hasonló lesz, bár ott lehet a dupla turbós móka kimarad.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #42058 üzenetére
A kormány nekem sem tűnik gyárinak, illetve ezekből a képekből nem sok minden derül ki...a belsejéről rakhatott volna még fel képet, ha már ennyire keveset futott.
Ez pl egy 220-at futott ugyan olyan autóból van, ez is néz ki így: [link]Sőt az enyém is a kormányomat, meg egy két használati karcot leszámítva.
mod.: nem azt mondom, hogy nem lehet 40k-t futott, de azért én picit több HD képpel adnám elő a dolgot, ha már ilyen "ritka".
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz FerNandor #42208 üzenetére
Éreztem én, hogy nem valami titkos menüből ugrik elő....basszus... Akkor ehhez hozzáértőt kell találnom. Köszi!
Esetleg tippek Győr-Pápa-Veszprém körzetére? Hol csinálnak ilyet?
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #42221 üzenetére
Szia EZT olvasd át a 41259-től.
Egyébként a légszőrő háztól (jobb oldalt az akku mögött) megy egy vastagabb cső a turbó felé, az ablak előtt, kb. párhuzamosan az ablakkal.
Na ott egy helyen jön ki egy pár szál kábel, az a légtömeg mérő.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #42221 üzenetére
Légtömegmérőt az alapjárat véget kérdeztem mert szerintem magas. A kétszer generálozott megane-om amibe még gyári a turbó meg minden érzékelő, kb 5 mp után már beáll alapjárati értékre 1000-1100 ről. Izzítani meg mínuszukba szokott. Ilyen 3-4 fokba pöcc röff. De majd csinálok neked róla videót ha nem felejtem el csak most megint szervizbe van Jó igaz ,mert az előző kollégám leszarta én meg nem járok hibásan vele (futómű felújításon van)
-18 fokba ennek így kéne indulni.
Ha meg nézed az alapjárat is lentebb van a tiédtől.
A légtömegmérőt úgy keresd hogy a beszívott levegőcső+légszűrő után >így néz ki :
Ehhez van speckó tisztító spray nem vészes és egy próbát megér
Amúgy a hidegindításra visszatérve én ezeket nézném meg :
- izzítógyertyák
- porlasztok állapota (ha már a nagy nyomású rész jó szivattyú/szabályzó)
-ami még lehetséges az az ECU pont nem rég szívtunk a céges Clio-val emiatt. ECU csere és lám megjavult az alapjárat beejtése fulladása/ indítása.Több ötletem nem igen van főleg ha diag szerint jó ez így
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #42227 üzenetére
Bontott ecu 30k +sw+tanítás 15-20k körül ha jól emlékszem.
A magas alapjárat amúgy simán lehet a légtömegmérő hibája is pl hogy kezd elfáradni és rossz értékeket mér ez által feljebb húzza az ecu az alapjáratot. Az a baj ezekkel a mocikkal is hogy már mindent az ecu vezérel és nehéz kitalálni mi miatt csinálja. Diagolni kell sok fajta körülmény között hogy ne tippelj túl sokat
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz FerNandor #42256 üzenetére
Itt előzmény ,hogy eldurrant a turbócső, vagyis nem volt megfelelő nyomás mert a cső persze olyan ,hogy van rajta 2 műanyag pöcs, és annak a tövénél repednek... már a második van rajta.
Na és mivel nem volt megfelelő levegőmennyiség, így kormolt, de rendesen... Ezért gondoltam esetleg, hogy elkormolt az EGR.
Sajnos csak egy olyan szerelőt keresek, aki végre rendbeteszi az autót, és megszünteti ezeket a nyűgöket ,de nagyon nehéz egyáltalán szakembert találni... Aki fogja és végignézi.
Én meg tapogatózok . Olajat nem eszi / fél-1 liter 10000km-ként, rendesen cseréljük is.
- Katalizátort oké veszek, ha nem kiiktatható
- EGR kipucolom / mert most már ott tartok, hogy saját kezűleg intézem ,csak sajnos időhiányban szenvedekÉn kapok infókat, azokat átadom a szerelőnek és ebből kijön vmi... De ezeket nem nekem kéne kikutatni... Ez a legfőbb bajom
[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
Graphics
Jómunkásember
válasz FerNandor #42260 üzenetére
Nekem már kb az is jó lenne, ha azt mondaná ,hogy csütörtökön lerakom, és mondjuk hétfőn elhozhatom, azt már vhogy megoldanám. / Minden hétvégén Pesten járok, onnan ahova mennem kell már csak 25km-re van Maglód, szóval megoldható az eljuttatása is
Csak hosszú távra nem tudom kivenni a munkából, és 100ezret se szeretnék még beleborítani...
Tudsz kontaktot, vagy linket?
[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
-
Graphics
Jómunkásember
válasz FerNandor #42270 üzenetére
Sztem inkabb placebo
A szij tipusat nem tudom, de a vezermuszijnal nagyon kis jatekter marad.
Van szijfeszitogorgoy ami a feszessegert felel ez minimalisan terhet el, gondolom
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #42347 üzenetére
rugók épek, és egyformák? nálam a jobbos rugóból tört le egy kb 8cm-es darab és nekem is húzott jobbra. érdemes azt is megnézni, hogy végig ér-e a rugó a helyében. meg az is lehet gond, ha valamikor rugó törésnél csak az egyik rugót cserélték ki és nem ugyanolyan kemény mindkét rugó és az is tudja elvinni a kocsit!
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #42349 üzenetére
lengéscsillapító is tud ilyet, ha elpattog a kerék, akkor instabil lehet, egy rossz kormányösszekötő miatt egy úthiba is csúnyán megrázhatja a kocsit és félre kophat a gumi is tőle.
anno nekem az escortomban szállt el a jobb hátsó lengéscsillapító és tempós balkanyarokban szinte kitört a segge, elég volt összeszedni. gázos telón meg nem látni, hogy elszállt, nem úgy mint az olajosokon. -
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #42537 üzenetére
ha futóművet állítanak, akkor a kormányösszekötőn is állítanak összetartást is!ha a kormányösszekötőd szar, akkor lehet holtjátékod és kicsit mászkálna a kocsi nyomvályús úton, mert lenne egy kis holtjátéka a kormányműnek mielőtt fog! de ezt a hibát észrevennék piszok hamar, ha már nézték többen is!
rugót tapogasd körbe szerintem, elég ha csak egy pár centi törik le belőle.....
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
válasz FerNandor #43089 üzenetére
Köszi
Snapseed el készült. már nem tudom melyik effekt.
SnowTrack5 öm nincs, téli garnitúrám 15" lemez Vredestein SnowTrack 3 195/65 R15 ami valóban "fogas" csak hó nincs amióta megvettema képeken lévő gumi Laufenn S Fit EQ 205/50 ZR 17 93W
Már fáj a szívem egy új kocsira, valami sportosra váltanék.
szerk.: kupéznék kabriósoznék
Csak belegondolok, hogy bármikor felszállhatok egy sz0pó rollerra így csak óvatosan görgetem a használtautot[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
válasz FerNandor #43092 üzenetére
Volt rá visszahívás, megcsinálták.
Jóval később megadta magát a hátsó pótféklámpa ugye.
Valahogy kiszedtem a ragasztás sértése nélkül.
Kicseréltem a pótféklámpát, úgy hogy a szárny rögzítése nem sérült.De egy tipp: Biztosan melegebb időben csináltam így a műanyagbizbaszok nem törnek olyan nagy szeretettel.
-
-
longwild
aktív tag
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #43115 üzenetére
én eddig minden dízelemnél cseréltem az olajjal a gázolaj szűrőt is, egy dci-nél meg ha a legjobbat akarja az ember, akkor nem árt! ennél finnyásabb motort a koszra a gázolaj minőségre nem találni másikat, nehogy ezen múljon egy gyors csekkendzsin és tiltás....(meg porlasztók+nagynyomású)!
-
diablo1984
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen