-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Graphics #38783 üzenetére
Plusz meg, hogy hoztam egy bontott 2007-es turbot, azon volt ilyen rez alátet / kipuff oldalon. De az enyemen meg nem.
Kerdeztem a szerelot ott nem kellene-e lennie, azt mondta nem.
Na ebben vagyok meg bizonytalan.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
tresh
addikt
válasz Graphics #38791 üzenetére
Van vkinek otlete, szerelo szerint okes, azt mondja minimalis elteres lehet a turbohaz es a kozepresz kozott...
Nem tudom ki rakta össze a turbód de ha egy mezei autószerelő nem lenézve a tudását szakértelmét de azért nem hiába vannak turbóra specializálódva cégek emberek. Ha csak simán összerakta semmi állítás/bemérés nélkül akkor hamar a végét járhatja a turbó.
-
-
válasz Graphics #38802 üzenetére
Akkor 100%, hogy valahol illesztési probléma van. Turbo csövek bilincseit nézd át, illetve nálam (106ló 1.5dci) az a cső szokott problémás lenni, ami a turbóról megy az intercooler-re, mert elég barom megoldással rögzül a turbóhoz, esetleg arra nézz rá. (neked lehet nincs intercooler, de attól még lehet szintén ilyen barom megoldással van a cső a turbóra applikálva)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Graphics #38804 üzenetére
Múltkor én is mászkáltam így egy keveset, de szerintem hosszútávon nem jó a motornak, hiszen mivel kisebb a töltőnyomás, jobban megterheled a motort.
Óvatosba használgathatod szerintem, de minél hamarabb nézesd át, illetve ezt a pár csatlakozási pontot te is át tudod nézni így nagyhirtelen.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Graphics #38806 üzenetére
Uhh, ha ennyi km van benne és most cseréltél turbót, HK csapágyat pedig nem, akkor azt nagyon nem ártana.
Bár ha ez a 64-5 lovas verzió, ott lehet nem okoz problémát, egyébként is a 106 lovasokat érintette elsősorban ez a HK csapágy probléma. Viszont ennél voltak olyan sztorik, hogy sok km., turbo csere, HK csapágy gyári, majd az új turbóval szétpergett a motor.
Tavasszal a turbócserekor cseréltettem én is a HK csapágyakat.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Graphics
Jómunkásember
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Graphics #38825 üzenetére
Mértünk turbonyomást, minden rendben, az autó folyamatosan tölt, még akkor is, amikor a magasabb hang van.
Valószínűleg a kibelelt katalizátor okozza a hangot...
Használjuk, amíg szét nem esik
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
rob210
Topikgazda
válasz Graphics #42253 üzenetére
katalizátort nem véletlen találták ki.
Össze vissza mér a lambdaszonda és a befecskenezésed se lesz Így optimális soha.
Ilyenkor vészmódba kéne kapcsoljon a fedcomp, ha értelmezhetetlen adatokat kap a lambdától.Valamint ha feketét füstöl, akkor nagy valószÍnűséggel a fejek halottak a gépben. (porlasztócsúcs)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz Graphics #42255 üzenetére
Nem kokszosodik az EGR csak úgy szerintem. Meg kell hajkurászni néha az autót, vagy adalékolni. Nekem sose volt bajom az EGR-rel.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Graphics #42259 üzenetére
Maglodon a Zoltán nagyon érti a dolgát, nagy szereléssel nem voltam még nála, de amit láttam az meggyőző volt. Tényleg ért az autókhoz és a Renault-khoz. Csak hát nincs közel. Ha esetleg más nem ajánl más valakit, egy telefont megérhet.
Itt felém, most hirtelen én se tudnám, hogy ilyen problémával kihez vigyem.."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
pècsimunkás
addikt
válasz Graphics #42284 üzenetére
Ok , köszi , majd körülnèzek spray ügyileg .
A vicc , hogy nemrèg autóztam , ès.simán nyìlott kìvülről is . Pènteken dèlután többszöri próbálkozásra sem . Többször próbáltam akkor , nyitottam , zártam a távirányìtóval ,de semmi nem törtènt ma pedig simán nyìlott . Ki èrti.ezt ...rob210 : köszi neked is .
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
-
-
g.gergo
senior tag
válasz Graphics #42356 üzenetére
Szaktudas, szakertelem megvan-e?
- Meg.Árban mennyire huzos?
- Szerintem ár-érték arányosan kér. Lehet, h vannak olcsóbbak is tőle, én ezt nem tudom, de én nem tapasztaltam volna, h x munkáért olyat kért volna, h kikeredett tőle az ember szeme. De az a biztos, h megbeszélitek, h mit vársz el tőle, azaz mit csináljon, és ehhez kérsz egy tól-ig ajánlatot. És nem akkor jön a vita, amikor már kész a kocsi.Mi a gond egyébként?
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42518 üzenetére
Igen, de nem biztos, hogy mind rossz! Lehet csak 1et kell cserèlni.plussz új tűzkarika alá, bár az fillères tètel már. Amúgy a hibakód olvasás mit mondott, egyèrtelműen nem adta ki? Lehet a nagynyomású pumpának nincs baja, csak a fos gázolaj megette a porlasztókat, igaz, akkor a pumpán keresztül jött....
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42521 üzenetére
turbónál az tényleg jó kérdés, hogy mi az hogy szórja az olajat, mert ha csak az olajvisszavezető tömítése fos, az párszázas dolog, ha a coolerbe nyomja az olajat, akkor cserés, jó volna tudni, hogy mit takar ez!
ha gondolod ingyen átveszem tőled, hogy ne kelljen megküzdened vele!
itt a facen van egy 100e km-es borult dci clio én a helyedben megvenném belőle a nagynyomású szivattyút és a 4 csúcsot és problem solved! a turbónak szerintem nagy gondja nem lehet, ha van, akkor ott valami más is hibázik!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Graphics #42524 üzenetére
Na amit most leÍrtál azt meg se hallottam
Ha te azt hiszed egy 4 es golfot fillérekből fent tudsz tartani, akkor majd belinkelem neked a vw topikot és sok sikert hozzá.
Én nem foglak elkeserÍteni.A facen, meg ahogy linkelték is neked, van renault adok veszek topik, kb, hetente tesznek fel porlasztócsúcsot szettben azaz 4 darabot 25-50 ezerig.
Én nem temetném a kocsit, de ha te meguntad és váltani akarsz akkor úgy is eladod.
Csak kérlek ilyet, hogy a 4 es golf fillérekből fenntartható ne Írj, mert lesÍrom a diszkóbelépőmet.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42544 üzenetére
hát ha magyar autó volt, akkor kérsz egy rendszámot és lecsekkolod a neten, asszem 600huf és tudni fogod! sok km nem hinném, hogy lenne benne, a vezető ülés is teljesen egyben van, nem koptatták még rommá! szerintem ennyit megér a thalia, ha az olajat nem eszi, akkor még a blokknak kutya baja, a turbó olajcsöveit lehet nem árt levenni majd és kitakarítani, főleg ha tényleg egy tömítés baja van a turbónak(nekem is a visszavezető lemezes tömítés engedte az olajat, tiszta mocsok volt a motor tőle, kapott egy nem lemezest-mitudoménmár mi annak a kartonpapírszerű anyagnak a neve- és máris nem taknyol!)
az hogy a turbónak nagy hangja van, az nem tudom mennyire természetes a thaliákon, én a dízel lagunában is csak pislogtam, hogy mennyire behallatszik az egész motor, lehet neked is egy kipuff tömítésed fúj ki, lehet a kiherélt katalizátorban vízhangzik a turbó, nem tudom, nekem egy cső van helyette, nekem így csak a turbó hangja hallatszik, meg persze a motor!
-
rob210
Topikgazda
válasz Graphics #42546 üzenetére
A turbód most új volt vagy felújÍtott?
Az rohadtul nem mindegy.
Simán visszavinném hogy már szar.
Ha elkezd huhogni a turbó akkor az már halál közeli állapot, ha csak fütyül az más tészta az akár lehet egy tömÍtés is meg akár gyári is.
Kérdés milyen hang az pontosan.Renault power
-
dhgm
tag
válasz Graphics #42521 üzenetére
A magasnyomású, ha tudja az alapjárati 230 bar nyomást rendben van. Egyszerű diagnosztikával megnézhető.
Kevés olaj lehet az intercooler csőben, attól még nem halt meg a turbó, Nagyobb baj, hogy vastagabb olajat adtál neki...
Porlasztók 30 .000-ből felújíthatóak kapcsolószelep cserével (http://www.aliexpress.com/item/High-quality-DeElphi-Best-quality-9308-621C-fuel-injector-control-valve-28239294-common-rail-injector-control/32595914200.html?ws_ab_test=searchweb201556_3,searchweb201644_5_505_506_503_504_502_10014_10001_10002_10016_10017_10010_10005_10006_10011_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_1,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6450&btsid=20831777-a5a5-4a53-9894-5fde1d4a4e38) kis bátorság és kézügyesség kell hozzá...
és még illeszteni sem kell.
Itthon annyiért adnak egyet,mint itt a négy kerül, mert mindenki 200%-os árréssel dolgozik.
Ne hidd, hogy rosszabb mint amit itthon tesznek bele, ez csak szöveg.Bátorság kitartás..
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42571 üzenetére
de elnézve ott azért tud bőven levegőt szívni, mert 1 csavarral nem hiszem hogy ugyanúgy letömít, pláne ilyen kitekert helyzetben!
most akkor az egr az rossz, vagy csak megelőző intézkedés volt ez a csűrés-csavarás?
ha még működik, akkor a porlasztók és nagynyomású szivattyú cserekor szerintem állítsátok vissza a normál állapotába és egy tömítés szett sem ártana a turbóhoz is, hogy ki lehessen szűrni, ha még más is szarozik!
-
rob210
Topikgazda
válasz Graphics #42632 üzenetére
Ezt a suzuki mÍtoszt nem értem.
Oké elismerem a motorja szinte elpusztÍthatatlan.
De én konkrétan nem érzem jól magam egyikben sem.Pl. Wagon R+ egy bili és autópályán billeg is már a legkisebb szellőben is egy életveszély.
Swift 1 gen hagyjuk be se tudok ülni rendesen az törpéknek való, csomagtere meg nincs.
Swift 2 gen hagyjuk, amikor a vadiúj kocsin gumicsere alatt nem szabad kinyitni z ajtót, mert eltekeredik a kaszni, az számomra nem autó.
Az sx4 még hagyján, de valahogy azzal sem tudtam azonosulni, jól meg egyáltalán nem éreztem magam benne.
Baleno hát izé, ezt inkább hagyjuk is.Ezekben ültem vezettem, mindegyik egy vicc az I -es ph II es megane hoz képest is,a II-es megane ph II meg nem emlÍthető egy lapon vele.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42635 üzenetére
Akkor inkább benzines megane-t, az nem dci így a víz sem ver, vagy benzines thalia, abból is az összes eladó, de a suzuki ahhoz kèpest hogy olcsó fapad az sx4 ès a swift 2 is csúnyán túl van árazva, pedig a swift 2 amolyan városi cirkáló, kis csajos autó, családi kombival össze sem lehet hasonlítani....
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42637 üzenetére
egy olyan thalia mint a tied egy 1,4 16V-s motorral a dögunalom melegágya, jól is tud fogyasztani, a gyújtótrafón kívül nem nagyon szokott semmi megpusztulni benne, elektronika minimális benne, 4 személy ha nem 190-es kigyúrt kopaszok, akkor elvan benne, csomagtartója egy swifthez képest maga a természet határtalansága.
nem olyan rosszak ezek a benzines renaultok, mint amilyennek lefested őket, az tény, hogy a suzuki a ridegtartást jobban elviseli, mert igénytelen szerkezet, ha bele kilóg is megy fék és futómű nélkül is, de ha valaki nem akar az utakon guruló instant halállal közlekedni akkor az arra is költeni fog, mert nincs is jobb annál, ha az ember fékez és nem a tábla állítja meg......
-
Predator2
addikt
válasz Graphics #42626 üzenetére
(#42626) Duliee
Egy nap oda/vissza 70km-t erre a távra, még pont ajánlott a diesel. De ha nem lesz más akkor marad a benzines.
2006 előtti modellekre, a márkakereskedő is azt mondta, hogy gyalázat. De ez már a frissített verzió, amivel viszonylag kevés baj van. Nincs agyon extrázva, így a meghibásodási faktor is kisebb talán.
(#42627) rob210
Nem hoztam el, sokallottam az árat. Telefonban azt mondta, nincs lelakva belülről, nekem más volt a véleményem. Ha engedett volna még az árból akkor lehet... Természetesen csak a próbaút után.
A hirdetés alapján az általam megnézett Megane is patika autónak tűnt.(#42628) diablo1984
Amikor mondtam neki, hogy szeretném ha kihozná a réteg vastagság mérőt, és előttem is mérjük meg, akkor kaptam megint a kioktatást. A kezemben ott volt a Totalcar-os ellenőrző lista.
Idézem: Alkudozom, ellenőrző listám is van, és még réteg vastag mérés is? Tudom kezelni? Mondtam neki, hogy nem, de gondolom te megmutatod. Akkor megint csak mosolygott. Maga a kereskedő koránt sem volt szimpatikus. A szavatosság hallatán, folyamatosan visszakérdezett. Mondtam neki, hogy nem visszaélni akarok vele, csak nem szeretnék roncsot venni.Mondta a kereskedő, hogy nézzek még pár ilyen kocsit, de biztos benne, hogy vissza fogok menni ezért.
Csak a hibás részeket (ami látszott belőle) az eredeti hirdetésben látszik a teljes autó.
(#42629) tresh és (#42632) Duliee
Hajlok a Suzuki felé, bár nagyon nem tetszenek. Viszont szerintem pofátlanul drágák
Apámnak Renault Thaliája van(#42633) diablo1984
Yaris középső óraegység miatt kizárva! A Corollák meg drágák, amiben nincs csillió km.
Azért sem ölnék bele túl sok pénzt, mert a munkába járáson kívül nem sokat lenne használva.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz Graphics #42643 üzenetére
A másik topicban, pont azt magyarázzák, hogy a japán diesel sz@r! Most akkor?
Az 1.5 dci-ről úgy hallottam az első széria beteges, de az utána lévők már jók.
nekünk is jó. Csak kapott egy pofont a hibás gyári alkatrészek miatt (csere után ugrott a vezérlés). Azóta vannak gondok.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42641 üzenetére
a dugattyút tudja kilyukasztani a behugyozó porlasztó, igaz ahhoz is idő kell.....
(#42642) Predator2 : az ilyen kereskedő elmehet a picsába, jó hogy ne kép alapján vedd meg az eladó szarját. a megane 2-esek, cliok, lagunál 2 első sárvédője is műanyag, ha az elejét elpusztítják és kap egy új motorháztetőt amit lefényeznek szépen, akkor rétegvastagság mérővel nem mondod meg, hogy a szélvédőig eltűnt az eleje, csak ha taknyolják, akkor nem adja ki minden tökéletesen a helyét, mint ahogy a lámpa ebben is mindenfelé volt! csalóka tud lenni a dolog.
nem rossz az 1,5 dci, itt is a fórumban van sokaknak is, egy a trükkre, rendszeres karbantartás és jó minőségű gázolaj. ezekkel a feltételekkel meg az a gond, hogy egy használtról nem tudod megmondani, hogy az előző gazdája is csak használta, vagy gondos tulaja is volt-e! szomorú tud lenni, ha egy szopórollerbe ül bele az ember, egy benzinesnél kevésbé kockáztatsz nagyot, az 1,4-1,6-os motor is jó, takarékosak is viszonylag, kevés minden szokott csütörtököt mondani benne!
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
válasz Graphics #42643 üzenetére
Akkor reagálnék erre is
Legyen úgy ahogy írtad az árakat, bár olcsóbban is hozzájutni a dolgokhoz.
3 éve van 1.5 dCi. kb. 70 000 km mentem vele eddig.
Amit azzal spóroltam meg, hogy alacsony a fogyasztása 4-5liter és nem 8-9 liter, 3 év alatt majdnem több mint 1 000 000 Ft ! És nincs baja.
Pár hónapja kiszámoltam pontosabban.
Érdekes nem? Ezt a vonalat is meg kéne gondolni, mielőtt fikázzák a dízeleket. Persze aki naponta használja 5 km oda vissza távra annak nem éri meg ez biztos.
Meg hogy ha valaki nem veszi komolyan a szűrők cseréjét, turbos autót nem tud használni az így járt. Egyik ismerősöm 530d BMW jébében kb 450 000km van, + a meglepetés tekerés és még a gyári turbó van rajta.
-
tresh
addikt
válasz Graphics #42665 üzenetére
Ha még nincs gond akkor a hajtókarcsapágy csere egy olaj cserével le tudható 20k körül van a szett bele aztán megint nincs gond. 10 ezrenként kapja az olajat +szűrőt és normálisabb kutakra kell vele járni pl omw,mol,shell. Nekem pl amióta meg van a dízel fosaudim csak omw nyálon van tartva néha belemegy egy kis molos cucc. De hallható a különbség az omw javára. Faterom Lagunája szintén csak omw-n van tankolva
(#42666) gooool: fogyasztás hogy alakul ?
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Graphics #42255 üzenetére
Na, hát még üzemel a jármű, ez is kész csoda.
Igaz már ereje nem túl acélos, kék pamacsot is pöffent egy nagyobb gáznál, a turbó visít rajta.
Nem tudom meddig megy, valószínű még a műszakit megkapjuk, azután elteszem pihenőre, és elgondolkozok azon, hogy felújítsam, vagy motorcsere.
Check engine folyamatosan ég.
/ 2004, Thalia, 1,5dci
Az a baj 100-150 ezernél többet nem akarok rákölteni arra, hogy még 2 évet menjen... miközben csak a porlasztó lenne ennyi...
Sajnos néztem az opciókat, de a kocsi értéke zéró, ebbe beletolni egy rakás pénzt nem éri meg.
Így más nem maradt, hogy eladom így ahogy van. Műszakira még felkészítem, futóművet rendbekapom, ha nem jön egy kihagyhatatlan totálkáros Clio/Thalia/Kangoo osztrákból/németből, akkor mennie kell.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
tresh
addikt
válasz Graphics #44665 üzenetére
Én nem hiszem Add el kár bele pénz tolni ha nem akarod hosszú távra. Amúgy a csúcsokat olcsóbban is meg lehet fogni (fb adok veszek használt) és egy normális turbó is meg áll max 40-50k ból használtan aztán ha rendesen cserélsz olajat benne nem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt