- Videó stream letöltése
- Milyen routert?
- Kriptovaluták és az adózás
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- F-Secure termékek
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
egyedülülő
őstag
Sziasztok!
Gyorsba kell vennem valami kocsit és kinéztem egy Laguna II-est 1.8 benzines motorral. Minden nagyon jónak tűnik messziről, de nem értek a típushoz. Holnap megyek megnézni. Mire kell figyelni a konkrét típusnál? Vannak típushibák? Az 1.8 as motor milyen megbízhatóság szempontjából? Elektronika ezen mennyire stabil? Volt 807-es pugom, az volt az egyedüli francia tapasztalatom. Azon sajnos voltak bosszantó dolgok. Egy idő után mutatta mennyi benzin van benne, az aktuális fogyasztást, a keréknyomásjelző állandóan kongatta a vészharangot és hasonlók.
A válaszokat előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
harry
veterán
Megjottek a cuccok Valamelyik este / hetvegen neki is esek...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz egyedülülő #78406 üzenetére
Keress másikat.
Fiatalabbat és kevesebb kilométereset.
600 körül már értelmes darabok vannak.Renault power
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Ma reggel vettem észre, hogy az anyósülés felől, a kormányműről lecsúszott a gumiharang egy pár mm-el... Ez valami porvédő lehet, vagy van más szerepe is? A gyors-kötöző rajta van, tehát ha jól gondolom meglazulhatott. Kibír így pár napot rövid távon, utána tudnám csak kicserélni rajta a gyors-kötözőt, és helyére rakni a gumi harangot.
Mellékelek egy képet miről lenne szó: [kép]Az autó:
Megane 2
2004
1.4 16V 98le---------------------------------------------------------------
(#78398) MC Pite
(#78397) rob210
(#78396) lsebestyen
Köszönöm a válaszokat olaj témában! Felhívtam a helyi olajcentrumot, viszont itt az 5w40-et ajánlották... Ragaszkodjak az 5w30-hoz? (nincs 100.000 km az autóban)[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
MC Pite
veterán
Ha valakit még érdekel friss Ford vs Renault tapasztalat, hétvégén vezettem egy bő húsz órát egy 2017-es Kugát mindenféle körülmények között...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Istikee007
tag
Sziasztok.
Renault Clio II 1.4 benzin (1999) következik az időszakos szervíz, vihetem én az olajat, olaj szürőt, üzemanyag szürőt, levegő és pollenszürőt. Milyen olajat ajànlotok bele illetve a szűrőkből milyen màrkàt ajànlotok? Illetve honnan ajànljàtok a vàsàrlàst?
-
KTU
addikt
válasz Istikee007 #78422 üzenetére
Ha olajat keresel benzinesbe,
rob210 válaszai:
"Elf Evolution 900 SXR 5W-40 motorolaatj akkor érdemes beletenni, ha sokat autópályázol plussz 40 fokban.
Télen és városi araszolgatósnak jobb az 5w30" [link]Szűrők:
"Az unixos szűrőt hagyjuk.
Hengst, purflux, renault gyári, ezek szűrők amikkel még nem volt gond." [link]------------------------------------------
Hogy honnan, az függ hogy hol laksz, helyben melyik autósboltba milyen kedvezményeket adnak.
Vagy hogy honnan melyik webshopból hogy tudod összeszedni, hogy ne legyen postaköltség.Ahonnan vásárolgatok ZS+U (ZSU), Kauf-Fer Áruház, Kovács Autóalkatrész Webáruház
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
MC Pite
veterán
Igazából a szokásos vonalat/filozófát hozza a Ford, ami van akinek szimpi, van akinek kevésbé.
-Az ülés végre normális (bár nincs állítható deréktámasz). A középkonzol most is szerencsétlen alakú, de mivel magasabban, 'székesebben' ül rajta az ember, így legalább nem nyomja a lábat. A relatív nagy fokozatokban állítható támlaszöget mondjuk nem szeretem benne.
-Az elektromos rögzítőfék nagyon lassan és bután enged ki; és hasonló autókhoz képest nagyon furcsa, hogy megálláskor nem húz be.
Sőt, hangjelzést sem ad, csak mikor már kinyitottad az ajtót (és már nyilván balra nézel) egy kis üzit dob fel hogy húzd be a féket - párszor elgurultam vele mire megszoktam. Nem kapcsolható menüből. Sajnos az elindulást segítő is hektikus, nem sikerült kitanulni mikor fogja meg az autót és mikor nem.
-Digitklíma még mindig valószínű a korábbi beszállítótól származik (ahogy az olcsóbb újabb BMW-kbe is) úgy látom, mert pocsék sajnos. Szeretem a digitklímát, tudom ésszel használni; de:
-Kint 12-16°van, 21-21,5-re állítom a belső hőt (AC OFF) és várnám meleg-langyos levegőt lábra, fentre hűsebbet, de még nem hideget. Ehelyett hideg levegőt tol lábra (kintit), egészen 24°ig, amikor meg fentre is tök meleget tol. Hármas Focus és a kettes (az egy és a kétzónás is) ezt csinálta mindig. (Még párom manuális C3-jában is lábra tolja először a meleget.)
Klímával sem jobb a helyzet, kint 26° volt, tetőablakot és ablakokat mindig nyitva hagytuk amíg állt, hogy ne melegedjen fel, és még 25°ra állított belső hőmérsékletnél is még mindig jeges, és nem kellemesen hűvős levegőt fúj, még percek után is. 3 éves 70ezret futott, és újonnan is ezt csinálta.
-Aki szokta nézni a pillanatnyi fogyasztást, annak infó hogy ebben a szám érték is használhatatlanul ugrál, és a sáv is tök használhatatlan (0-15-30 skála van egy 2cm magas skálán).
-A tükrök megint kicsik, vagy inkább úgy mondom erre kicsik a Focuson még elmennek. Erre (és a klímára) mindenki egyből panaszkodott (meg a nagyon harapós kuplungra és a lagymatag fékre; ami abból is adódott, hogy későn és keveset használja a hátsót, így a tárcsa 80% nem is érintkezik a betéttel.)
-A fényszóró végre normális, és izzócserééhez sem kell szétbombázni az autót.
-Android autó 2 telefon 2 kábel fél órás tortúrája után el lett könyvelve hogy nem működik, majd kb a tizedik rádugásnál már működött. De. Nincs magyar nyelv az autóban, így angolra vált az android autó is, és a felolvasás és címbemondás is angolul kellene hogy menjen; azaz ehhez le kell választani az autóról míg bemondom a címet, vagy menet közben kell pötyögni (hogy angoul olvassa fel a magyar értesítéseket az kevésbé zavaró, de szintén használhatatlan).
-Telefontartót a szellőzőkre (amik az égnek állnak) nem lehet rakni, a szélvédő meg mocsok messze van.
-A pohártartó az jó, nem spórolták el a rugókat mint az én autómban.
-Belső világítás remek volt, a csomagtartóé kritikán aluli.Szóval nem rossz, de sajnos a legtöbb fordos nyűgöt hozza magával. Egyébként a fiatal autó futóműve (17es ballonos kerekekkel) már kopog, meg valami a hajtásban is (megint nincs meg a mechanikában a bizalmam), és marha ijesztő vele nem tükörsima, kanyargós úton menni, a kicsi berugózást/dülöngélést nem csillapítja a lengéscsillapító - ez sajnos nem ritka a SUV-oknál.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gixxergabi
senior tag
válasz MC Pite #78424 üzenetére
ˇ25°ra állított belső hőmérsékletnél is még mindig jeges, és nem kellemesen hűvős levegőt fúj, még percek után is"
Én gyakorlatilag nem is tudtam emiatt használni AUTO módban nyáron. Mert ilyenkor gondolom a legalacsonyabbra veszi, hogy minél hamarabb elérje a beállított 22-23 fokot.
És nálam ez úgy nyílvánul meg, nem tudok másra gondolni, "lefagy" a hőcserélő és a jobb fele jéghideget fúj, a bal fele meg kinti forró levegőt.
Nem, nem olyat mint amikor kevés a gáz és kicsit langyosabb, mert fel lett töltetve, megtapasztaltam azt is milyen, előtte olyan volt. (leszívták a maradékot-vákumpróba-feltölt)
Szóval ilyenkor AC off, és kis idő múlva mintha kiolvadna és megindulna benne a gázáramlás, és elkezdi mindkét oldalt a hideget fújni, persze amíg még hideget tud off állás mellett.
Manuálisan beállított 22-23 fok mellett nem csinált ilyet, csak AUTO módban.
Lehet tényleg a hirtelen hideg miatt lefagy félúton (de mi, az olaj?), hallott már vki ilyet? -
t.imi
addikt
válasz gixxergabi #78425 üzenetére
Olaj csak a kompresszor kenésére van. A hűtőgáz végzi a munkát. Nem az fagy le, a radiátor - elpárologtató része, amin a levegő az utastérbe áramlik. Kis mennyiségű levegő nagy mennyiségű hideg hűtőgáz. Egyszerűen lekondenzál a viz, ami ráfagy. Ezáltal csökken az átáramló levegő mennyisége, ami miatt még több pára fagy rá és szép lassan egy jégtömb lesz az egész.
Tiszta levegőszűrő esetén nyáron, dög melegben gondolom nem fordul elő. Amikor hűvösebb az idő, szűrő sem patika, már inkább.
Lehet sima mérnöki bravúr is, nincs össze passzítva a szállított levegő mennyisége a hűtőrendszer teljesítményével. -
gixxergabi
senior tag
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
2002-es Megane ( 1.4, 16v 95le ) generátorhoz keresnék csapágyat, nem tudja esetleg valaki, hogy milyen méretű, számú kell hozzá?
Van egy kis hangja neki, legalábbis nagyon úgy tűnik, hogy onnan jön a hang, pár ezer km-rel ezelőtt lett cserélve benne vezérlés, vízpumpával, külső szíjjal, feszítő csapággyal, stb. Így elvileg már csak az lehet, mert a generátor még gyári benne. -
AthlonXP
őstag
Köszönöm a segítségeteket!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egy kis "érdekesség", nevezzük így, mint volt Laguna tulaj néha nézegetem ezeket az autókat...szóval...
A hirdetett kitűnő 2013-as, és képről valóban annak tűnő TŐRÉSMENTES Laguna 3 2.dci 173 le. [link] -
KTU
addikt
Elég érdekesen mosott a kép az autó jobboldalán. [link]
Csak az autó jobb oldala van fényképezve,
bal oldaláról semmi.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Valami k...ra nem tiszta ezzel a hirdetéssel, nekem ott lett gyanús, hogy egy ilyen fullos lag3, ami 2013 májusi, kitűnő állapot, automata meg minden, azok nem gagyi 2 milla környékén tanyáznak, még akkor sem, ha valóban úgy süllyed az áruk, mint beton a vízben. Ez, kb 1 millióval olcsóbb, a többi hasonló lagunához képest.
-
harry
veterán
A becsuletes neppernek volt ezekrol a lekerdezoldalakrol egyszer egy videoja... Az jogos, hogy valoban nem toresmesmentes, de ezeket a becsult kalkulaciokat (radasul most akkor 5k vagy a duplaja? Mifele tartomany ez?) erdemes fenntartassal kezelni.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Norb175
csendes tag
Sziasztok !
Megane 2 2004 1.6 16v 162e km ... elektromos kormányrészében tekerés közben úgy kb. 30-60 fokos szög között /balra-jobbra is/ fémes koppanó hang hallatszik, főképp döccenőkben , de álló helyzetben is már észrevehető a koppanás tekerésnél.
Kb. 1 hete egyre fémesebb a hang, de a kormányzás nem akad meg, folyamatos ...
A mellékelt fotó alapján a hang az elektromos résznél alulról jön !
Toronycsapágyak 3 éve, kormánymű , külső-belső összekötők, stab.pálcák, stb. az év elején voltak cserélve.
- van e erre a részre valamilyen felújító szett (link hozzá), vagy szét kell szedni teljesen
- nézzek bontottat kompletten /lehet u.e a hibája annak is/
- esetleg felújított teljes elektromos kormányrész kapható e (elérhetőség ha lehet)Köszi a válaszokat ! ... a fotó:
-
polonic
félisten
Szélvédő cserénél a rendszám matricával mi lesz? Mert nekem fólia is van rajta és leszedni szerintem esélytelen. Újat kell igényelni valahogy?
-
CactuS
Arcképgyáros
Portré módban fotózták szerintem, azért vannak benne homályos foltok. Mondjuk a jobb eleje nem teljesen ép, meg a lökhárítót is szétfúrták, bíztató darab.
ΞΔGLΞ: Az a baj, hogy 5000 Eur lehet egy sima parkolási sérülésből is kint. Nekem anno volt egy Corolla versom, azt osztrákoktól hoztam, lekérdezve az előéletét, összesen volt rajta ~8000 EUR kár összesen. Megvoltak a kárelőzmények, meg az előző tulaj, egy korosodó bácsi használta és ügyetlenül parkolt, de azt stabilan, viszont lelkiismeretesen cseréltette a horpadt elemeket az autón. Szóval ez a lekérdezés tud nagyon nagyon fals infót is adni.
polonic: Ha nem jön le pengével, akkor okmányiroda. Arra nem emlékszem, hogy kérik-e a sérült matricát vagy csak simán pengetni kell a lóvét.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz polonic #78445 üzenetére
Itt van bővebb infó.
Milyen iratok szükségesek?
A megrongálódott regisztrációs matrica utángyártása akkor engedélyezhető, ha az azon feltüntetett rendszám vagy vonalkód alapján a matrica még azonosítható. Az utángyártandó – a szélvédőről eltávolított – matricát a kérelem benyújtásakor be kell mutatni.
Milyen költségei vannak az eljárásnak?A regisztrációs matrica gyártásának engedélyezésére vonatkozó közúti közlekedési igazgatási hatósági eljárási díja 1550,- Ft
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #78443 üzenetére
Szélvédős műhelyben szokott lenni speckó felszerelés a leszedéshez. Ha meg akarod spórolni a kört, akkor szerintem körbe lehetne vágni a mostani matricát, és úgy tenni rá az újat, kicsit vastagabb lesz az eredmény, de kevesebb utánajárás. Vagy az említett régi maradvány leadás, új matrica igénylés.
[ Szerkesztve ]
-
-
Predator2
addikt
Helló
1.5dci 82HP 2004-es autóba milyen akkumulátort ajánlotok? Milyet lehet maximum?
Most egy Varta van, de ennyi az össz infóm.Thx
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Gumi és felni topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
- Gyúrósok ide!
- Gitáros topic
- Lightyear - befektetési app
- Videó stream letöltése
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen